A veure metget,
Per començar te diré que tots estam d'acord en anar fent millores, i te puc assegurar que d'ençà que vaig començar a jugar en aquesta web -fa quasi 2 anys- se n'han fet un caramull, de millores. I per a tothom. I volem seguir millorant, amb l'ajut de tots, amb els vostres suggeriments i amb la feina del patró Obrador.
Per altra banda, no he vist enlloc que ningú hagi dit que el truc al CCR és de més qualitat, potser ho puguis haver entès malament. De fet, els qui jugam al CCR també jugam a la sala del cafè, possiblement hagis jugat amb més d'un del CCR amb altres nicks, sense que ho sàpigues

... qui sap! Però al CCR no hi ha els problemes del cafè, i els trucs s'acaben -llevat de casos de força major-, perquè darrera cada nick, a diferència del cafè, hi ha una cara i una persona, que normalment ja coneixem, la qual cosa te dóna confiança a l'hora de jugar, i no es fan "coses rares".
Pel que fa a la qualitat dels truquers, no té res a veure si ets del CCR o no, naturalment. I en concret, un grupet de truquer@s nous que voltau pel cafè ... millor per noltros que no us apunteu al CCR, perquè ben segur que aviat serieu al Top 10, si hem d'atendre a la qualitat.

A jo m'és igual, ja fa estona que no hi sóc.
Dit això, esper que cada dia que passa pogueu sentir aquesta web com un poc més vostra, o nostra, ... veus!? ara m'he embullat!
Salut i sort!