SANCIONES PARA JUGADORES QUE SALEN

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

-sombra-
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 8
Membre des de: dj. maig 08, 2008 0:00

El que passa es que hi ha molta gent que perd la conexió i a vegades no la pot recuperar.
La pregunta es, seria just castigar-los?
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

-sombra- ha escrit:El que passa es que hi ha molta gent que perd la conexió i a vegades no la pot recuperar.
La pregunta es, seria just castigar-los?
És aixo sombra...es la putada..

que li farem??
Imatge
sonse
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 12
Membre des de: dv. gen. 11, 2008 0:00

propose que a partir dun cert percentaje de partides abandones, automaticament,s' expulse als jugadors.(se que no es pot dir noms),xo es x a ficar exemples clars: [...], crec que ens falten al respete(causa x a que sigen expulsats) i es burlen d' akesta pagina.Havia pensat en un percentaje del 8%, pero aixo, no em correspon dir-ho a mi.Crec que qualsevol truquer serio mai arribara a un percentaje tant alt.Crec que seria una bona solució.

INCONVENIENTS:
Pot ser, aumentaria el numero de nicks.
Ja sabem mes o manco, qui abandona ses partides.

Amb aquest missatge vull dir, que crec que ja estem be com estem i no cal pegar-li mes voltes
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

Jo dira a partir del 3%, on crec que tu estàs a punt d'arribar (7 abandonaments). No jutjis als demés quan tú també ho has fet, hi ha que ser una mica més seriosos, i crec que tu jugues prou bé com per abandonar partides...
Imatge
KRUSENSTERN!!
sonse
Truquer novell
Truquer novell

el 3% em parex algo baix.nomes he fet una proposta,i exe percentaje ens permet abandonar una partida de cada 12,5 partides( per fallos de conexio,errors...).Ja estaria content de jugar 12 partides i acabar-ne 10.
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

Si putes, una persona que te una valoració de 0.4 i 2.94 % de partides abandonades, proposa expulsar els altres.
Di que si campeon...
On arribarem deu meu....
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

:||: :||: :||: :||: :||:
Imatge
sonse
Truquer novell
Truquer novell

tinc el matex dret que tu a opinar,tots saben que els grans trukers del retruc tenen puntuacions baxes com : sonse, envida...(i pocs mes), es pot dir que estic entre els elegits.

Ale valent, a revisar les regles del fòrum, i si teniu algun problema amb mi, parleu en el terreny de joc.adeu
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

:lol: :lol: :lol: :lol:

Ai que me cumpix
Imatge
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

:scratch:
Publicat: 09/5/08 Assumpte:

--------------------------------------------------------------------------------

Ai que me cumpix
si si ja te pots trocar els baixos i riu-ten M:-) , pero ara sense sabrer-ho
per aquest regla de tres:
tots saben que els grans trukers del retruc tenen puntuacions baxes com : sonse, envida...(i pocs mes), es pot dir que estic entre els elegits.
:uep: :uep: :uep: :uep: :uep:

( i poks mes ) clar dins aquests poks, en Maset en 1357 puntets estic dins es grup de grans truquers, ja pots riure ara fuera de juego/jocfora.
** Xisco MASET **
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

sonse ha escrit:tots saben que els grans trukers del retruc tenen puntuacions baxes com : sonse, envida...(i pocs mes),
Taya 10
bernatmano 10
parrus 10
ayayay 10
ejecutiu 10
jocfora 10

mira sis dels millors, per no dir
que son de qui dependre a jugar
tots amb valoració de 10
a vore si ara per ser bon trucador
has de estar unflat a negatius :eh:
i si repasem el top 50 voras les valoracions dels primers
llevant de cuatre o 5 destarifats.

Lo de envida te una rao de ser,
no es perque sigua mala gent,
ell tenia un ordinador que no li funcionaba be,
i el feia caure moltes voltes.
Clar les partides que caia i anaba perdent
donaba la sensació que futgia i es per aixo
que esta unflat a negatius.

Lo teu en cambit no te dubte :study:
Imatge

Amunt Sempre!!
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

No va en contra de les normes acusar a gent
nominant-los al forum? :study:
Imatge

Amunt Sempre!!
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

lafaltaenvide ha escrit:No va en contra de les normes acusar a gent
nominant-los al forum? :study:
Gràcies lafaltaenvide, he editat el missatge per llevar les mencions a determinats jugadors.
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

Sonse, ara seriosament, no se va d'aquesta manera per la vida i menys en esta web on practicament tots som com germans... no pots anar retant a la gent cercant l'ironia, el cinisme i la prepotència com ha eines punxadores, si un dia te trobes amb un d'ells, entres i jugues... per cert, solen estar (els bons, dic) pel CCR, va, animet a venir a vore que passa.

PD: confirmo el dit per lafaltaenvide. Jo com ha company de no poques partides juntament amb el meu bon amic envida, he sofert en la pròpia pell les caigudes per culpa del seu ordinador, i bastantes vegades guanyant per cert!d'aquí li vénen els negatius, perquè, realment i sense ofendre als demés, crec que és el millor jugador que hi ha en aquesta web.

PD2: ah, el lafaltaenvide també és un excel.lent jugador de truc. Tant tú sonse com jo, hi podem apendre molt d'ell jugant...així que deixa de crear-te enemistats i fer un lleig a aquesta polida pàgina, i aprofita per apendre dels demés, perquè mai se'n sap prou i sempre es por millorar.
Imatge
KRUSENSTERN!!
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

krusenstern_1977 ha escrit:Sonse, ara seriosament, no se va d'aquesta manera per la vida i menys en esta web on practicament tots som com germans... no pots anar retant a la gent cercant l'ironia, el cinisme i la prepotència com ha eines punxadores, si un dia te trobes amb un d'ells, entres i jugues... per cert, solen estar (els bons, dic) pel CCR, va, animet a venir a vore que passa.

PD: confirmo el dit per lafaltaenvide. Jo com ha company de no poques partides juntament amb el meu bon amic envida, he sofert en la pròpia pell les caigudes per culpa del seu ordinador, i bastantes vegades guanyant per cert!d'aquí li vénen els negatius, perquè, realment i sense ofendre als demés, crec que és el millor jugador que hi ha en aquesta web.

PD2: ah, el lafaltaenvide també és un excel.lent jugador de truc. Tant tú sonse com jo, hi podem apendre molt d'ell jugant...així que deixa de crear-te enemistats i fer un lleig a aquesta polida pàgina, i aprofita per apendre dels demés, perquè mai se'n sap prou i sempre es por millorar.
M'he emocionat i tot Krusern...

:cry: Ets un puta krak
Imatge
Respon