com conseguir que aquesta pagina torni ser lo que era

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Rodolet ha escrit:
ayayay ha escrit:fet d'oros o de copes q alla tothom i cap.sort i tu trias

tu no :mrgreen: :few: :mrgreen: :few: :mrgreen:

SALUT I RADICALISME
puta rodolet, ja t'havia perdut EL__Rastro :lol: :lol: :lol:

no idoi si, que cadascu fagi lo que vulgui i PROTESTO com diu en caparrut pk no hi ha cap moderador que se digni a fer una simple partida i després se queixen de k la gent no juga. ALAAAAAA
Imatge
estel-caparrut
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 75
Membre des de: dg. ago. 27, 2006 0:00
Ubicació: PLA DE NA TESA
Contacta:

nosotros los bastos no tenemos que convencer a nadie,cada cual debe saber donde tienesu sitio
no te preocupes elijas lo que elijas debe ser tu eleccion
bastos significa protestar de lo que creemos que esta mal hecho
copas no se que significa
espadas MERODEADORES QUE NI SE LES VE NI SE LES ESPERA
y oros..........
Y VISTO EL INTERES DE LOS ESPADACHINES CREO QUE SERA MEJOR QUE JUEGUES A POKER
TODO MI INTERES DE ESTA PROTESTA ESTABA DEDICADA A VER SI ERA POSIBLE QUE ESTA PAGINA QUE FUE UNA PASADA VOLVIERA A SERLO PERO ENTRE TODOS LA MATAMOS Y ELLA SOLA SE MURIO
AH TENGO UNA PREGUNTA PARA LOS QUE SON CCR
PORQUE COÑO PAGAIS PARA DESPUES JUGAR CASI SIEMPRE FUERA
BON TRUC
Oposició pura i dura
Imatge
estel-caparrut
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 75
Membre des de: dg. ago. 27, 2006 0:00
Ubicació: PLA DE NA TESA
Contacta:

OTRA COSA
SR OBRADOR
SIGO PENSANDO QUE ESTA PAGINA SOLO TIENE UN CAMINO POSIBLE PARA QUE VUELVA A SER LO QUE FUE
O TODO GRATIS
O TODOS PAGAN
LO QUE MANTIENE UN JUEGO ES LA COMPETICION
Oposició pura i dura
Imatge
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

Inicio , todos los programas , accesorios , herramientas del sistema , restaurar sistema...
Puede que la pregunta no sea que hacer para que sea como antes,
sino intentar recordar que habia cuando funcionaba bien.
Como dice un probervio chino, Agua no mata pero si riegas una planta en exceso no crece mas rapido , la ahogas
Imatge
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

estel-caparrut ha escrit:nosotros los bastos no tenemos que convencer a nadie,cada cual debe saber donde tienesu sitio
no te preocupes elijas lo que elijas debe ser tu eleccion
bastos significa protestar de lo que creemos que esta mal hecho
copas no se que significa
espadas MERODEADORES QUE NI SE LES VE NI SE LES ESPERA
y oros..........
Y VISTO EL INTERES DE LOS ESPADACHINES CREO QUE SERA MEJOR QUE JUEGUES A POKER
TODO MI INTERES DE ESTA PROTESTA ESTABA DEDICADA A VER SI ERA POSIBLE QUE ESTA PAGINA QUE FUE UNA PASADA VOLVIERA A SERLO PERO ENTRE TODOS LA MATAMOS Y ELLA SOLA SE MURIO
AH TENGO UNA PREGUNTA PARA LOS QUE SON CCR
PORQUE COÑO PAGAIS PARA DESPUES JUGAR CASI SIEMPRE FUERA
BON TRUC
Bones estel-caparrut!

Jo pens bastant parescut a tu. Però crec, hi me puc equivocar, que la pagina sense finaciació no es podria dur. Supos que n'obrador no voldria absorvir tot el cost d'aquesta pàgina.

Jo soc dels qui pensa que hauriem de pagar tots, ja que aixi tanques les portes a certa "xusma". Puc entendre que aquesta proposta ara mateix no podria ser viable, ja que possilement quedaria molt poca gent i m'atreveria a dir que això si que cauria en picat;però es per fer un plantatjament (es podria fer una enquesta per sebre el que pensa la gent).

Un saludo RADIKAL!

pacotorres69
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

el mismo tema de siempre y sigue sin soluciones.
todo el mundo q pague aunque la cuota bajase.asi se podria jugar normalmente al ccr,pq mucho pagar y poco jugar.
asin q me fui protestando y vuelvo a protestar,que se expongan soluciones no mesas redondas.
jajajjaja redeu me va mes be es foraster a jo tomeu,q per fer una puta partida a nes ccr des coions pots dur un siri a la sangggggg.
mem si mos deixam de politica estupida i mos movem,aixo de conformarse no es de lidersssss y menos si duen una espasa afarrada a nes nick
Imatge

ARIANY FOREVER y mes dura q mai.jajajjaja
Asdoro
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 6
Membre des de: dl. oct. 01, 2007 0:00
Ubicació: Capdepera

:roll: Es vera que pot ser que no en tingueu molt definada amb els espadatxins, no vos puc culpar :study: , però vos queixau que no hi ha moderadors jugant i una cosa puc dir: lafalta i jo feim totes les partides que podem :mrgreen: , els altres heu de pensar que son gent molt ocupada, si mal no record també falten garrots que eren ben habituals :few: :few: :dance: :dance:
Copes
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 05, 2007 0:00

:doh: :doh: Quin despisteeeeeee!! El missatge d'abans l'he escrit jo, na Copes jajajaja es el que te utilitzar tot dos el mateix ordinador, que m'he despist (cosa que tinc bona de fer) i entro pensant que som na Copes i resulta que escric com Asdoro :||: :||:
Buenoo, esper que me perdoneu, i pensau que jo si que juuuuuuuug :mrgreen:
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Asdoro ha escrit::roll: Es vera que pot ser que no en tingueu molt definada amb els espadatxins, no vos puc culpar :study: , però vos queixau que no hi ha moderadors jugant i una cosa puc dir: lafalta i jo feim totes les partides que podem :mrgreen: , els altres heu de pensar que son gent molt ocupada, si mal no record també falten garrots que eren ben habituals :few: :few: :dance: :dance:

saps pq o deixaren??ido just per aixo i ses discusions q hi havia amb so gri,jo un dells,pero sa veu corr i si corr per be estic ben segur q tornaran.
aquest tema estava mes q rediscutit i mai sa volgut solusionar,entre grins i coses d'aquestes + mangarrufes q es solien fer.
sa pagina es de tots,domes don sa meva opinio.
animos
Imatge

obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Ep! me pareix molt bé que surtin aquestes discussions, sempre són bones per la pàgina. No es ver, de cap manera, que no hi volguem posar solució, el problema és que no la sabem.

Com dieu, estan clares un parell de coses:

1.- Fa estona que el "problema" hi és
2.- La pàgina necessita suport econòmic, i són bastants d'euros cada mes

La solució és molt més complicada, ja que cada un té la seva pròpia opinió, i el que intentam fer és tenir a tots contents, però sembla que aconseguim tot el contrari, tenir a tots descontents.

No crec que la solució sigui o tots pagar o no pagar ningú, ja que amb la primera crec que aviat no hi hauria retruc.net, amb la segona, tampoc, ja que el servidor costa lo seu.

Jo, ara per ara, no tenc la solució però pot ser discutint una mica més sortirà algun possible camí a seguir...
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

bueno,lo primer
ueppppp es cobrador.
una idea bona seria fer pagar minim 10 euros per temporada,aixo no fa mal a ningu,segona no veig practicament cap ventage de ser ccr.
mes aviat es un inconvenient,si cualcu despres vol pagar mes per ajudar q per molts no es cap problema pos q seguesqui pagant 30 euros com a sosio honorific o li deis lo q volgueu.
sa veritat si posasis a 10 europeos qui no pot?
aixo ja seria q no vol,ok cap problema es q no pagas es deu euros pues no te dret a cap tipus de puntuasio ni de gri,ni de res.
crec q es treurien mes doblers a 10 euros molts q a 30 euros mes pocs,en es meu cas no tenc problemes en seguir pagant 30 euros.
vaja crec q es podria treura mes doblers i despres sensa ccr ni polles totaom a jugar amb competisio com era antes.
jajajaja i llevonses deis q sa nostra politica es destructiva i una merda la veig molt constructiva.
siiii i ja se q pensau,aquest sinverguensa un any sensa apareixer i ara a tocar es coions.pero som aixi i he tornat.magradaria poder disfrutar lo q aquesta pagina ofereix q es una pasada.no menroll mes q menbullare jajajaja.
pero:
PROTESTOOOO
Imatge

obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Sí, lo primer: uep! jefe :uep: jejeje, sí que es ver que cada pic que torner, la lies.

És una solució aquesta, però el problema moltes vegades no són els € sinó la peresa que fa pagar coses per internet. He de mirar la opció de pagar per SMS, seria una bona idea, el problema d'això és que de cada € que un usuari dona, els de timofonica se'n queden la meitat, i la meitat més per la pàgina... això és l'inconvenient.
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

bueno veig q esteim d'acord amb algo.mem si mos espabilam jajajajaj.
manos a la obre y si timofonica te jode busca otra solucion o q es pagui directament desde cualsevol entitad bancaria.jajajaja.tot te solusio entre tots algo ahurem de sercar.
comta amb noltros amb lo q siga.
+1
Imatge

Copes
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 05, 2007 0:00

El jefe te raó, la solució es molt difícil, som molts i tenir a tota la gent contenta es impossible, de totes maneres jo crec que cada un de nosaltres ha de possar de la seva part i jugar i fer el trui que li faci ganes fer, per la meva part esper que el trui sigui molt.
No tota la gent ha fuit pel gri, bastants son estudiants que ara fan cursos superiors i necessiten dedicar més temps; altres ara tenen coses personals que els han fet cambiar les preferéncies, jo he tingut una temporada i en vindran d'altres així; altres simplement s'han cansat de la pàgina... Però també hem de tenir en compte que hi ha molta gent nova que entra i passa gust, la pàgina també sofreix canvis, que la milloren, que la igualen, o simplement canvis.
Jo soc una de les culpables que CCR no funcioni, simplement jo pas mes gust de jugar sense puntuació, contra aixó no es pot fer res, per jo no es important tenir un super gri o un super ELO, m'agrada l'ambient que hi ha per aquí quasi sempre i el contacte amb la gent, lo de jugar a truc ja es una passada, per tant, lo dels punts... Ni me va ni me venen. Ho sento, jo vull tornar a pagar els 30€, però no es pot obligar a ningú a pagar!
De totes maneres l'opció bancaria seria la bona, nosaltres tenim un problema, i es que utilitzem Paypal per varies coses, i no et deixa pagar tot d'una dues coses de diferents llocs, així s'asseguren que la targeta l'utilitza la persona adequada i no es cap robatori, es per això que es tan positiva a l'hora d'utilitzar-la, però clar, es negativa perquè en per exemple en el nostre cas si l'utilitzem per una cosa de feina, retruc ens queda penjat... :oops: I es vera que la gent es reacia a pagar per internet, i a lo millor no pensem en dur el nº de compte a l'hora d'anar al banc, es també que duim massa coses al cap :doh: Tot es solucionarà!! Entra gent nova i la cosa seguirà endevant, estic segura, arriba l'hivern, i en quan quedin taules buides que sols siguin de CCR el mono crearà nous usuaris de CCR! :dance:
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Lo primer dir, que no estic gens d'acord que el problema de la pagina siga que els moderadors no hi juguen.
En el Cas meu personal i en el de na copes no es cert i si no al explorador de partidas me remito.

Deixant a banda aixo a Toni com a estel com a Ricardo com a tots ens agradaria que la pagina tornara a ser lo que era, ara mateix llegint el fil,
em venia a la memoria cuant havien varies sales i inclus havies de anar a cercar taula a la 3ª o la 4ª per que les altres estaven plenes.

S'han proposat mils de solucions, algunes es raonen entre els moderadors soles, altres han eixit a debat public, S'han fet millores, El 3D, les veus a les partides, les clasificacions ect...

pero es veu que asi el gran problema es pagar 30 Euros al any, que pareix ser una fortuna al avast de poca gent :think:

jo la veritat no se quina es la solució definitiva pero, com a moderador i com que sent la pagina un troset de la meua vida ja que pase moltes hores de gust disfrutant d¡ella, dire que es trist la situació actual i que estic molt d'acord amb que algo hi ha que fer.

Pense tambe que tota la gent hauria de agafar un poc mes de compromís i saber que mantindre la pagina te un cost i eixos 30 Euros son precisament per aixo, per mantindre la pagina amb vida.

A banda d'aixo jo ja fa temps vaig obrir un fil proposant que s'apuntara gent suficient per poder sufragar el cost de la pagina amb una cuota de 10 Euros i la resposta va ser molt reduida.

Tambe he proposat obrir el truc valencia a les taules no CCR, per tal de acollir mes gent a vore si amb mes gent la pagina tenia un reviscolar...

i moltes mes propostes s'han fet pero pareix que cap ni una surt efecte...

Torne a repetir que la solució pasa per que la gent se comprometa un poc i colabore , no crec que jo que 30 euros fasen tremolar cap hipoteca i tots ens agrada fer un truquet a la nit o migdia i evadir-nos del strees diari i aixo no te preu.

Auu, que mem enrrollo como las persianas :doh: Salut i Truc!!
Imatge

Amunt Sempre!!
Respon