Pero aixo de tornar a comensar de 1500 jo trob que ja va bastar un pic, es sa meva opinio.
No tenc res a dir si saltre gent opina d'una altre manera, domes es un punt de vista i no vol dir que sigui es correcta.
Au bon truc.
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
jo estic molt d'acord amb les paraules de bud i he vullgut resaltar lo que crek es la prinsipal rao per ke paguem, al menys jo, la cuota. Fora dels punts que estan molt be, el alicient de surtit al top 10 i despres mantenirse que es força dificil, lo mes important es reconeixer la enorme feina que fan uns pocs per que tots nosaltros gaudim de fer una partideta a casa en tindre ganes. Moltes gracies al equip de retruc per la vostra dedicació i feina i en espesial al mestre obrador. Jo desde que que vaig descubrir aquesta web soc mes feliç i aixo no ho paguen els dinersbud_ice ha escrit: Tota aquest procés implica una evolució molt gran i aquesta evolució implica una dedicació. Quan el nombre d'usuaris es va anar disparant la feina anava augmentant i també... per què no dir-ho, els costos. El sorgiment de les sales CCR va ser com una manera per què la gent que s'aprofitava d'aquesta feina pogués demostrar el seu agraïment. Aquests diners varen implicar poder pagar millors conexions (i no sé si servidor nou) i així augmentar sa qualitat del truc.
Veis com els espaseros no som tan dolents?lafaltaenvide ha escrit:jo estic molt d'acord amb les paraules de bud i he vullgut resaltar lo que crek es la prinsipal rao per ke paguem, al menys jo, la cuota. Fora dels punts que estan molt be, el alicient de surtit al top 10 i despres mantenirse que es força dificil, lo mes important es reconeixer la enorme feina que fan uns pocs per que tots nosaltros gaudim de fer una partideta a casa en tindre ganes. Moltes gracies al equip de retruc per la vostra dedicació i feina i en espesial al mestre obrador. Jo desde que que vaig descubrir aquesta web soc mes feliç i aixo no ho paguen els diners