El que passa es que hi ha molta gent que perd la conexió i a vegades no la pot recuperar.
La pregunta es, seria just castigar-los?
SANCIONES PARA JUGADORES QUE SALEN
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
propose que a partir dun cert percentaje de partides abandones, automaticament,s' expulse als jugadors.(se que no es pot dir noms),xo es x a ficar exemples clars: [...], crec que ens falten al respete(causa x a que sigen expulsats) i es burlen d' akesta pagina.Havia pensat en un percentaje del 8%, pero aixo, no em correspon dir-ho a mi.Crec que qualsevol truquer serio mai arribara a un percentaje tant alt.Crec que seria una bona solució.
INCONVENIENTS:
Pot ser, aumentaria el numero de nicks.
Ja sabem mes o manco, qui abandona ses partides.
Amb aquest missatge vull dir, que crec que ja estem be com estem i no cal pegar-li mes voltes
INCONVENIENTS:
Pot ser, aumentaria el numero de nicks.
Ja sabem mes o manco, qui abandona ses partides.
Amb aquest missatge vull dir, que crec que ja estem be com estem i no cal pegar-li mes voltes
- krusenstern
- Truquer asidu
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
- Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).
el 3% em parex algo baix.nomes he fet una proposta,i exe percentaje ens permet abandonar una partida de cada 12,5 partides( per fallos de conexio,errors...).Ja estaria content de jugar 12 partides i acabar-ne 10.
Si putes, una persona que te una valoració de 0.4 i 2.94 % de partides abandonades, proposa expulsar els altres.
Di que si campeon...
On arribarem deu meu....
Di que si campeon...
On arribarem deu meu....
tinc el matex dret que tu a opinar,tots saben que els grans trukers del retruc tenen puntuacions baxes com : sonse, envida...(i pocs mes), es pot dir que estic entre els elegits.
Ale valent, a revisar les regles del fòrum, i si teniu algun problema amb mi, parleu en el terreny de joc.adeu
Ale valent, a revisar les regles del fòrum, i si teniu algun problema amb mi, parleu en el terreny de joc.adeu

si si ja te pots trocar els baixos i riu-tenPublicat: 09/5/08 Assumpte:
--------------------------------------------------------------------------------
Ai que me cumpix

per aquest regla de tres:
tots saben que els grans trukers del retruc tenen puntuacions baxes com : sonse, envida...(i pocs mes), es pot dir que estic entre els elegits.

( i poks mes ) clar dins aquests poks, en Maset en 1357 puntets estic dins es grup de grans truquers, ja pots riure ara fuera de juego/jocfora.
** Xisco MASET **
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
Taya 10sonse ha escrit:tots saben que els grans trukers del retruc tenen puntuacions baxes com : sonse, envida...(i pocs mes),
bernatmano 10
parrus 10
ayayay 10
ejecutiu 10
jocfora 10
mira sis dels millors, per no dir
que son de qui dependre a jugar
tots amb valoració de 10
a vore si ara per ser bon trucador
has de estar unflat a negatius

i si repasem el top 50 voras les valoracions dels primers
llevant de cuatre o 5 destarifats.
Lo de envida te una rao de ser,
no es perque sigua mala gent,
ell tenia un ordinador que no li funcionaba be,
i el feia caure moltes voltes.
Clar les partides que caia i anaba perdent
donaba la sensació que futgia i es per aixo
que esta unflat a negatius.
Lo teu en cambit no te dubte

- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
- krusenstern
- Truquer asidu
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
- Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).
Sonse, ara seriosament, no se va d'aquesta manera per la vida i menys en esta web on practicament tots som com germans... no pots anar retant a la gent cercant l'ironia, el cinisme i la prepotència com ha eines punxadores, si un dia te trobes amb un d'ells, entres i jugues... per cert, solen estar (els bons, dic) pel CCR, va, animet a venir a vore que passa.
PD: confirmo el dit per lafaltaenvide. Jo com ha company de no poques partides juntament amb el meu bon amic envida, he sofert en la pròpia pell les caigudes per culpa del seu ordinador, i bastantes vegades guanyant per cert!d'aquí li vénen els negatius, perquè, realment i sense ofendre als demés, crec que és el millor jugador que hi ha en aquesta web.
PD2: ah, el lafaltaenvide també és un excel.lent jugador de truc. Tant tú sonse com jo, hi podem apendre molt d'ell jugant...així que deixa de crear-te enemistats i fer un lleig a aquesta polida pàgina, i aprofita per apendre dels demés, perquè mai se'n sap prou i sempre es por millorar.
PD: confirmo el dit per lafaltaenvide. Jo com ha company de no poques partides juntament amb el meu bon amic envida, he sofert en la pròpia pell les caigudes per culpa del seu ordinador, i bastantes vegades guanyant per cert!d'aquí li vénen els negatius, perquè, realment i sense ofendre als demés, crec que és el millor jugador que hi ha en aquesta web.
PD2: ah, el lafaltaenvide també és un excel.lent jugador de truc. Tant tú sonse com jo, hi podem apendre molt d'ell jugant...així que deixa de crear-te enemistats i fer un lleig a aquesta polida pàgina, i aprofita per apendre dels demés, perquè mai se'n sap prou i sempre es por millorar.
M'he emocionat i tot Krusern...krusenstern_1977 ha escrit:Sonse, ara seriosament, no se va d'aquesta manera per la vida i menys en esta web on practicament tots som com germans... no pots anar retant a la gent cercant l'ironia, el cinisme i la prepotència com ha eines punxadores, si un dia te trobes amb un d'ells, entres i jugues... per cert, solen estar (els bons, dic) pel CCR, va, animet a venir a vore que passa.