No ho puc entendre
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
CAFÈEEEEEEEEEE PETATTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HI HAVIA TAULES A ORXATA I TOT
I A CCR PARTIDES AMB TRAMPES!!!JJAAJAAJAJAJAJA...XD!!!!!NO POD ESSER TRUCA JUGANT AMB ELL MATEIX..JOJOJOJOJOO..!!TONGOOOOOOOOOOOO,TONGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!
namarlon ha escrit: I A CCR PARTIDES AMB TRAMPES!!!JJAAJAAJAJAJAJA...XD!!!!!NO POD ESSER TRUCA JUGANT AMB ELL MATEIX..JOJOJOJOJOO..!!TONGOOOOOOOOOOOO,TONGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ido expliquem mem perque sa maquina no va dir HI HA USUARIS JUGANT DESDE LA MATEIXA LINEA O ALGO AIXI ARA EXACTEMENT NO SE COM HO POSA PERO HO DIU SI JUGUEN DESDE LA MATEIXA LINEA I MOS VAS RESTAR PUNTS A NEN LAPMAYOR I A JO
Si vols to explic per privat perque no es una cosa que estigui a la altura de segons quins cervellets.I jo te aseguraria que un era en tomeu i saltre era na madonaaaaaa i que jo sapiga en tomeu era a binissalem i na lluc era a palma,sino ells mos diguin si es vera o no
Lo que no es normal es sa partida que ferem en bernatmano i jo fara cosa de 5 o 6 messos
No voldria te me enfadassis pero si sa maquina no va dir estan fent trampes o algo aixi senyal que se pot fer
________
PROTEST!
Mira això era una broma x en truca.Vaig entrar i vaig dir TONGOOOO dins sa partida,x riure,i punt.Si hagues estat qualque cosa seriosa,la hauria gravada i enviada x mail a qui hagues trobat oportú.
Si hem arribat en es punt de no sabre diferencia,entre lo serio,i una broma,me retir.
Aquestes coses només m pasen a ccr,i això SI va enserio.
Trucaiteretruc ,si tu te sents ofès x ses meves paraules,te demàn disculpes,en cap moment he volgut posar-te en evidencia,simplement era una broma.Com pods veure en es meu escrit rig i alç es braços etc,no és un escrit serios.
Si hem arribat en es punt de no sabre diferencia,entre lo serio,i una broma,me retir.
Aquestes coses només m pasen a ccr,i això SI va enserio.
Trucaiteretruc ,si tu te sents ofès x ses meves paraules,te demàn disculpes,en cap moment he volgut posar-te en evidencia,simplement era una broma.Com pods veure en es meu escrit rig i alç es braços etc,no és un escrit serios.
ido mem si segons que no ho posam per aqui hi aixi no interpretam malament ses coses ale
________
PROTEST!
________
PROTEST!
Segons es CERVELLET,s´interpreta d´una mandera o de s´altre.
GRASSIS
________
PROTEST!
________
PROTEST!
no guiem polemica no pero si vols ho pos per aqui i a les 9 des demati te coions de haver-hi 200 usuaris dins sa sala cafe o ginet o on sigui pero nomes hi haura 5 o 6 nicks reals tot lo altre seran dobles i com mes llarg es nom peor mes dobles
________
PROTEST!
________
PROTEST!
Totalment d´acord.
D´acord amb en Jocfora clar.
vedew com mos em aixecat avui
k i ha nirvis
no paseuuuu peeenaaaaa k avui el barça mos donara una alegriaaaaaa
PD: jo per si decas
- lafaltaenvide
- Truquer expert

- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
- trucaiteretruc
- Truquer asidu

- Entrades: 288
- Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
- Ubicació: Binissalem
Entenc es dos...
Està clar que trampes no nem fetes, com ha dit en cocs un era a paris i s'altre a roma.. tualmon, ja torn tenir sa champions a nes cap! veus, en bernat no té aquest problema ara
Sé que na namarlon no ha dit lo de tongo amb mala intenció i que només volia fer sa broma i que en cocs ho ha interpretat d'una manera i ha dit sa seva. Aquestes coses solen passar quan s'escriuen ses coses i no se diuen en persona que a vegades no veus s'intenció de s'altre persona i se pot malinterpretar.
Arribats aqui, PAU, i com ha dit en entoniet avui vespre mos donaran una alegria a uns i una cosa a nes cul a els altres. Demà ja en xerrarem que jo ja estic nerviós.
bon dia.
COPA,LLIGA I XAMPIONSSSSSSSS!!!!