Problemes amb el servidor

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Bones amics, vull informar-vos que aquests darrers dies hem (heu!) estat observant certs problemes amb el servidor. El problema és exclusivament responsabilitat de l'empresa que el lloga, per tant des de retruc.net, no ens podem fer responsables d'aquestes penjades, si, però, que volem demanar disculpes.

El problema consisteix en aturadetes que sembla que fa el servidor, situat a Dusseldorf, durant uns minuts, que fan que les partides es pengin.

També vos volia informar que hem demanat explicacions a l'empresa que ens lloga el servidor i els hem exigit que hi posin una solució definitiva.

Salut i paciència!
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Seguim amb els problemes. Vull anunciar-vos que de part de l'equip de retruc.net feim TOT el que està en les nostres mans per solucionar el problema, que al cap i a la fi, no està en les nostres mans.

Sabem el frustrant que és no poder acabar les partides, i que això fa que la gent estigui més molesta del normal i la confiança que teniu en nosaltres i en la pàgina es vegi reduïda, però no podem fer més del que feim, només demanar-vos paciència.

Hem posat fil a l'agulla per canviar el servidor per un altre de més potent (cosa que ja hem fet 3 vegades els darrers dos anys), també estam en comunicació amb el departament tècnic de hosteurope.de, que és el que ens lloga l'equip per veure si hi poden fer alguna cosa, ja que d'ells depèn la solució immediata del problema.

Salut!
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Bé ja hem fet tot el que podíem fer. Retruc.net acaba de contractar un servidor nou, aquest cop dedicat, molt més car, però que en principi ofereix unes garanties de funcionar bé, per tant, preguem per que així sigui, amen.

Crec que la millora ja es nota, en la rapidesa i estabilitat, ho podríeu anar confirmant? gràcies.
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

:uep: :ditr: :clap: :uep: :ditr: :clap: :uep: :ditr: :clap: :uep: :ditr: :clap: :uep: :ditr: :clap: :uep: :ditr: :clap: :uep: :ditr: :clap: :uep: :ditr: :clap:
confirmat
Imatge

Amunt Sempre!!
tiano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 258
Membre des de: ds. jul. 22, 2006 0:00
Ubicació: un llucmajorer a Portocolom

Per mi siii, que aixó "purula" sense caure darrerament.....
Jo sol entrar una estoneta cada dia i fa una setmana que no he viscut cap calada de´s servidor, quan anteriorment era sovint.....YUJUUUUUUUU!!!!! :lol: :lol:
Ara bé, vull recalcar que s´ús abusiu dels emoticons relantitza (pero molt) es desarrollo d´una partida (no sé si pot arribar a fer caure es servidor, pero ho pareix).....Samadona va esser testimoni d´aixó fa uns dies....Abusar no és mai bo!! :ui:
Al Centro y Pa´dentro!!
Imatge
Au men vaig correntsos, que ja me cerquen...
perdigot
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 154
Membre des de: dv. maig 12, 2006 0:00
Ubicació: Ferreries

Ok! Sa veritat es que estic content d'aquesta noticia! Certament antes es penjava molt sovint! Gracies
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

mem tiano no me siguis piloteta
sa madona va ser testimoni de lo unic q es poria fer per protestar.i punto
ara si
si es servido no aguanta imoticonos
pues sensillisim es lleven i punto.
AIXI Q PROTESTOOO lo q no funsiona es lleva i punto
a mem si es nivolets tambe fan anar lento es servidor a mem.ido a lo millor si posasin bastos aniria millor
au forsa
tiano
tianooooooooooo
no fagis falsos testimonis
per entendra lo q pasa sa de viura de aprop
Imatge

ARIANY FOREVER y mes dura q mai.jajajjaja
samadona
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 147
Membre des de: dl. feb. 02, 2004 0:00
Ubicació: Felanitx

mem ayayay,

per començar dir-te que en tiano no ha fet més que constatar una realitat, de falsos testimonis res: l'altre dia no ens va ser possible acabar el truc, que tan amistosament haviem començat, per culpa del teu ús abussiu dels emoticons, la teva poca paciència i cordialitat cap a un company que tenia problemes amb la connexió.

Jo no sé exactament quin és el propòsit que voleu aconseguir amb aquests tipus d'actuacions que duis a terme els que vos feis dir de l"oposició", però el que vos puc ben assegurar és que no deixarem que actuacions d'aquests tipus tornin promoure malestar (recentment solucionat amb el CCRR) entre els membres de la nostra comunitat, ja sigui a través de l'enfrontament o el que és més greu intents de boicots tècnics de les màquines.

Vos aconsello que aclarigueu els vostres objectius, ja que ara per ara això que estau fent per mi no en té res d'oposició, més bé ho podriem anomenar de terrorisme. I podeu tenir ben cert i segur que si s'han de prendre mesures dràstiques es farà, no seria la primera vegada.

Tot dit, hi hagi pau i bons trucs.
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

Me caxis madona, jo et donaria metrelletaaaaaaa.......

M:-) M:-) M:-) M:-) M:-) M:-) M:-) M:-) M:-)
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

PROTESTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.
avui dimecres dia 1 de agost e fet dues partides seguides , jo amb clepin contra en bernatmano i en caparrut,es resultat de ses dues partides an estat victories nostres , i quina es sa meva sorpresa que mir es meu perfil i aquestes partides no estan apuntadas , ben igual que si no se vesen jugades, i ara que feim ? , jo protesto molt, mem si o podeu mirar i si no se tornen es punts al menys que surtin apuntades . un saludo.
samadona
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 147
Membre des de: dl. feb. 02, 2004 0:00
Ubicació: Felanitx

Mem coco, dues preguntes:

- se t'han apuntat els punts?
- a quina hora era la partida? (i aixi ho podrem mirar a la base de dades....)

Jove, tenc l'espasa a punt...... :twisted: :twisted:
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Mmmm, no sé posem a prova, i et dire que tenc a punt jo.....
A nes final haurem de rompre aquesta dictadura amb un partit armat, ja,ja.
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 621
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: territori comanxe
Contacta:

• Imatge
"Todos para uno y uno para todos"
Imatge
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

:||: Volem garrots!!!!! :||:
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Vaaal, val, ho podem negociar... però pensau que som bons negociadors, noltros...
Respon