Lo primer dir, que no estic gens d'acord que el problema de la pagina siga que els moderadors no hi juguen.
En el Cas meu personal i en el de na copes no es cert i si no al explorador de partidas me remito.
Deixant a banda aixo a Toni com a estel com a Ricardo com a tots ens agradaria que la pagina tornara a ser lo que era, ara mateix llegint el fil,
em venia a la memoria cuant havien varies sales i inclus havies de anar a cercar taula a la 3ª o la 4ª per que les altres estaven plenes.
S'han proposat mils de solucions, algunes es raonen entre els moderadors soles, altres han eixit a debat public, S'han fet millores, El 3D, les veus a les partides, les clasificacions ect...
pero es veu que asi el gran problema es pagar 30 Euros al any, que pareix ser una fortuna al avast de poca gent
jo la veritat no se quina es la solució definitiva pero, com a moderador i com que sent la pagina un troset de la meua vida ja que pase moltes hores de gust disfrutant d¡ella, dire que es trist la situació actual i que estic molt d'acord amb que algo hi ha que fer.
Pense tambe que tota la gent hauria de agafar un poc mes de compromís i saber que mantindre la pagina te un cost i eixos 30 Euros son precisament per aixo, per mantindre la pagina amb vida.
A banda d'aixo jo ja fa temps vaig obrir un fil proposant que s'apuntara gent suficient per poder sufragar el cost de la pagina amb una cuota de 10 Euros i la resposta va ser molt reduida.
Tambe he proposat obrir el truc valencia a les taules no CCR, per tal de acollir mes gent a vore si amb mes gent la pagina tenia un reviscolar...
i moltes mes propostes s'han fet pero pareix que cap ni una surt efecte...
Torne a repetir que la solució pasa per que la gent se comprometa un poc i colabore , no crec que jo que 30 euros fasen tremolar cap hipoteca i tots ens agrada fer un truquet a la nit o migdia i evadir-nos del strees diari i aixo no te preu.
Auu, que mem enrrollo como las persianas

Salut i Truc!!