per mestre cobrador
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
Hola,bones.Jo estic d´acord amb en Gutii,a mi personalment jugar a ccr,m´avorreix,crec que és un nucli molt tancat,en canvi entr en es cafè i estic dins la meva salsa.Abans amb el tema dels insults era agobiant,però ara això està més o manco arreglat.En aquest moment el problena ès la gent que abandona,però simplement,mir les partides abandonades si no conec,i si en duen moltes no jug i ja està.Per mi les sales gratuites,són l´essencia de retruc,on juga tothom i coneixes molta gent,de diferentes edats,sexe,cultura...etc i això crec que es bò,amb molta d´aquesta gent en la meva vida cotidiana no m´hi relacionaria i retruc ho fa posible,abans de esser ccr (ara ho sonc en na loulou,no tenc cap problema en pagar,per ajudar a fer posible sa pàgina)jugava en es cafè i me vaig fer de pago gràcies a tota la bona gent que vaig coneixer allà.Crec que entre tots hem d´intentar millorar ccr,però llevar es cafè AIXÒ MAI perquè es fantastic.
esocapdemul ha escrit:
-----------------------------------------
Despres de la xarla...
MUERTE AL GRILLOOOOOO!!!!!!! NO VOLEM GRIIIIIIIIII!!!!!!! SI VOLEU COMPETIR....... A CCR!!!!!
També volem propaganda a tope del CCR con tal d'incentivar la get
Una altre proposta és, en les pròximes trobades que organitzi la web, fer un comunicat mostrant les ofertes del CCR i deixar clar perquè val la pena pagar els 30€
Però sobretot...
MUERTE AL GRILLO!!!!!! a pels 60/60!!

- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
Maribel, no es tracta de llevar cafe, aixo mai, es tracta de llevar el gri, qui vullga clasificacions que es fasa ccr. L'objetiu es omplir les sales ccr amb tota eixa bona i variada gent de la que parles i que tothom colabore un poc amb la gent que mamte aquesta maravillosa pagina. 30 eurillos no arruinen a ningu i tots gaudiriem de les fantastiques ventages del ccr. Com molt be a explicat jocfora, les sales generals nomes haurien de servir per trencar ma abans de jugar a ccr.
PERÒ PERQUÊ???jo pag,ajud a mantenir sa pàgina i m´agrada es gri i jugar en es cafè,m´ho pas bé,no entenc quin mal té, es que pareix que només tenen vou i vot els qui els hi agrada ccr,jo ho respect però no m´agrada jugar allà.Tu saps lafalta.. que si m´has cridat per jugar allà he vengut i hem rigut,igual que en es cafè,però això de riure a ccr me passa molt poques vegades,normalment m´avorresc,perque sempre són els mateixos contra els mateixos o mesclats entre ells i xerren de coses seves,i es tot com a molt seriós,a mi me pareix bé perque se coneixen molt i són amics,però jo entr per riure fer un poc es loco,i a ccr es un alte rollo.
- gutii
- Truquer fix
- Entrades: 886
- Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
- Contacta:
NA MARIBEL TE BASTANTA RAÓ!
per no dir tota!
antes de matar u grillo, perque no intentam enunciar lo de CCR a les trobades?
i dir: au, els que es vulguin fer de ccr, que venguin aki, hem donin els 30€ i jo els posare el nick que hem diguin a CCR.
Potser que si llevam el grii, la gent no entri tant..
i no hi aura gent ni a cafè i a CCR serem els mateixos d'ara i envers de ser 60/60 serem 0/30...
Crec que es algo que auriem de pensar..
SALUT I RADICALISME!!
per no dir tota!
antes de matar u grillo, perque no intentam enunciar lo de CCR a les trobades?
i dir: au, els que es vulguin fer de ccr, que venguin aki, hem donin els 30€ i jo els posare el nick que hem diguin a CCR.
Potser que si llevam el grii, la gent no entri tant..
i no hi aura gent ni a cafè i a CCR serem els mateixos d'ara i envers de ser 60/60 serem 0/30...
Crec que es algo que auriem de pensar..
SALUT I RADICALISME!!

Tu ets DeLs RaDicaLS!!!

- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Ok, idò primera proposta acceptada: matarem es GRI, au!
Ara m'agradaria explorar camins per fer més CCR, tipo ocom podem fer a saber amb més convicció (GOOOOOOOL d'Iniesta, al 47') bé, que deia... ah, si, com podem fer conéixer millor el CCR? jornades de portes obertes? gratuïtats? ofertes, au mem si entre tots trobam alguna idea.
Ara m'agradaria explorar camins per fer més CCR, tipo ocom podem fer a saber amb més convicció (GOOOOOOOL d'Iniesta, al 47') bé, que deia... ah, si, com podem fer conéixer millor el CCR? jornades de portes obertes? gratuïtats? ofertes, au mem si entre tots trobam alguna idea.
- gutii
- Truquer fix
- Entrades: 886
- Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
- Contacta:
okiis, grii mort, pero a cafe que es jugaran?obrador ha escrit:Ok, idò primera proposta acceptada: matarem es GRI, au!
trucs aixi tal cual?
ara e guanyat i ara e perdut?
jeje
salut i radicalisme!

Tu ets DeLs RaDicaLS!!!

- lafaltaenvide
- Truquer expert
obrador ha escrit:Ok, idò primera proposta acceptada: matarem es GRI, au!

A voltes en el futbol, poques pero, es fa justicia i guanya qui millor juga

Aquest any, pense, no hi ha dubtes sobre qui es.
Enhorabona als cules

- lafaltaenvide
- Truquer expert
Maribel tu pagues i em sembla molt correcte que tries on jugar,namarlon ha escrit:PERÒ PERQUÊ???jo pag,ajud a mantenir sa pàgina i m´agrada es gri i jugar en es cafè,m´ho pas bé,no entenc quin mal té, es que pareix que només tenen vou i vot els qui els hi agrada ccr,jo ho respect però no m´agrada jugar allà.Tu saps lafalta.. que si m´has cridat per jugar allà he vengut i hem rigut,igual que en es cafè,però això de riure a ccr me passa molt poques vegades,normalment m´avorresc,perque sempre són els mateixos contra els mateixos o mesclats entre ells i xerren de coses seves,i es tot com a molt seriós,a mi me pareix bé perque se coneixen molt i són amics,però jo entr per riure fer un poc es loco,i a ccr es un alte rollo.
ara be, cuants dels que juguen a cafe ho fan?
el gri es un sistema de clasificacio encobert i al final lo que s'ha aconseguit amb aquest sistema es una clasificacio paralela on la gent fora ccr lluita per un lloc i damunt els ccr que no trobabem partida a poc a poc, per falta de gent han anat caiguent cap alla i com que tambe hi ha clasificació la majoria fins i tot a deixat de renovar i aixo no es just.
El ccr, damunt de colaborar economicament, ha perdut cuorum i ara mateix estabem en un moment molt delicat perque anaba tot encaminat a dexapareixer i habaia que fer alguna cosa.
LLevant el gri, ja no hi ha clasificació, que tu vols jugar per jugar o jugar per depndre,, ido ahi ho tens. Ara be si lo que vols es competir i gaudir de moltes ventajes festen ccr. Aixi es fara mes gent i les sales ccr s'ompliran i pasaras el mateix gust jugant a ccr per que hi haura varietat de gent com hi habia a les sales de cafe.
Bueno Maribel es el meu pensament i espere haberte contestat a la teva pregunta. Esperem que tot surta com esperem i fem un gran CCR per a tots. LARGA VIDA A RETRUC.NET!!!!!!

- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Maribel, no t'havia llegit, només havia arribat a la pàgina anterior. En principi, però, hi ha consens en llevar el gri, per tant fariem el ue vol la majoria, també es podria votar, si ho trobau...
Ara se m'ocorria, arrel del que diu namarlon, a veure que es pot fer per resaltar als usuaris CCR que entren a les generals, com que dir: "oh, mira, aquest es especial, que deu haver fet?" i causi intriga pel CCR... o qualque tipus de mencio especial com que dir "gràcies a aquesta gent (voltros) es pot jugar a truc a retruc.net"... que trobau?
Ara se m'ocorria, arrel del que diu namarlon, a veure que es pot fer per resaltar als usuaris CCR que entren a les generals, com que dir: "oh, mira, aquest es especial, que deu haver fet?" i causi intriga pel CCR... o qualque tipus de mencio especial com que dir "gràcies a aquesta gent (voltros) es pot jugar a truc a retruc.net"... que trobau?
ESTIC D´ACORD VOTACIONS.Però sr. Obrador lo de sa majoria,crec que no és correcte,això no és la majoria de retruc,això és la majoria de la gent que ha entrat en aquest fil,que és diferent crec.I molts d´ells són veterans,jo les respect,però no compartesc res del que diven.El que ells els hi agrada no funciona,ido fotrem lo dels altres,per arreglar lo nostro,no ho entenc,me sent com a una dictadura,on té més prioritat la gent amb més anys a la pàgina.Crec que per arregalr una cosa no se té que rompre una altra que funciona i ens diverteix.VISCA ES CAFE!!!Jo pens que lo que falla no és es cafè,si no ccr,per qualque cosa serà.Ah! una altre cosa voldria que me llevasiu es basto,ja que no me sent ni representada, ni identificada amb aquest partit.Moltes gràcies.
Holaaa!!
Be realment he de dir que no he llegit totes ses respostes perquè m´ha fet com a peresa (n´hi ha massa per aquestes hores
He vist que sa majoria d´elles són opinions de perquè no funciona ccr o maneres de solucionar-ho, i a jo personalment no em pareixen be idees com que només hi hagi un tipus de sala, o que es llevin les puntuacions de cafè, més que res, perquè crec que lo bo d´aquesta pàgina és poder triar el que vols fer, si vols jugues si vols no jugues i xerres, si vols mires als altres, si vols jugues a cafe, i si pagues i vols a ccr..., i jo crec q això és bo per sa pàgina perquè no em pareix just que després de tenir l´oportunitat de poder escollir t´hagis de veure obligat a només poder fer una cosa.
I també crec que hem de tenir en compte a molta gent menor d´edat que també forma part d´aquesta pàgina i que pentura ells no poden pagar-se es 30 euros per poder jugar a un joc que a tots ens agrada
Ja se que no don cap solució però és que jo que tenc s´oportunitat de poder jugar a qualsevol de les dues sales, ´no m´he trobat mai a nes problema de no tenir gent amb sa que jugar, a no ser que sigui hores rares, però sinó no veig quin problema hi ha en poder fer un truc.
Be esper que es trobi un solució que ens agradi a tots.
Ale diosoooooooo
Be realment he de dir que no he llegit totes ses respostes perquè m´ha fet com a peresa (n´hi ha massa per aquestes hores

He vist que sa majoria d´elles són opinions de perquè no funciona ccr o maneres de solucionar-ho, i a jo personalment no em pareixen be idees com que només hi hagi un tipus de sala, o que es llevin les puntuacions de cafè, més que res, perquè crec que lo bo d´aquesta pàgina és poder triar el que vols fer, si vols jugues si vols no jugues i xerres, si vols mires als altres, si vols jugues a cafe, i si pagues i vols a ccr..., i jo crec q això és bo per sa pàgina perquè no em pareix just que després de tenir l´oportunitat de poder escollir t´hagis de veure obligat a només poder fer una cosa.
I també crec que hem de tenir en compte a molta gent menor d´edat que també forma part d´aquesta pàgina i que pentura ells no poden pagar-se es 30 euros per poder jugar a un joc que a tots ens agrada
Ja se que no don cap solució però és que jo que tenc s´oportunitat de poder jugar a qualsevol de les dues sales, ´no m´he trobat mai a nes problema de no tenir gent amb sa que jugar, a no ser que sigui hores rares, però sinó no veig quin problema hi ha en poder fer un truc.
Be esper que es trobi un solució que ens agradi a tots.
Ale diosoooooooo
El q vol la majoria??? au venga obrador no me facis riure amb tot el respecte del món, voldràs dir amb lo q vol la majoria dels ccr que ha vengut seguint el fil (això no t'ho discutiré).obrador ha escrit:Maribel, no t'havia llegit, només havia arribat a la pàgina anterior. En principi, però, hi ha consens en llevar el gri, per tant fariem el ue vol la majoria, també es podria votar, si ho trobau...
Bé, a part d'aquest petit incís, jo també diré la meva.
Primer, m'ha sorprés molt, però molt, que qualqu que feia mesos que ni entrava (per motiu q sigui, toniet jo testim molt ho saps però he quedat flipat amb tot lo que se mou) i que no sé pq veia que la cosa no anava bé. Supòs q pq paga i no hi ha gent al ccr, no ho sé, pq si hi hagués gent per jugar a ccr ningú piularia (de fet ningú ho feia fins q has arribat tu bon kefe de los garrotillos - que per cert mel podeu llevar al garrot tb).
A jo personalment si es lleva eu GRI o no (q veig q està més q decidit per les altes esferes que si es llevarà) ni me va ni me ve, darrerament si jug un truc o dos al dia ja són molts, ara hi entr més a fer la xerrada amb la gent q entra a la sala del café, amollar 4 pardalades i riure un poc, AH! i tirar trucs amb en martelli q me la lia parda eu puta jajaja.
Si al final feis lo de les votacions, ja vos dic jo lo q sortirà, sortirà q es llevi el GRI pq només votarà la gent de CCR i qualqu dels habituals del cafè que més o manco se n'entera del funcionament de la web i vos puc assegurar que això es un minoria.
La meva experiència a CCR ha estat bona, anaven sorgint novetats, les veus, rankings nous i tal... però... a la llarga, un de tot se cansa.
SOLUCIÓ??? puf, és més complicat que solucionar la crisi. Esper q se vos ocorreixi qualque cosa que no sigui "putejar" a uns per benefici dels altres (q més q putejar és... un emprenyo i repetesc q per jo no però gent va loco per eu GRI i ser el number one). Lo q es ben segur q si se lleva eu GRI la sala del café morirà, pq passarà lo mateix q quan es va crear el CCR, una locura i una sala a on no se jugarà a truc.
Au, més o manco he dit lo q crec q havia de dir.
PAZ Y AMOR.... Y EL PLUS PAL SALÓN!!!!!

He lleguit i escoltat diverses opinions i com a democrata/dictador que som diré sa meva.
Me pareix bé que se mantengui es GRI, canti o no canti, perque un GRI que canti cuant dorms

Algú a dit que els jovenets / menors que juguen o tenen fotut per pagar

Ara en diré una que podreu dir , es loco de'n maset o a dit, i si es necesari demanaré disculpes pero no retireré lo dit.
** Per jo a molt o pok tot cristo a pagar **
i després que juguin on vulguin , a cas no jugau amb els amics i encara que no vos jjugueu res, no pagau lo que beveu, en consecuencia vos costa un poquet a sa vostra butxeca. Aixi que encara que siguin 5€, 10€ lo que diguin els kefes.
Tornant a lo de's jovenets, no crec que hi hagui cap pare que no pagui per jugar a un joc.
SÁ I DE COMPANYERISME, que ja jugaven els nostres padrins per acabar cualsevol dinar de familia, a sa vetlada després de unes matances, o inclús a n'es bar es temps que sa padrina feia es sopar.
Ido si, que li costará més a n'aquest pare que s'alllotet jugui a ca seva a truc , o que surti de parranga amb els amics, o que se baixi dues cansonetes a nes mobil

Es problema des pare pot ser, si juga per internet, no estudiará

Estic un pok d'acord amb una altre opinió, quina majoria???, es qui han dit algu per es forúm es clar, pues no estic d'acord.
Personalment tant me fa, jugar amb punts, contra es GRI, amb so darrer o contra es primer, es qui me coneixeu sabeu cert que juc per pasar es temps i tant me fot es gonyar com es perdre, primera cosa que se a de aprendre per jugar a truc

Aixi que ja no sé com acabar i atureré aqui que es tard i demá será prest.
** Xisco MASET **
- lafaltaenvide
- Truquer expert
Cuant es parla de majoria, es parla de la majoria que viu la pagina i participa i colabora. En els vostres comentaris esteu reconeixent que el gri es una clasificacio que motiva per jugar, o siga una competencia directa del ccr o siga un ccr de vades pero sense veus.
Torne a repetir, qui vullga competir ahi te el ccr amb tota clas de clasificacions.
Ara es voleu llevar el garrot i tot la gent que fa mesos no pasabeu per un foro
no ho entenc.
Torne a repetir, qui vullga competir ahi te el ccr amb tota clas de clasificacions.
Ara es voleu llevar el garrot i tot la gent que fa mesos no pasabeu per un foro