obrador ha escrit:
molt bé nins.
Em pareix molt millor que, en lloc de perdre el nick, es reinicii la seva puntuació i valoració, ara bé, les partides jugades, guanyades i perdudes, no crec que hi hagi forma de esborrar-les, perquè afectaria als jugadors que han jugat amb ell, o sigui, no puc eliminar una partida d'un jugador sense eliminar tota la partida.
Però si que al fer els 30 dies de prova, es pot posar a 1500 o inclús, llevar del tot la puntuació i que no compateixi, m'explic i de passada ho resumeixo, a veure si anam tots pel mateix camí:
1.-
Fase de quarentenaUn usuari es registra, entra com ara mateix, sense CCR ni puntuació ni res. Té 20 o 30 partides en mode "normal", sense CCR.
2.-
Fase CCR gratis després del període de quarentena, l'usuari té un temps de CCR gratis (30 partides, per exemple) amb puntuació, i tot.
3.-
Fase de tria l'usuari ha de triar, o bé fer-se CCR o bé perdre tot el que ha aconseguit, punts, etc. i torna a l'estat "normal". Tornam a començar a la fase 1.
És a la fase 3 on discutim si és millor que perdi el nick o que perdi tots els drrets, jo crec que és millor que simplement perdi els drets, ja que si perd el nick, simplement se'n farà un de nou.
Quan a la fase 2, en lloc de 30 partides CCR es podria fer que tingués un temps gratis, per exemple 3 mesos o 1 any... no sé es pot fer amb partides o amb temps. Pel programa seria molt més fàcil per temps, però si s'ha de fer per partides, es fa.
A la fase 3 es tornaria a començar automàticament el procés? o sigui el mateix usuari tornaria a ser CCR al cap de 20 o 30 partides? No és mala idea que el procés es repeteixi indefinidament, per recordar a l'usuari que hi ha el CCR i un dia o l'altre s'enganxaria. També hi ha la opció simplement que al cap de la fase 3 l'usuari no tornaria a ser mai més CCR gratis.
Una pregunta important: què feim amb els usuaris que ja existeixen? si ja han fet més de 20 partides, tots CCR?
Salut!