1 jugador amb dos ordinadors

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
sirlo
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 13
Membre des de: dg. des. 18, 2005 0:00
Ubicació: Lloret Town

be, acab de jugar amb un tio k ell mateix manetja dos ordinadors a la vegada, pero amb ips diferents. Això es facil de comprovar, ja que kuan tocava a un, s'altre deia k feia trampes, i kuan tocava a s'altre a l'inreves. Es jugador era en Diego i en JuanDi. Això se fa conectantse des de sa feina a s'ordinador de ca seva per exemple, i n'hi ha un parell k o fan.
JuAnDi
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: ds. des. 17, 2005 0:00

Esto k dices t lo sacas de la manga vamos...... Solo t digo k somos 2 personas diferentes y no una kn dos kuentas, nose komo va aki la gente k sin pruevas ya va acusando........
Ade+ el otro dia okurrio eso kn otros jugadores y ponia k staban jugando kn el mismo ordenador y en este kaso no lo puso y si dices k tenia 2 ordenadores mas kisiera yo k tengo uno y reventao asi k espero k ni kaso a este xaval xk se inventa unas kosas k...........
Lo k es kapaz de acer la gente x un juego y encima k ivan ganando, eso no m lo expliko xo weno k yo juego a esto xa pasar el rato sin acer trampas y no xa k m venga una persona ay a decir k soi un tramposo.
sirlo
Truquer novell
Truquer novell

perdona, t diu k tenen dos ordinadors si es de sa mateixa ip, no aixi com tu ho fas, k jugues des de sa feina i te conectes a s'escritori des de ca teva i quan te toca amb un pitjes damunt s'altre escritori i a l'inversa, per aixo cada torn des teus jugadors posava k feies trampes. No se si hi ha un log de les partides, pero si hi es es facil de comprovar per part des administradors, com a cada tirada posava que feies trampes amb un o amb s'altre.
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Sirlo, no se si ets nou per aqui,,, pero sempre hi ha gent que es mes viva que els altres (més vius son com més poden fotre :roll: ). Això és molt mal d'evitar. Efectivament hi ha un log al servidor pero no guarda les dolenties (es faria massa gros!) pero tant amb aquest tema no hi podem fer molta cosa més.

El que recomanam sempre és fer una llista negra de jugadors i només intentar caure només una vegada amb la mateixa pedra, no se si m'entens.

P.D. per favor escriviu sense faltes! :twisted:
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

acab de jugar amb un tio k ell mateix manetja dos ordinadors a la vegada, pero amb ips diferents. Això es facil de comprovar, ja que kuan tocava a un, s'altre deia k feia trampes, i kuan tocava a s'altre a l'inreves. Això se fa conectantse des de sa feina a s'ordinador de ca seva per exemple
Això és materialment impossible, a no ser que tenguis un clon. De moment només ho pot fer na Dolly, s'ovella clonada. Si vos interessa fer-ho, xerrau amb un científic genetista a mem que vos conta. O si teniu temps i paciència, ensenyau a sa cabra aquesta a jugar a truc :lol:

P.D. per favor escriviu sense faltes!
Amen.
sirlo
Truquer novell
Truquer novell

tolls ha escrit:
acab de jugar amb un tio k ell mateix manetja dos ordinadors a la vegada, pero amb ips diferents. Això es facil de comprovar, ja que kuan tocava a un, s'altre deia k feia trampes, i kuan tocava a s'altre a l'inreves. Això se fa conectantse des de sa feina a s'ordinador de ca seva per exemple
Això és materialment impossible, a no ser que tenguis un clon. De moment només ho pot fer na Dolly, s'ovella clonada. Si vos interessa fer-ho, xerrau amb un científic genetista a mem que vos conta. O si teniu temps i paciència, ensenyau a sa cabra aquesta a jugar a truc :lol:

P.D. per favor escriviu sense faltes!
Amen.
ido crec que no és imposbile, pk se d'un que ho fa, i m'ho ha dit a jo. Mira, te puc posar un exemple: deixes es messenger obert a ca teva, tens vas a fer feina o lo que sigui, te conectes amb una altra direcció, li envies a nes messenger de ca teva lo de asistència remota o lo de compartir aplicacions, no se quin des dos és, però n'hi ha un que te deixa manejar s'ordenador a distancia k pots emprar s'escritori de s'altre ordinador, amb es messenger plus tens posat que totes ses coses que t'arriben des de sa direcció de sa feina siguin acceptades sense demanar-ho, te conectes i ja tens acces a nes dos escritoris. Veus que fàcil que ha estat?idó bé, no som beneit i si dic que se pot fer, se pot fer, i punt. No importa ser gaire llest per fer-ho, a part d'aquesta se cert que hi ha més maneres de fer-ho, però ara mateix no tenc ganes de cercar.

A, una altra cosa, "amén" va accentuat, ´"aquí" també hi va. Si no voleu faltes no en faceu.
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

ido crec que no és imposbile, pk se d'un que ho fa, i m'ho ha dit a jo. Mira, te puc posar un exemple: deixes es messenger obert a ca teva, tens vas a fer feina o lo que sigui, te conectes amb una altra direcció, li envies a nes messenger de ca teva lo de asistència remota o lo de compartir aplicacions, no se quin des dos és, però n'hi ha un que te deixa manejar s'ordenador a distancia k pots emprar s'escritori de s'altre ordinador, amb es messenger plus tens posat que totes ses coses que t'arriben des de sa direcció de sa feina siguin acceptades sense demanar-ho, te conectes i ja tens acces a nes dos escritoris. Veus que fàcil que ha estat?idó bé, no som beneit i si dic que se pot fer, se pot fer, i punt. No importa ser gaire llest per fer-ho, a part d'aquesta se cert que hi ha més maneres de fer-ho, però ara mateix no tenc ganes de cercar.
Mare de déu santíssima de lluc i de pina i el bon jesús!!!!

Ja són ganes!

Disculpa sa meva ignorància...
Imatge
sirlo
Truquer novell
Truquer novell

res, tant sols m'havia emprenyat un poc que diguessis que no se pot fer, perquè estic segur que se pot fer, així com te explicat jo i de moltes altres maneres, tot és cercar sa manera. Sa única manera de detectar-ho es veurer com a cada torn des jugadors fan dolenties un, i llevors s'altre, ja que si xerren per es messenger, basta ho diguin a nes principi, però d'aquesta manera, han de sortir i entrar cada vegada que tiren cartes.
kaparro
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 9
Membre des de: dt. oct. 18, 2005 0:00
Ubicació: Esporles City
Contacta:

A mi també em va passar això amb una altra parella i està clar que lo que fan és tenir obert el MESSENGER i es van diguent les cartes que tenen. Així cada pic que es donen cartes a cada jugador li posa que fa dolenties.... cada vegada, cada vegada... perque se les estan dient pes messenger.

Obrador, que te pareix aquesta sol·lució que te don:

- Si un jugador fa més de 20 dolenties (surtir de la finestra de la partida per tornar a entrar), se li avisa que si en fa 5 més serà expulsat... i a les 25 se l'expulsa.

Jo crec que si se juga a truc se juga i punt... no se poden estar fent altres coses... pel bé de la partida, del company i de l'altre parella. De totes formes se'ls hi dona la possibilitat de sortir 20 vegadaes per si és necessari però no tota la partida constantment.

És una idea.
destraletjat
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: ds. feb. 25, 2006 0:00

Els que estem sota la mateixa xarxa d'area local no podem jugar ni tan sols en equips diferents... Xq com tenim la mateixa IP diu lo del mateix ordinador... jo crec que al menys s'hauria de podeer jugar un contra altre que segur que no mos deim ses cartes.

Lo de les dolenties crec que s'hauria de penalitzar... a més per comprovar si es o no un mateix ordinador s'ha de comprovar si tenen la meteixa direcció MAC (o adreça física de la tarjeta de xarxa) per saber si ets o no al mateix ordinador. L'adreça MAC ve a cada paquet IP que es manda.
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

Lo de ses 20 dolenties està molt bé... però jo encara en posaria menos, 10. I a sa que fes 15, se li lleven els 24 punts.
puntCAT
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 10
Membre des de: dg. març 12, 2006 0:00

Me pareix molt bé això de penalitzar les dolenties, a les 10 en una mateixa partida s'ahuria de donar per perduda. I que cadascú espabili.
Salut.
vespino
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 71
Membre des de: dg. gen. 30, 2005 0:00
Ubicació: palma

punt cat
no crec que tenguis raor. jo he jugat amb molts de jugadors (i mha emprenyat molt) que jugaban amb jo i xerraban o feian no se que amb sordinador encara memprenyaria mes si perdes sa partida per aixo
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

vespino ha escrit:punt cat
no crec que tenguis raor. jo he jugat amb molts de jugadors (i mha emprenyat molt) que jugaban amb jo i xerraban o feian no se que amb sordinador encara memprenyaria mes si perdes sa partida per aixo

Bones Vespino i tots els que miren

Sa proposta de'n Cat es bona, i entenc que es punts els hauria de perdre el que fa ses "xorrades" no la parella.

Au a discutir solucions.
Respon