Proposta de solució!!

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

pacotorres69 ha escrit:Bon dia! Jo soc del grup 3 i vos dire que en pens. A part de tot aixo de pagar mitjançant targeta, transferencia, etc... el problema que hi veig jo desde el meu punt de vista es: si abon la quota, quins beneficis obtindre? Si jo quan entr a jugar a truc no hi ha ningu a les sales CCR i la sala del cafe esta plena o al mano es pot jugar.

Segur que m'equivoc, per aixo aceptare critiques i si qualcu te rao, me llevare el sombrero davant ell.

Que tengueu bon trucs!
Com be ta dit el mestre obrador, el objetiu de esta proposta que tot- hom que juga asiduament ho fasa siguent CCr o siga que si som 250 o 300 CCr estarien tots plegats jugant i gaudint de clasificacions, crits... ect.

El ben cert es que a la gent sembla que 30 euros li semblem masa i jo lo que he pensat es baixar eixa cuota a costa de que sigam molta mes gent i aixi a un preu molt mes que raonable tots eixos que ara juguen a cafe es pasarien a jugar a CCR i solucionat el tema de la falta de gent.

Per que aso tire endavant, fa falta que la gent es comprometa i que arribem als 250 - 300 que estiguem dispostos a ser CCR.

Que no seria guapo aixo? sempre gent per jugar, tots amb clasificacions, tots amb totes les aventages que dona ser CCR.

el Sr. obrador xerra de 500 persones semanals que entren per jugar, no mes amb 120- 130 de estos que vullgueren estaria fet, ja que els actuals CCr ja sumen 130 mes o manco.

Gracies a tots per el recolçament i la gent que pensa que es una bona proposta, vos demane per favor que escomençeu a apuntar-vos :pray:

Mantindre viu este fil un mes, no vull fer-ho mes llarg.
Si d'asi un mes no hi ha acollida ho deixare correr, pero al manco me quedare tranquil de haber-ho intentat.
Imatge

Amunt Sempre!!
metget
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 73
Membre des de: dc. juny 27, 2007 0:00
Ubicació: a mitg camí entre Ciutat i Cala Rajada

Está clar que aquest no es el problema, com podeu veure ja fa més de 24 hores que la proposta ben intencionada de lafalta está penjada al fòrum i jo encara ara no veig que ningú hagui encetat la llista dels dispots a pagar els 12 euros...
Sobren més comentaris, esperem que aixó no acabi en un altre fil tallat
trucaiteretruc
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 288
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
Ubicació: Binissalem

si heu de baixar quotes avisau que aviat se m'acaba a mi... :lol: :lol:
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

Lafaltaenvide, me pots apuntar a aquesta llista. Tot sigui pq hi hagui bon rollo i poguem riure una estona. Només vull que tengueu en compte el que he dit abans.

Sort i bons trucs!
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert

pacotorres69 ha escrit:Lafaltaenvide, me pots apuntar a aquesta llista. Tot sigui pq hi hagui bon rollo i poguem riure una estona. Només vull que tengueu en compte el que he dit abans.

Sort i bons trucs!
:ditr:
Imatge

Amunt Sempre!!
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 318
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
Ubicació: Ariany

Tambe le trob bona a sa proposta, mem si entre tots traurem es carro.

Una cosa volia dir. Quan se va crear es ccr, uns des motius ke se varen donar per crearlo, era raduir sa gran quantitat de clons ke i havia. Jo pens k si ara reduim ses quotes tornaran sortir clons (no es ke estigui ni a favor ni en contra, cada un fa lo que trobar convenient).

Mem mestre obrador, no se si aixo es factible:

- No se podria asociar a cada nick un numero ( per exemple DNI ), i si es tornas donar dalta akest DNI, es programa no deixas crear un clon ???.
Pero per aixo es programa tambe tendria ke sabre ke akest DNI se correspon a nes Noms i Cognoms del usuari. (supos que si pogues accedir a una base de dades on te posen PEPITO PEREZ GOMEZ - DNI XX.XXX.XXX es podria fer)

Un saludo. I VISCA ES BON ROLLO. :uep: :uep:
Imatge
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 318
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
Ubicació: Ariany

trucaiteretruc ha escrit:si heu de baixar quotes avisau que aviat se m'acaba a mi... :lol: :lol:
I MIRA KE O SON ESTRETS ES CULES.... jajajajajajajaja bboossoottt

Obrador has de fitxar en Florentino i ja no importaran coutes, podras posar dos servidors per cada sala jajajajajaja..
Imatge
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

bernatmano ha escrit:Tambe le trob bona a sa proposta, mem si entre tots traurem es carro.

Una cosa volia dir. Quan se va crear es ccr, uns des motius ke se varen donar per crearlo, era raduir sa gran quantitat de clons ke i havia. Jo pens k si ara reduim ses quotes tornaran sortir clons (no es ke estigui ni a favor ni en contra, cada un fa lo que trobar convenient).

Mem mestre obrador, no se si aixo es factible:

- No se podria asociar a cada nick un numero ( per exemple DNI ), i si es tornas donar dalta akest DNI, es programa no deixas crear un clon ???.
Pero per aixo es programa tambe tendria ke sabre ke akest DNI se correspon a nes Noms i Cognoms del usuari. (supos que si pogues accedir a una base de dades on te posen PEPITO PEREZ GOMEZ - DNI XX.XXX.XXX es podria fer)

Un saludo. I VISCA ES BON ROLLO. :uep: :uep:
Bernat, si asociasim cada nick a un DNI es podrien fer els mateixos colons de totes formes!
agfant el DNI de l'avia, el tiet, el pare, la mare, el germa, l'amic...
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Tens tota sa rao mestre BERNADET mano amb aixó de's motius que se va crear es CCR i baixant ses cuotes podrien aumentar els nicks clonicos, pero s'idea de's DNI podria ser bona estudiant ses repercusions pros i contres que podria tenir, entre els cuals els que exposa es desastre de'n GUTI, pero per sa part democrática que nmos toca l'escolatrem :think: , vale se creaream superniksclonics amb DNI's de avia, padri, mare u pare, tios, oncles, cosins i cosines, etc.

1.- a mes nicks mes calés o sigui pasta gansa al saco, amb els seus pros i contres.
2.- Cuants de supernicks se crearan pagant, 10, 20 :think:, no crec si els mussolets que crearen abans tant des nicks tant sols se han apuntat amb un , per no pagar. rediezzz que pareixen catalans de butxeca estreta :few: :few:
3.- Deman disculpes a n'en mussolet , per lo de mussolets, ya que crec que hi ha un usuari amb aquest nick i que no anava per ell, pero el seu nom caia perfilat cuant anava jo pensant i escriguent :pray: .
4.- ara tenc que sortir, en tornar anirém diguent mes dois. i perdonau.

:pray: :pray: :pray:
** Xisco MASET **
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert

Vos pregue que no es deviem del tema principal,
que es tractar de donar una solució a la falta de gent.

Aixo que digeu pot pasar o no i seria un altre tema de debat ,
encas que aixi pasara, pero ara mateix si no arreglem
la falta de gent i lo de les cuotes es ben segur que ni clons ni niks unics ni a poc a poc res.

Per favor, a tots vos demane, es una bona oportunitat de concens,
el Sr. Obrador a expresat la seua bona voluntad amb aquesta proposta,
no mes falta la part del grup tercer que s'implique.

Salut i bon Rollo i Visca Retruc :uep:
Imatge

Amunt Sempre!!
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00

Tota rao tens GRANKEFE aixi que :pray: :pray: , pero també som concient de que tota mesura, solució a prendre pot tenir distints caires positius i negatius i pens que abans de tirar-se al pou es estudiar i tallar ses espines de's punts dolents i mimar ses flors als punts bons perque no surtin esmustiades.
aixi que :ditr: :ditr: endevant i a fer feina :study: :study:
** Xisco MASET **
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert

metget ha escrit:Está clar que aquest no es el problema, com podeu veure ja fa més de 24 hores que la proposta ben intencionada de lafalta está penjada al fòrum i jo encara ara no veig que ningú hagui encetat la llista dels dispots a pagar els 12 euros...
Sobren més comentaris, esperem que aixó no acabi en un altre fil tallat
Tens tota la rao meget.
Pense que la gent que jugava en el gri esta molt enfadada amb els que vam defendre llevar el gri però no pensarem a donar niguna compensació o cosa a canvi. La veritat que és que jo mateix vaig ser molt cabut en aquelles discussions i demane perdó per això.
Amb el pas del temps em doní compte que encara que la mesura era lògica s'hauria de haver pensat en alguna alternativa i no llevar-ho sense mes en pla bèstia com s'ha fet i per això vaig reflexionar i vaig fer esta proposta.
Ara pense que tots aquells als què no vam fer cas ni vam oferir res a camvi poden acollir-se a este pla i eixiríem molts beneficiats i per això els demane perdó i col·laboració.

Esperem que no siga massa tard, d'humans és errar i de savis rectificar. :pray:
Imatge

Amunt Sempre!!
ponseti
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 70
Membre des de: dt. des. 04, 2007 0:00

Me pots apuntar!! Gràciessssss
lafaltaenvide
Truquer expert