Per arreglar aquests petits problemes.

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Mem :lol:

Faig una crida a tots els truquers virtuals que hi ha per aqui, a veure si aconseguim entre tots arreglar aquests petits problemes que hi ha.

Zero: Pensau que no és un joc comercial, i només està a la web per "diversió", per tant vos deman un poc de comprensió i respecte si el programa falla, vol dir això que el programa es "com es", i ningú està obligat a jugar, si no vol. Una altra cosa és el fet de voler millorar-lo, cosa que des de sempre ho hem provat.

Primer: si el programa fa un error o pareix que no actua així com tocaria, vos deman que ho escrigueu als fòrums, més que enviar-ho com a queixes (les queixes són respecte al comportament d'altres usuaris més que res). Així quedarà constància dels errors que es produeixen i els podem arreglar entre tots molt més fàcilment. La vostra ajuda és vital per poder fer millores, ja que és difícil simular totes les situacions possibles que sobrevenen quan un juga a truc. Gràcies.

Segon: un parell de problemes que sembla que hi ha. Vos deman que confirmeu o desmentiu aquest fet, i si és possible, digau quan va passar exactament i com, amb qui jugaveu, qui era ma, i tots els detalls possibles, per que així és molt més fàcil poder trobar i arreglar el problema:
  • - Quan un truca de ma o segona ma i l'altre parella, un envida i l'altre pren el truc, pareix que no deixa continuar ni cancel.lar la partida.

- Quan s'ha envidat i és hora de mostrar els envits i un es deconnecta, llavors torna a vegades no deixa ni mostrar envits ni cancel.lar ni continuar.

- Quan un pitja "Anem" quan es ma, perd dos punts, pero pareix que també ha passat sense ser ma, ni haver envidat...
mayal
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 14
Membre des de: dt. set. 20, 2005 0:00
Ubicació: Sa pobla

Primer d tot te deman disculpes per si kolk vegada me keixat masa, pero no era sa meva intencio ferme molt pesat i si ho he estat te deman k me perdonis, ja se que deu ser pesat fer tanta feina amb sa pagina, pq aixo ha d ser com un hobbie no com una obligacio i t'entenc perfectament. Jo no te puc ajudar a fer reformes a sa pagina ni res de tot aixo, pq no soc cap profesional amb informatica, simplement se fer cuatre coses i punt, pero si te pc ajudar amb res, ja ho diras.
Ara te contest a lo k has demanat, es problemes k has dit abans a jo m'han pasat tots, pero no se kin dia ni amb ki jugava, pero si no record malament no pasa sempre k es donen akestes situacions, no se si te estat d gran ajuda pero ajut mb lo k puc, fer bonda i no te cansis masa
Un bon truc despres de sopar una copeta d'herbes i un bon montecristo, aixo es l'ostia!!!!!
vespino
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 71
Membre des de: dg. gen. 30, 2005 0:00
Ubicació: palma

sobre tot RELAX obrador.
per mi ets el que menos juga de tanta feina que tens . lo que has de fer es lo que puguis i el que frisi que u faci ell que massa feina has fet perque tots pogem difrutar dun bon truc.
ja tu he dit molt de vegades pero tornare a dirlo
GRACIES.
kaparro
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 9
Membre des de: dt. oct. 18, 2005 0:00
Ubicació: Esporles City
Contacta:

Bones Obrador, primer de tot donar-te ànims per seguir millorant aquesta gran web i dir-te que has conseguit aproximar-la molt al joc real del truc. Es clar que sempre hi haurà petites imperfeccions, però a poc a poc s'aniran arreglant. Ànims.

Jo volia comentar un error que li vaig trobar:

- Guanyavem 1 cantó a 0 i a més estavem guanyat per 23 a 18 es segon... en poques paraules: ens faltava 1 punt per acabar el truc. Em tocava tirar i vaig envidar i es contrari (per un fallo seu) no va prendre (en aquests moments haviem guanyat). Però es programa no em va deixar tirar cap carta, ni va donar per concluit es joc i ningú podia fer res, va quedar com empardalat. Es va sol·lucionar després de donar-li moltes voltes gràcies a que vaig trucar i se'n varen anar, pq sino no hi havia manera.

Sal·lutacions a tots i força Obrador... que "la fuerza de l'amo te acompañe"
kaparro
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 9
Membre des de: dt. oct. 18, 2005 0:00
Ubicació: Esporles City
Contacta:

per cert, hi ha parelles que lo que fan és tenir obert el MESSENGER i es van diguent les cartes que tenen. Així cada pic que es donen cartes a cada jugador li posa que fa dolenties.... cada vegada, cada vegada... perque se les estan dient pes messenger.

Obrador, que te pareix aquesta sol·lució que te don:

- Si un jugador fa més de 20 dolenties (surtir de la finestra de la partida per tornar a entrar), se li avisa que si en fa 5 més serà expulsat... i a les 25 se l'expulsa.

Jo crec que si se juga a truc se juga i punt... no se poden estar fent altres coses... pel bé de la partida, del company i de l'altre parella. De totes formes se'ls hi dona la possibilitat de sortir 20 vegadaes per si és necessari però no tota la partida constantment.

És una idea.
Respon