Com be ta dit el mestre obrador, el objetiu de esta proposta que tot- hom que juga asiduament ho fasa siguent CCr o siga que si som 250 o 300 CCr estarien tots plegats jugant i gaudint de clasificacions, crits... ect.pacotorres69 ha escrit:Bon dia! Jo soc del grup 3 i vos dire que en pens. A part de tot aixo de pagar mitjançant targeta, transferencia, etc... el problema que hi veig jo desde el meu punt de vista es: si abon la quota, quins beneficis obtindre? Si jo quan entr a jugar a truc no hi ha ningu a les sales CCR i la sala del cafe esta plena o al mano es pot jugar.
Segur que m'equivoc, per aixo aceptare critiques i si qualcu te rao, me llevare el sombrero davant ell.
Que tengueu bon trucs!
El ben cert es que a la gent sembla que 30 euros li semblem masa i jo lo que he pensat es baixar eixa cuota a costa de que sigam molta mes gent i aixi a un preu molt mes que raonable tots eixos que ara juguen a cafe es pasarien a jugar a CCR i solucionat el tema de la falta de gent.
Per que aso tire endavant, fa falta que la gent es comprometa i que arribem als 250 - 300 que estiguem dispostos a ser CCR.
Que no seria guapo aixo? sempre gent per jugar, tots amb clasificacions, tots amb totes les aventages que dona ser CCR.
el Sr. obrador xerra de 500 persones semanals que entren per jugar, no mes amb 120- 130 de estos que vullgueren estaria fet, ja que els actuals CCr ja sumen 130 mes o manco.
Gracies a tots per el recolçament i la gent que pensa que es una bona proposta, vos demane per favor que escomençeu a apuntar-vos

Mantindre viu este fil un mes, no vull fer-ho mes llarg.
Si d'asi un mes no hi ha acollida ho deixare correr, pero al manco me quedare tranquil de haber-ho intentat.