P.S.: I GRATIS...

Moderadors: samadona, lafaltaenvide
pensava eres un poc mes raonable, pero veig ke no masa, ja me pots tractar aki i a la sala, com si fos mort idokaima ha escrit:4, no importa te soni gens raro ke no me faci CCR, no hi ha mes explicacio ke, ke no mi faig perke no me dona la gana, pocs doblers ke tenc no me dona la gana gastarlos amb una cosa ke PER JO no funciona aixi com m'agradaria
DESPRES D'AIXO JA NO M'INTERESA NI CONTESTARTE.TENC ALTRES FEINES QUE FER.
CANTA RODOLET...ES BEN NORMAL K ELS DE CCR JA NI ENTRIN AL FORO.MES POMA SOM JO K ANCARA PERT ES TEMPS PER AKI
jo tambe trob ke sa de xerrar per u foro, pero si ja per u simple fet de no jugar u torneig i no ser CCR ( ke ja m'agradaria ke me sobrasen u doblers i ferme CCR, i mi faria amb un parell de nicks, perke e conegut bona gent a la pagina) ja la meva opinio conta poc i ke noems falta dirme ke som gilipolles.... apaga i vamonosjocfora ha escrit:Està molt be que s'emplei es foro per expressar el que sentim i per intentar millorar sa web, sempre que se fassi de manera constructiva.
Jo trob que ses aventatges de fer-se CCR son moltes, però sa mes important es que amb aquests diners se financia sa web.
Es torneig no ha funcionat per varies raons, si es 80% de sa gent s'implica, però hi ha un 20% que passa un poc de tot, pues ja ho fan anar malament. Si no hi ha unes normes clares i unes dates determinades per fer cada ronda, passa el que passa.
Jo tenia preparat un torneig per fer al final d'aquest estiu, amb iportants premis, però per raons de feina al final no ho vaig poder tirar endavant, però me compromet a mes endavant, cuant s'espassi un poc s'efecte d'aquest torneig, dur-lo a terme.
De totes maneres, es nombre de gent que hi ha CCR, crec que no està gens malament i fa una temporada que s'ha estabilitzat.
si dic les coses be, no se fa (ni puta) cas, i si les dic aixi com son justament se poden dir d'altres maneresobrador ha escrit:Rodo, crec que es poden dir les coses d'una manera o d'una altra, a en jocfora no li falta raó, es pot expressar qualsevol idea aquí, però la forma crec que sempre és important.
Au, va no encetem un altre debat inútil com els que hi solia haver per aquí.
maset ha escrit:![]()
I mira que ho he lleguit tot, realment estic estorat
, XISCA no afluixis
![]()
I tu RODO, tu realment ets tu, que me dius que deixi ses drogues o es en "TELODOR" cuant sa fumat lo que jo e deixat![]()
No faré referencia a cap de ses explicacions que se han dit, pero relament trob que t'has pasatno tres carrers, cuatre pobles.
I sia una cosa te tenc que donar sa puta ravo com dius tu, que UUUU foro nomes son 3, 4 i cualcu més.
![]()
pero te has aturat a pensar quin es el motiu. i abans de constestar fe un acte de contricció i pensa un pok no amollis una parrefada de ses teves
![]()
No entraré en debat de si vols o no fer-te de CCR, lo que si vaig deixar ben clar era sa meva postura igual que molts de CCR que ara no participen al foro que si volen jugar a PAGAR sa dit, se varen fer calculs i tot que si se pagàs mes seria mes barato, com a ses rebaixes,
Aixi com estan ses coses, no es per anar tirant ni regalar, ni malgastar. Pero i cuants ni ha aqui, que por sus "......", i perque no les dona sa puta gana i bla, bla, bla.... no se fan de CCR,perque de moment
es gratis i podem dir lo que mos pasa per alla
, sa veritat es una RODO no tenim els mateixos pensaments ni som de sa mateixa generació, pero només i dic només per respecte i que perque no me costa res, jo particularment estaría
![]()
devant algunes opinions.
![]()
I sincerament es molt pagar 30€ anuals, per escriure, lleguir dois a un foro, pero lo que no té preu per jo es s'amistat, companyerisme que se mou per aqui, pero clarper segons qui es mes divertit i fa mes home, fardar devant els amics dels kubatas que me pasat el cap de setmana, res divertiu-vos ara que podeu i si a més trobau un lloc que amolli els kubatas fora pagar anau-hi tot d'una
![]()
sincerament crec que tendrieu el cap i els punts de vista mes clars
I sino com amb hisenda, trafic, justicia, etc, etc que sino te agradaPAGA primer, després ja protestaras, recurriràs i faràs el que vulguis, pero primer hauràs PAGAT.
No has de confondre sa llibertat amb so llibertinatge.
i res mes
Molts d'anys i Bones Festes
trankil no mollare cap parrafada, on no se respecte la meva opinio no perdre mes u temps opinantmaset ha escrit:![]()
I mira que ho he lleguit tot, realment estic estorat
, XISCA no afluixis
![]()
I tu RODO, tu realment ets tu, que me dius que deixi ses drogues o es en "TELODOR" cuant sa fumat lo que jo e deixat![]()
No faré referencia a cap de ses explicacions que se han dit, pero relament trob que t'has pasatno tres carrers, cuatre pobles.
I sia una cosa te tenc que donar sa puta ravo com dius tu, que UUUU foro nomes son 3, 4 i cualcu més.
![]()
pero te has aturat a pensar quin es el motiu. i abans de constestar fe un acte de contricció i pensa un pok no amollis una parrefada de ses teves
![]()
No entraré en debat de si vols o no fer-te de CCR, lo que si vaig deixar ben clar era sa meva postura igual que molts de CCR que ara no participen al foro que si volen jugar a PAGAR sa dit, se varen fer calculs i tot que si se pagàs mes seria mes barato, com a ses rebaixes,
Aixi com estan ses coses, no es per anar tirant ni regalar, ni malgastar. Pero i cuants ni ha aqui, que por sus "......", i perque no les dona sa puta gana i bla, bla, bla.... no se fan de CCR,perque de moment
es gratis i podem dir lo que mos pasa per alla
, sa veritat es una RODO no tenim els mateixos pensaments ni som de sa mateixa generació, pero només i dic només per respecte i que perque no me costa res, jo particularment estaría
![]()
devant algunes opinions.
![]()
I sincerament es molt pagar 30€ anuals, per escriure, lleguir dois a un foro, pero lo que no té preu per jo es s'amistat, companyerisme que se mou per aqui, pero clarper segons qui es mes divertit i fa mes home, fardar devant els amics dels kubatas que me pasat el cap de setmana, res divertiu-vos ara que podeu i si a més trobau un lloc que amolli els kubatas fora pagar anau-hi tot d'una
![]()
sincerament crec que tendrieu el cap i els punts de vista mes clars
I sino com amb hisenda, trafic, justicia, etc, etc que sino te agradaPAGA primer, després ja protestaras, recurriràs i faràs el que vulguis, pero primer hauràs PAGAT.
No has de confondre sa llibertat amb so llibertinatge.
i res mes
Molts d'anys i Bones Festes
Aquí l'has clavada Maset, les amistats fetes aquí, són prou més importants que qualsevol disputa o si un és o no del CCR, això és lo que té menys importància.maset ha escrit: ...pero lo que no té preu per jo es s'amistat, companyerisme que se mou per aqui, pero clarper segons qui es mes divertit i fa mes home, fardar devant els amics dels kubatas que me pasat el cap de setmana, res divertiu-vos ara que podeu i si a més trobau un lloc que amolli els kubatas fora pagar anau-hi tot d'una