Sent molestar però en el meu poble i en els del meu alrededor es juguen amb totes les cartes (soc de la zona de Gandia) i l'altra diferència es que no tenim el joc fora, el máxim en el truc es el quatre val, però bé, açò últim em dona més igual...
El truc també es juga en molts països de sudamèrica i encara que cambien algunes altres coses, juguen amb totes les cartes i pense que es un poc més divertit perque de l'altra manera pareix que sempre surten les mateixes cartes i és menys emocionant trobarte amb alguna carta bona, perque aquestes surten més freqüentment, pero açò ja es qüestió de costums, i supose que els que sempre han jugat amb 22 cartes preferiran jugar amb 22 i els que juguem amb 40 preferirem jugar amb 40...
No vull donar més feina (sols és un suggeriment

), però seria complicat que abans de començar una partida, et preguntara si preferixes jugar amb 22 cartes o amb 40 cartes? Sols haurien d'afegir-se les cartes que es lleven jugant a 22, perque el sistema de joc i de puntuació és el mateix (l'única cosa que també hauria de cambiar-se per poder jugar amb 40 cartes respecte de jugar amb 22 seria que els 10, 11 i 12 també servixen per a fer l'envit, però açò és igual que en la balear).
Doncs bé, ací queda el meu suggeriment. Aprofite per a felicitar al mestre

per la gran feina que està fent en aquesta pàgina

i que si no pot fer el meu suggeriment, no passa res! Adeu!