Directori de llocs on es Juga a Truc
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
Aso vos aprofitara per ki li agrade el turisme rural, hi ha un poblet en cuenca que es nomena Alconchel de la Estrella que soles te dos bars i en consevol dels dos es juga un molt bon truc en modalitat valenciana aixo si. A vore ki te collons de guañar als abuelos de alli. Redeu k son durs de pelar, jo no faig mes que pagar cafes jajaja, bueno i algun polo tambe guañe a voltes. En estiu fan truc a totes hores. Ale aixi teniu destino exotico. jeje
Ondia!!
Pero si aixo esta mes a prop de Madrid que de Valencia!... i tan enfora jugan a Truc? Curiosament conec aquest poble,d'una escapadeta que vaig fer mentres feia es servei militar a Cartagena i ens va pegar per descobrir que "habia mas alla de Albasete"...molt guapo allo,si senyor!!
Si hi han mes usuaris d'aquesta web per aquella regio,animau-vos a contarnos altres llocs a on es jugui al Truc!!!
Pero si aixo esta mes a prop de Madrid que de Valencia!... i tan enfora jugan a Truc? Curiosament conec aquest poble,d'una escapadeta que vaig fer mentres feia es servei militar a Cartagena i ens va pegar per descobrir que "habia mas alla de Albasete"...molt guapo allo,si senyor!!
Si hi han mes usuaris d'aquesta web per aquella regio,animau-vos a contarnos altres llocs a on es jugui al Truc!!!
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
Redeu, voltor ara si que mas sorpres
perque aquest lloc no el coneix ningu. Jo, perque es el poble de la meua dona i veranetge alli pero ... Be, si algu el troba al mapa i te gust de pasarse preferiblement en agost, tindre molt de gust en convidarlo a una bona cerveseta al bar de la estrella.
Mus veiem.
P.D. per cert voltor tens rao, esta mes a prop de madrid i que si juguen al truc? mare de deu si juguen, i tant

Mus veiem.
P.D. per cert voltor tens rao, esta mes a prop de madrid i que si juguen al truc? mare de deu si juguen, i tant
Be, s'historia verdadera es que anarem de Cartagena a Albacete a un concert de "Heroes del Silencio" i duiem un "cego" tan brutal que en acabar en lloc de partir cap a Murcia, agafarem direccio contraria (per aquells temps "si bebes no conduscas",nomes era una canço de n'Estivi Guonder...je,je,je). Per unas obras que feian a sa carretera principal,haguerem de agafar un desviament i en pasar per aquest poble i veure es nom...te pots imaginar es resto...je,je,je. Al final, quedarem a dormir alla mateix, dins sa furgoneta. Es nom des poble va quedar al record per sempre,per sa panxada de riure.A l'endema...cafetets i aspirinetas
Mai hauria pensat que es jugaba a Truc per alla i mira quina casualitat.
Una abraçada forta!!!

Mai hauria pensat que es jugaba a Truc per alla i mira quina casualitat.
Una abraçada forta!!!
- jocfora
- Truquer fix
- Entrades: 1168
- Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
- Ubicació: Entre Calonge i Felanitx
Aquest fil que va obrir mestre Voltor, ha quedat un poc descuidat, crec que hi deu haver molts de llocs per jugar a truc, mem si vos animau a posar-los.
Per cert si algú vol pagar un café els dissabtes a les 14.00 h mos trabarà a nes Bar Deportiu de Calonge.
Per cert si algú vol pagar un café els dissabtes a les 14.00 h mos trabarà a nes Bar Deportiu de Calonge.

- Lei
- Truquer habitual
- Entrades: 82
- Membre des de: dj. maig 18, 2006 0:00
- Ubicació: Sant Joan Centre de Mallorca
Si voleu fer un truc a Sant Joan, podeu anar al bar Centro ( jo no hi vaig d'ençà que som de s'oposició, per no mesclarme amb altres partits....), que està a la plaça Jaume I, devora l'esglèsia. Es sol jugar els dissabtes a partir de les 14'30 mes o manco....
Un altre bar, i a aquest nomes hi juguen es tipos durs, es Can Tronca, davant l'esglèsia amb el mateix horari que abans. Si no teniu ganes de perdre, no hi aneu, alla hi ha es homonicos mes grandets, es mes roquers de Mallorca, i que no hi ha manera de robar-los un puntet.
I llavors al centre de la 3a edat, per quan vos jubileu, cada horabaixa, si hi ha quorum necessari....
Esper vos serveixi sa informació.
Si heu de venir avisau, i ja mirare d'aplegar-vos
dit està!
OPOSICIO PURA I DURA
Un altre bar, i a aquest nomes hi juguen es tipos durs, es Can Tronca, davant l'esglèsia amb el mateix horari que abans. Si no teniu ganes de perdre, no hi aneu, alla hi ha es homonicos mes grandets, es mes roquers de Mallorca, i que no hi ha manera de robar-los un puntet.
I llavors al centre de la 3a edat, per quan vos jubileu, cada horabaixa, si hi ha quorum necessari....
Esper vos serveixi sa informació.
dit està!
OPOSICIO PURA I DURA
Me cagun tu Lei!!
Ja vaig tenir que cercarte per tot i no hi va haver manera, mai hi eres a sant Joan!!!
Sa proxima vegada ja anire mes viu ja!!! Je je je
En canvi vaig pasar per Ariany i es kefe opositor teu, me va dir que si el volia veure, que ell seria a sa seva oficina, o despatxo!! Caxis.
Finalment me vaig perdre per dins Ariany, pero as final demanant demanat vaig poder trobar sa claricia d'aquell caos!!
Vaig trobar a N'ayayay
I redeu, lo primer que hem va dir!! Mem ne a fer una cerveseta a nes bar aqui!!
Lo dicho Lei sa proxima vegada com no te trobi x sant joan........................................................................
I cauras baix.... je je je

Aso es Sant Joan o no?? je je je
Sa proxima vegada ja anire mes viu ja!!! Je je je
En canvi vaig pasar per Ariany i es kefe opositor teu, me va dir que si el volia veure, que ell seria a sa seva oficina, o despatxo!! Caxis.
Finalment me vaig perdre per dins Ariany, pero as final demanant demanat vaig poder trobar sa claricia d'aquell caos!!
Vaig trobar a N'ayayay
I redeu, lo primer que hem va dir!! Mem ne a fer una cerveseta a nes bar aqui!!
Lo dicho Lei sa proxima vegada com no te trobi x sant joan........................................................................
I cauras baix.... je je je

Aso es Sant Joan o no?? je je je

- Lei
- Truquer habitual
Bona foto perdi
veig que ses teves fotos les dediques a nes bars quan t'en vas de viatge....
Me pareix que haviem quedat que me cridaries, per quedar............
Ara no vagis de listillo, perque se a na quin cuartel te de cercar.....
bona foto pero
OPOSICIO PURA I DURAAAAAAAAAAAAAA
veig que ses teves fotos les dediques a nes bars quan t'en vas de viatge....
Me pareix que haviem quedat que me cridaries, per quedar............
Ara no vagis de listillo, perque se a na quin cuartel te de cercar.....
bona foto pero
OPOSICIO PURA I DURAAAAAAAAAAAAAA
- Lei
- Truquer habitual
VEDEU PERDIGOT, jo en anar de viatge ses fotos les faig a ses famelles bones que veig per aqui i per allà, i no a les esglesies, bars, centres de la tercera edat......
com a fotograf tens un puta CERO!!!!!!!!!!!!!!!!
OPOSICIO PURA I DURAAAAAAAAAAA
com a fotograf tens un puta CERO!!!!!!!!!!!!!!!!
OPOSICIO PURA I DURAAAAAAAAAAA
Millor no dir res!!!! Perque axi entenc que no tagrada es teu poble! Tan polides com son ses fotos!! Je je ej
Ale porcarro!! Un saludo!!
Ale porcarro!! Un saludo!!
sisi si senyor jjjajajajja
aquesta guirnalda amb bombilles q travesa una marevella
llastima q es poble no acompanyi
jajajajajjaja
perdi es q en lei per no pagar una servesa te coions de anarsen a andratx
jajajajajaj
per sert si vols sembrar semillas mmmmmm no se q mas de dir dun agre per devers pollensa
festaaaaaaaaaaaaaaaa
aquesta guirnalda amb bombilles q travesa una marevella
llastima q es poble no acompanyi
jajajajajjaja
perdi es q en lei per no pagar una servesa te coions de anarsen a andratx
jajajajajaj
per sert si vols sembrar semillas mmmmmm no se q mas de dir dun agre per devers pollensa
festaaaaaaaaaaaaaaaa
Una agre devers pollença?? Ara m'agafes en pel, out!!! Je je je, ja me contaràs!! JA JA JA
- Lei
- Truquer habitual
UNA GARROTADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
AHIR DOS PANERS, UN JO I S'ALTRE EN REBASSA.....
AVUI MIG NO MOLT ENFORA DE SANT JOAN.....
ES AGRES NO SE DIUEN NI A NES JEFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.....
JAJAJAJAJAJAJAJA....................
ESTIC CANSAT DE MENJAR ESCLATASANGS.....
AHIR DOS PANERS, UN JO I S'ALTRE EN REBASSA.....
AVUI MIG NO MOLT ENFORA DE SANT JOAN.....
ES AGRES NO SE DIUEN NI A NES JEFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.....
JAJAJAJAJAJAJAJA....................
ESTIC CANSAT DE MENJAR ESCLATASANGS.....