L'aleatorietat del repartiment de les cartes

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

_out_
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 19
Membre des de: dt. jul. 15, 2008 0:00

Seguix protestant, jo mentres men aniré de festa i a divertir-me x ahi. Aw richhhhhhhhi
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

asi me gusta a ver si te olvidas de mi,ale pequeñin adios.
Imatge
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

A JUGARRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!! :uep: :uep:
Imatge

Amunt Sempre!!
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

agui pau senyors.
Aquesta pag es per riure i pasar-ho beee :uep: :uep:
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Totalment d'acord amb en Gutii i es jefe. Hi ha que intentar no caure en les provocacions, sarcasme, vacil·lació per part d' altres usuaris... històricament aquesta web s'ha caracteritzat, com s'ha dit a altres fils, com una gran comunitat amb generalment molt bon rotllo, diversió... i no ho dic jo, tant a s'apartat de galeria d'imatges com a bastants fils dels fòrums queda ben constatat, per exemple. Se que es repetir-se, però amb això ens hem de quedar i, amb perdó per l' expressió, deixar-mos d'òsties. A vegades es millor utilitzar el consell del mestre Queralbs, un poc de xarop de coixí (era així? :scratch: ) i demà serà un altre dia, quan les coses no surten com un voldria. Jo en permí que mai, desde l'any 2005 que estic registrat, he aconseguit passar els 1550 punts, i el dia que arribi a 1600, si arrib sirà una festa... ara que també si peg als 1300 tampoc passarà molta cosa més, me durarà s'emprenyo lo que m'hagi de durar, i quan me torni a pegar es "mono" aquí estirem.

I aprofitant per fer un poc de campanya electoral, fixau-vos amb els coperos que ben organitzats que estam :mrgreen: :mrgreen: , tenim tota l'amplitud del CCR controlada amb n'Envida, Tiano, Lafaltaenvide que que estan per davant, els altres mitjos estorbos que estam per el centre (com ha de ser :P ) i en Masset que controla per darrera... En Xisco especialment té tota la meva admiració, i crec que la seva filosofia és la que s'ha de seguir en aquesta web. Guanyarà pocs trucs, durà més magror que ningú... però aqui el teniu, participant activament i amb un sentit de l'humor intacte.

CONCLUSIÓ D'AQUEST CONTE :scratch: :scratch: Treieu-la vosaltres mateixos i pensau amb el que és vertaderament important.

Salutacions.
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Malgaroth ha escrit:Totalment d'acord amb en Gutii i es jefe. Hi ha que intentar no caure en les provocacions, sarcasme, vacil·lació per part d' altres usuaris... històricament aquesta web s'ha caracteritzat, com s'ha dit a altres fils, com una gran comunitat amb generalment molt bon rotllo, diversió... i no ho dic jo, tant a s'apartat de galeria d'imatges com a bastants fils dels fòrums queda ben constatat, per exemple. Se que es repetir-se, però amb això ens hem de quedar i, amb perdó per l' expressió, deixar-mos d'òsties. A vegades es millor utilitzar el consell del mestre Queralbs, un poc de xarop de coixí (era així? :scratch: ) i demà serà un altre dia, quan les coses no surten com un voldria. Jo en permí que mai, desde l'any 2005 que estic registrat, he aconseguit passar els 1550 punts, i el dia que arribi a 1600, si arrib sirà una festa... ara que també si peg als 1300 tampoc passarà molta cosa més, me durarà s'emprenyo lo que m'hagi de durar, i quan me torni a pegar es "mono" aquí estirem.

I aprofitant per fer un poc de campanya electoral, fixau-vos amb els coperos que ben organitzats que estam :mrgreen: :mrgreen: , tenim tota l'amplitud del CCR controlada amb n'Envida, Tiano, Lafaltaenvide que que estan per davant, els altres mitjos estorbos que estam per el centre (com ha de ser :P ) i en Masset que controla per darrera... En Xisco especialment té tota la meva admiració, i crec que la seva filosofia és la que s'ha de seguir en aquesta web. Guanyarà pocs trucs, durà més magror que ningú... però aqui el teniu, participant activament i amb un sentit de l'humor intacte.

CONCLUSIÓ D'AQUEST CONTE :scratch: :scratch: Treieu-la vosaltres mateixos i pensau amb el que és vertaderament important.

Salutacions.
:clap: :clap: :clap: :clap:
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

Malgaroth ha escrit: A vegades es millor utilitzar el consell del mestre Queralbs, un poc de xarop de coixí (era així? :scratch: ) i demà serà un altre dia, quan les coses no surten com un voldria.
Bona memòria mestre Malgaroth! era així :ditr:

Totalment d'acord amb la teva exposició. :clap:
Imatge
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 318
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
Ubicació: Ariany

Malgaroth, aviat te fixaran es espadaxins, :lol: :lol: :lol: redell ja pareixes en Jove :few: :few: :few: :few:
Imatge
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert

Malgaroth ha escrit: i en Masset que controla per darrera... En Xisco especialment té tota la meva admiració, i crec que la seva filosofia és la que s'ha de seguir en aquesta web. Guanyarà pocs trucs, durà més magror que ningú... però aqui el teniu, participant activament i amb un sentit de l'humor intacte.

Salutacions.
Per aixó el cuide tant jo al meu xisco, cagon dell, que fariem nosaltros sense ell que ens vigila les esquenes amb tant de garrot descontrolat que hi ha per ahi. Imaginet si ell no estiguera raere per advertir-nos quin desgabell podia ocurrir en consevol moment.
bernatmano ha escrit:Malgaroth, aviat te fixaran es espadaxins, :lol: :lol: :lol: redell ja pareixes en Jove :few: :few: :few: :few:
Ja els agradaria als espadaxins ja, pero el meu malga no es menetga del centro que de moment el tenim ben content i molt be remunerat :mrgreen:

ALEEEEE....SALUT I FORÇA AL CANUT!!! :few:
Imatge

Amunt Sempre!!
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Meam Bernat, si voltros tenieu un topo a s'oposició es problema vostro :mrgreen: :mrgreen: , és conya, mestre Jove, tot sigui per riure.
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

:few: :few: :few: :few:
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

Un aplauso al sr aleatori,amo y 7 todas las manos tu si que vales :clap: :clap: :clap: ( pero al contrario claro ) a ver cuando me lo das a mi y dejo de quejarme un poco,Gracias
Anda ya :xx:
Imatge
mariflor
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 72
Membre des de: dv. jul. 25, 2008 0:00
Ubicació: S'Estanyol

a veure no he llegit tot el que hi ha a aquest tema perque ara tenc un poc de pressa, com a nou mebre dels garrots (molt contenta n'estic) he de dir que mai m'havia passat lo d'havui.
He fet 3 partides amb en morey, entre totes ses 3 partides he vist amo i madona 5 o 6 vegades, en canvi, un dels contrincants ha vist amo i madona a dues mans seguides i moltes vegades mes, no me entretengut a contar-les per-ho feia oi
Robant se poden fer molts de punts pero no se pot aconseguir guanyar un truc.

PROTEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

ai deu mevet...
tots sou uns llepats!
tant u coperos com l'oposició!
estau acabatsss!!
domes plorauuuuu

hi ha dies dolents i dies bons
bones raxes i males raxes..

tot es sort

salut i radicalisme!
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert

Maria1986 ha escrit:entre totes ses 3 partides he vist amo i madona 5 o 6 vegades.....
No te queixes , que encara l'has vist.
Jo fa un mes que no se com es :eh: :eh:
Imatge

Amunt Sempre!!
Bloquejat