com conseguir que aquesta pagina torni ser lo que era

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

lafaltaenvide ha escrit:
morey ha escrit:Qualqun me dirà boques... però... aquest problema Jaume el tens perque deixes que se facin nick... crec que és bastant més sencill si els nicks que entren com a nicks son els unics que poren jugar a CCR el mitjà d'identificació dels demés és simplement no tenir cap compte Usuari0001 fins a usuari9999 que entri qui vulgui però no és necessari que s'hagi de fer un compte per jugar
Jaajajajajaa, metre Obrador, tu saps per que me ric ara :lol: :lol:

SI ja HO DEIA JO!!!!!! :lol: :lol:
:wink: jeje si, si, ja ho pots dir!
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

kaima ha escrit:Hola a tots i totes! :uep: :uep:

Pd Miki rei meu com estas?Tambe te deixat abandonat caxis :doh: :doh:
:xx: :xx: :xx: :xx: :xx: , Miki rei meu :xx: i a lafalta que li donen :think:
Despres de tant d'esperar-te i no tens ni un record er mi :cry:

Benretornada reinaaaaa :uep: :wink:
Imatge

Amunt Sempre!!
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert

obrador ha escrit::clap: molt bé nins.

Em pareix molt millor que, en lloc de perdre el nick, es reinicii la seva puntuació i valoració, ara bé, les partides jugades, guanyades i perdudes, no crec que hi hagi forma de esborrar-les, perquè afectaria als jugadors que han jugat amb ell, o sigui, no puc eliminar una partida d'un jugador sense eliminar tota la partida.

Però si que al fer els 30 dies de prova, es pot posar a 1500 o inclús, llevar del tot la puntuació i que no compateixi, m'explic i de passada ho resumeixo, a veure si anam tots pel mateix camí:

1.- Fase de quarentenaUn usuari es registra, entra com ara mateix, sense CCR ni puntuació ni res. Té 20 o 30 partides en mode "normal", sense CCR.

2.- Fase CCR gratis després del període de quarentena, l'usuari té un temps de CCR gratis (30 partides, per exemple) amb puntuació, i tot.

3.- Fase de tria l'usuari ha de triar, o bé fer-se CCR o bé perdre tot el que ha aconseguit, punts, etc. i torna a l'estat "normal". Tornam a començar a la fase 1.

És a la fase 3 on discutim si és millor que perdi el nick o que perdi tots els drrets, jo crec que és millor que simplement perdi els drets, ja que si perd el nick, simplement se'n farà un de nou.

Quan a la fase 2, en lloc de 30 partides CCR es podria fer que tingués un temps gratis, per exemple 3 mesos o 1 any... no sé es pot fer amb partides o amb temps. Pel programa seria molt més fàcil per temps, però si s'ha de fer per partides, es fa.

A la fase 3 es tornaria a començar automàticament el procés? o sigui el mateix usuari tornaria a ser CCR al cap de 20 o 30 partides? No és mala idea que el procés es repeteixi indefinidament, per recordar a l'usuari que hi ha el CCR i un dia o l'altre s'enganxaria. També hi ha la opció simplement que al cap de la fase 3 l'usuari no tornaria a ser mai més CCR gratis.

Una pregunta important: què feim amb els usuaris que ja existeixen? si ja han fet més de 20 partides, tots CCR?

Salut!
Amen , per mi crec que en fase 3 una volta pasat el periode de prova que perga tot el progrés i tot el que es puga a punt 0.

Estic d'acord que ennloc de 30 partides gratis a ccr siga un temps, pero crec que no mes d'un mes, en un mes a una partideta diaria te dona temps de fer 30 i si dones mes d'un mes la gent anira jugant masa temps per el morro i lo que volem es crear gusanillo per que despres la gent colabore pero no deixar que la gent jugue gratis on altres estant pagant.

Les cuotes per mi haurien de ser 15 Euros el primer any i a 10 Euros les renovacions. Amb aixo qui no pague es pa matarlo.

I amb els usuaris que ja existeixen podien escomensar la fase de prova amb el mes gratis CCR i a partir de ahi si en acabar el mes no paguen a reiniciar, aixi tambe es aconseguiria reactivar molt el CCR i la gent CCR que tanta pasiencia a tingut en esta travesia tindria un premi de poder jugar amb molta gent.
Imatge

Amunt Sempre!!
morey
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 139
Membre des de: dj. jul. 31, 2008 0:00
Ubicació: Muro ciutat

JaJaJaJaJaJa

Bueno al·lots.. Brou n'hi ha, i està quedant tot perfiladissim... Xerrant de tot, en Radical que diu, que se farà copero ...
:few: :few: :few: :few: :few: :few: :few: :few: :few:
kaima
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 180
Membre des de: dc. gen. 24, 2007 0:00
Ubicació: kaimari

Ohhhh joselitoooo :uep:
Clar que si que m'en recort rei,el que passa que no tenc ordenador portatil...I el que fixo que tenc es de l'any de la pera aixi que no ho tenc facil per conectarme.Pero casi cada dia entrava desde la feina a mirar es foro ehhh :D .

Ara mirare si en puc comprar un (si en zapatero m'ho permet...) :mrgreen:
estel-caparrut
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 75
Membre des de: dg. ago. 27, 2006 0:00
Ubicació: PLA DE NA TESA
Contacta:

QUIERO DECIROS QUE ME ALEGRO HABER ABIERTO ESTA LLAMEMOSLE POLEMICA PUES ES POSIBLE PODER CONSEGUIR EL OBJETIVO QUE MUCHOS DESEAMOS
YO NO TENGO LA SOLUCION PERO CREO POR LOS COMENTARIOS AQUI EXPRESADOS HAY GENTE QUE PUEDE APORTAR MUCHAS POSIBLES SOLUCIONES
PARA MI AMIGO MASET
ENHORABUENA
YA NO ES EL ULTIMO DE LA LISTA
EN CUANTO APRENDA A JUGAR SUBIRA COMO LA ESPUMA
Oposició pura i dura
Imatge
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

Yo Tomeu si no xerras bien no te entengo.... :few: :few:
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

Batuadell que xerrau de molt amb un parell de dies! Jo ja m'he embullat amb tantes propostes.

En primer lloc, veig millor la idea d'en Morey, encara que me costa reconeixer-ho, crear usuaris numerics y que puguin jugar gratuitament. Si volen jugar a pagar com tothom. Però aqui jo faria una modificació: Faria quotes trimestrals o mensuals, es a dir, si vols jugar 12 mesos: 30 euros, si son 6 mesos:15 euros i jugar 1 mes: 2.5 euros.

Obrador i tots els tertulians, com ho veis?
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

pacotorres69 ha escrit:Batuadell que xerrau de molt amb un parell de dies! Jo ja m'he embullat amb tantes propostes.

En primer lloc, veig millor la idea d'en Morey, encara que me costa reconeixer-ho, crear usuaris numerics y que puguin jugar gratuitament. Si volen jugar a pagar com tothom. Però aqui jo faria una modificació: Faria quotes trimestrals o mensuals, es a dir, si vols jugar 12 mesos: 30 euros, si son 6 mesos:15 euros i jugar 1 mes: 2.5 euros.

aixo no crec q mos solusioni res.discutim q sa gent lo q li costa es pagar per internet,no hi ha diferensia entre 2 y 30,pero bueno lo q si veig un primer pas nesesari es poder pagar a traves daltres maneres q no domes sigui pay pal
Imatge

ARIANY FOREVER y mes dura q mai.jajajjaja
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu

ayayay ha escrit:
pacotorres69 ha escrit:Batuadell que xerrau de molt amb un parell de dies! Jo ja m'he embullat amb tantes propostes.

aixo no crec q mos solusioni res.discutim q sa gent lo q li costa es pagar per internet,no hi ha diferensia entre 2 y 30,pero bueno lo q si veig un primer pas nesesari es poder pagar a traves daltres maneres q no domes sigui pay pal
Les quantitats les he posat per seguir el mateix model d'ara, pero podrien variar. Tambe ho he posat així, perque la gent que realment vulgui tenir un nick i una puntuació paguin. I tornar a activar una altra vegada el nick una vegada pagat.

Aixi tendriem que els usuaris reals no serien 10480 (com diu el comptador de la pagina) si no que serien 300 (per dir qualque cosa).

Una manera de pagar, que posin el numero de compte, anar al banc, fer l'ingres i posar el nick per sebre qui ha fet l'ingres. Cada 2 dies, un espadaxin que miri qui ha ingresat i activi el nick.

Una altre forma de financiació que ja se va xerrar seria posar publicitat a la pagina als interessats, però veig que aquesta idea o no es massa bona o el kefe no te temps per dedicar-se.
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

pacotorres69 ha escrit:
ayayay ha escrit:

Les quantitats les he posat per seguir el mateix model d'ara, pero podrien variar. Tambe ho he posat així, perque la gent que realment vulgui tenir un nick i una puntuació paguin. I tornar a activar una altra vegada el nick una vegada pagat.

Aixi tendriem que els usuaris reals no serien 10480 (com diu el comptador de la pagina) si no que serien 300 (per dir qualque cosa).

Una manera de pagar, que posin el numero de compte, anar al banc, fer l'ingres i posar el nick per sebre qui ha fet l'ingres. Cada 2 dies, un espadaxin que miri qui ha ingresat i activi el nick.

Una altre forma de financiació que ja se va xerrar seria posar publicitat a la pagina als interessats, però veig que aquesta idea o no es massa bona o el kefe no te temps per dedicar-se.
+1
Imatge

ARIANY FOREVER y mes dura q mai.jajajjaja
dssastre
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 24
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 0:00
Ubicació: INCA

Bon día,

Estic d'acord amb en cotorres amb el seu comentari (que part ve de una idea d'un copero com en Morey, que si no o dic despres s'enfada :few: ).

Una altre cosa, respecte a la financiació per publicitat s'haurien de pulir els detalls i a lo millor la gent da la pàgina podría ajudar amb el tema. O dic perke a la empresa on jo faig feina a lo millor estiria interessada en posar publicitat a la pàgina (jo ja he mollat els cusos), pero per parlar necessit detalls de com es podría fer.

Ja hem sap greu donar feina al kefe Obrador pero crec k aixo pot arribar a bon port.

Salut,
:ditr: :ditr: :ditr:
morey
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 139
Membre des de: dj. jul. 31, 2008 0:00
Ubicació: Muro ciutat

dssastre ha escrit:Bon día,

Estic d'acord amb en cotorres amb el seu comentari (que part ve de una idea d'un copero com en Morey, que si no o dic despres s'enfada :few: ).

Una altre cosa, respecte a la financiació per publicitat s'haurien de pulir els detalls i a lo millor la gent da la pàgina podría ajudar amb el tema. O dic perke a la empresa on jo faig feina a lo millor estiria interessada en posar publicitat a la pàgina (jo ja he mollat els cusos), pero per parlar necessit detalls de com es podría fer.

Ja hem sap greu donar feina al kefe Obrador pero crec k aixo pot arribar a bon port.

Salut,
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

pobre cusa..... :roll: :roll:
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu

dssastre ha escrit:Bon día,

Salut,
Santi, tampoc no els hi donarem tot el merit als coperos, que despres se creixen i no passaran per la porta de ca seva!

Ni jo me vull tirar floretes, pq aquesta idea no es meva, ja s'en va xerrar....

Tanta gent a l'atur i n'Obrador fa feina per tot ells, meam si deixes un poc de feina pels altres!
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert

No cal que discutiu molt per de qui va ser l'idea de fer nicks de prova, perque en realitat va ser meua.
lafaltaenvide fa prau de temps ha escrit: Grup 3. Sóc nou.- Per a evitar la creació de mes clons i antés que no es pot controlar via "IP", a partir de la implantació del nou sistema al nou usuari se li assigna un Nick.

El sistema de registre et proporciona el Nick
Ej." Nick_de_prova_1", al següent "Nick_de_prova_2"... ect... i ells posen contrasenya. S'advertix que passat el període de prova de 30 partides es podrà triar un Nick al gust.
Es passa el període de prova en les mateixes condicions que el grup 2 i en la 25 el missatge seria igual que el grup dos i ademes , com a avantatge addicional, se li oferix aconseguir el Nick que l'usuari vullga.
Guapo eh?,
ademes de consolidar les meues dades podré triar el meu Nick.

Per a acabar els usuaris en període de prova, açò no se si és factible, deurien sumar o perdre punts però no aparéixer en les classificacions ja que açò podria arribar a molestar als CCR. Només quan s'abonen passarien a classificar amb els punts obtinguts.
La meua opinió és que les classificacions inclosa el top de parelles ha de ser només per als CCR.
Tot el que en este fil se xerra, que esta molt be, son idees que ja s'han tractat en tre el moderadors, pero que fins ara mai havien arribat a
un concens per saber que es lo millor per la pagina.

El que es clar es que algo hi ha que fer, pero hem de tractar de donar pasos cap endavant, no fer cambits per fer i despres donar-se conte que per culpa dels cambits hi ha gent que s'en aprofita dels que colaboren amb els seus diners amb la pagina, per aixo hi ha que mirar ben be que es fa i que no es fa.

Lo de pagar per banc, fent ingrés ja es pot fer actualment, si entres en fer-te un conte CCR te ix el numero de conte.
Obrador ha escrit:FES-TE SOCI

Ara, si et vols fer soci del Compte Club Retruc, per només 30 euros l'any pots fer-ho de 2 formes diferents:

Pots fer la subscripció al Compte Club Retruc mitjançant transferència bancaria, és molt senzill, només has de fer una transferència de 30 euros al núm de compte: 0227-0001-86-0202733633 de Uno-e, indicant clarament el nick dins la descripció. Aquest tipus de subscripció no és automàtica i normalment es realitza en unes 48h.
O bé automàticament mitjançant PayPal, un mètode segur i fiable de pagaments a través d'Internet, només cal tenir a ma una tarja de crèdit VISA o MasterCard. Només has de fer clic al botó que diu SUBSCRIURE'S CCR per inscriure el nom d'usuari que surt en negreta. Si vols inscriure un usuari diferent, només cal escriure'l dins el camp de text que tens a continuació i fer clic a Canvia el nick.
Imatge

Amunt Sempre!!
Respon