Sortir d'una partida a les sales generals

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

Ayayay tens raó, de fet jo sóc un dels que comparteixo sales per jugar, però últimament més a les sales generals... però ho faig perquè a les hores que me conecto (migdia) no hi ha ningú al CCR, i a la nit si que en faig a la de pagament... però com tothom ayayay, tú inclòs, tenim unes parelles, de fet amics, amb els que ens agrada jugar i quan no i són i no arriben, vaig a les generals i me trobo altre gent amb qui tenc gust de jugar; que hi haig de fer, sóc sectari o me limito molt les partides, sí, pot ser, però m'agrada jugar amb una parella que conegui i amb la que tenc afinitat... com tots els que esteu al top!!

PD: jo he pagat, i no me fa res que millorin les DUES sales, ningú m'ha obligat ha fer-ho. Jo vull jugar a truc, i si he pagat 30€ es per poder jugar a la sala que em dongui la gana, quan i amb qui vulgui... el fet de pagar m'obre el ventall de possibilitats de fer partides d'altre tipus, sense prescindir de les més loques que es fan a les generals. És sa meva opinió, res més, com totes, vàlida!

Salut i bon truc!! :P
Imatge
KRUSENSTERN!!
metget
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 73
Membre des de: dc. juny 27, 2007 0:00
Ubicació: a mitg camí entre Ciutat i Cala Rajada

El que a mi personalment em fa riure es que es pugui dir o pensar que per el fet de pagar 30 euros el truc es millor o de més bona qualitat a les sales del CCR, vamos hombre!!!, si per començar la major part del temps están buides. La qualitat la fa la gent que juga al truc, no la sala ni el pagament. Dit aixó, crec sincerament que les sugerencies que jo he expresat poden ser válides tant a una part com a l´altre, i si realment l´unica solució que hi ha es pagar una quota universal ( PER TOTHOM ), pues endavant que per 30 o 50 o el que es fitxi per un any, ningú fará quebres. Salut i bons truc...de qualitat!!!
PD: aixi pagant una taxa d´inscripció anual els que donen d´alta un rosari de nicks, ben segur que s´ho pensarán!!!
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Metget, precisament això darrer que dius fou una de les raons principals que ens va dur a posar unes sales especials on tothom es conegués i pogués jugar més tranquil·lament, això ho pots dir "de més qualitat", si vols, és lo de menos, però també varem decidir deixar unes sales on tothom pogués jugar de manera gratuïta, ja que que aquest era l'objectiu d'aquesta web, que no té cap ànim de lucre.

Per tant, les millores que es facin, algunes es faran a ambdues sales, i algunes, que no siguin inevitables per poder jugar, només a les CCR, per primar que la gent que ha pagat pugui jugar i trobi gent, i a més hi pugui jugar d'una manera més tranquila i divertida.

La gent pot triar on jugar, i aquesta quota efectivament no és prohibitiva per ningú, el problema d'aquests moments és que les sales generals creixen (hi ha de l'ordre de 5-7 noves inscripcions noves cada dia) en canvi les CCR no, això fa que sigui més mal de fer jugar a les CCR.
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

metjet ningu ha dit q es de ccr sabin jugar mes per favor.no errem lo q jo he volgut dir.jo domes protestava perque realment ja estic fins es collons pero ningu ha xerrat de cualitat pero crec q si cuatre tontos han de pagar es altres pos no san de aprufitar.aixo dic
Imatge

ARIANY FOREVER y mes dura q mai.jajajjaja
parrus
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 153
Membre des de: dg. jul. 09, 2006 0:00
Ubicació: Pla de Na Tesa

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
metget
Truquer habitual
Truquer habitual

Ayayay: estic totalment d´acort amb tú!!!, jo sols he parlat de fer millores, crec que d´aixó es tracte, com entenc que el que paga una quota ha de tenir certes ventatjes, es evident, aixó no es discutible; peró tot el que es pugui millorar, benvingut sigui. Som el primer que em sap greu estar jugant i divertint-me sense colaborar en el mantinement d´aquesta web, de fet sino estic al CCR es perque la gent que conec i amb qui habitualment juc no hi está apuntada, es més qualque vegada hem comentat aixó i uns dels motius que més retura es la menor quantitat de gent disponible per jugar i el fet d´entrar en un sistema de puntuació poc atractiu ( aixi ho creim ) pels que entran ara: partint de 1500 punts es difícil atracar-se a la gent del top, lo cual en certa manera resta esperit competitiu al joc. Pot ser es podría plantetjar començar tots de 1500 cada " temporada", crec que sería una bona forma d´engantxar molta gent nova al club . Salut a tots i bons trucs!!!
metget
Truquer habitual
Truquer habitual

Ayayay: estic totalment d´acort amb tú!!!, jo sols he parlat de fer millores, crec que d´aixó es tracte, com entenc que el que paga una quota ha de tenir certes ventatjes, es evident, aixó no es discutible; peró tot el que es pugui millorar, benvingut sigui. Som el primer que em sap greu estar jugant i divertint-me sense colaborar en el mantinement d´aquesta web, de fet sino estic al CCR es perque la gent que conec i amb qui habitualment juc no hi está apuntada, es més qualque vegada hem comentat aixó i uns dels motius que més retura es la menor quantitat de gent disponible per jugar i el fet d´entrar en un sistema de puntuació poc atractiu ( aixi ho creim ) pels que entran ara: partint de 1500 punts es difícil atracar-se a la gent del top, lo cual en certa manera resta esperit competitiu al joc. Pot ser es podría plantetjar començar tots de 1500 cada " temporada", crec que sería una bona forma d´engantxar molta gent nova al club . Salut a tots i bons trucs!!!
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

A veure metget,

Per començar te diré que tots estam d'acord en anar fent millores, i te puc assegurar que d'ençà que vaig començar a jugar en aquesta web -fa quasi 2 anys- se n'han fet un caramull, de millores. I per a tothom. I volem seguir millorant, amb l'ajut de tots, amb els vostres suggeriments i amb la feina del patró Obrador.
Per altra banda, no he vist enlloc que ningú hagi dit que el truc al CCR és de més qualitat, potser ho puguis haver entès malament. De fet, els qui jugam al CCR també jugam a la sala del cafè, possiblement hagis jugat amb més d'un del CCR amb altres nicks, sense que ho sàpigues 8) ... qui sap! Però al CCR no hi ha els problemes del cafè, i els trucs s'acaben -llevat de casos de força major-, perquè darrera cada nick, a diferència del cafè, hi ha una cara i una persona, que normalment ja coneixem, la qual cosa te dóna confiança a l'hora de jugar, i no es fan "coses rares".
Pel que fa a la qualitat dels truquers, no té res a veure si ets del CCR o no, naturalment. I en concret, un grupet de truquer@s nous que voltau pel cafè ... millor per noltros que no us apunteu al CCR, perquè ben segur que aviat serieu al Top 10, si hem d'atendre a la qualitat. :few: A jo m'és igual, ja fa estona que no hi sóc. :ui:

Dit això, esper que cada dia que passa pogueu sentir aquesta web com un poc més vostra, o nostra, ... veus!? ara m'he embullat! :oops:

Salut i sort! :salut:
Imatge
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Bones,

Me perdonareu que no sàpiga xerrar tan bé com en queralbs. Jo duc a n'aquesta web desde fa 2 anys i 2 mesos (que ja és temps) i puc dir que la web ha experimentat una evolució molt gran.

Quan jo vaig començar erem poc més de 300 usuaris i per jugar un truc tenies que quedar 3 dies antes i dur una potra del quinze. Res era com ara, hi havia una sola sala que no era com ses d'ara, ni ses taules, ni ses votacions, no se pudia envidar a la falta, ni ses puntuacions (de fet tothom tenia puntuació) i hi havia un monstruo amb 2100 punts! Es programa fallava moltíssim, m'enrecord que es programa tenía un parell de bugs, que si passava algo, ja te podies olvidar d'acabar sa partida. Sense olvidar-nos del nostre amic el Zorro que va tenir una brillant actuació pirata a sa web. Quin patir aquell vespre que no pudíem jugar. Jo me vaig arribar a pensar el pitjor!

Tota aquest procés implica una evolució molt gran i aquesta evolució implica una dedicació. Quan el nombre d'usuaris es va anar disparant la feina anava augmentant i també... per què no dir-ho, els costos. El sorgiment de les sales CCR va ser com una manera per què la gent que s'aprofitava d'aquesta feina pogués demostrar el seu agraïment. Aquests diners varen implicar poder pagar millors conexions (i no sé si servidor nou) i així augmentar sa qualitat del truc.

Metget, jo estic segur que si seguiu per aquí un temps, acabareu pagant la quota CCR. No per poder jugar a ses sales CCR sinó per poder ajudar a sa web. Si dius que amb 1500 es mal de fer arribar adamunt... es que no has tengut mai punts. Me permès es luxe de mirar a s'explorador de partides ses partides que jugues tú habitualment i te puc assegurar que jugant moolt menos amb un mes ets damunt. (si guanyes més del que perds clar).

Si vens a ne's dinar esper coneixer-vos i fer uns trucs riguent i passant-ho bé. No veas ses xerangues que se monten a n'aquests dinars. Tothom diguent-se pel nick, de lo més friky del món. jejejeje

saluuuut i bon truuuc

p.d: vaia rolloooo, ni sé que he escrit jejeje
AL CENTRO I PA'DENTRO!
TheBoss
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 142
Membre des de: dg. gen. 21, 2007 0:00
Ubicació: VaLeNcIa

jo pienso q los q pagan se merecen mejoras i punto asi de claro i logico me parece seria un buen reclamo el sonido para los q las otras salas asi tal vez se animen i paguen, q me parece de puta madre pagar una quota x el trabajo q lleva pero maxo los q no pagan ayudan con sus ideas pero a la hora de llevar las ideas a cabo tiene q aver pasta como todo, asi que...culminen sus ideas i deseos con un pokito de pasta q no molesta a nadie i asi iremos creciendo! saludos i VISCA S´OPOSICIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
metget
Truquer habitual
Truquer habitual

Bud-ice, segur que ens veim el dia del dinar, de fet m´he apuntat al CCR com tu dius més que per jugar a las salas del CCR, per ajudar a mantenir aquesta web que tantes estonas d´entreteniment em dona. Tot i aixó, ánims i a intentar fer totes les millores posibles. Salut i bons trucs!!!
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 318
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
Ubicació: Ariany

Totom te una mica de rao, desde es meu punt de vista. (Es jefe des garrots, mes :lol: ).

Jo crec que molta gent de se que sapuntat darrerament, i no juga a nes club, no o fa pes dobers. Lo que pasa que no han jugat mai amb punts i els pot pareixa un doi aixo des punts, pero un pic que o has provat canvies d'opinió. (Aixo pasava amb sos cotxes que sortien amb aire acondicionat, de tot duna es que no en tenia deia que era un doi aixo de saire acondicionat dins es cotxe, pero un pic provat, ki sa tornat comprar un cotxe fora aire acondicionat?).

PD: batualmon sagrat no comenseu de 1500 cada any :lol: :lol:. :pray: :pray:.
Imatge
estelada
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 121
Membre des de: dc. oct. 11, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY

Bernat

:sh:
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu