Membres de s'Oposició al Parlament de Retruc.net

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Crec que seria molt bona idea, joenvit, de fet, no és complicat fer un forum privat per a cada partit, anem a explorar una mica més aquesta idea, que pareix interessant.
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

Si yo se que en el fondo teneis pensado ofrecerme un puesto con vosotros :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ,lastima que no podria aceptarlo :doh: :doh: Con lo divertido que es donar branca :lol: :lol: :lol: :lol: .Au ido pues, a ver si se arregla pronto
Protesto porque.....esto....... ¡¡¡ que mas da !!!!!.PROTESTOOO
Imatge
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Be idoi ningu vol venir amb jo?? Per ara crec que hi ha un vot a favor de na Kaima :)
Imatge
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: Caimari

capdemul ha escrit:Be idoi ningu vol venir amb jo?? Per ara crec que hi ha un vot a favor de na Kaima :)

Jo hi aixi tocare ses pilotes per mantels nous :study: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
PROTESTOOOOO ja no se perque protest :xx: :xx: :xx:

________
PROTEST!
Imatge
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu

capdemul ha escrit:Be idoi ningu vol venir amb jo?? Per ara crec que hi ha un vot a favor de na Kaima :)
Donde hay que ir ,yo me apunto donde sea!!!!!
Imatge
capdemul
Truquer fix
Truquer fix

De lo que se trata estimats simpatizants protestones es que decidigueu QUI PUTES MOS HA DE REPRESENTAR JUNTAMENT AMB JO AL PARLAMENT :|

Serà en Cocs? Serà na Kaima? en Joenvit? qui sera? Anau votant ja que el meu vot es nulo i trob que tots me podeu ajudar abastament
Imatge
kaima
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 180
Membre des de: dc. gen. 24, 2007 0:00
Ubicació: kaimari

tot sigui x retruc .net :uep:
jo si te d'acompanyar muleta ho fare amb molt de gust i fora manies...ara :hand: lo primer k proposare sera baixar punts als k no juguen i no per obligar a jugar a la gent :no: sino per incentivar que almenos vagin entrant de tant en tant.Mem si aixi tornam enganchar a tota sa gent k entrava i ja no entra

bueno..aixo es lo k hi ha...

:salut: :salut: :salut:
pifol
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 95
Membre des de: dt. feb. 26, 2008 0:00
Ubicació: Sa Capital de Muro

Mem jo trob que en lo Renover, amb Majusculas, que es en Ricardet i en ses ganes que hi posa a s'hora de protestar, li podriem donar una oportunidad per ajudar a nes nostre cos diplomatic; i per aixo vaji per endevant es meu vot:

FOLLONERO(JOENVIT)al parlamento.

Firmat Pifol de sa Capital de Muro. :clap:
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu

pifol ha escrit:Mem jo trob que en lo Renover, amb Majusculas, que es en Ricardet i en ses ganes que hi posa a s'hora de protestar, li podriem donar una oportunidad per ajudar a nes nostre cos diplomatic; i per aixo vaji per endevant es meu vot:

FOLLONERO(JOENVIT)al parlamento.

Firmat Pifol de sa Capital de Muro. :clap:
:oops: :oops: :oops: .Me llena de orgullo y satisfaccion.. :study: :mrgreen: :mrgreen: .
Creo que hablo en nombre de todos los candidatos :think: ,que si ninguno hemos dicho lo contrario estamos dispuestos cualquiera a ayudarte en el dificil :few: arte de donar branca
Imatge
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu

TUBEDEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII,que putes :few: pase aqui amb aixo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.Ningu vota,ningu diu res,auuuuuuuuuuu comonnnnnnnnnnnnnnnnnnn,andaleeeeeeeeeeeeeee,yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiija,apurenle huevones !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .Va mas en serio,que pasa con el tema :think: :think: :think:
PROTESSSSSSSSSSSSSSSSSSSTO !
Imatge
pifol
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 95
Membre des de: dt. feb. 26, 2008 0:00
Ubicació: Sa Capital de Muro

Ara que ue pensat molt seriament, i en vista de sa paridad de sexes, crec que seria mes convenien que sa auxiliar des nostro kefe (Cabesa d'animal de cuatre potas) fos na KAIMA.
I d'aquesta manera es voria representada saltre des conjunt de sexes que jugam a retruc.

Xisca i eu dic en serio, fora bromes.

PD.: Ricardet perdona per lo des canvi d'opinio.
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu

pifol ha escrit:Ara que ue pensat molt seriament, i en vista de sa paridad de sexes, crec que seria mes convenien que sa auxiliar des nostro kefe (Cabesa d'animal de cuatre potas) fos na KAIMA.
I d'aquesta manera es voria representada saltre des conjunt de sexes que jugam a retruc.

Xisca i eu dic en serio, fora bromes.

PD.: Ricardet perdona per lo des canvi d'opinio.
:( :( :( :( :(
Tant de renou per aixo :doh: :doh: jajajja,me parece bien ( mentira,protesto :mrgreen: :mrgreen: !! ),ido por mi parte res pus que dir.Si el resto esta de acuerdo que supongo que si,por mi adelante.
Protesto por lo que puedo haber sido y no fue !!!!!
Imatge
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: Caimari

Que ja sabem qui acompanyara sa mula :think: :think: :think: :think: :think: Jo el meu vot el donaria a nen joenvit pero no li fan cas i no se si donar-lo a na kaima que alomillor li faran mes cas :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Nose nose :scratch: :scratch: :scratch: :scratch: :scratch:

_________
PROTEST!!!
capdemul
Truquer fix
Truquer fix

MEM AL·LOTS, A FINAL, HAN DE SER 2 QUE M'ACOMPANYIN

QUE FEIM IDOI? VENEN EN JOENVIT I NA KAIMA? o en COCS i na KAIMA?
Imatge
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu

:think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: ja es ben hora de decidir :uep: :uep:
Imatge
Respon