JOENVIT ha escrit: no pasa nada,unos nacemos estrellados y otros con estrella.
A la fiiiiiiiiiiiiiiii pareix que ho ha entès!!!!!!!!!!!
.
Quitando comentarios que no vienen al tema,no hay nada mas que decir,yo hago calculos con los datos que tengo,si tu sabes el total de cartas que han salido,normal que no coincidamos en numeros.Como propuesta me gustaria que hicierais una encuesta sobre el tema,pues creo que hay mas gente de la que parece descontenta con el tema del reparto,lo que como ya dije parece que soy de los pocos que se manifiesta.Y que conste que no es un ataque ni nada parecido,espero que entendais que es para que se puedan mejorar las cosas.
JOENVIT ha escrit: no pasa nada,unos nacemos estrellados y otros con estrella.
A la fiiiiiiiiiiiiiiii pareix que ho ha entès!!!!!!!!!!!
.
Quitando comentarios que no vienen al tema,no hay nada mas que decir,yo hago calculos con los datos que tengo,si tu sabes el total de cartas que han salido,normal que no coincidamos en numeros.Como propuesta me gustaria que hicierais una encuesta sobre el tema,pues creo que hay mas gente de la que parece descontenta con el tema del reparto,lo que como ya dije parece que soy de los pocos que se manifiesta.Y que conste que no es un ataque ni nada parecido,espero que entendais que es para que se puedan mejorar las cosas.
Es que si no hi ha cap altre forma de posar l'aleatori que putes hem d'anar ara a fer enquestes?
Si només hi ha una formula, i l'aleatori o fa axi...
capdemul ha escrit:
Es que si no hi ha cap altre forma de posar l'aleatori que putes hem d'anar ara a fer enquestes?
Si només hi ha una formula, i l'aleatori o fa axi...
Així es Capdemul, lo que passa es que hi ha gent que no ho vol entendre. Per moltes enquestes que es fassin, el sistema és el que hi ha, i no es canviarà.
Jo trop que hi ha altres maneres de fer funcionar el ramdom.
Si el feim anar amb un número diferent cada dia, seria un poc mes complexa.
Si per exemple agafant el valor de la data actual, mai començaria igual.
Jove ha escrit:Jo trop que hi ha altres maneres de fer funcionar el ramdom.
Es que si no vaig errat, és així com funciona
obrador ha escrit:Jove, moltes gràcies per la teva ajuda. Això que dius és molt important, i ho ha de saber qualsevol enginyer informàtic, per això java ja ho té en compte, i agafa com a "semilla" o llavor la data i hora (transformada en nombre, clar) actual en que es posa en marxa el programa, per tant com et pots imaginar no és mai la mateixa. Però gràcies, només podem confiar en la bona voluntat dels senyors desenvolupadors de java
Jove ha escrit:Jo trop que hi ha altres maneres de fer funcionar el ramdom.
Perdonau idò. Es que no estic molt damunt es fòrum. Però de totes formes Jaume ja hem parlarem al dinar. perquè m'agradaria parlar-ne en persona ja que vaig fer un petit seguiment, i aquí falla algo.
De totes formes ara que ho mir, només quan poses en marxa el programa, jo no estic parlant de la semilla jo estic parlant cada vegada que reparteix.
Però ja te dit que m'agradaria parlar-ne en persona. Es problema que jo tenc, es que no entenc es java, però ho puc explicar amb lògica.