Bones
El joc esta molt be, molt currat i dins lo que es pot, molt parescut a sa realitat. Pero me ne adonat que moltes vegades ses cadires blava i grisa duen molt mes bones cartes que ses altres.
Si sa vermella du sa llengo xereca i sa madona, pos saltre dura lamo i sa llengo bona. O com a sa darrera partida que he jugat, que a un 75% de ses mans an duit lamo, i per si n bastas a moltes delles tb sa madona.
Es imposible guanyar a nakestes cadires.... q pensau?
Les cadires Blava i grisa son millors?
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
Una pamplinada de campeonat, amb tots es meus respectes cap a tu, crusty.

- Undertaker
- Truquer novell
- Entrades: 24
- Membre des de: dg. feb. 06, 2005 0:00
- Ubicació: Palma
No crec que això sigui vera, pq a mi m'agrada jugar amb la vermella, els darrers cops he guanyat amb aquella cadira.
Una cosa si que voldría comentar, i es que per eixemple, quant les dues parelles estàn molt aprop d'acabar el cantó, ses dues tenen 23 punts o un 22-23. Es molt normal que una de les dues parelles duguin tots els envits possibles o molts (l'amo i madona, sa madona amb un 7)... sempre hi ha algú que va carregat fins adalt i son molt poques vegades que 23 - 23 puguis guanyar es cantó o el truc amb 27 d'envits o que tots duguin una ma molt magra i que poguesin guanyar amb un bord o un 3 es truc.
Una cosa si que voldría comentar, i es que per eixemple, quant les dues parelles estàn molt aprop d'acabar el cantó, ses dues tenen 23 punts o un 22-23. Es molt normal que una de les dues parelles duguin tots els envits possibles o molts (l'amo i madona, sa madona amb un 7)... sempre hi ha algú que va carregat fins adalt i son molt poques vegades que 23 - 23 puguis guanyar es cantó o el truc amb 27 d'envits o que tots duguin una ma molt magra i que poguesin guanyar amb un bord o un 3 es truc.
pero a tot aixo no lhi diven sort o coincidencies?

- Undertaker
- Truquer novell
Potser que sigui coincidència, o el programa q està programat d aquesta manera.
Pq quin sistema té per repartir cartes? Es pur atzar? o hi ha jugades pensades pq la gent s'emocioni per retruca o envidar la falta?
Pq quin sistema té per repartir cartes? Es pur atzar? o hi ha jugades pensades pq la gent s'emocioni per retruca o envidar la falta?
JO estic al 100% d'acord amb en crussty, a sa vermella i groga mai toquen peces, llevat de quan a sa blava i grisa van carregadissims. I lo q emprenya a matar es q cuan estas a punt dacabar es de sa blava i grisa van fins es cul d'envits, com pugui ser un 7 i l'amo.
Jo me faria mirar es codi....
Jo me faria mirar es codi....
Bueno senyors, daifel en especial. Jo sempre juc a sa groga, sempre.
Sa veritat és que darrerament veig peces, així que explica'm tu perquè.
A veure, per si no ho sabeu, la repartició de cartes està regida per un programa que funciona per atzar, és a dir, aleatoritza.
Aleatorització = atzar = sort.
Quan jugues a nes teu bar i reparteixes, no penses que hi ha un component que se diu "sort"??
Esper que no quedin dubtes respecte a n'aquest tema, entre altres coses, perquè no és demostrable ni verificable.
Vagi bé.
Sa veritat és que darrerament veig peces, així que explica'm tu perquè.
A veure, per si no ho sabeu, la repartició de cartes està regida per un programa que funciona per atzar, és a dir, aleatoritza.
Aleatorització = atzar = sort.
Quan jugues a nes teu bar i reparteixes, no penses que hi ha un component que se diu "sort"??
Esper que no quedin dubtes respecte a n'aquest tema, entre altres coses, perquè no és demostrable ni verificable.
Vagi bé.
- Undertaker
- Truquer novell
Ahir vaig voler provar les cadires de la "mala sort" i les dues partides que vaig fer ahir jugant a sa cadira bermella hi va haver de tot, moment que no veia res i moment que ho veia tot.
Aixi que això de les cadires ho trob estrany, jo no m'he fitxat i ahir que vaig jugar a ses teoricament dolentes ho vaig guanyar tot (2 partides).
Aixi que això de les cadires ho trob estrany, jo no m'he fitxat i ahir que vaig jugar a ses teoricament dolentes ho vaig guanyar tot (2 partides).