Caimari - Etoo

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

NPI
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 138
Membre des de: dc. abr. 16, 2008 0:00
Contacta:

Bon día a tothom,aquet tema es vell i en el passat ja s han possat mesures pero com la tecnologia avança i sa picaresca mes,pues al final mos podem possar a jugar a "y tú más " i no acabariem.🤷‍♂️
Per jo aixo no es truc,aixo es retruc,i la gracia es que podem intuir,confiar,ressar,etc en lo que du es company i gaudir d aquet joc amb gent que segurament a taula mai haguesim coincidit.
Casi cada día a taula s han d escoltar rumors pel simple fet de tenir x partides jugades amb sa mateixa parella i mira si es facil,com aixo es per passar una bona estona,si no et sents be en sa partida,es cancela i tan amics o ja no fa falta ni seguis.Ningú esta obligat a jugar
Es tema dels clons al top? Quin mal fan? Si tenguesin els clons per putetjar als altres i fotre partides com ja ha passat siria una cosa pero aixi com ho fan no veig cap mal🤷‍♂️ i sempre es mes facil sumar d una que de varies aixi que...
Es tema des top? Que donen algo? Ja ho he dit,lo bo de sa pagina es gaudir des joc,de ses persones,dels bons moments jugant,trobades,etc
Els negatius o positius? Tocaria valorar per ses sensacions que has tingut a taula o el comportament de s usuari no? Ara agafau cualsevol nick i voreu que tothom en te.
De veritat pensau que aquestes persones s han portat tan malament com per tenirne? Perque jo he jugat amb la majoria i mai han faltat al respecte i se me fa raro que si no es per un tema d enveja,en duguin(no xerr dels tops,tothom en te i fas creus de com es possible🤷‍♂️)
Lo dit,disfruteu des joc,de ses companyies,jugau amb qui vulgueu i mos veim a ses trobades o a ses taules.
Salut i visca retruc.net!!!!!
Imatge
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Bon dia truquers!

A veure, :ui: com bé ha dit n'NPI, això és RETRUC. I la idiosincràcia d'aquesta pàgina sempre ha estat poder tenir una espècia de 'senyes' inventades per poder comunicar-se amb el teu company. Vaja, adaptar-te a la situació virtual.

Jo mateix, i segur que molts ho saben, quan es va tornar a posar en marxa la pàgina de bell nou, jugavem les partides amb els 4 jugadors xerrant per telèfon. Fins i tot jo sempre dic que és molt divertit i pareix que estàs a un bar virtual.

Entrant més al tema. Bona gent, això és una pàgina per passar-ho bé i fer amistats. Els TOPS estan per tenir un alicient i perquè la pàgina sigui més vistosa. Però ni ens jugam dobers ni ens jugam res serio. Venim a n'això. A riure un poc i a passar-ho bé.

Jo mateix, conec personalment a 'Namarlon' i molt més encara a n'Etoo i vos puc assegurar que son bellíssimes persones. No entrem dins atacs personals. Està bé que es posin en evidència segons quins tipus de jugades però crec que com ja he dit abans, tothom es cerca les tresques per ser més viu que els altres.

I també pens, que tenir un o dos nicks al top, doncs més reconeixement per a la persona que ha arribat fins allà dalt! Tampoc veig que s'haguin fet partides preparades i que els contrincants es deixin guanyar per fer pujar al Top a algú.

Dit això, m'agradaria tancar el tema. Crec que no durà enlloc i vull apel.lar un poc al sentit comú i a fer lo que sabem fer: Jugar a truc, riure i passar l'estona.

Gràcies a tothom, salut
Imatge
ColinMcrae
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 7
Membre des de: dv. març 18, 2011 0:00
Ubicació: Campos

Bones de nou!

Primer de tot dir que quan vaig decidir jutjar i dir sa meva opinió ho vaig fer tenint s'esquena coberta. Des de que juga retruc.net mai m'he dit ses cartes amb un altre, tenc sa conciència tranquila.

Capdemul, me pareix perfecte jugar una partida de 4 persones que vos deis ses cartes per telefon, això se diu igualtat de condicions per.l ses 2 parelles. Si voltros, es jefes diguéssim des retruc.net, deis que sempre se poden dir ses cartes jo no som ningú per dir que no, però jo seré es primer en apartar-me pq no m'agrada jugar així. I me direu, en persona se diuen ses cartes, i jo diré tens raó, però en persona se poden pillar ses senyes i no es tant facil ferles, i a totes ses jugades no se poden fer amb un marcatge, per sa pagina si. Però com vaig dir es tema de dir-se ses cartes és lo de menys per què tanmateix és incontrolable.

Aquí lo que se jutja és sumar de manera gratuita. Jo avui mateix si volgués me puc plantar 1er si me faig 3 nicks mes, jug amb 4 connexions diferents, amb 2 ordenadors i 2 mobils. D'això s'està parlant aquí, i això no es picaresca, aixo es fer trampes com un piano. Tenir diferents nicks? No va amb jo,pero he de dir que si s'empren be i no "amanyen" partides cap problema,.per què no.

I com diu en Npi això serà un no acabar. Té una solució fàcil, fer CCRs i pagar una quota considerable, aixi jugarem serios. I adamés, si se lleven per inactivitat i encara molt més, així s'obligarà a jugar per mantenir-se adalt. Només és una sugerència.

Au per jo tema tancat, i esper que poguem disfrutar d'aquest gran joc.
Salut!
ColinMcrae
Truquer novell
Truquer novell
Membre des de: dv. març 18, 2011 0:00
Ubicació: Campos

Volia dir si se lleven punts*
kaima
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 180
Membre des de: dc. gen. 24, 2007 0:00
Ubicació: kaimari

Jo pens que nomes per es simple fet que ses parelles sempre juguin juntes ja es pensa que es diven ses cartes, a noltros ens ho han dit molt i per comentaris que veig a ses partides encara es pensa,jo mai MAI he fet una trampa jugant a truc ni amb NPI ni amb ningu altre que hagi jugat.Tambe dire que avegades hi ha jugades,que voltes o te guardes amo,madona,llengo perque es companyero te fa envidar i penses que pot dur i voltes per si passa fer mes punts,quant una jugada d’aquestes te surt be,ja has fet trampes ,però no se veuen es pics que tas quedat amb sa peça🤣(que a nes meu cas no son poques perque es meu compi sempre va mort🤪🤣😘) no se si me explicat be,si que hi ha nicks que fan trampes,tots nem trobats i no xerr de ningu dels mes antics ,sino que te prenen els envits sense que s’altre digui vull i sigui es qui les du etc... Pero aixo mai es podra controlar,unicament no tornari a jugar i ja esta.
Pas gust de jugar amb tots voltros,trucs raros i taules rares a hores rares i a hores normals tambe ne vistes pero me es completament igual.
Una abraçada a tots i fins despres!!
NPI
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 138
Membre des de: dc. abr. 16, 2008 0:00
Contacta:

kaima ha escrit: dj. abr. 15, 2021 17:43
..però no se veuen es pics que tas quedat amb sa peça🤣(que a nes meu cas no son poques perque es meu compi sempre va mort🤪🤣😘)
Aclarir que aquet compi no soc jo, ja que sol anar inflat casi sempre.
P.D.:Compiiii a pics no sé amb qui vas!!!!!
Imatge
kaima
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 180
Membre des de: dc. gen. 24, 2007 0:00
Ubicació: kaimari

Ajajajajja amb tuuuu foreverrrr♥️
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Hola amics, vaig a dir la meva i a intentar tancar aquesta discusió, crec que tot està dit i uns no convenceran als altres. No vull dir que anyorés aquestes batalles, però com a les trobava a faltar una mica :mrgreen:

Si una cosa bona té Retruc.net és que som una comunitat relativament petita, molts ens coneixem, triam amb qui jugar, i sabem amb qui jugam, siguin clons o no, això però, també és el motiu de tots els seus problemes, ens arribam a coneixer massa. Aquestes coses no passen a altres plataformes de joc on tu no coneixes amb qui jugues o ni tan sols pots triar els teus contrincants, allà no hi ha clons que valguin.

Jo, com a administrador de Retruc.net i el meu equip, tenim la responsabilitat, primer que el joc funcioni, però a part d'això, propiciar que tothom es senti a gust jugant a truc, que cada cop més gent jugui, i sobretot que ningú es pugui sentir ofès o deixi de jugar perquè ha trobat una mala experiència dins la pàgina. Per tant, en principi ens hauria de ser igual un top 10 ple de clons, o que es facin mangarrufes parlant per whatsapp, etc, mentre això vagi en benefici de tota la comunitat. Però quan em pos en la pell d'un usuari normal, la meva opinió evidentment és que aquestes pràctiques no van en benefici de ningú més que de qui ho practica, per tant, com administrador (i com a membre d'un equip) la nostra obligació és intentar aturar, denunciar o posar límit a aquestes pràctiques si és que existeixen o bé evitar que es produeixin en un futur. I com molt bé diu l'amic lafaltaenvide, intentar evitar errors del passat.

Els membres del meu equip són absolutament lliures d'expresar la seva opinió personal com usuaris i també a la vegada parlar amb nom de retruc.net, i em dolen segons quins atacs quan no sap ningú la dedicació que hi posen a fer, efectivament, que tot això funcioni. No els canviaria per ningú. I aprofit també que dir que si algú creu que pot ajudar a millorar retruc.net s'ofereixi a entrar a formar part de l'equip d'administradors, com vaig anunciar en el seu moment, ara fa prop d'un any.

Per acabar, crec que ja deixaria aquí el tema. Siguin o no fundades les denuncies d'aquestes pràctiques, seguirem fent feina, bé per aturar els possibles abusos que es puguin fer en el joc o bé per evitar-los en un futur. Tot i que sabem que algunes pràctiques són i seran impossibles d'evitar. També ens seguirem esforçant cada dia per millorar la experiència de jugar a truc, i el truc sempre molt millor amb amics, com diu molt bé l'amic capdemul, apel.lar un poc al sentit comú i a fer lo que sabem fer: Jugar a truc, riure i passar l'estona.

Obrador.
lucho
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 32
Membre des de: dl. abr. 09, 2007 0:00
Ubicació: port de soller

Bona tarda maleantes, jo tb vull dir sa meva.

Respecte a nes que juguen "per whatsap" a jo personalmente importa bem poc, simplement ja que tutom saps qui son, si no volen jugar contra ells que no juguin i punto.
Jo personalment jug contra ells perque ens cuneixem fa molts anys i lu poc que se de jugar hi he apres mirant com juguen!!!! A jo netoo, madri, maribel, marlon.... me cauen de puta mare i disfrut de jugar amb ells i contra ells.
Lu de tenir 3,4,5,21,32443 niks me fa riure. Jo em tenc 3 o 4 i no en tenc cap a nes top 20.
Si estan al top 10 es perque son els millors.
I lu que he entès, si no he entès malmament, que una mateixa persona juga una partida amb dos niks per guanyar i sumar punts facils, sa veritat hem consta. No els fa falta fer aixo per anar primers. Repetesc son bunissims jugant.

Salut. I gràcies equip retruc per sa feinada.
lucho
Truquer novell
Truquer novell

Vulia dir No hem consta!!!!!
lucho
Truquer novell
Truquer novell

I tb vulia dir que no son els unics que es diuen les cartes... i repetesc tutom es lliure de jugar amb qui vulgui i contra qui vulgui.
lucho
Truquer novell
Truquer novell

I tb vulia dir que no son els unics que es diuen les cartes... i repetesc tutom es lliure de jugar amb qui vulgui i contra qui vulgui.
xxsscc
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: dj. des. 24, 2020 0:58

Hola a tothom, vegent el gran rebumbori que hi ha hagut darrerament també m'agradaria dir la meva aquí, sempre amb l'intenció de millorar dins el que em sigui possible, no entraré dins el tema dels whatsapps perquè crec que és un tema inacabable i que no ens durà enlloc, però si que m'agradaria fer una reflexió que duc bastant de temps dins el cap:

No veig el sentit a tenir més d'un compte dins la pàgina, és a dir, quina finalitat té? Que quan un va al davant poder jugar amb l'altre compte i no perdre punts? O emprar-lo per perjudicar a altres jugant amb ells o contra ells? Crec que la gent pugui tenir més d'un compte no afavoreix gens al fair play d'aquest joc, sino tot el contari.

Comprenc que probablement, deu ser alguna cosa bastant complicada de poder regular, i massa bé està la pàgina com per queixar-mos, però era una cosa que em rodava pel cap de feia temps.

Dit això, agrair molt la feina de tot l'equip de la pàgina, que ens permeten gaudir de bons moments i bons trucs! Salut!
bosaurio
Truquer novell
Truquer novell
Membre des de: dc. juny 30, 2010 0:00
Ubicació: s,estanyol

Pues jo tambe crec que puntuar 8-16 es exagerad i que seria millor puntuar 10-14 o 11-13 o 12-12
Crec que aixi seria un poc mes equilibrat.

Salut !!!
Respon