L'aleatorietat del repartiment de les cartes

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

Maria1986 ha escrit:a veure no he llegit tot el que hi ha a aquest tema perque ara tenc un poc de pressa, com a nou mebre dels garrots (molt contenta n'estic) he de dir que mai m'havia passat lo d'havui.
He fet 3 partides amb en morey, entre totes ses 3 partides he vist amo i madona 5 o 6 vegades, en canvi, un dels contrincants ha vist amo i madona a dues mans seguides i moltes vegades mes, no me entretengut a contar-les per-ho feia oi
Robant se poden fer molts de punts pero no se pot aconseguir guanyar un truc.

PROTEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!
.
Ole que si !!!!!!!!!! y en dos partidas seguidas perder 3 veces con 34 -35 :||: :||: :||: ,aparte de no ver na claro esta,bueno si,cuando los otros llevaban mas aun :xx: :xx: :xx:
Imatge
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

Pero hi ha una cosa que no entenc.
Mem, si es aleatori, com aixi a cada ma es repeteixen com a minim 2 cartes de la ma anterior?
3x4= 12 cartes a cada ma
12x2= 24 cartes amb 2 mans
36 cartes a la baraja.
:think:
I com així mai falla?
i com aixi a cada inici de cantó sembla que el repartiment de cartes canvia?
Acabes un canto amb 2 amos seguits, i despres ja tan sols el veus un pic mes? :scratch:
Si es aleatori sempre a de ser diferent no?
com aixi tots els trucs son practicament iguals?
guanyes el primer, vas igualat al segon, i al final del tercer el que ha perdut el primer veu mes envits?
mem si soc jo l'unic que ho veig aixi
el de valorar les cartes, de major a menor, de amo a 4.. ho fa també el programa java?
i el contar envits?
si tot ho fa el java..
alomillo no hi ha altre programa que repertesqui aleatoriament, pero contar i valorar n'hi ha algún altre?
Perque alomillor hi pot influir :think:
o no?
Alomillor es pot provar.
A pesar de lo molt que marejam, i tot la que emprenyam, i tota la tonteria que amollam... don les gracies al tito jaime :ditr:, per contestar a diari tanta pregunta, dur a terma de manera brillant aquesta pàg. que ell va crear i, fer que el joc sigui tan identic al real, el que pasa es que sembla que s'aurien de pulir uns detalls. :drool:
gracies a tu, s'han fetes moltes amistats
Gracies sr. obrador per fer aquesta gran pàg. :clap: :ditr: :clap: :ditr:
Gracies i perdonau les molesties.
SALUT I RADICALISME!

P.D:
i amem si s'apunta mes gent a el dinar de dia 7 a pollenaça!
espadaxines... :few:
ningú vol revanxa? :dance: :dance: :dance:
companyia... :few:
MIEDO?
jojojo
xD
ah, man xivat que al dinar de pollença hi aura una sorpresaaaa!
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Grossa sorpressa gutii

xD

Bueno, jo me supos ke claro, L'ALEATORI :no: :no: no existeix amb un ordenador

simplement la màquina fa una cadena casi infinita que al cap i a la fi s'arriba a repetir la successió

PROTESTO PK ES PUTES ORDENADORS NO SON PERFECTES!"!!! /:X/
Imatge
trucaforapor
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 47
Membre des de: dj. des. 25, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇaaa (=
Contacta:

PROTESTOOOOOOOOOOOOOOOOOO

gutii domes ploressssss,, xo jo plorare am tu xq a mi tambe mo smbla lo q tu dius,, tens rao q sol pasar axii qi perd el primer veu mes envits al 3 i qi guanya el primer al segon no veu casi res i va moLt igualat

stiic am tu x una vegada :uep: :dance: :ui:
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

No pessigueu més el tema... tan sols hi ha un sistema possible i és aquest java, ens agradi o no. No és perfecte, això no es discutirà...qui més qui manco ( la gent que hi juga molt, més) sap que a determinats moments dels trucs passa un poc lo que explica en Gutii, jo també tenc ses meves teories un poc contrastades... però per damunt de tot això, tan sols per el fet de tenir la pàgina per a llevar-nos es "mono" des truc i poder gaudir de la companyia de tota la comunitat ja podem estar ben agraits... aquest és un tema que ja està més que parlat, i baix el meu punt de vista ja s'han donat totes les explicacions possibles.

Salutacions i que ningú es senti ofès, no és la meva intenció.

P.D. Lo de que nadie se sienta ofendido va por ti, Follonero :few: :few: :few: :few: :wink:
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

Malgaroth ha escrit:No pessigueu més el tema... tan sols hi ha un sistema possible i és aquest java, ens agradi o no. No és perfecte, això no es discutirà...qui més qui manco ( la gent que hi juga molt, més) sap que a determinats moments dels trucs passa un poc lo que explica en Gutii, jo també tenc ses meves teories un poc contrastades... però per damunt de tot això, tan sols per el fet de tenir la pàgina per a llevar-nos es "mono" des truc i poder gaudir de la companyia de tota la comunitat ja podem estar ben agraits... aquest és un tema que ja està més que parlat, i baix el meu punt de vista ja s'han donat totes les explicacions possibles.

Salutacions i que ningú es senti ofès, no és la meva intenció.

P.D. Lo de que nadie se sienta ofendido va por ti, Follonero :few: :few: :few: :few: :wink:
tota la raó tens!!
:clap: :clap: :clap: :clap:
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Efectivament Malgaroth, és el sistema que hi ha, possiblement si féssim el mateix amb qualsevol altre generador de nombre aleatoris faria el mateix, segueixo pensant que és més una "sensació" i si estudiàssim realment i estadísticament les cartes que duim veuríem que es tracta d'una cosa totalment aleatòria.
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu

Ni mucho menos carlos,y menos de ti.Pero como veras no soy el unico que se ha quejado y muchos mas que no dicen nada pero lo piensan.Entiendo que es un tema dificil,pero yo al menos si tengo que aguantar una de las trastadas del señorito ,de esas que sabe hacer ,como hacerte perder x partidas seguidas sin ver nada,y mas ejemplos que podria dar pero que me abstengo,pues prefiero entrar por aqui,dejar dos frases para que los moderadores digan ya esta el pesao este otra vez,antes de tomarla con ningun compañero,en estos casos es lo primero que digo,vosotros no teneis culpa de la actuacion de la maquina.Asi que entre eso,que no tienen culpa,darle un puñetazo a la pared,y si se rompe la pared...,pues prefiero entrar y al menos se desahoga uno un poco. :ditr: .
Ah y protesto porque eres un,dicese de la persona o animal que mama. :mrgreen:
Imatge
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

Y si te rompes la mano???? jejejejejeje!!!!!
8O 8O 8O
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu

Que mano ni que na ,que yo soy maño,o la pared o al pozo :mrgreen:
Imatge
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Richi, demana que et posen el boto " matar aleatori " 8)
Jo desde que el tinc me va mel :mrgreen:
Imatge

Amunt Sempre!!
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Y NO ME AVISAIS DE ESTO !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen:
Imatge
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

El_follonero ha escrit:Que mano ni que na ,que yo soy maño,o la pared o al pozo :mrgreen:
Jajajajajaja!!!!! Que seria sin ti esta pagina? Esto estaría mas triste que la Duquesa de Alba cuando se rie!!!!

Al pozo noooo!!!! Y a la pared, con la cabeza!!!! :||: :||: :||:
gladiator
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 39
Membre des de: ds. oct. 20, 2007 0:00

Senyors meus, he de rectificar:

He fet dos torneigs, d'ençà que fa un mes , vaig comentar aquest tema a un altre fill, i he de dir que n'hem gonyat un de forma desmesurada (es a dir peçes a rompre - sis partides -) i de s'altre no hem quedat darrers, però hi va faltar poc (5 partides).

També he anat apuntant bastantes cosetes de totes les partides que he fetes aquí i als torneigs (vaig tenir un company que no jugava que em va fer el favor a petició meva) i en resumides comptes, he de dir que me pos les sensacions a on me capiguen, i que crec de forma totalment conveçuda amb l'aletorietat d'aquest sistema, es mes, m'ho he de fer mirar, perque si n'apréns i millores i te fitxes en petits detalls, guanyes amb seguretat i fins i tot de vegades robes bé guanyes sense tantes peçes.

"Lo siento Ricardo, peró no puedo compartir tus repetidas y repetidas manifestaciones, es más, te diré que he jugado contra tí algunas partidas, en algunas has visto normal o mucho y en otras normal o poco, como habrás comprobado, no he jugado contigo hace tiempo, y el motivo es que cuando ganas no pasa nada y cuando pierdes haces que la pareja contraria, al menos las partidas que he jugado contigo, se sienta mal, como haciéndoles saber que no hubieran ganado sin las cartas, y eso comprenderás que es muy desagradable" (eso si es una sensación, no es que dijeras nada expresamente, pero a buen entendedor....)

Salut
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

:uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep:

A la fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, no puc estar mes d'acord amb tu, en TOT lo que has dit.

I amb lo que dius d'en Ricardo (no es s'unic, tambe me passa amb mes gent), te don tota sa raò, si les venen bones cartes, bon truc i tal, i si les venen dolentes, tota sa partida remugant, que no passes gens de gust de guanyar, domes frises de acabar i partir.

Repetim, per enèssima vegada, es sistema de repartiment de cartes es totalment aleatori, i no se cuants de voltros, supos que pocs heu perdut es temps en repasar a sa consola Java, s'opció que vos va donar en Jaume de comprovar ses cartes que vos han vengut. Jo si que ho he fet i he comprovat com al final, es joc està molt ben compensat.
Imatge
Bloquejat