L'aleatorietat del repartiment de les cartes
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
Seguix protestant, jo mentres men aniré de festa i a divertir-me x ahi. Aw richhhhhhhhi
asi me gusta a ver si te olvidas de mi,ale pequeñin adios.

- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
Totalment d'acord amb en Gutii i es jefe. Hi ha que intentar no caure en les provocacions, sarcasme, vacil·lació per part d' altres usuaris... històricament aquesta web s'ha caracteritzat, com s'ha dit a altres fils, com una gran comunitat amb generalment molt bon rotllo, diversió... i no ho dic jo, tant a s'apartat de galeria d'imatges com a bastants fils dels fòrums queda ben constatat, per exemple. Se que es repetir-se, però amb això ens hem de quedar i, amb perdó per l' expressió, deixar-mos d'òsties. A vegades es millor utilitzar el consell del mestre Queralbs, un poc de xarop de coixí (era així?
) i demà serà un altre dia, quan les coses no surten com un voldria. Jo en permí que mai, desde l'any 2005 que estic registrat, he aconseguit passar els 1550 punts, i el dia que arribi a 1600, si arrib sirà una festa... ara que també si peg als 1300 tampoc passarà molta cosa més, me durarà s'emprenyo lo que m'hagi de durar, i quan me torni a pegar es "mono" aquí estirem.
I aprofitant per fer un poc de campanya electoral, fixau-vos amb els coperos que ben organitzats que estam
, tenim tota l'amplitud del CCR controlada amb n'Envida, Tiano, Lafaltaenvide que que estan per davant, els altres mitjos estorbos que estam per el centre (com ha de ser
) i en Masset que controla per darrera... En Xisco especialment té tota la meva admiració, i crec que la seva filosofia és la que s'ha de seguir en aquesta web. Guanyarà pocs trucs, durà més magror que ningú... però aqui el teniu, participant activament i amb un sentit de l'humor intacte.
CONCLUSIÓ D'AQUEST CONTE
Treieu-la vosaltres mateixos i pensau amb el que és vertaderament important.
Salutacions.

I aprofitant per fer un poc de campanya electoral, fixau-vos amb els coperos que ben organitzats que estam

CONCLUSIÓ D'AQUEST CONTE

Salutacions.
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Malgaroth ha escrit:Totalment d'acord amb en Gutii i es jefe. Hi ha que intentar no caure en les provocacions, sarcasme, vacil·lació per part d' altres usuaris... històricament aquesta web s'ha caracteritzat, com s'ha dit a altres fils, com una gran comunitat amb generalment molt bon rotllo, diversió... i no ho dic jo, tant a s'apartat de galeria d'imatges com a bastants fils dels fòrums queda ben constatat, per exemple. Se que es repetir-se, però amb això ens hem de quedar i, amb perdó per l' expressió, deixar-mos d'òsties. A vegades es millor utilitzar el consell del mestre Queralbs, un poc de xarop de coixí (era així?) i demà serà un altre dia, quan les coses no surten com un voldria. Jo en permí que mai, desde l'any 2005 que estic registrat, he aconseguit passar els 1550 punts, i el dia que arribi a 1600, si arrib sirà una festa... ara que també si peg als 1300 tampoc passarà molta cosa més, me durarà s'emprenyo lo que m'hagi de durar, i quan me torni a pegar es "mono" aquí estirem.
I aprofitant per fer un poc de campanya electoral, fixau-vos amb els coperos que ben organitzats que estam![]()
, tenim tota l'amplitud del CCR controlada amb n'Envida, Tiano, Lafaltaenvide que que estan per davant, els altres mitjos estorbos que estam per el centre (com ha de ser
) i en Masset que controla per darrera... En Xisco especialment té tota la meva admiració, i crec que la seva filosofia és la que s'ha de seguir en aquesta web. Guanyarà pocs trucs, durà més magror que ningú... però aqui el teniu, participant activament i amb un sentit de l'humor intacte.
CONCLUSIÓ D'AQUEST CONTE![]()
Salutacions.

- bernatmano
- Truquer asidu
- Entrades: 318
- Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
- Ubicació: Ariany
Malgaroth, aviat te fixaran es espadaxins,
redell ja pareixes en Jove

- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
Per aixó el cuide tant jo al meu xisco, cagon dell, que fariem nosaltros sense ell que ens vigila les esquenes amb tant de garrot descontrolat que hi ha per ahi. Imaginet si ell no estiguera raere per advertir-nos quin desgabell podia ocurrir en consevol moment.Malgaroth ha escrit: i en Masset que controla per darrera... En Xisco especialment té tota la meva admiració, i crec que la seva filosofia és la que s'ha de seguir en aquesta web. Guanyarà pocs trucs, durà més magror que ningú... però aqui el teniu, participant activament i amb un sentit de l'humor intacte.
CONCLUSIÓ D'AQUEST CONTE![]()
Salutacions.
Ja els agradaria als espadaxins ja, pero el meu malga no es menetga del centro que de moment el tenim ben content i molt be remuneratbernatmano ha escrit:Malgaroth, aviat te fixaran es espadaxins,![]()
![]()
redell ja pareixes en Jove
![]()
![]()
![]()

ALEEEEE....SALUT I FORÇA AL CANUT!!!

Meam Bernat, si voltros tenieu un topo a s'oposició es problema vostro
, és conya, mestre Jove, tot sigui per riure.

Un aplauso al sr aleatori,amo y 7 todas las manos tu si que vales
( pero al contrario claro ) a ver cuando me lo das a mi y dejo de quejarme un poco,Gracias
Anda ya

Anda ya

a veure no he llegit tot el que hi ha a aquest tema perque ara tenc un poc de pressa, com a nou mebre dels garrots (molt contenta n'estic) he de dir que mai m'havia passat lo d'havui.
He fet 3 partides amb en morey, entre totes ses 3 partides he vist amo i madona 5 o 6 vegades, en canvi, un dels contrincants ha vist amo i madona a dues mans seguides i moltes vegades mes, no me entretengut a contar-les per-ho feia oi
Robant se poden fer molts de punts pero no se pot aconseguir guanyar un truc.
PROTEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!
He fet 3 partides amb en morey, entre totes ses 3 partides he vist amo i madona 5 o 6 vegades, en canvi, un dels contrincants ha vist amo i madona a dues mans seguides i moltes vegades mes, no me entretengut a contar-les per-ho feia oi
Robant se poden fer molts de punts pero no se pot aconseguir guanyar un truc.
PROTEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!
- gutii
- Truquer fix
- Entrades: 886
- Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
- Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
- Contacta:
ai deu mevet...
tots sou uns llepats!
tant u coperos com l'oposició!
estau acabatsss!!
domes plorauuuuu
hi ha dies dolents i dies bons