Saleta CCR

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

MoLLeRo
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 197
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 0:00

VISCA EU POKER DES FACEBOOK!!!!

P.S.: I GRATIS... :few:
kaima
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 180
Membre des de: dc. gen. 24, 2007 0:00
Ubicació: kaimari

4, no importa te soni gens raro ke no me faci CCR, no hi ha mes explicacio ke, ke no mi faig perke no me dona la gana, pocs doblers ke tenc no me dona la gana gastarlos amb una cosa ke PER JO no funciona aixi com m'agradaria

DESPRES D'AIXO JA NO M'INTERESA NI CONTESTARTE.TENC ALTRES FEINES QUE FER.

CANTA RODOLET...ES BEN NORMAL K ELS DE CCR JA NI ENTRIN AL FORO.MES POMA SOM JO K ANCARA PERT ES TEMPS PER AKI

:salut:
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 391
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 0:00
Ubicació: Pollença

kaima ha escrit:4, no importa te soni gens raro ke no me faci CCR, no hi ha mes explicacio ke, ke no mi faig perke no me dona la gana, pocs doblers ke tenc no me dona la gana gastarlos amb una cosa ke PER JO no funciona aixi com m'agradaria

DESPRES D'AIXO JA NO M'INTERESA NI CONTESTARTE.TENC ALTRES FEINES QUE FER.

CANTA RODOLET...ES BEN NORMAL K ELS DE CCR JA NI ENTRIN AL FORO.MES POMA SOM JO K ANCARA PERT ES TEMPS PER AKI

:salut:
pensava eres un poc mes raonable, pero veig ke no masa, ja me pots tractar aki i a la sala, com si fos mort ido :ditr:

ben normal ke no entrin, no me facis riure tu a jo, ke ara resultara ke no entren per no llegirme a jo, patina un poket i pensa antes d'escriure eh, ke no han entrat mai aki

SALUT I RADICALISME
Rodolet l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 22, 2009 20:40, en total s’ha editat 1 vegada.
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Està molt be que s'emplei es foro per expressar el que sentim i per intentar millorar sa web, sempre que se fassi de manera constructiva.

Jo trob que ses aventatges de fer-se CCR son moltes, però sa mes important es que amb aquests diners se financia sa web.

Es torneig no ha funcionat per varies raons, si es 80% de sa gent s'implica, però hi ha un 20% que passa un poc de tot, pues ja ho fan anar malament. Si no hi ha unes normes clares i unes dates determinades per fer cada ronda, passa el que passa.

Jo tenia preparat un torneig per fer al final d'aquest estiu, amb iportants premis, però per raons de feina al final no ho vaig poder tirar endavant, però me compromet a mes endavant, cuant s'espassi un poc s'efecte d'aquest torneig, dur-lo a terme.

De totes maneres, es nombre de gent que hi ha CCR, crec que no està gens malament i fa una temporada que s'ha estabilitzat.
Imatge
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu

jocfora ha escrit:Està molt be que s'emplei es foro per expressar el que sentim i per intentar millorar sa web, sempre que se fassi de manera constructiva.

Jo trob que ses aventatges de fer-se CCR son moltes, però sa mes important es que amb aquests diners se financia sa web.

Es torneig no ha funcionat per varies raons, si es 80% de sa gent s'implica, però hi ha un 20% que passa un poc de tot, pues ja ho fan anar malament. Si no hi ha unes normes clares i unes dates determinades per fer cada ronda, passa el que passa.

Jo tenia preparat un torneig per fer al final d'aquest estiu, amb iportants premis, però per raons de feina al final no ho vaig poder tirar endavant, però me compromet a mes endavant, cuant s'espassi un poc s'efecte d'aquest torneig, dur-lo a terme.

De totes maneres, es nombre de gent que hi ha CCR, crec que no està gens malament i fa una temporada que s'ha estabilitzat.
jo tambe trob ke sa de xerrar per u foro, pero si ja per u simple fet de no jugar u torneig i no ser CCR ( ke ja m'agradaria ke me sobrasen u doblers i ferme CCR, i mi faria amb un parell de nicks, perke e conegut bona gent a la pagina) ja la meva opinio conta poc i ke noems falta dirme ke som gilipolles.... apaga i vamonos

SALUT I RADICALISME
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Rodo, crec que es poden dir les coses d'una manera o d'una altra, a en jocfora no li falta raó, es pot expressar qualsevol idea aquí, però la forma crec que sempre és important.

Au, va no encetem un altre debat inútil com els que hi solia haver per aquí.
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu

obrador ha escrit:Rodo, crec que es poden dir les coses d'una manera o d'una altra, a en jocfora no li falta raó, es pot expressar qualsevol idea aquí, però la forma crec que sempre és important.

Au, va no encetem un altre debat inútil com els que hi solia haver per aquí.
si dic les coses be, no se fa (ni puta) cas, i si les dic aixi com son justament se poden dir d'altres maneres

debat inutil? nose perke, ja me diras kins du 6 pnuts ke e dit anteriorment no son vere

i si u foro no esta per xerrar ja me diras perke esta.... de decoracio?
u proxim dia me feis una llista sobre u temes ke per voltros no son inutils i aixi alomillor no escriure sobre temes ke no vos agrada sentir

per cert, m'estim mes anar creant "debats inutils" i ke la gent vagi donand idees per anar renovant aixo poc a poc ke no no fer res durant 1 any i ke despres aixo torni anar a pike i s'hagi de fer un canvi drastic com u du gri, ke personalment no crec ke la pagina sobreviski a una altra "batalla" com la du gri

SALUT I RADICALISME
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

bé jo crec que totes les opinions s'han de respectar
i que tothom pot opinar per igual sigui o no sigui de ccr
i jo ja fa temps que no entrava a la sala, al forum si ja que ho puc mirar, però a la taula no ja que he d'estudiar i no hi ha massa temps
Crec que no s'han de posar així i crec que l'actitut de alguns ccr es una mica massa centralitzada i massa pro.
Tan ccr com no crr's tan radicals com equip de gover.. tots som nicks i som iguals tots siguin caps o no.
Jo deman una mica de respecte perque si hi ha gent que paga o no.. es per algún motiu.
I un poc d'alegria que es nadal.
Avui podran començar ja les semifinals del torneig i el torneig acabarà antes de que acabi l'any.
AU VA BON NADAL!
I RADICALISME!
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

:scratch: :scratch: I mira que ho he lleguit tot, realment estic estorat :||: , XISCA no afluixis :uep:

I tu RODO, tu realment ets tu, que me dius que deixi ses drogues o es en "TELODOR" cuant sa fumat lo que jo e deixat :few:

No faré referencia a cap de ses explicacions que se han dit, pero relament trob que t'has pasat :think: no tres carrers, cuatre pobles.

I si :uep: a una cosa te tenc que donar sa puta ravo com dius tu, que UUUU foro nomes son 3, 4 i cualcu més. :think: :think: pero te has aturat a pensar quin es el motiu. i abans de constestar fe un acte de contricció i pensa un pok no amollis una parrefada de ses teves X:)

No entraré en debat de si vols o no fer-te de CCR, lo que si vaig deixar ben clar era sa meva postura igual que molts de CCR que ara no participen al foro que si volen jugar a PAGAR sa dit, se varen fer calculs i tot que si se pagàs mes seria mes barato, com a ses rebaixes <:o)> ,

Aixi com estan ses coses, no es per anar tirant ni regalar, ni malgastar. Pero i cuants ni ha aqui, que por sus "......", i perque no les dona sa puta gana i bla, bla, bla.... no se fan de CCR, :think: perque de moment :uep: es gratis i podem dir lo que mos pasa per alla :||: , sa veritat es una RODO no tenim els mateixos pensaments ni som de sa mateixa generació, pero només i dic només per respecte i que perque no me costa res, jo particularment estaría :ssh: :ssh: devant algunes opinions. :eh:

I sincerament es molt pagar 30€ anuals, per escriure, lleguir dois a un foro, pero lo que no té preu per jo es s'amistat, companyerisme que se mou per aqui, pero clarper segons qui es mes divertit i fa mes home, fardar devant els amics dels kubatas que me pasat el cap de setmana, res divertiu-vos ara que podeu i si a més trobau un lloc que amolli els kubatas fora pagar anau-hi tot d'una :few:
:think: :think: sincerament crec que tendrieu el cap i els punts de vista mes clars

I sino com amb hisenda, trafic, justicia, etc, etc que sino te agrada :study: PAGA primer, després ja protestaras, recurriràs i faràs el que vulguis, pero primer hauràs PAGAT.

No has de confondre sa llibertat amb so llibertinatge.

i res mes
Molts d'anys i Bones Festes
** Xisco MASET **
entoniet
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 164
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 0:00
Ubicació: inca

maset ha escrit::scratch: :scratch: I mira que ho he lleguit tot, realment estic estorat :||: , XISCA no afluixis :uep:

I tu RODO, tu realment ets tu, que me dius que deixi ses drogues o es en "TELODOR" cuant sa fumat lo que jo e deixat :few:

No faré referencia a cap de ses explicacions que se han dit, pero relament trob que t'has pasat :think: no tres carrers, cuatre pobles.

I si :uep: a una cosa te tenc que donar sa puta ravo com dius tu, que UUUU foro nomes son 3, 4 i cualcu més. :think: :think: pero te has aturat a pensar quin es el motiu. i abans de constestar fe un acte de contricció i pensa un pok no amollis una parrefada de ses teves X:)

No entraré en debat de si vols o no fer-te de CCR, lo que si vaig deixar ben clar era sa meva postura igual que molts de CCR que ara no participen al foro que si volen jugar a PAGAR sa dit, se varen fer calculs i tot que si se pagàs mes seria mes barato, com a ses rebaixes <:o)> ,

Aixi com estan ses coses, no es per anar tirant ni regalar, ni malgastar. Pero i cuants ni ha aqui, que por sus "......", i perque no les dona sa puta gana i bla, bla, bla.... no se fan de CCR, :think: perque de moment :uep: es gratis i podem dir lo que mos pasa per alla :||: , sa veritat es una RODO no tenim els mateixos pensaments ni som de sa mateixa generació, pero només i dic només per respecte i que perque no me costa res, jo particularment estaría :ssh: :ssh: devant algunes opinions. :eh:

I sincerament es molt pagar 30€ anuals, per escriure, lleguir dois a un foro, pero lo que no té preu per jo es s'amistat, companyerisme que se mou per aqui, pero clarper segons qui es mes divertit i fa mes home, fardar devant els amics dels kubatas que me pasat el cap de setmana, res divertiu-vos ara que podeu i si a més trobau un lloc que amolli els kubatas fora pagar anau-hi tot d'una :few:
:think: :think: sincerament crec que tendrieu el cap i els punts de vista mes clars

I sino com amb hisenda, trafic, justicia, etc, etc que sino te agrada :study: PAGA primer, després ja protestaras, recurriràs i faràs el que vulguis, pero primer hauràs PAGAT.

i res mes

:ssh: :ssh: :ssh:

:lol: :lol:
entoniet l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 24, 2009 18:53, en total s’ha editat 1 vegada.
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu

maset ha escrit::scratch: :scratch: I mira que ho he lleguit tot, realment estic estorat :||: , XISCA no afluixis :uep:

i res mes
trankil no mollare cap parrafada, on no se respecte la meva opinio no perdre mes u temps opinant

ido si tu particularment tu callaries davant segons kines opinions, ja u saps, calla.
i sobre tot com ke tu no tens ni p....a idea de la meva economia ni de lo ke me gast o me deix de gastar amb cubatas, amb aixo tambe te pots callar :ditr:
amb una cosa tens raó, som de generacions diferents, tu ets de la generacio ke en part ha viscut dictadura i esta molt acostumada a callar i acotar u cap, me sap greu si te molesta ke a jo no m'agradi acotar u cap davant lo ke no m'agrada
i trankil, si te molesta ke xerri sense pagar, perke akest es u darrer misatge ke deixare a nu foro :wink: :ditr:

P.D. aprofit guti/obrador o a ki s'hagi de dir, ke ja ke no tornare escriure a nu foro, me don tambe de baixa du radicals :study: :ditr: :wink:

P.D.D. trankil ke lo ke ma molestat mes no es la intolerancia i l'autoritarisme ( jo pag i dic i faig lo ke me dona la gana, tu rodolet, no pagues i te calles), lo ke ma moelstat ems es ke un grapat de persones pensen en gran part lo mateix ke jo dic i perke no lis diguin res se callen com a putes :ditr: :ditr:

SALUT I RADICALISME
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Ubicació: Caimari

Rodo no ho vull veure jo aixo de deixar els oros;tu a lo teu oros ke per algo les tens i per algo les llueixes amb aquests aires radicals

Maset mas demostrat que aqui respectam les opinions dels que paguen i ses dels que no paguen pues les criticam o miram mem com tirar-li terra damunt,pensava aqui hi havia persones que raonaven i no animals daigo dolsa
Si no san de respectar totes les opinions pues jo sere el proxim en no renovar i deixar els garrots i mirar la corrida de darrera la valla

Don tota sa rao a na kaima aqui els aventatges son pel que paga pero ses opinions pues totes son benvingudes no perque jo no pag ni puto caso no perque jo no jug el torneo no tenc dret a opinar aqui tot som usuaris i l`unica diferencia es ser ccr o no pues qui es ccr te aventages i qui no ho es pues no en te pero tots som persones i mos hem de respectar

Es forum es per discutir,donar opinions,donar suport a sa pagina,fer colque rialla com les enquestes sa den ricardo o sa meva de el torneo,xerram de futbol,xerram de play-wii .... i aqui lo que demostram es que si colcu se fica amb ccr ido sortim a mosegar i a posar a parir a qui critica sense veure si lo que ha dit es raonable o no
Esper no haver ofes a ningu i menos a nen maset,perque crec que aqui ses opinions son moltes,totes respetables,unes mes altres no tant pero totes respetables,i que tothom opina pero ningu fa res

________
PROTEST!
Imatge
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

maset ha escrit: ...pero lo que no té preu per jo es s'amistat, companyerisme que se mou per aqui, pero clarper segons qui es mes divertit i fa mes home, fardar devant els amics dels kubatas que me pasat el cap de setmana, res divertiu-vos ara que podeu i si a més trobau un lloc que amolli els kubatas fora pagar anau-hi tot d'una :few:
Aquí l'has clavada Maset, les amistats fetes aquí, són prou més importants que qualsevol disputa o si un és o no del CCR, això és lo que té menys importància.

Au va, que ja és Nadal, avui hi ha matines i cantarà la Sibil·la, i noltros aquí discutint? Rodolet, va que te veig una mica estressat, aquí puc donar fe que s'escolta a tothom i totes les decisions que es prenen, algunes més fàcils i algunes molt més difícils, es prenen només pel bé d'una cosa per damunt de qualsevol altre individual: retruc.net no ho dubtis ni per un segon!

Salut i molts d'anys a tots!
Jaume.
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Ubicació: Caimari

Si a aixo li deim discutir que sera quan fassem un debat
Jo no li llev sa rao a nen maset per res,claro que si se vol fer es valent fent cubates que ho fagui alla ell colke dia sa aturara no :think:
Si ben vera moltes amistats hem fet per aqui,jo es primer mai mo pensava fer tants de amics :ditr:
En rodo estresat jo no li veig gens,no es que el vulgui defensar pero seguim sense fer ni cas de lo que diu,ha posat 6 punts de vista encare ara ningu sa aturat a veure si son raonables o no ho son;just fem criticarlos aqui es demostra que som uns hipocrites

Si seguim amb aquest pla de no fer cas de res de lo que diuen els que no son ccr pues encantat de que me llevin es garrot ke millor veure ses coses de darrera sa valla i es seguent en no renovar servidor

Saps que podrieu fer pues mirar la pelicula AVATAR i veureu es final de retruc.net que aixo de qui paga comanda pues arribarem a aquest pla i aixo no es aixi aqui sa de respectar qualsevol opinio i tan dic respectar com fer-li cas no caso omiso com feim amb segons que

Au que paseu BON NADAL que jo pas de emprenyar-me i mem si l`any que ve es una altre cosa aixo,lo que era abans una guarda de companyeros i no UN CUCHITRIL
________
PROTEST!
Imatge
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Per cert, que vos he pillat "in fraganti" i he vist que feis quan no discutiu :mrgreen: :mrgreen:

http://elfyourself.jibjab.com/view/44XTMtcFsXLpwcPO5J6E
Respon