Rebo: de fet vàrem llevar les botelles, tant del gin com de les herbes per no fer publicitat gratuïta d'aquestes marques, per res més.
Nova imatge
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
ok ido si es aixi no hi ha problema, au ja sabeu a xerrar amb els d marketing de les respectives empreses. Salutacions
xDDD
Bé, sa meva era així:

Bé, sa meva era així:

- obrador
- Truquer expert

- Entrades: 3140
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Respecte a la taça de cafè i la botella, és una exigència, diguem-ne, de la casa... i l'efecte del fons (quadradets) de www.retruc.net m'agradava i no el vaig saber replicar amb photoshop
El problema es que he hagut de tornar-la a fer copiant coses de la teva, jeje i no m'ha sortit tant bé :?
Això està fet homo!
Que hi vols? Un carajillo de canya? Un rebentat? Una canyeta?
Pide por esa boquita, pirata, ladrón, que me has robado el corasón!

Que hi vols? Un carajillo de canya? Un rebentat? Una canyeta?
Pide por esa boquita, pirata, ladrón, que me has robado el corasón!
Cercava botelles de lo que me pareix que és Canya Valls, però no n'he trobat ni una... i ara me fa peresa anar a es bar a fer-li una foto!
En teniu cap?
En teniu cap?
Gracis Voltor! Badeu... vaig estar una bona estona cercant... Mersíbocú!

Lo que vaig fer amb ses lletres de www.retruc.net (lo de donar-lis opacitat i sensació de moviment) era perque pensava que quant m'hos truquen i noltros retrucam, ho deim amb més energia de sa normal. Per això ho vaig fer així... i voltros direu:
-Aquest tio flipa!
Pues si.

Lo que vaig fer amb ses lletres de www.retruc.net (lo de donar-lis opacitat i sensació de moviment) era perque pensava que quant m'hos truquen i noltros retrucam, ho deim amb més energia de sa normal. Per això ho vaig fer així... i voltros direu:
-Aquest tio flipa!
Pues si.
- Peregarcies
- Truquer novell

- Entrades: 50
- Membre des de: dj. gen. 13, 2005 0:00
- Ubicació: Sta. Maria del Cami
Ostia tio si que flipes i molt compita jajajaja, de paso posa-hi tambe es peta aqui i ja sera definitiu aixo, jajaj.
Ha pres molt bon aspecte aixo bona gent, wil to estas currant aixi mateix, i es maister obreitor pos... tmb esta clar... els k som aqui desde el principi recordam les epoques en que era tota una festa trobar 4 persones per fer un truc.
KINA ALEGRIA
:D:D:D:D
Ha pres molt bon aspecte aixo bona gent, wil to estas currant aixi mateix, i es maister obreitor pos... tmb esta clar... els k som aqui desde el principi recordam les epoques en que era tota una festa trobar 4 persones per fer un truc.
KINA ALEGRIA