L'aleatorietat del repartiment de les cartes

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

lafaltaenvide ha escrit:
JOENVIT ha escrit:y como que tampoco vi que nadie llevara los dos amos,sino que siempre iban repartidos,
Te puedo asegurar que si que iban juntos.
yo mismo los llevé :uep: y los sufrí en contra :ui:

P.D. Jo no se pa que tant de remugar, amb lo facil que es arribar al top
mandant-li un parell de caixóns de taronges al Sr. Obrador :few:
Uiii.... :doh: , no tenia que dir aso :sh: , perdona Jaume :ssh:
:O) uns caixons de tarongues dius, :no: no creis precedents. :sick:

S'acabaren els tens de matances i en vaig aturar d'enviar-li botifarrons i llangonises, :think: jo pensant que ja havia quedat bé. :scratch: ido no li basta a n'aquest golafre de mestre Obrador i mira on ma fet arribar. :O)

:no: Pero per l'any que vè
començ a tenir un porc matancer
meam si com un bon truquer
puk arribar ha ser es primer :liar:
** Xisco MASET **
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

Obrador,podrias explicar mas detalladamente como hay que hacer con eso del java ????Gracias.
milos
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 22
Membre des de: dg. des. 03, 2006 0:00
Ubicació: Consell

jo crec amb l'atzar i amb el programa d'obrador, totes les desgracies i sorts q man pasat a retruc.net tambe man pasat al bar amb els amics :wink:
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

Sí senyor, milos, sí. :clap:

Veig que hi ha gent que sap què és el truc, ... un joc de cartes, on l'atzar hi té molt a veure. I a retruc.net, unes vegades pots dur molt bo i altres molt magre ... exactament igual que passa a una taula. :study:

Salut ... i sort! :salut:
Imatge
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu

Hablando mal y claro estoy un poco hasta los .....de todo el tema este,creo que cuando las cosas han ido bien he sido el primero en felicitar al equipo,si ahora toca lo contrario apechugar un poco,personalmente veo un poco de prepotencia por parte de algunos,parece que no se puede decir nada que sea en contra.Ya estoy un poco cansado de tantos comentarios sugerentes,con rintintin...Se perfectamente lo que es una partida de truc querbals,me sorprende de usted,el tono del comentario...,y pienso que el azar no es sentarse en una silla u otra.Esta claro que puedes tener un dia malo tanto aqui como en una mesa,pero creo que lo de aqui ya pasa de ser un mal dia.Ademas mis quejas si leeis bien todo y no solo lo que interesa,se refieren a las partidas en general,no de las que pierda,no soy tan hipocrita de quejarme solo de lo malo.
En primer lugar pregunto lo que no se,que parece que por preguntar se esta atacando a la organizacion,venga ya señores !!!!.que les molesta acaso ???,es que parece que tienen algo que ocultar con tanto fraternidad,tanto defenderse unos a otros...y " atacandome " a mi.
Otros de los problemas es que parece que soy el unico que se queja,al menos que lo manifiesta y que se molesta en preguntar,y todo,repito,no es por atacar a nadie,ni hacer dudar de nada,como ya he dicho he sido el primero en felicitar cuando asi lo ha merecido la ocasion.
En segundo lugar puede que os parezca una tonteria lo de preguntar que opinan del aleatorio,pero personalmente ya estoy quemado de su funcionamiento,y como veo que no soy el unico que se queja,aunque alomejor por no meterse en jaleos no dicen nada,pues por eso he procurado informarme.Pero puedo asegurar que hay muchos de los jugadores que opinan lo mismo que yo.Igual os parece una tonteria,o igual no interesa lo que opina la gente.
Creo que algo podreis hacer,no se el que ni como,pues no soy informatico,pero al igual que podeis añadir cartas,supongo que algun cambio se podra hacer,y como idea tambien apoyo lo que dijo un compañero,sobre poder saber las cartas que ha visto cada jugador,todo lo que sean cambios para mejor siempre son buenos.
Imatge
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

JOENVIT ha escrit: Se perfectamente lo que es una partida de truc querbals,me sorprende de usted,el tono del comentari
(...)
tanto defenderse unos a otros...y " atacandome " a mi.
No és la meva intenció ofendre, ni crec que hagi dit res mal dit, ni me'n penedeixo de res del que he dit, que és exactament el que pens. :no:
Però com que pareix que t'he ofès, no passis pena, a partir d'ara no contestaré cap altre comentari teu. Els que no podem xerrar som noltros! :ssh:

Au, salut! :salut:
Imatge
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

Jo guanyi o perdi també he discrepat de n'aleatori, i, tal com ha dit en joenvit, som uns quants, el que passa es que segurament ell i jo som més bocazas i expressam el que pensam, sí, com volgueu dir, "quejicas, no us queixeu més, bla, bla, bla".

Acabo de fer una partida, i els dos cantons hem arribat a 20 punts (gmadrigal i jo)i, miracolosament, repeteixo, miracolosament, hem deixat de vore re en el moment que tocam aquesta xifra; de 13-20 a 24-20 al primer cantó i... sorpresa, al segon cantó calcat, arribam a 20 punts i "vualà", ni rastre de amo/madona/llengues i passam de 12-20 a 24-20.

Aquí sa meva pregunta, algú me pot explicar aquesta tremenda i desquiciant exactitud??? es que sinceremanent, i perdonau la meva insistència, sembla que està escrit, programat, predestinat, com ho volgueu dir... hi ha un moment al truc que te'n dones compte que sa partida no te pertany, que saps que la perdràs, i, efectivament, succeeïx així!

Salut, au ja estic esbravat jajajajaja, aquest fil serà de descarregament emocional :||: :||: :||: :||: :||: M:-) F:-) X:) Z:) /:X/ /:X/ /:X/ /:X/ :mrgreen:
Imatge
KRUSENSTERN!!
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

8O Senyors, crec que arriba un moment en que poc més podem dir, contestar o opinar i la discussió ha d'acabar una hora o s'altra, crec que tots hem dit el que hem de dir, no ho podem dir clar, és més, crec que estam cansats de dir tantes setmanes el mateix, per mi aquesta discussió s'ha acabat, i no contestaré més preguntes sobre aquest tema, ja he dit i fet tot el que podia dir i fer. :xx:
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu

Queralbs ha escrit:
JOENVIT ha escrit: Se perfectamente lo que es una partida de truc querbals,me sorprende de usted,el tono del comentari
(...)
tanto defenderse unos a otros...y " atacandome " a mi.
No és la meva intenció ofendre, ni crec que hagi dit res mal dit, ni me'n penedeixo de res del que he dit, que és exactament el que pens. :no:
Però com que pareix que t'he ofès, no passis pena, a partir d'ara no contestaré cap altre comentari teu. Els que no podem xerrar som noltros! :ssh:

Au, salut! :salut:
No es por ofensa que lo he dicho,y el comentario no era mio :xx: .Aqui hay una cosa que esta bien clara,es IMPOSIBLE demostrar tu valia como jugador, :||: y hablo en mi caso personalmente,en el 90% de las partidas.O ves de todo siempre :pray: ,con lo que quitamos la gracia de poder engañar al contrario. :scratch: .....o no ves nada :||: ,con lo cual,cualquier intento de esto mismo vuelve a se imposible,porque la otra pareja siempre lleva de todo :eh: y lo unico que consigues es perder aun mas puntos :doh: :ssh: .Asi es como veo yo que esta el aleatorio :study: ,me parecen muy bien todas las explicaciones pero la realidad es esta. :think:
JOENVIT l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 01, 2008 23:45, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu

Ok, disculpa jaume.
Imatge
KRUSENSTERN!!
gabellins
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 62
Membre des de: dj. maig 03, 2007 0:00
Ubicació: Capdepera

Actualment selecciono, com fan molts, i tenc més per guanyar que per perdre per les excel.lents parelles amb les que tenc el plaer de jugar (envida, lafaltaenvide, caimarienca, mata de jonc, mollero, gabellins, tiano, baalti,.....). Així que, els 1600 i pico punts que tenc, no són fruit només del meu bon o mal fer, sinó de la qualitat de les parelles amb les que comparteixo un truc.

No havia vist aquest escrit fins ara.
No vull entrar en sa polèmica de s´aleatori perque supos que deu ser un sistema molt complicat i tambè supos que no discriminatori.
Nomès vull agrair la cita d´en Krus respecte de jo i fer-li sabre que sempre ha estat un plaer jugar amb ell, i com diu en lafaltaenvide, una de les parelles amb qui més trucs he guanyat, i molts de pics sense peçes, precisament per la seva forma de jugar.
Enhorabona, moltes gràcies i salut, Mestre!
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu

Gràcies gabellins, el plaer es meu :ditr:
Imatge
KRUSENSTERN!!
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

gabellins ha escrit: Nomès vull agrair la cita d´en Krus respecte de jo i fer-li sabre que sempre ha estat un plaer jugar amb ell, i com diu en lafaltaenvide, una de les parelles amb qui més trucs he guanyat, i molts de pics sense peçes, precisament per la seva forma de jugar.
Coions i es vera!! Eh Krus?? Poques n'em jugades tu i jo pero... morts hem nat i hem guanyat o no??

Si es que amb en Krus fa bon jugar :ditr:
Imatge
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 318
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
Ubicació: Ariany

QUE SE BESEN , QUE SE BESEN :uep: :uep: :uep: :few: :few: :few:
Imatge
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

gabellins ha escrit:, i com diu en lafaltaenvide, una de les parelles amb qui més trucs he guanyat, i molts de pics sense peçes, precisament per la seva forma de jugar.
si soles aguerem de guanyar els trucs amb peçes
anabem arreglats :P
Algo tambe hi que robar senyors.... :wink:

Gracies gabellins per posarme al sac dels que en saben :ditr:
i gracies krus per robar tant, i tant be :mrgreen:
Imatge

Amunt Sempre!!
Bloquejat