jajaja

________
PROTEST!

Moderadors: samadona, lafaltaenvide
Jajaja PROTESTO pk u video d'enguany es u mateix de l'any passat jajajaja no han canviat la coreografiaobrador ha escrit:Per cert, que vos he pillat "in fraganti" i he vist que feis quan no discutiu![]()
![]()
http://elfyourself.jibjab.com/view/44XTMtcFsXLpwcPO5J6E
JAJAJAJAAJAcapdemul ha escrit:Jajaja PROTESTO pk u video d'enguany es u mateix de l'any passat jajajaja no han canviat la coreografiaobrador ha escrit:Per cert, que vos he pillat "in fraganti" i he vist que feis quan no discutiu![]()
![]()
http://elfyourself.jibjab.com/view/44XTMtcFsXLpwcPO5J6E
pero bé, molt bo per dedicar uns minuts a lo k no es feina (q es lo k haurieu de fer) badw foc
Rodo jo crec que tens raó.Rodolet ha escrit:trankil no mollare cap parrafada, on no se respecte la meva opinio no perdre mes u temps opinantmaset ha escrit:![]()
I mira que ho he lleguit tot, realment estic estorat
, XISCA no afluixis
![]()
I tu RODO, tu realment ets tu, que me dius que deixi ses drogues o es en "TELODOR" cuant sa fumat lo que jo e deixat![]()
No faré referencia a cap de ses explicacions que se han dit, pero relament trob que t'has pasatno tres carrers, cuatre pobles.
I sia una cosa te tenc que donar sa puta ravo com dius tu, que UUUU foro nomes son 3, 4 i cualcu més.
![]()
pero te has aturat a pensar quin es el motiu. i abans de constestar fe un acte de contricció i pensa un pok no amollis una parrefada de ses teves
![]()
No entraré en debat de si vols o no fer-te de CCR, lo que si vaig deixar ben clar era sa meva postura igual que molts de CCR que ara no participen al foro que si volen jugar a PAGAR sa dit, se varen fer calculs i tot que si se pagàs mes seria mes barato, com a ses rebaixes,
Aixi com estan ses coses, no es per anar tirant ni regalar, ni malgastar. Pero i cuants ni ha aqui, que por sus "......", i perque no les dona sa puta gana i bla, bla, bla.... no se fan de CCR,perque de moment
es gratis i podem dir lo que mos pasa per alla
, sa veritat es una RODO no tenim els mateixos pensaments ni som de sa mateixa generació, pero només i dic només per respecte i que perque no me costa res, jo particularment estaría
![]()
devant algunes opinions.
![]()
I sincerament es molt pagar 30€ anuals, per escriure, lleguir dois a un foro, pero lo que no té preu per jo es s'amistat, companyerisme que se mou per aqui, pero clarper segons qui es mes divertit i fa mes home, fardar devant els amics dels kubatas que me pasat el cap de setmana, res divertiu-vos ara que podeu i si a més trobau un lloc que amolli els kubatas fora pagar anau-hi tot d'una
![]()
sincerament crec que tendrieu el cap i els punts de vista mes clars
I sino com amb hisenda, trafic, justicia, etc, etc que sino te agradaPAGA primer, després ja protestaras, recurriràs i faràs el que vulguis, pero primer hauràs PAGAT.
No has de confondre sa llibertat amb so llibertinatge.
i res mes
Molts d'anys i Bones Festes
ido si tu particularment tu callaries davant segons kines opinions, ja u saps, calla.
i sobre tot com ke tu no tens ni p....a idea de la meva economia ni de lo ke me gast o me deix de gastar amb cubatas, amb aixo tambe te pots callar![]()
amb una cosa tens raó, som de generacions diferents, tu ets de la generacio ke en part ha viscut dictadura i esta molt acostumada a callar i acotar u cap, me sap greu si te molesta ke a jo no m'agradi acotar u cap davant lo ke no m'agrada
i trankil, si te molesta ke xerri sense pagar, perke akest es u darrer misatge ke deixare a nu foro![]()
![]()
P.D. aprofit guti/obrador o a ki s'hagi de dir, ke ja ke no tornare escriure a nu foro, me don tambe de baixa du radicals![]()
![]()
![]()
P.D.D. trankil ke lo ke ma molestat mes no es la intolerancia i l'autoritarisme ( jo pag i dic i faig lo ke me dona la gana, tu rodolet, no pagues i te calles), lo ke ma moelstat ems es ke un grapat de persones pensen en gran part lo mateix ke jo dic i perke no lis diguin res se callen com a putes![]()
![]()
SALUT I RADICALISME
lo primer bones festes a tothom,domes vuy recalcar si es meu jefe d'hara mo permet,be o fare amb so seu permis.pakete ha escrit:BON NADAL!!!Es increíble que la gente todavía este discutiendo si el problema son los 30 eurillos 15 o 10.Cuando el GRAN problema viene que DESDE EL 1ª DIA QUE SE HICIERON LOS CAMBIOS (muerte del gri) ESTO ES UN P… ROLLO.Otro de los problemas vienen cuando sale una persona que hace una año que no pisa la sala da 2 gritos y de repente lo CAMBIA todo,cuando creo que la página estaba funcionando de maravilla (un clásico de Mallorca : algo funciona lo toco y la CAGO)![]()
![]()
![]()
.A los usuarios de CCR que jugabamos en la sala de cáfe no se nos hizo ni puñetero caso. Si el problema es la falta de financiación de la página hay muchas más soluciones que cobrar 30 eurillos ,eje:1º en las trobadas cobrar 5 euros mas por comensal 2º todos los bares que se publicitan en la página cobrarles una comisión por jugador de retruc inscrito 3 º organizar torneos cobrando una inscripción simbólica 4º poner publicidad en las salas (creo que habría bares interesados) . Pero la gran solución fue quitar lo que mejor funcionaba,MOLT BE.
![]()
![]()
![]()
Un abrazo muy fuerte a mis amigos!!!
tu mallorquinpakete ha escrit:Bones festes!!! Lo 1º de todo yo soy MALORQUIN escribo,critico y hablo como de la gana que quede bien CLARO.![]()
![]()
2º Ha pasado un año y como se puede apreciar la decisión que se tomo en su debido tiempo no fue acertada creo yo y es mi opinión.3º Tienes toda la razón al decir que yo no se como estaba la página antes,pero lo que si te puedo garantizar que lo ahora mismo es una sombra a lo que yo si vi.
PD: SOY MALLORQUIN POR SI ALGUNO NO LO SABIA.![]()
![]()
![]()
![]()
Bones festes i salut!!!!![]()
![]()
![]()