UN TIMBRE , JA!!!!!

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

trucaiteretruc
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 288
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
Ubicació: Binissalem

perque no el sent jo a nes timbre? :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think:

PROTESTOOOOOOOOOOOOOO
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 318
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
Ubicació: Ariany

trucaiteretruc ha escrit:perque no el sent jo a nes timbre? :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think:
HAS PROVAT DE POSAR ES ALTEVEUS EN MARXA . BOOOOSSSOOOTTTT

:few: :few: :few: :few:

Bona feina obrador :ditr: :ditr: , i lo d'un boto per fer un zumbido (com diu na xisca) o s'imne del madrid :few: :few: seria una molt bona idea.

PD: enhorabona a nes cules, :||: :||: :||: , pero s'ha de mirar sa part positiva, estareu mes cansats per sa lliga :dance: :dance: :dance: , i despres de engreixarvos vos mataran com a verros. GRAAAASOSSSS.
( que trist es perdre a una final i per penaltis :few: :few: :few: )
Imatge
entoniet
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 164
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 0:00
Ubicació: inca

bona feina mestre :clap: :clap: :clap: :clap:
es tema des zumbido :think: :think: jo posaria un crit com es de guti millor k en so zumbido permi no mos desperterem :few: :few: tanpoc estaria malement k ses trompetes les sentis totom :ditr: :ditr:

BERNAT per perdre sa final si a d arriba :few: :few:
i cansats si k esteran un poc pero es lo k te pode gaudir de bon futbol :-/? :-/? dos
pics per setmana :few: :few:

PD: au mam cuan arribaran es canvis de tapete :shift: :few: :few:
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Gràcies Bernat, així m'agrada, veig que dones per fet que eliminarem al Chelsea. I lo de cansats, no passis pena, podem amb tot això i molt mes

Per cert, no se que fas encara amb es perico aquest a sa firma...
Imatge
entoniet
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 164
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 0:00

jocfora ha escrit:
Per cert, no se que fas encara amb es perico aquest a sa firma...
en permi la disecat :few: :few: :few:
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 318
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
Ubicació: Ariany

Estic content perke veig ke lo de posar s'imne del madrid no o trobau malament, com ke no eu dit res :few: :few:

Guiem, tenia ganes de canviar es perico per un paquet de pastilles bayer, pero va ser ke no :doh: :doh: :doh: :D :D :D

Estic dacord amb en toniet ke a lo millor un zumbido no bastara per despertar a kaulku ke bequi devant s'ordinador...
:salut: :salut:
Imatge
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

gutii ha escrit:
PROTEST!
Garrots per en GuTii :ditr: que sen mor de ganes
Imatge
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

capdemul ha escrit:
gutii ha escrit:
PROTEST!
Garrots per en GuTii :ditr: que sen mor de ganes
antes m'aureu de matar!!!

RADICAL!!!!!!!!!!!!! :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep:
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

Veig que aquest fil es per donar feina a n'obrador... jejejejejeje
Jo tenc una altra proposta: se podria posar qualque icono, el nick en cursiva o altre senyal per la gent que esta "ausent" a la sala? Ho dic pq m'ha passat que qualcu me crida per jugar un truc i resulta que en aquell moment estic fent altres feines i pareix que passes de la gent, i no es aixi... supos que altra gent tambe li ha passat.

Estaria be, que se guardassin els mensatges que vagin dirigits a la persona "ausent".

Meam si vos agrada la proposta i si es factible...

Per cert, el rellotge de retruc.net encara va amb l'hora vella. Es motiu per protestar? jejejejeje Ja que fa temps que no se res d'en Follonero....
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu

Veig que la meva idea no es bona... :few: :(
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

No, no, si la idea si que és bona, jeje, el problema és fer-ho :mrgreen:
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00

Per cert, el rellotge de retruc.net encara va amb l'hora vella. Es motiu per protestar? jejejejeje Ja que fa temps que no se res d'en Follonero....[/quote].
Normal que no sepas porque paso de entrar a jugar.
Ya me canse de entrar para perder el tiempo intentando jugar partidas imposibles,me canse de tener que leer opiniones de gente que no se merece estar aqui y que bien podrian llevar ellos el nombre de follonero porque es lo unico que hacen,armar jaleo y meterse con todo elmundo y con mala fe,me canse de ver como los demas veian todas las manos y lloraban la mano que no veian,y para rematar que me quisieran dejar por tramposo.Creo que son razones suficientes como para dejar un poco de lado la pagina,hay mas vida despues de esto,asi que solo entro para ver el foro y mirar si haceis alguna quedada.
Imatge
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Bona apreciació Follonero, però resulta que la configuraci´de l'hora està dins el perfil de cada usuari, per que pugui triar-la depenent d'on visqui, i la web no modifica autmàticament, per tant cada un haureu d'anar al perfil a modificar-ho.

:ditr:
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Tots se moren...

uns per la crisi, uns per l'aleatori.. estam en decadencia de superestrellas señores :||:
Imatge
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu

El_follonero ha escrit:Per cert, el rellotge de retruc.net encara va amb l'hora vella. Es motiu per protestar? jejejejeje Ja que fa temps que no se res d'en Follonero....
.
Normal que no sepas porque paso de entrar a jugar.
Ya me canse de entrar para perder el tiempo intentando jugar partidas imposibles,me canse de tener que leer opiniones de gente que no se merece estar aqui y que bien podrian llevar ellos el nombre de follonero porque es lo unico que hacen,armar jaleo y meterse con todo elmundo y con mala fe,me canse de ver como los demas veian todas las manos y lloraban la mano que no veian,y para rematar que me quisieran dejar por tramposo.Creo que son razones suficientes como para dejar un poco de lado la pagina,hay mas vida despues de esto,asi que solo entro para ver el foro y mirar si haceis alguna quedada.[/quote]

Follo!!! no te vayas!!!! Eres mi idolo!!!! Solo entro en el forum para ver la caña que estas dando a toto kiski!!!! jejejejejejeje!!!!
Eso de una quedada, poned fecha, hora y lugar... Aunque sea una tarde para echar unas risas! Que yo digo algo, y no me hacen caso :few: :few: :few: :few: :few:
Respon