o en jaumemiquel2 es molt molt bo o aqui passa algo estrany
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
ki ho diria k som genrmans....!!! jajajajaja bona dermovagisilll tu a sa teva linea..! 

- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Ai al.lotets, que feia d'estona que no teniem una pol.lèmica d'aquestes per aquí, ja enyorava aquestes discusions puerils d'al.lotets de primer d'eso (només fa 5 horetes que he deixades de sentir
)
Enga, baaaaasta de discutiiiiiir, i posau-vos a fer feeeina, treis el llibre de matem....
ai no, volia dir a jugar
Ara en serio, com he dit per aquí MIL pics, no serveix de res discutir als i a més és lleig, així que vos deman que rendiu comptes amb un truc ben jugat. Qui guanyi té la raó, enga
Salut i bon truc!

Enga, baaaaasta de discutiiiiiir, i posau-vos a fer feeeina, treis el llibre de matem....

Ara en serio, com he dit per aquí MIL pics, no serveix de res discutir als i a més és lleig, així que vos deman que rendiu comptes amb un truc ben jugat. Qui guanyi té la raó, enga

Salut i bon truc!
Lo que me fa gràcia, i no ho dic per res, que consti, és que han vengut en desbandada sa 'troupe de's clons' a dir sa seva!
Cuixetes, vull jugar amb tú amb es teu nick bo badeu! Que fa estona que no jugam, istodeu!

Cuixetes, vull jugar amb tú amb es teu nick bo badeu! Que fa estona que no jugam, istodeu!

- Peregarcies
- Truquer novell
- Entrades: 50
- Membre des de: dj. gen. 13, 2005 0:00
- Ubicació: Sta. Maria del Cami
[...]
Wil mem si tenim coions de guanyar una puta partida junts xDDD es un expediente X.. be... no, els dos mes burros, se junten, i clar... no poden fer res mes k perdre.
Salut! Obradoooor mos estimes a tots per igual? xDDDDD
Wil mem si tenim coions de guanyar una puta partida junts xDDD es un expediente X.. be... no, els dos mes burros, se junten, i clar... no poden fer res mes k perdre.
Salut! Obradoooor mos estimes a tots per igual? xDDDDD
- mayormente_mazapan
- Truquer novell
- Entrades: 6
- Membre des de: dt. gen. 24, 2006 0:00
quina casualitat q una setmana despres ja no estigui ni dins es top ten...si es tan bo,no hagues baixat tan aviat...q ha pegat de guanyar 20 partides seguides a perdrerne 20 de seguides tambe?? despres jo tenc una cara q me la trepitj...en fi,el temps posa a cadascu al seu lloc..o aixo diven!
Jo seguesc opinant que en JaumeMiquel2 tenia es punts que se mereixia, ni més ni menys... si guanya punts és perque guanya ses partides (obviament!
) i perque tria es company que li convé. No veig embulls ni coses rares...
I torn a repetir, li honra molt que segueixi jugant amb es seu nick habitual a pesar de que ho podria haver deixat de fer seguint es segón de sa clasificació... però bé, que cadascú vegi bruixes on vulgui, jo vaig a fer un tots, que en duc 21!

I torn a repetir, li honra molt que segueixi jugant amb es seu nick habitual a pesar de que ho podria haver deixat de fer seguint es segón de sa clasificació... però bé, que cadascú vegi bruixes on vulgui, jo vaig a fer un tots, que en duc 21!
- francescferra
- Truquer novell
- Entrades: 8
- Membre des de: dg. març 12, 2006 0:00
vem mazapan, quin problema tens amb en jaume miquel?
no se quin rollo dus, es tio simplement juga be, ha jugat moltes paritdes i va tenir una bona ratxa i se va posar a dalt, ara ha perdut un parell de partides i ha perdut 60 punts i ha baixat deu o once puestos (qui no ha pegat mai una pujada i despues una baixada), no se quina t'ha fet.
apart que tu no tens cap tipo de prova i vens aqui i començes a tirar merda, i no nomes va ser es teu missatge inicial, sino que n'has anat afegint més i més, i tothom te diu just al contrari, però tu erre que erre.
trob que lo més acertat seria que li demanassis disculpes publicament i deixa de inventarte fantasmes.
au, que hi hagi pau
no se quin rollo dus, es tio simplement juga be, ha jugat moltes paritdes i va tenir una bona ratxa i se va posar a dalt, ara ha perdut un parell de partides i ha perdut 60 punts i ha baixat deu o once puestos (qui no ha pegat mai una pujada i despues una baixada), no se quina t'ha fet.
apart que tu no tens cap tipo de prova i vens aqui i començes a tirar merda, i no nomes va ser es teu missatge inicial, sino que n'has anat afegint més i més, i tothom te diu just al contrari, però tu erre que erre.
trob que lo més acertat seria que li demanassis disculpes publicament i deixa de inventarte fantasmes.
au, que hi hagi pau
- dermovagisil
- Truquer novell
- Entrades: 12
- Membre des de: dv. maig 05, 2006 0:00
Aixo és lo que se coneix com a "mala raxa". Tohom pasa per elles i ara és es turno den jaumemiquel i ja esta. Tothom pega pujades i baixades. En chichota sense anar més lluny, ha pujat a nes top i fa un parell de setmanes duia 1450 punts. També hi veus trampes tú? per que jo no desde luego. Si hi esta ni jo ni ningú amb un po de capet (no deu ser és teu cas) dubta de que sigui per mérits propis. I ell domés és un exemple des molts que te pudriem posar. Així que compartesc s'opinió de'n francesc i trob que ja és ben hora de que ens deixis descansar un poc de tú...
Adéu!
Adéu!
- mayormente_mazapan
- Truquer novell
en contra d'ell no tenc res,pero si deis q es tan bo com es q ha baixat tant?? pots tenir una mala ratxa,pero si es bo seria alla dalt. tornare a repetir-me.contra ell no tenc res,son els fets!
si esteis cansats de jo,pues no contesteu,jo no oblig a ningu a contestar..lo q passa es q vos sentiu una mica aludits pq segur q tambe en feis qualque una...
i si,ara no tenc res mes a fer q demanar disculpes publicament...nire a el diario de patricia a demanar disculpes...no mireu tantes pel.licules i sigueu un poc mes realistes...
si esteis cansats de jo,pues no contesteu,jo no oblig a ningu a contestar..lo q passa es q vos sentiu una mica aludits pq segur q tambe en feis qualque una...
i si,ara no tenc res mes a fer q demanar disculpes publicament...nire a el diario de patricia a demanar disculpes...no mireu tantes pel.licules i sigueu un poc mes realistes...
Si no has tengut una bona o mala ratxa de joc mai... no diré res més. I si no entens que això pugui passar, menos diré.
I crec que podrem contestar quant ho creguem necesari, igual que tú has obert es fil... i ara ampliant ses acusacions. No se, no crec que sigui necesari.
I crec que podrem contestar quant ho creguem necesari, igual que tú has obert es fil... i ara ampliant ses acusacions. No se, no crec que sigui necesari.
- JaumeMiquel2
- Truquer novell
- Entrades: 9
- Membre des de: dv. gen. 20, 2006 0:00
- Ubicació: Petra
Me sent ferit!... jejeje... no mimporta el que diguis... ta ret a un truk!
Ta cerques una parella i ma dius s'hora... jo puk juga totsolet contra tu crec... au venga! Tespera un Ex-Top10
Ta cerques una parella i ma dius s'hora... jo puk juga totsolet contra tu crec... au venga! Tespera un Ex-Top10
- mayormente_mazapan
- Truquer novell
jo he dit no contesteu?? contesta contesta,nomes faltaria!es ell q me diu q calli...no soc jo!
pots tenir una mala ratxa,pero perdre 100 punts amb un no res no es una mala ratxa..molta casualitat q amb dos dies en faci mes de 100 i amb dos dies mes les torni a perdre....
pots tenir una mala ratxa,pero perdre 100 punts amb un no res no es una mala ratxa..molta casualitat q amb dos dies en faci mes de 100 i amb dos dies mes les torni a perdre....
- mayormente_mazapan
- Truquer novell
me retes?? jaja! ja te vaig guanyar quan estaves alla dalt...JaumeMiquel2 ha escrit:Me sent ferit!... jejeje... no mimporta el que diguis... ta ret a un truk!
- dermovagisil
- Truquer novell
- Entrades: 12
- Membre des de: dv. maig 05, 2006 0:00
(si esteis cansats de jo,pues no contesteu,jo no oblig a ningu a contestar..lo q passa es q vos sentiu una mica aludits pq segur q tambe en feis qualque una... )
UIUIUI... Aixó son acusacions majors...jejejeje. Wil, francesc, hemoal, etc, vos heu de confesar de res?
Quin una en feis eh putes?, no mo havieu contat... jeje. Mazapan ses teves paranoies cada pic me fan més gracia...jeje

UIUIUI... Aixó son acusacions majors...jejejeje. Wil, francesc, hemoal, etc, vos heu de confesar de res?

- JaumeMiquel2
- Truquer novell
- Entrades: 9
- Membre des de: dv. gen. 20, 2006 0:00
- Ubicació: Petra
Venga va deixau-ho fer... es el tipic fantesmet... sempre n'hi ha d'aquets...