Saleta CCR

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: Caimari

Enga canvia es color des matel que du menos feina caxis
jajaja
:pray: :pray: :pray: :pray: estic cansat de tant de verd aposta tan de verd estresa i pasa lo que pasa :few: :few: jejeje

________
PROTEST!
ImatgeImatge
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

obrador ha escrit:Per cert, que vos he pillat "in fraganti" i he vist que feis quan no discutiu :mrgreen: :mrgreen:

http://elfyourself.jibjab.com/view/44XTMtcFsXLpwcPO5J6E
Jajaja PROTESTO pk u video d'enguany es u mateix de l'any passat jajajaja no han canviat la coreografia

pero bé, molt bo per dedicar uns minuts a lo k no es feina (q es lo k haurieu de fer) badw foc :clap:
Imatge
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

capdemul ha escrit:
obrador ha escrit:Per cert, que vos he pillat "in fraganti" i he vist que feis quan no discutiu :mrgreen: :mrgreen:

http://elfyourself.jibjab.com/view/44XTMtcFsXLpwcPO5J6E
Jajaja PROTESTO pk u video d'enguany es u mateix de l'any passat jajajaja no han canviat la coreografia

pero bé, molt bo per dedicar uns minuts a lo k no es feina (q es lo k haurieu de fer) badw foc :clap:
JAJAJAJAAJA
MOLT BONA
qui la feta? xD
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Rodolet ha escrit:
maset ha escrit::scratch: :scratch: I mira que ho he lleguit tot, realment estic estorat :||: , XISCA no afluixis :uep:

I tu RODO, tu realment ets tu, que me dius que deixi ses drogues o es en "TELODOR" cuant sa fumat lo que jo e deixat :few:

No faré referencia a cap de ses explicacions que se han dit, pero relament trob que t'has pasat :think: no tres carrers, cuatre pobles.

I si :uep: a una cosa te tenc que donar sa puta ravo com dius tu, que UUUU foro nomes son 3, 4 i cualcu més. :think: :think: pero te has aturat a pensar quin es el motiu. i abans de constestar fe un acte de contricció i pensa un pok no amollis una parrefada de ses teves X:)

No entraré en debat de si vols o no fer-te de CCR, lo que si vaig deixar ben clar era sa meva postura igual que molts de CCR que ara no participen al foro que si volen jugar a PAGAR sa dit, se varen fer calculs i tot que si se pagàs mes seria mes barato, com a ses rebaixes <:o)> ,

Aixi com estan ses coses, no es per anar tirant ni regalar, ni malgastar. Pero i cuants ni ha aqui, que por sus "......", i perque no les dona sa puta gana i bla, bla, bla.... no se fan de CCR, :think: perque de moment :uep: es gratis i podem dir lo que mos pasa per alla :||: , sa veritat es una RODO no tenim els mateixos pensaments ni som de sa mateixa generació, pero només i dic només per respecte i que perque no me costa res, jo particularment estaría :ssh: :ssh: devant algunes opinions. :eh:

I sincerament es molt pagar 30€ anuals, per escriure, lleguir dois a un foro, pero lo que no té preu per jo es s'amistat, companyerisme que se mou per aqui, pero clarper segons qui es mes divertit i fa mes home, fardar devant els amics dels kubatas que me pasat el cap de setmana, res divertiu-vos ara que podeu i si a més trobau un lloc que amolli els kubatas fora pagar anau-hi tot d'una :few:
:think: :think: sincerament crec que tendrieu el cap i els punts de vista mes clars

I sino com amb hisenda, trafic, justicia, etc, etc que sino te agrada :study: PAGA primer, després ja protestaras, recurriràs i faràs el que vulguis, pero primer hauràs PAGAT.

No has de confondre sa llibertat amb so llibertinatge.

i res mes
Molts d'anys i Bones Festes
trankil no mollare cap parrafada, on no se respecte la meva opinio no perdre mes u temps opinant

ido si tu particularment tu callaries davant segons kines opinions, ja u saps, calla.
i sobre tot com ke tu no tens ni p....a idea de la meva economia ni de lo ke me gast o me deix de gastar amb cubatas, amb aixo tambe te pots callar :ditr:
amb una cosa tens raó, som de generacions diferents, tu ets de la generacio ke en part ha viscut dictadura i esta molt acostumada a callar i acotar u cap, me sap greu si te molesta ke a jo no m'agradi acotar u cap davant lo ke no m'agrada
i trankil, si te molesta ke xerri sense pagar, perke akest es u darrer misatge ke deixare a nu foro :wink: :ditr:

P.D. aprofit guti/obrador o a ki s'hagi de dir, ke ja ke no tornare escriure a nu foro, me don tambe de baixa du radicals :study: :ditr: :wink:

P.D.D. trankil ke lo ke ma molestat mes no es la intolerancia i l'autoritarisme ( jo pag i dic i faig lo ke me dona la gana, tu rodolet, no pagues i te calles), lo ke ma moelstat ems es ke un grapat de persones pensen en gran part lo mateix ke jo dic i perke no lis diguin res se callen com a putes :ditr: :ditr:

SALUT I RADICALISME
Rodo jo crec que tens raó.
Que t'othom es igual i val el mateix.
Trob una cagada aixo de que deixis els radicals, principalment perque nose que t'han fet per que els deixis i en segona: si t'envas dels radicals ja n podras canviar això ni defensar-ho.
Tens absolutament tota la raó però no entenc com així vols deixar els radicals si crec que no t'han fet res.
Però es elecció teva.
Es una pena i me sap molt de greu.

SALUT I RADICALISME!
Imatge
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Meam com ho diria sense ofendre a ningú, crec que en ses meves paraules i opinions heu agafat sa paella per es cap que crema.

Si vaig neixer es temps de sa dictadura, no amb aixó que compartesqui segons quins ideals, pero si que vaig aprendre i no a cop de ciri com se sol dir , li direm uns valors, per a viure i conviure amb els semblants, en cap moment e criticat, ofés, insultat a cap usuari i ni tant sols així defensant aquesta pàgina, i si realment ho e fet, indicau a on i com i me disculparé, o Sabeu que A QUI PERTOQUI LI DEMAN DISCULPES ANTICIPADES.

Una dita en mallorquí, qui té sa coa de palla, aviat s'encen, en cap moment me ficat en se economia personalitzada de ningú, ja que se meva en particular no esta per tirar coets, simplement e esposat una opinió generalitzada.

En cap moment e dit un tajante CALLA, simplement i que se pensàs un pok abans de comntestar, i aquí si pareix que tenc que demanar disculpes per sa paraula empleada “parrafada de ses teves”.

En cap momnet e fet veure ni creure que se respectin ses opinions dels que paguen i se critiquin se dels altres, i dic jo aquests altres respecten als primers.

Heu pensat que pasaria, aturau-vos cinc minuts a pensar-ho tots, dic tots els que contents vos reuniu amb germanor enrevoltant una taula disfrutant d'un bon dinar, i sa veritat, es dinar en si es lo de menos, lo vertader i sincer es pasar una estona amb gent que ni em somnis hauries pensat juntar-te, i no importa de quin color ( que pèr cert en tot el respecte cap a ells, de negre ò xinés , no en tenim cap de registrat ), ideals deportius o inclús tendencies politiques, siguin. I lo més important de tot, tots junts, si tots junts No CCR i CCR's en cap moment sa discriminat a ningú, jo sec aquí devora voltros perque sou CCR i que se fotin els altres, feim un truc noltros que som CCR i els altres que se fotin. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.

Ido ara cinc mimnuts de pausa i pensau, que putes, jo no renovaré, no vull pagar perque no me surt d'allá o perque no m'entre per alla de ça. I pok a pok un darrera s'altre a jugar a costa dels pocs que quedin mentres les duri se suscripció. Fins arribar a se triste realitat de una empresa en crisis i poca feina. TANCAM ES XIRINGUITO.

On queden ses hores pasades jugant i si sobre tot jo, me posaré el primer diguent pardalades, contestant dois en dois, molt de dois, bajenades i parrafades amb antics companys ja fa bastant de temps i darrerament amb gent nova, pero si mai perdent es respecte a ningú, entrar a ses sales i trobar gent que per desgracia encara no coneixes personalment i pareix que dines plegats amb ells cada dia, es aixó el que voleu deixar perdre tot voltros sigueu o no CCR. Perque se veritat jo NO ho vull.

Pero tampoc vull, ja que no puk de cap manera es dur es feix a s'esquena i crec que com jo molts, ara que si entre tots feim costat, surtirà endevant i no mirem tant sols les coses no mos agrada per tenir un motiu per no pagar, cercau-ne una que vos agradi encara que sigui petita per tenir un motiu per ajudar a que sa NOSTRA página se pugui coneixer per tot arreu.

Ofendre-me, pues es dificil directament en cuatre paraules, ja que les mir, lleguesc, interpret com vull, si com vull, no acot es cap i dic ses coses que vull dir, simplement pens un pok com i cuant pesar de sa diferencia generecional que me han endossat.

Cadescú que pensi el que vulgui pero ja diuen Sa veritat fa mal i ofen, Pero per desgracia a n'aquesta vida tot el qui se posa el devant de cualsevol doi en aquest cas digauli “RETRUC.NET”no se pot ser blan, si es colaborador, democratic en definitiva s' acepten opiniions idees, etc. Tot va bé pero inclús en democracia cualque pik no se fan ses coses a gust de tothom i se ha de pegar un cop damunt sa taula per posar ordre, Aiiiiiiiii deu ja se es dictador, aprofitem aquestes festes per posar-nos ses idees clares, tenguem salut i alegria per discutir, jugar i disfrutar aquí a RETRUC.NET

MOLTS D'ANYS I BONES FESTES A TOTS
** Xisco MASET **
Madri
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 29
Membre des de: dt. jul. 08, 2008 0:00

BON NADAL!!!Es increíble que la gente todavía este discutiendo si el problema son los 30 eurillos 15 o 10.Cuando el GRAN problema viene que DESDE EL 1ª DIA QUE SE HICIERON LOS CAMBIOS (muerte del gri) ESTO ES UN P… ROLLO.Otro de los problemas vienen cuando sale una persona que hace una año que no pisa la sala da 2 gritos y de repente lo CAMBIA todo,cuando creo que la página estaba funcionando de maravilla (un clásico de Mallorca : algo funciona lo toco y la CAGO) :clap: :clap: :clap: :clap: .A los usuarios de CCR que jugabamos en la sala de cáfe no se nos hizo ni puñetero caso. Si el problema es la falta de financiación de la página hay muchas más soluciones que cobrar 30 eurillos ,eje:1º en las trobadas cobrar 5 euros mas por comensal 2º todos los bares que se publicitan en la página cobrarles una comisión por jugador de retruc inscrito 3 º organizar torneos cobrando una inscripción simbólica 4º poner publicidad en las salas (creo que habría bares interesados) . Pero la gran solución fue quitar lo que mejor funcionaba,MOLT BE. :clap: :clap: :clap: :clap:Un abrazo muy fuerte a mis amigos!!!
Madri l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 24, 2009 20:56, en total s’ha editat 1 vegada.
ponseti
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 70
Membre des de: dt. des. 04, 2007 0:00
Ubicació: llucmajor

paketeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!! te añoroooooooooooooooo
entoniet
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 164
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 0:00
Ubicació: inca

otro clasico de mallorca:

emigrar a mallorca a vivir del cuento y quejarme por todo :few: :few:

:think: :think: :think: :study: :study: :study:
Madri
Truquer novell
Truquer novell

toniet totalmente de acuerdo(muchos cuenta cuentos creo yo):clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: .Pero lo de emigrar no se ha que viene? :think: :think: :think: :think: :think:
entoniet
Truquer habitual
Truquer habitual

pues una manera fina de decir "foraster"

:doh: :doh: :doh:
perdona pero tas metio con los mallorquines y mas dao pie pa meterme contigo xd :eh: :eh: :think: :scratch:

:doh: :doh: :doh: ai
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

pakete ha escrit:BON NADAL!!!Es increíble que la gente todavía este discutiendo si el problema son los 30 eurillos 15 o 10.Cuando el GRAN problema viene que DESDE EL 1ª DIA QUE SE HICIERON LOS CAMBIOS (muerte del gri) ESTO ES UN P… ROLLO.Otro de los problemas vienen cuando sale una persona que hace una año que no pisa la sala da 2 gritos y de repente lo CAMBIA todo,cuando creo que la página estaba funcionando de maravilla (un clásico de Mallorca : algo funciona lo toco y la CAGO) :clap: :clap: :clap: :clap: .A los usuarios de CCR que jugabamos en la sala de cáfe no se nos hizo ni puñetero caso. Si el problema es la falta de financiación de la página hay muchas más soluciones que cobrar 30 eurillos ,eje:1º en las trobadas cobrar 5 euros mas por comensal 2º todos los bares que se publicitan en la página cobrarles una comisión por jugador de retruc inscrito 3 º organizar torneos cobrando una inscripción simbólica 4º poner publicidad en las salas (creo que habría bares interesados) . Pero la gran solución fue quitar lo que mejor funcionaba,MOLT BE. :clap: :clap: :clap: :clap:Un abrazo muy fuerte a mis amigos!!!
lo primer bones festes a tothom,domes vuy recalcar si es meu jefe d'hara mo permet,be o fare amb so seu permis.
pakete no tens rao per que en primera tu ets es primer q no tens ni idea de com funcionaba sa pagina abans.
en segona no critiquis es mallorquins ni sa manera de esser nostro.
tots es q han viscut es creixament d'aqueixa pagina saben cuant es va rompra sasunto.
q per sert et puc assegurar q es va rompre quan va passar lo des gri,no volia dir res pq es temps no me permet entrar mes per aqui.
pero un comentari ma fet tornar a escriure i me sap molt de greu q critiqueu una cosa q ni sabeu per que ve ,ni poreu entendre res.
no seguire aquest fil supos q es jefe el continuara pero sa rao es sa mateixa q antes i si n'obrador no diu res es pq respecta massa opinions q ell sap ben sert q son ridicules
tampoc no vull haver de xerrar malament i com be han dit un q fa un any q no entre no ha de revolusionar res.
desitjarvos unes bones festes i salut-
lo pongo en forastro para q no se discrimine.
felices fiestas y q paseis un buen año-
Imatge

ARIANY FOREVER y mes dura q mai.jajajjaja
Madri
Truquer novell
Truquer novell

Bones festes!!! Lo 1º de todo yo soy MALORQUIN escribo,critico y hablo como de la gana que quede bien CLARO. :-/? :-/? :-/? 2º Ha pasado un año y como se puede apreciar la decisión que se tomo en su debido tiempo no fue acertada creo yo y es mi opinión.3º Tienes toda la razón al decir que yo no se como estaba la página antes,pero lo que si te puedo garantizar que lo ahora mismo es una sombra a lo que yo si vi.

PD: SOY MALLORQUIN POR SI ALGUNO NO LO SABIA. :||: :||: :||: :||:

Bones festes i salut!!!! :few: :few: :few: :few:
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Jo primerament vull dir que MAI seré Jefe de n'Ayayay pk ell es l'autèntic jefe i axo no li ho llevarà nigu.

Bé, posant en vista aquest tema, jo me sap greu si he ofès a colcú amb aquest tema però realment era una cosa que a mi me va semblar extranya. A veure, que a mi m'és completament igual que els no CCR puguin veure la sala, i si miren pues encara millor.

Ara, jo pos això: JA QUE PAGAM pues que algo hem de tenir de bo no?? Mirau. Jo pag 30€ anuals perquè m'agrada jugar a CCR i m'agrada la gent que hi juga. Certament pag per passaró millor pk m'agrada fer molt u loco amb les veus i poder jugar torneos i tal (maldament aquest no hagi sortit bé i faci olor a CACA). Ara bé, defensant en RODOLET, en general els de CCR són gent més tancada i van molt més a lo seu. Això és vera!!

Moltes vegades (i jo som u primer) qualcú demana per jugar i els que som de CCR mos feim u locos. Ara bé, jo som u 1r que si hi ha colcú que és nou i no sap com funciona l'asunto li explic com va la cosa. Crec que ja vaig posar un fil el dia que va sortir retruc.net per ib3 que se varen inscriure un puter de persones (que no han tornat a entrar per cert) sense saber ni puta idea de lo que era l'11 de bastos i jo venga a explicar com putes se jugava.

Jo bona gent, estic cansat de veure gent que discuteix o que s'insulta i se falta a nu respecte per coses d'aquestes.

Jo sincerament he viscut, l'antes, i u després du GRI. Jo no vos diré que NO u GRI era un bon alicient i una bona manera d'entretenir. Què passa? Que molta de gent s'ho passava millor cometint pel GRI i deixaven el CCR a part deixant-lo completament mort.

Amics, les coses van així com van i realment jo trob que si, als CCR mos ha beneficiat aquest canvi que com diu la gent, fa un any que s'ha duit a terme. En canvi, la gent que li agradava el GRI doncs s'ha quedat un poc a oscuras.

Jo no eu sé lo que hem de fer. Jo només tenc una suggerència per a la pàgina i quan no vagi tan saturat ja se m'ocurrirà algo més.

EN QUANT A LA PUBLICITAT, ESTARIA BÉ QUE QUAN UNA PERSONA ES REGISTRÀS LI SORTÍS UNA CARTA DE BENVINGUDA.

Exemple "Bones, estimat XXXX ara has començat a retruc.net no se ke no se k kuantos i si no saps com jugar ves al nostre tutorial (I SE POSA EL LINK DEL TUTORIAL, que per cert trob k tmb hauria d'estar a la pàgina principal). Esperem que disfruti de jugar a retruc i desde la pàgina vos animam que passeu al nostre foro de discussio si teniu colque dubte o suggerència per millorar la pàgina (I SE POSA UN LINK AL FORO PRINCIPAL). Bla bla bla bla bla... VOS INFORMAM QUE PER GAUDIR D'UN MILLOR RENDIMENT I DE EXTRES POSITIUS PER PODER JUGAR A TRUC, PODEU ACCEDIR A LA CONTA DE CCR CONTRIBUINT A LA PAGINA BLA BLA BLA BLA

EN FIN!!! INFORMAR A LA GENT!! QUE AVUI EN DIA HO VOLEM TOT ESPURGAT!! SI, HI HA GENT QUE NO S'ENTERA DE COM VA L'ASUNTO REALMENT. I PROTESTO PK ÉS UNA SOLUCIÓ QUE S'HA DE DUR EN PRÀCTICA JA!! I VUI QUE SE FACI UNA PLANTILLA ADECUADA!!

Au idoi, no tenc res més a dir per ara. Bon Nadal a tots
Imatge
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
mateu, a pesar de que ets u capullo mes gran de l'oposició ets un molt bon amic meu.
I un craken, tens tota la raó i no te sentis culpable per aver obert akest fil.
A mes les coses son per xerrar i això es el que s'ha de fer.
No tots tenen la mateixa ideologia per això sempre hi aura conflictes i es reaccionara d'una o d'altre forma.
Crec que la teva proposta esta perfecta.
a partir de ara s'aurà d'informar mes als usuaris.
A veure si algún dia això torna a tenir la vivor que en el 2007/2008 va tenir.
Senyors a jo ara se me a caducat la conta i ara n puc jugar massa però me compromet en arribar l'estiu en k jo pagaré per que aquesta pag segueixi creixent, això si, s'han de respectar tant els que son ccr com els que no o son, i jo en akets moments no ho soc però això es el de menys.
Bé esper que els anims es calmin i que la felicitat i el catxondeo torni a fluir en akesta pag.
Per això crec que no hi auria usuaris que es vulguin deixar de banda els seus respectius partits perque si s'han fet es ni menys ni manco per fer caxondeo i que el bon rollito augment.
Anims a tots.

SALUT I RADICALISME!
Imatge
entoniet
Truquer habitual
Truquer habitual

pakete ha escrit:Bones festes!!! Lo 1º de todo yo soy MALORQUIN escribo,critico y hablo como de la gana que quede bien CLARO. :-/? :-/? :-/? 2º Ha pasado un año y como se puede apreciar la decisión que se tomo en su debido tiempo no fue acertada creo yo y es mi opinión.3º Tienes toda la razón al decir que yo no se como estaba la página antes,pero lo que si te puedo garantizar que lo ahora mismo es una sombra a lo que yo si vi.

PD: SOY MALLORQUIN POR SI ALGUNO NO LO SABIA. :||: :||: :||: :||:

Bones festes i salut!!!! :few: :few: :few: :few:
tu mallorquin :think: :no:
tu ets ESPAÑOL :few:
jo soc mallorqui :evil: :few:

perdona pero a n´es meu punt de vista per dir que ets mallorqui s´a de comensar per xerrar i escriure mallorqui o intentaro, com jo :oops: ,
despres de moltes mes coses.

respecta a com esta sa pagina ara jo no la veix jens malement :think:
sa majoria de vespres ses taules no ccr estan plenes i en gent esperat per jugar i tot aixo sense gri :think:
esta cla que a ningu li agrada que li llevin algo que tenia pero sa demostrat que a nes ki linporta deveres aquesta pagina a donat sa seva opinio tant sigin o no ccr i es aqui on trop a faltar moooltes opinions des no ccr.

aixo nomes es meu punt de vist :pray: ke ningu s´enfadi :pray:

:salut: :salut:
Respon