Amb ses cartes que duies perdut, es meu cuset els guanya a nel envits. Sempre tens sa guixa girada per amunt. Pero ja et llegara el verano.
pd: Això pareix salsa rosa, ja,ja
Enquesta per vetar l'entrada a n'en Collonsdepuput i Toninai
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- El-Pasificador
- Truquer novell
- Entrades: 58
- Membre des de: ds. maig 13, 2006 0:00
Jolins collons jo he tengut sa desgracia de dinar devora tu, ja,ja,jacollonsdepuput ha escrit:avui horabaixa he tengut es plaer de seure a una taule ( a can lame ) en contre den pasificador......jajajajajajaja li he fotut un repas que fins hi tot es seu company li a arrivat a dir ke no en tenia ni puta ideda....encare men rig ...jajajjajajajaja ma volgut fer 4 vegades dos mes i li han caigut tantes vegades un tots ke li han fet tremolar ses cames.......jo pensave que en lo ke xerrave per aki en sabrie mes......
i tu tutuc calla que grenaras sa nave tota sa semane...jajajajaja
au ...tonina ajudem dalis canya a n'aquesta guarde
- El-Pasificador
- Truquer novell
Na Toninaina permi que esta acollonada, ja,ja.... No voldra tornar jugar amb jo, amb sa qui he montada, je,je.collonsdepuput ha escrit:avui horabaixa he tengut es plaer de seure a una taule ( a can lame ) en contre den pasificador......jajajajajajaja li he fotut un repas que fins hi tot es seu company li a arrivat a dir ke no en tenia ni puta ideda....encare men rig ...jajajjajajajaja ma volgut fer 4 vegades dos mes i li han caigut tantes vegades un tots ke li han fet tremolar ses cames.......jo pensave que en lo ke xerrave per aki en sabrie mes......
i tu tutuc calla que grenaras sa nave tota sa semane...jajajajaja
au ...tonina ajudem dalis canya a n'aquesta guarde
Ma caxis ja deia que t'hauria d'haver aferrat dues memcollades avui, pero com que hi havia t'om pare no he dit res, ja,ja.
I un altre cosa, porem publicar que en collons per la fi despres de molts d'intens m'ha guanyat un truc. Perque no vol jugar amb jo perque el ves i dona sa casualitat que quan juga en contra sempre perd!!! au debate
- El-Pasificador
- Truquer novell
2006-07-24 20:31:15 collonsdepuput-morientes vs. El-Pasificador-baalti
M'ha costat molt jugar contra tu per que mirant ses estadistiques feia 4 mesos que no t'havies assegut contra meva. Perque serà? Resposta. Estas ACOLLONAT.
Aixi que deixa de ferdar per un pic que has tengut sa decència de no esquivarme i du sa SORT (per queen vares dur molta) de guanyarme.
Ja,ja
M'ha costat molt jugar contra tu per que mirant ses estadistiques feia 4 mesos que no t'havies assegut contra meva. Perque serà? Resposta. Estas ACOLLONAT.
Aixi que deixa de ferdar per un pic que has tengut sa decència de no esquivarme i du sa SORT (per queen vares dur molta) de guanyarme.
Ja,ja
- collonsdepuput
- Truquer asidu
- Entrades: 190
- Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
- Ubicació: Es Pla de na tesa
far 4 mesos perke te vaig dir ke no tornaria jugar amb tu i no ho he fet i no ho fare......perke me vesaves es cantos ....
- El-Pasificador
- Truquer novell
Estava diguent en contra que fa 4 mesos, amb jo es dos darrers els has guanyats, fantasmet, fuera, que te vetin s'entrada ale, ja,ja