Les "RATXES"
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
Hola Jocfora, com hauràs comprovat a l'escrit de s'altre día, jo no parl de teoríes sinó de sensacions (i probablement infundades a mes a mes). L'explicació que tú proposes podría ben venir per el caracter (totalment aleatori) de la forma de jugar dels jugadors, a on evidentment hi ha distins nivells, es a dir bons i menys bons. Malgrat tot, repetesc, només es una sensació i crec de forma seriosa que el programa que en Jaume i tots els que hi col.laborau heu fet, s'aproxima moltíssim a la realitat i es un orgull i un luxe poder-ne gaudir d'ell.
Que vols insinuar Guiemetjocfora ha escrit:Amb aquesta teoria vostra, com explicau que hi ha gent amb 1200 punts i gent amb 2000?

Crec que tots teniu una mica de seny,nomes una mica

I com a dit un inexpert

".........el programa que en Jaume i tots els que hi col.laborau heu fet, s'aproxima moltíssim a la realitat i es un orgull i un luxe poder-ne gaudir d'ell. "
Idó bé a és bar per molt que digueu també pasa, lo que sa diferencia es que no vos ne recordau, ja que ses partides no queden gravades.

** Xisco MASET **
Querido maset, mas recientemente y mas en primera persona que tu no hay,como ejemplo pongo la partida de truc mallorquin que he jugado contigo,crees que por un momento teniamos opcion alguna de ganar???
Cuantas veces seguidas ha visto jose la madona,6,7
y eso aparte de las veces que ha llevado el amo,lenguas.....a eso me refiero yo.Esta claro que partidas asi siempre sale alguna,pero como ya os he dicho en la mesa,cansa perder siempre asi.Tu jugando con cuatros y que la otra pareja vea amo o madona un monton de manos seguidas,mas todo el resto,que se puede hacer contra esto,perder lo antes posible y rezar para la siguiente partida.
Cuantas veces seguidas ha visto jose la madona,6,7

Be seguiré opinando que

" Crec que tots teniu una mica de seny,nomes una mica , caxis volia dir de rao , pero juntament amb es reprtiment aleatori, sa sort de cadescu, sa parella amb qui jugues, etc...... vos oblidau de una cosa important i es sa manera de jugar un mateix i per moltes de voltes que li doneu no trobareu solució que vos agradi a tots, sempre hi haurá diferencies d'opinions i moltes "
Crec que a sa sort o sa desgracia, sigui lo que sigui, li has de sortir a cami, es un destí, te puk dir que algu li retruquen de darrera ma damunt sa madona i no pren ni acompanyat de uns cuants de kubtas, i no fotis aixo es un joc i no hi va cap herencia, lo que pasa que nomes van a gonyar i si no ho tenen 100% segur no prenen, clar si els altres son arriscats i prenen amb un tres,

Repetesc sa manera de jugar, amb qui jugues, s'atreviment personal en fer una farse inclús sa por de perdre influirá damunt sa partida.
I un altre cosa molt important cuant jugau a nes bar, duis un regritre exahustiu de ses partides

Bé ido aixó es igual, que no es lo mateix tenir sa copa mig buida,

Personalment i crec que hauries de fer igual, se men fot que dugui cartes bones, xerreques o lo que sigui, cada moment es unic i cuantes vegades en cartes molt bones pero mal jugades has perdut

Bé com que dirás que he dit molts de dois,

Be aqui iqueda aixó si vos heu cansat,

** Xisco MASET **
Y 3 mas de seguidas si señor,amo o madona el 90% de las manos contra maximo un 12
,si ,ya lo se ,cansa leerlo ,pero mas cansa vivirlo.
Por si acaso me adelanto yo

Por si acaso me adelanto yo

Yo tengo una solución para ti ricardo. Si te haces un nuevo nick este 90% pasaria a ser un 40% y asunto arreglado. Ala!!!!

Lo que esta claro que si la otra pareja juega con minimo de lengua poca cosa se puede hacer,y si encima llevan tambien minimo de 33 envits...ya lo terminamos de regalar.Asi que ni rachas ni nada,ya he tenido una de 11 ahora voy por 6 creo, pero de ganadas nunca he tenido el lujo de saber que es.Me da la sensacion que estoy en el juego de la silla porque es de lo que depende,por desgracia,en la mayoria de casos.Ya se que es un poco cansino,pero bueno,tambien es cansino perder siempre ( el 99%,pa no ser tan critico) de la misma manera,y como que al menos asi me desahogo un poco..,y por mala suerte habeis topao con el mañorquin de la pagina,( y si no al pozo ),pues mala pareja
.