Sortir d'una partida a les sales generals

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 318
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
Ubicació: Ariany

No putes, som es mateix de sempre.

:uep: :uep:

Pero aixo de tornar a comensar de 1500 jo trob que ja va bastar un pic, es sa meva opinio.

No tenc res a dir si saltre gent opina d'una altre manera, domes es un punt de vista i no vol dir que sigui es correcta.

Au bon truc.
Imatge
TheBoss
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 142
Membre des de: dg. gen. 21, 2007 0:00
Ubicació: VaLeNcIa

jo tengo una idea... podriamos comenzar cada año x 1500, pero terminando la temporada con el ganador de una copa retruc q se podria acer oficial inclusive con el trofeo! seria como las ligas en el futbol... nose q os parece, para los 3 primeros clasificados un premio no estaria nada mal... ganador de la liga retruc.net... jo ke se son ideas ja direis como la encontrais...
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu

Aixo ke dius "kefe" te un problema molt clar. Tu imaginet que o fesim aixi, i jo (que ara e tengut sa sort de tenir una bona ratxa) no torn jugar pus, creus que seria just que men dugues un premi? Aixo domes sa podria fer si totom jugas es mateix numero de partides.

Be com he dit abans, domes es una opinio mes i no vol dir que sigui sa correcta.
Imatge
TheBoss
Truquer habitual
Truquer habitual

bernat buena raxa o no as llegado a los 1909 i mas, asi que es de todo un poco tu caso, ademas jo creo q todos los de compte retruc jugam mas o menos con asiduidad i lo q se puede x el numero de personas, pero tmabien seria un reclamo para la gente q empieza q tenga las mismas posibilidades cada temporada i se animen a decir aver si me llevo la copa nose es una idea para gustos colores! porque muxa gente se apuntara x lo puntos pero el exo de ver a un tio con 1900 dira maxo para llegar desde los 1500 son 400 puntos sinceramente jo creo q asi variaria mas todo nose tambien es un reto para vosotros los q estais en el top de seguir cada temporada i superar los puntos de una campaña u otra! i los q menos puntos tienen a comenzar con ganas cada año!
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu

I perque no se pot introduir un sistema de puntuacio de partida guanyada=1 punt i partida perduda=0 punts

Pensant pensant :scratch: :scratch:, per ferho dakesta manera i ser justs, domes podrien jugar a nakesta especie de lliga es que sapuntasin de tot duna.

No se kefe meam si daquestes idees surtira algo bo, :scratch: :scratch:

Un saludo kefe.

PD: quines poques ganes de fer feina que tenim avui demati. :uep: :uep: :few:
Imatge
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

bud_ice ha escrit: Tota aquest procés implica una evolució molt gran i aquesta evolució implica una dedicació. Quan el nombre d'usuaris es va anar disparant la feina anava augmentant i també... per què no dir-ho, els costos. El sorgiment de les sales CCR va ser com una manera per què la gent que s'aprofitava d'aquesta feina pogués demostrar el seu agraïment. Aquests diners varen implicar poder pagar millors conexions (i no sé si servidor nou) i així augmentar sa qualitat del truc.
jo estic molt d'acord amb les paraules de bud i he vullgut resaltar lo que crek es la prinsipal rao per ke paguem, al menys jo, la cuota. Fora dels punts que estan molt be, el alicient de surtit al top 10 i despres mantenirse que es força dificil, lo mes important es reconeixer la enorme feina que fan uns pocs per que tots nosaltros gaudim de fer una partideta a casa en tindre ganes. Moltes gracies al equip de retruc per la vostra dedicació i feina i en espesial al mestre obrador. Jo desde que que vaig descubrir aquesta web soc mes feliç i aixo no ho paguen els diners :ditr:

Per el resto que digueu, com si es te que comensar cada mes de on sigui, que alli estarem, en tal de que aso tire endevant. Com tu dius metget 30 euros no fan tremolar cap hipoteca i qui no s´ha gastat 60 euros amb un joc de la play per jugar 2 mesos maxim acabarlo i abandonarlo a un caixó. Asi en 30 Euros disfrutes cada dia i al manco ajudes a la gent que per nosaltros gasta el seu temps i dedicacio per que pugam disfrutar del truc :shift:
lafaltaenvide l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 14, 2007 13:33, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Amunt Sempre!!
estelada
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 121
Membre des de: dc. oct. 11, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY

CONYO BERNAT CRIT ELS BOMBEROS Q AMB TANT DE PENSAR, JAVEIG FUM.

JAJAJJJAJAJAJAJAJJA :salut: :salut: :salut: :salut: :salut:
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 621
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: territori comanxe
Contacta:

lafaltaenvide ha escrit:jo estic molt d'acord amb les paraules de bud i he vullgut resaltar lo que crek es la prinsipal rao per ke paguem, al menys jo, la cuota. Fora dels punts que estan molt be, el alicient de surtit al top 10 i despres mantenirse que es força dificil, lo mes important es reconeixer la enorme feina que fan uns pocs per que tots nosaltros gaudim de fer una partideta a casa en tindre ganes. Moltes gracies al equip de retruc per la vostra dedicació i feina i en espesial al mestre obrador. Jo desde que que vaig descubrir aquesta web soc mes feliç i aixo no ho paguen els diners :ditr:
Veis com els espaseros no som tan dolents? :shift:
Estic content de que vos ho passeu bé dins aquest portal, si és que retruc.net és més que una web. :D

Salut joves!
Imatge
TheBoss
Truquer habitual
Truquer habitual

obrador tu q penses de lo q decimos
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Bé al·lots, ja he acabat amb aquest tema: a partir d'avui mateix s'enregistren TOTES les partides que es juguen a retruc.net, encara que no s'acabin, això significa 2 coses bàsicament:

1.- Ara ja es podrà votar algú encara que no s'acabi la partida, ja que des del moment en que aquesta comença, ja s'enregistra.

2.- Queden registrades cada partida abandonada per cada jugador, i això surt a la fitxa de cadascú, per tant tothom podrà saber quantes partides ha abandonat cada jugador. A la vegada, i pels usuaris CCR, es podrà saber quines partides s'han abandonades i quin jugador ha abandonat cada partida, en l'explorador de partides.

Vius! que ara vos vetllam, com sempre, esperam millorar la cosa de la millor manera que sabem. :ditr:

Evidentment sempre que es posa una millora d'aquestes és possible que hi hagi algun error, que no hagem pogut detectar, per tant agrairem qualsevol ajuda en aquest sentit :O)
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

Bravo Obrador, grande feina!! :clap: :clap:
Imatge
KRUSENSTERN!!
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

MEEEEEL!! MESTRE OBRADOR :uep:

ARA SI!!
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

Això està molt bé, i que surti a la fitxa també! :ditr:
Imatge
metget
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 73
Membre des de: dc. juny 27, 2007 0:00
Ubicació: a mitg camí entre Ciutat i Cala Rajada

Enhorabona Obrador i equip!!! Crec que aquesta será una gran millora. Graciès per escoltar les propostes i fer l´esforç de dur-les a bon port. Salut i ara esperem que encara tenguem millors trucs!!!
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Cagondena... sa nota que venen eleccions...
AL CENTRO I PA'DENTRO!
Respon