L'aleatorietat del repartiment de les cartes

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

jaumarro ha escrit:

Que cadascú pensi lo que vulgui i tregui les seves pròpies conclusions. Totes elles són respectables.

Au, salut.
:think: :think: Conclusions poques, :scratch: :scratch: dubtes moltes :study: :study:
** Xisco MASET **
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Ja que tant vos emprenya
Vos mostrare la cara de s'aleatori.
Així, al manco, cuant es cagueu en ell
podeu posar-li careto :lol:

Imatge
Retruc, un corto de misterio en el que la protagonista, interpretada por Belén Rueda, sufre un accidente del que sale ilesa gracias a una misteriosa llamada que le avisa…

No Sabia jo que ja habieu fet la peli :drool: :study:
Imatge

Amunt Sempre!!
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

8O
Imatge
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

fabulós :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :||: :||: :||: :||: :||: :||: :||: :||: :||: :||: :||: ,
Imatge
KRUSENSTERN!!
milos
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 22
Membre des de: dg. des. 03, 2006 0:00
Ubicació: Consell

ESTADISTICA amics, ESTADISTICA.
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

ultimament a moltes partides es molt irregular, principalment al final dels cantons!
al principi dels cantonts duc normal, però al final es magror, magror i magror .
Trobo, que avui, en especial a estat molt irregular
salut!
POSA PECES!!!!!!!!!!
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

Data Parelles
2008-09-19 16:54:40 kamuka-francisco vs. JOENVIT-cucogas
2008-09-19 16:25:29 kamuka-francisco vs. JOENVIT-cucogas
2008-09-18 23:34:06 JOENVIT-angelito vs. pesero-krusenstern
2008-09-18 17:55:25 JOENVIT-natruques vs. lafaltaenvide-CAMAIOTsemar
2008-09-18 17:27:04 estel-caparrut-Lei vs. JOENVIT-natruques
2008-09-18 17:01:06 MoLLeRo-estel-caparrut vs. JOENVIT-trucaiteretruc

Parece que esta esto igual........como puede ser perder 6 partidas seguidas y por el mismo motivo porque el contrario siempre tenga mas,da igual como juegues,si robas si no robas,si ves,si no ves, al final ganan siempre los otros.A ver si se puede perder dignamente no porque a la maquinita le de el capricho!!!.
Imatge
milos
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 22
Membre des de: dg. des. 03, 2006 0:00
Ubicació: Consell

Amem jo tambe he perdut ara, es contraris han vist mes, i no li don sa cupa a sa maquineta.
trucaiteretruc
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 288
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
Ubicació: Binissalem

JOENVIT ha escrit:Data Parelles
2008-09-19 16:54:40 kamuka-francisco vs. JOENVIT-cucogas
2008-09-19 16:25:29 kamuka-francisco vs. JOENVIT-cucogas
2008-09-18 23:34:06 JOENVIT-angelito vs. pesero-krusenstern
2008-09-18 17:55:25 JOENVIT-natruques vs. lafaltaenvide-CAMAIOTsemar
2008-09-18 17:27:04 estel-caparrut-Lei vs. JOENVIT-natruques
2008-09-18 17:01:06 MoLLeRo-estel-caparrut vs. JOENVIT-trucaiteretruc

Parece que esta esto igual........como puede ser perder 6 partidas seguidas y por el mismo motivo porque el contrario siempre tenga mas,da igual como juegues,si robas si no robas,si ves,si no ves, al final ganan siempre los otros.A ver si se puede perder dignamente no porque a la maquinita le de el capricho!!!.

Vaig ser jo que te vaig aferrar sa magror... i sa mala raxa:shift:

PD: Es nostro final... sense comentaris! molt llepat aquest tal mollero :few: :few:
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu

Amem milos,no te lo tomes a mal,pero siempre tiene que salir alguien haciendo de buen pastor.
Vuelvo a explicar porque veo que no lo has leido por otros lados,que no me quejo por perder,aqui pierde todo el mundo...,me quejo de tener que perder por que si,de no poder luchar para ganar.
Espero que lo entiendas,porque ya estoy cansao de explicarlo.Cuando le da a la maquinita por regalar partidas ya puedes saber todo lo que quieras que pierdes.
Imatge
pesero
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 109
Membre des de: dv. març 21, 2008 0:00

A VER RICARDO, ME LO PUEDES REPETIR? :scratch:

:few: :few: :few: :few: :few: :few: :few: :few:
_out_
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 19
Membre des de: dt. jul. 15, 2008 0:00

Xe Richar, sempre has de ser tu qui es queixa del mateix. Home ensenyem-nos a perdre......... o a jugar
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu

Y a callarnos las bocas tambien tenemos que aprender y no andar picando a la gente,si no te gusta que me queje no leas lo que pongo,o al menos te callas.Ver piezas no siginifica saber,que igual es lo que te pasa a ti,que por ver buenas cartas te piensas que eres bueno.
Lo que pasa es que igual falta valor para quejarse de lo que a uno no le parece bien,y es mejor ir de valiente metiendose con los que si se atreven a decir las cosas a la cara.
A ver si tienes un poco mas de respeto por la gente,porque si al menos te interesaras un poco mas de lo que se dice y porque,verias que no soy el unico que se queja,asi que otra vez,antes de andar tocando las narices a la gente,preocupate por saber de que va el tema.
Si miras mas arriba ( si la soberbia te deja ) lo explico por enesima vez,y si lo has leido veo que no te importa lo mas minimo y lo que unico a lo que vas es a meter cizaña.Si es asi bienvenido,un valiente mas, ya me he encontrado con mucha gente como tu.A meterse con la gente es dos calles mas palante... :sh:
JOENVIT l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 19, 2008 23:30, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

Ricardo, t'aconsello que no armis molt alborot amb aquest tema, jo ho vaig fer molt abans que tú, i te prenen per "quejica", ploramiques i més coses, t'ho dic perquè ho he patit, en part amb tota sa raó, però ara qualsevol moment que aixeques la veu per queixar-te del puto aleatori ja s'enfoten de tu perquè ets un ploron diguent... aquest plora sempre, no li feu cas! per tant, no t'esforcis.

Nam a jugar i ja està!
Imatge
KRUSENSTERN!!
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu

Ya se por donde vas krus,pero estoy harto de encontrarme con toca.....como estos , a mi nadie me calla la boca,al igual que doy felicitaciones creo que tengo el mismo derecho a quejarme,y ningun fantasmilla de estos que por ganar cuatro partidas se creen los mejores va a venir a callarme.
Imatge
Bloquejat