"Ausente"

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

Obrador, no t'amaguis i treu es cap! Volem solucions ja!

Lo que deman se pot fer, no se pot fer o no ho vols fer?
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Som aquíiiii, no m'he amagat, no. Mem, et refereixes a posar "ausent" quan un fa uns minuts que no escriu res al xat, vols dir? si és això és moooolt complicat fer-ho, no crec que sigui possible, de moment.
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Mem Jaume,

Hauries de revisar es Botò que tenim es moderadors per demanar peces en moments importants d'es truc, ja que crec que no funciona massa bé, darrerament cada vegada que el pitj només venen 4's. :scratch:
Imatge
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 391
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 0:00

obrador ha escrit:Som aquíiiii, no m'he amagat, no. Mem, et refereixes a posar "ausent" quan un fa uns minuts que no escriu res al xat, vols dir? si és això és moooolt complicat fer-ho, no crec que sigui possible, de moment.
ha costat, pero pareix ke u a entes :few: :few: :few: :few: :few:

SALUT I RADICALISME
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

jocfora ha escrit:Mem Jaume,

Hauries de revisar es Botò que tenim es moderadors per demanar peces en moments importants d'es truc, ja que crec que no funciona massa bé, darrerament cada vegada que el pitj només venen 4's. :scratch:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: psssst, que si s'enteren encara mos faran més la creu :sh: :sh: :sh:
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 391
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 0:00

obrador ha escrit:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: psssst, que si s'enteren encara mos faran més la creu :sh: :sh: :sh:
la creu ja esta feta, lo unic ke pot pasar es que vos i clavem :study: :study: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: X:)

SALUT I RADICALISME
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu

obrador ha escrit:Som aquíiiii, no m'he amagat, no. Mem, et refereixes a posar "ausent" quan un fa uns minuts que no escriu res al xat, vols dir? si és això és moooolt complicat fer-ho, no crec que sigui possible, de moment.
Uep, hi ha senyal!!!!

Jo no dic posar "ausent", dic posar qualsevol cosa, el nick en negreta, en cursiva, al reves, etc etc etc.

I no es quant fa uns minuts que escriu, es quan no esta e pantalla, es a dir, meam si m'explic: jo puc tenir varies finestres obertes, entre una d'elles retruc.net, ido si no estic en pantalla, que es noti a la pantall del xat.

Meam si ara farem barrina!
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Uf! ja t'entenc, que quan la finestra de retruc.net no és la finestra activa, surti el nom com "inactiu"... :think: :think: :think: això és una altra cosa... podrem mirar mem si es pot fer res. Però de que te servirà això???
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu

obrador ha escrit:Uf! ja t'entenc, que quan la finestra de retruc.net no és la finestra activa, surti el nom com "inactiu"... :think: :think: :think: això és una altra cosa... podrem mirar mem si es pot fer res. Però de que te servirà això???
Crec que pot servir per sebre si hi ha gent que esta per estar o realment esta per jugar. Si trobes que no es bona idea, deixau fer! Segur que hi haura gent que dira que es una pardalada, a que si Maset? jejejejejejejejeje!!!!! Cagondell, que te veig d'enfora!!!!

Ara va enserio, me trob que el xat esta ple de gent que no se si realment es que no vol jugar amb jo, o es que no estan en pantalla; segur que es la primera opició... :scratch: :scratch: :scratch: :scratch: :scratch:
entoniet
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 164
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 0:00
Ubicació: inca

aixo sol pasar cuan s´abusa des boto :few: :few: :few:
permi es cupo de peçes ja leu pasat per enguany :few: :few: :few:
jejejejejejeje
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: Caimari

pacotorres69 ha escrit: Ara va enserio, me trob que el xat esta ple de gent que no se si realment es que no vol jugar amb jo, o es que no estan en pantalla; segur que es la primera opició... :scratch: :scratch: :scratch: :scratch: :scratch:
En so guste que pas jo de veure`t xerrar totsol :few: :few: :few: :few:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Enga envia algo de lo que envies que me tens avorrit :study: :study:

________
PROTEST!
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu

:uep: :uep: :uep: ja se pot silenciar es timbreeeee :uep: :uep:

Pero es quan miram a una taula CCR que hi ha renous es que miram poder silenciar els renous,igual que quan jugam les podem silenciar,tambe poder-ho fer quan miram,per poder mirar i escoltar musica o perque es guiris no se me asustin :few: :few:
PROTESTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

PROTESTOOOO lo des mantel;va viento en popa :think: :think: Vull poder canviar es mantellllllllll i posar-lo rosita jajajaja PROTESTOOOOOOO o una dona en pel..... jijijiji PROTESTOOOO

________
PROTEST!
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu

cocs ha escrit:
pacotorres69 ha escrit: Ara va enserio, me trob que el xat esta ple de gent que no se si realment es que no vol jugar amb jo, o es que no estan en pantalla; segur que es la primera opició... :scratch: :scratch: :scratch: :scratch: :scratch:
En so guste que pas jo de veure`t xerrar totsol :few: :few: :few: :few:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Enga envia algo de lo que envies que me tens avorrit :study: :study:

________
PROTEST!
Ja veig per que me vols :few: :few: :few: :few: :few: :few: :few: :few:
Ara te tendre castigat sense rebre res, com me tenen a jo :||: :||:

Obrador, tira la meva proposta a la basura i tanca el fil, tanmateix no servirà de res.
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu

I ara perque ha de tancar es fil.

Per cert que demanaves paco :think: :think:

________
PROTEST!
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu

cocs ha escrit:I ara perque ha de tancar es fil.

Per cert que demanaves paco :think: :think:

________
PROTEST!
No podies ser altre que dur un garrot!

T'oferesc un poc més de cap si te passes al rakicals; t'assegur que ho notaras!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Respon