No ho puc entendre

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

namarlon
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 148
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 0:00

CAFÈEEEEEEEEEE PETATTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :dance: :dance: :dance: :dance: HI HAVIA TAULES A ORXATA I TOT :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: I A CCR PARTIDES AMB TRAMPES!!!JJAAJAAJAJAJAJA...XD!!!!!NO POD ESSER TRUCA JUGANT AMB ELL MATEIX..JOJOJOJOJOO..!!TONGOOOOOOOOOOOO,TONGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

VISCA RETRUC.NET!!!
AIXÒ VA MEL!!!!!!!!!!!!!

SALUT I RADICALISME!
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 543
Ubicació: Caimari

namarlon ha escrit: I A CCR PARTIDES AMB TRAMPES!!!JJAAJAAJAJAJAJA...XD!!!!!NO POD ESSER TRUCA JUGANT AMB ELL MATEIX..JOJOJOJOJOO..!!TONGOOOOOOOOOOOO,TONGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!

8O 8O 8O 8O
Ido expliquem mem perque sa maquina no va dir HI HA USUARIS JUGANT DESDE LA MATEIXA LINEA O ALGO AIXI ARA EXACTEMENT NO SE COM HO POSA PERO HO DIU SI JUGUEN DESDE LA MATEIXA LINEA I MOS VAS RESTAR PUNTS A NEN LAPMAYOR I A JO
Si vols to explic per privat perque no es una cosa que estigui a la altura de segons quins cervellets.I jo te aseguraria que un era en tomeu i saltre era na madonaaaaaa i que jo sapiga en tomeu era a binissalem i na lluc era a palma,sino ells mos diguin si es vera o no :study:
Lo que no es normal es sa partida que ferem en bernatmano i jo fara cosa de 5 o 6 messos :few: :few: que bueno no va contar punts ni res ni esta registrada i tot :study:
No voldria te me enfadassis pero si sa maquina no va dir estan fent trampes o algo aixi senyal que se pot fer
________
PROTEST!
namarlon
Truquer habitual
Truquer habitual

Mira això era una broma x en truca.Vaig entrar i vaig dir TONGOOOO dins sa partida,x riure,i punt.Si hagues estat qualque cosa seriosa,la hauria gravada i enviada x mail a qui hagues trobat oportú.
Si hem arribat en es punt de no sabre diferencia,entre lo serio,i una broma,me retir.
Aquestes coses només m pasen a ccr,i això SI va enserio.
Trucaiteretruc ,si tu te sents ofès x ses meves paraules,te demàn disculpes,en cap moment he volgut posar-te en evidencia,simplement era una broma.Com pods veure en es meu escrit rig i alç es braços etc,no és un escrit serios.
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu

ido mem si segons que no ho posam per aqui hi aixi no interpretam malament ses coses ale :salut: :salut:

________
PROTEST!
namarlon
Truquer habitual
Truquer habitual

Segons es CERVELLET,s´interpreta d´una mandera o de s´altre.
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu

GRASSIS :study:

:salut: :salut: :salut:
________
PROTEST!
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Com vos agrada crear polèmica :||: :||:
Imatge
cocs
Truquer asidu
Truquer asidu

no guiem polemica no pero si vols ho pos per aqui i a les 9 des demati te coions de haver-hi 200 usuaris dins sa sala cafe o ginet o on sigui pero nomes hi haura 5 o 6 nicks reals tot lo altre seran dobles i com mes llarg es nom peor mes dobles

________
PROTEST!
namarlon
Truquer habitual
Truquer habitual

Totalment d´acord.
namarlon
Truquer habitual
Truquer habitual

D´acord amb en Jocfora clar.
entoniet
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 164
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 0:00
Ubicació: inca

8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

vedew com mos em aixecat avui :few: :few: :few: :few:
k i ha nirvis :think: :think:
no paseuuuu peeenaaaaa k avui el barça mos donara una alegriaaaaaa

:uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep:

PD: jo per si decas :pray: :pray: :pray: :pray:

:few: :few: :few: :few:
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Uep, no mes volia dir que m'alegre molt de que la gent segueixca gaudint de la pagina a cafe i tambe dir que el ccr es evident que reviscola, aixi que sembla que les mesures adoptades per il capo comtenten a la majoria. Enhorabona al equip de retruc i alegria per tots. :ditr:
Imatge

Amunt Sempre!!
trucaiteretruc
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 288
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 0:00
Ubicació: Binissalem

8O 8O 8O 8O :shift:

Entenc es dos...
Està clar que trampes no nem fetes, com ha dit en cocs un era a paris i s'altre a roma.. tualmon, ja torn tenir sa champions a nes cap! veus, en bernat no té aquest problema ara :||: :few: :||: . un era a Palma i s'altre a Binissalem i comque ella tenia juguera i no tenia nick pues vàrem fer una partida trucaiteretruc-TRUCAITERETRUC VS lapmayor-cocs.

Sé que na namarlon no ha dit lo de tongo amb mala intenció i que només volia fer sa broma i que en cocs ho ha interpretat d'una manera i ha dit sa seva. Aquestes coses solen passar quan s'escriuen ses coses i no se diuen en persona que a vegades no veus s'intenció de s'altre persona i se pot malinterpretar.

Arribats aqui, PAU, i com ha dit en entoniet avui vespre mos donaran una alegria a uns i una cosa a nes cul a els altres. Demà ja en xerrarem que jo ja estic nerviós.

bon dia.
namarlon
Truquer habitual
Truquer habitual

COPA,LLIGA I XAMPIONSSSSSSSS!!!!
Bloquejat