Uep! Uep!
Això pareig que se vol compondre.
Problemes amb el servidor
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
bueno contestare a sa madam pq me pareix q no enten res.
en primer lloc crec q tot deu q me coneix pot dir si tenc pasiensia o no,en segon lloc mai he partit duna partida i si comens una partida i es company cau mala tarde.ja feia tres pics o cuatra q deia q cancelasis q jo men havia danar trob q vaig tenir molta pasiensia,lo q cuan va fer nou o deu vegades ja era tart pq hi ha gent q es vespres no pot estar per sa pagina i sinos mirau mai si mi heu vist,vaig disidir fugir pq TU DESPRES DE DEMENARTE Q CANCELASIS 3 O 4 VEGADES NO TE VA PASAR PES COLLONS DE FERHO I ES COMPANYS TANT SON DAQUI ALLA COM DE ALLA AQUI.I EN BUD Q NO HI HA RES Q DIR SI NO LI FUNSIONA SAPARATO JA LI HAVIEM CANCELAT UNA PARTIDA ABANS,AIXI Q SI HAS DE AGAFAR MEDIDES LES AGAFES.I SI ES PROGRAMA NO AGUANTA MARICONADES DE EMOTICONOS POS ES LLEVEN I PUNTO.Q SI LES POSEN SON PER EMPLEARLOS.I EN BUD NO LI FUNSIONAVA PER PROBLEMES DE CA SEVA PQ ES ALTRES NO CAIEN O SI?
IDO Q PUTES SI ES PROGRAMA TORNAVA LENTO VALE
PERO EN BUD NO CAIA PES EMOTICONOS.
AGAFA MESURES REINA ,AGAFEN Q SI NO ES ES PRIMER PICS JA SAPS COM ES FA
en primer lloc crec q tot deu q me coneix pot dir si tenc pasiensia o no,en segon lloc mai he partit duna partida i si comens una partida i es company cau mala tarde.ja feia tres pics o cuatra q deia q cancelasis q jo men havia danar trob q vaig tenir molta pasiensia,lo q cuan va fer nou o deu vegades ja era tart pq hi ha gent q es vespres no pot estar per sa pagina i sinos mirau mai si mi heu vist,vaig disidir fugir pq TU DESPRES DE DEMENARTE Q CANCELASIS 3 O 4 VEGADES NO TE VA PASAR PES COLLONS DE FERHO I ES COMPANYS TANT SON DAQUI ALLA COM DE ALLA AQUI.I EN BUD Q NO HI HA RES Q DIR SI NO LI FUNSIONA SAPARATO JA LI HAVIEM CANCELAT UNA PARTIDA ABANS,AIXI Q SI HAS DE AGAFAR MEDIDES LES AGAFES.I SI ES PROGRAMA NO AGUANTA MARICONADES DE EMOTICONOS POS ES LLEVEN I PUNTO.Q SI LES POSEN SON PER EMPLEARLOS.I EN BUD NO LI FUNSIONAVA PER PROBLEMES DE CA SEVA PQ ES ALTRES NO CAIEN O SI?
IDO Q PUTES SI ES PROGRAMA TORNAVA LENTO VALE
PERO EN BUD NO CAIA PES EMOTICONOS.
AGAFA MESURES REINA ,AGAFEN Q SI NO ES ES PRIMER PICS JA SAPS COM ES FA
- collonsdepuput
- Truquer asidu
- Entrades: 190
- Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
- Ubicació: Es Pla de na tesa
- jocfora
- Truquer fix
- Entrades: 1168
- Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
- Ubicació: Entre Calonge i Felanitx
En aquest cas Toni, me pos de part de samadona.
Jo hi era present a n'aquest truc com espectador, per lo que, aqui deix sa meva opinió.
Tots te coneixem, i sabem que ets de lo més legal que hi ha per sa web, i per això me va extranyar molt que partiguessis de sa partida, però trob que cuant un comença un truc, el comença amb totes ses consequencies. A més que jo recordi, tu no deies que havies de partir, si no que estaves fins a nes c.... de interrupcions, si no, estic segur que samadona hagués accedit a cancel.lar.
Lo dels emoticons, el programa esta preparat perque les emplein de forma normal, i per afagir expresións mes realistes a nes joc, i no per omplir tota sa pàgina repetint una seqüencia darrera altre.
Au venga, donau-vos dos besitos i tot arreglat.
"todos para uno y uno para todos"
Jo hi era present a n'aquest truc com espectador, per lo que, aqui deix sa meva opinió.
Tots te coneixem, i sabem que ets de lo més legal que hi ha per sa web, i per això me va extranyar molt que partiguessis de sa partida, però trob que cuant un comença un truc, el comença amb totes ses consequencies. A més que jo recordi, tu no deies que havies de partir, si no que estaves fins a nes c.... de interrupcions, si no, estic segur que samadona hagués accedit a cancel.lar.
Lo dels emoticons, el programa esta preparat perque les emplein de forma normal, i per afagir expresións mes realistes a nes joc, i no per omplir tota sa pàgina repetint una seqüencia darrera altre.
Au venga, donau-vos dos besitos i tot arreglat.
"todos para uno y uno para todos"

- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
bueno si es aixi amollare ,au dos besitos pero si eres alla degueres veura q vaig demanar un parell de vagades per cancelar sensa partir,si me equivocat o reconec pero si q es vera via comensat tres partides i totes sensa acabar i realment estava fins es collons,tuadell UN DIA MALO LO TIENE HASTA LA OPOSISION,ara si si trobau q me vaig pasar a jo me costa poc demanar disculpes.i o puc dir fort DISCULPAUMEEEEEE
pero q cuant es comensa un truc aixo de totes ses consecuensies error no estic amb tu pero mueno
pero q cuant es comensa un truc aixo de totes ses consecuensies error no estic amb tu pero mueno
bones , mem madona eran devers les 18'00 hores i es punts no puc dir si san posat o no , lo que si es cert es que ses dues partides no apareixen , si no u creus mira es meu perfil i ses darreres partides jugades i voras que no surten.

- tiano
- Truquer asidu
- Entrades: 258
- Membre des de: ds. jul. 22, 2006 0:00
- Ubicació: un llucmajorer a Portocolom
Tonieeeeeet, jo només he constatat una opinió perque vaig esser testimoni d´aquella partida; jo es motius pels que es va fer no les sé, ni en faig menció....Així és que de falsos testimonis i de piloteta ressssss (bueno dues i de plenes....que sa dona me té amb abstinència d´ençà que jug qualque truc es vespresayayay ha escrit:mem tiano no me siguis piloteta
sa madona va ser testimoni de lo unic q es poria fer per protestar.i punto
ara si
si es servido no aguanta imoticonos
pues sensillisim es lleven i punto.
tianooooooooooo
no fagis falsos testimonis
per entendra lo q pasa sa de viura de aprop

CAGONDEIIIIIIIIIII !!!!

Au mos trobam per aquí!!
Truuuuuuuuuucccccccc...
Al Centro y Pa´dentro!!

Au men vaig correntsos, que ja me cerquen...

- tiano
- Truquer asidu
- Entrades: 258
- Membre des de: ds. jul. 22, 2006 0:00
- Ubicació: un llucmajorer a Portocolom
Ah, per cert....
com han comentat en coco i en lafalta en aquest fil, jo també puc constatar que s´explorador no refletxa totes ses partides.
En Lafaltaenvide i jo guanyarem un truquet a en Champi i en Cristo de la Roca s´01 d´Agost devers les 00:45 h. que no surt a s´explorador. Ara be, es punts si estan contabilitzats.

Auuuuuuuuuuu!!!!!!
com han comentat en coco i en lafalta en aquest fil, jo també puc constatar que s´explorador no refletxa totes ses partides.

En Lafaltaenvide i jo guanyarem un truquet a en Champi i en Cristo de la Roca s´01 d´Agost devers les 00:45 h. que no surt a s´explorador. Ara be, es punts si estan contabilitzats.

Auuuuuuuuuuu!!!!!!
Al Centro y Pa´dentro!!

- lafaltaenvide
- Truquer expert
protestooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Oposició pura i dura

- lafaltaenvide
- Truquer expert
Carai jaume , no som molt remugona, pero ahir dia 1 de agost ferem dues partides una contra portola-nemo- Kate22-paris i la varem guanyar i s'altre portola-toninaina, kate22-paris i la varem perda. cùal ha estat sa sorpressa que domes figura se que vaig perda, no mos conta sa gonyada.no me diguis que no tenim mala sort. sa hora era deves les 10 i pico des vespre es punts que mos jugavem, me pens no heu firmaria en gonyavem 11 i si perdiem 13. he mirat a nes altres si lis surtia sa partida i no sa anotad a cap des 4. un saludo