La taula de joc

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

8O 8O 8O

Un altre que ens ha sortit artista!
Vos admir.

Salut i sort!
Imatge
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Una passada, J_Jaume, hi pots posar cadires?, més o manco en la disposició en que estan ara mateix?

I fins aquí puc parlar... :wink:
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 215
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 0:00
Ubicació: s'Horta

jejeje, veies que s'hi poden posar, i provaré de posar-hi qualque homonet i mirar de incorporar sa botella d'herbes, de gin, tassetes de café... ja ho vorem, lo que surti, anirem fent.

Però s'idea és de l'altre mestre Socrates, supós que ell en sabrà més que jo i si podem posar un poc de tots, supós que molt millor...

Au idoi, anem per feines. Salut!!
Reservada
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 312
Membre des de: dc. feb. 04, 2004 0:00
Ubicació: Son Negre-Felanitx

Fantàstic!! Si acceptes una suggerència... jo llevaria l'ombra.
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Reservada més que se teva sugerencia de llevar s'ombra, digués posar es llum mes repartida i s'ombra es difuminará. :roll:

Que per ventura en J-Jaume a posat tots es focos al mateix endret per donar més vistositat a sa taula. :twisted:

No ho agafis malament J-Jaume, En Reservada que no té idea de disseny.jajajaja. :wink: :wink:
** Xisco MASET **
Reservada
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 312
Membre des de: dc. feb. 04, 2004 0:00
Ubicació: Son Negre-Felanitx

8O 8O 8O
:oops: :oops: :oops:
:P :P :P :P
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 621
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: territori comanxe
Contacta:

Molt bé J_Jaume, molt currat. :P
J_Jaume ha escrit:Però s'idea és de l'altre mestre Socrates, supós que ell en sabrà més que jo i si podem posar un poc de tots, supós que molt millor...

:oops: :oops: no te pensis, soc un aficionat, jo ho faig servir per a altres coses.
Per mi no problem, si vols podem elaborar entre tots dos uns renders amb el mobiliari i extres que al kefes els agradi.
Si ens donen el vist-i-plau podem intercanviar els arxius per mail i anar fent si et sembla bé.
Ho has fet amb el 3D Studio?
obrador ha escrit:I fins aquí puc parlar... :wink:
Amén patró, amén.
socrates l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 14, 2007 16:59, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu

Au idoi, provarem amb varies sombres,... lo que voltros digueu...

socrates, jo també som un aficionadillo i ho faig quan trob un reconet... Vaig empleant entre s'Autcad, es 3DS (no tant) i un que és molt sencillet és SKETCHUP.

Ja me pareix bé, mos podem anar passar lo que tenguem, si vols la meva direcció està apuntada a la llista d'usuaris... Ja vorem lo que surtirà...
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

aquests s'Hortarrins, cada dia em sorprenen més, son com els gals i se cert que prenen alguna poción mágica :wink: :wink: :wink:
Verassa l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 06, 2007 15:38, en total s’ha editat 1 vegada.
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

J_Jaume ha escrit:Vaig empleant entre s'Autcad, es 3DS (no tant) i un que és molt sencillet és SKETCHUP.
Jo també faig servir el mateix procediment. CAD ---> 3DS. Aquest programes que anomenes no l'havia sentit mai. 8O

Ja he localitzat el teu mail, ja t'enviaré el meu al teu i en xerrem. :wink:
Imatge
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu

Verassa ha escrit:aquests s'Hortarrins, cada dia em sorprenen més, son com els galos i se cert que prenen alguna poción mágica :wink: :wink: :wink:

mmm......bueno, val. poció mmm... ja t'ho contaré!! ;) ;)
maset
Truquer fix
Truquer fix

Amics tots, i en aquest cas en diriguiré a N'en Socrates i darrerament J-Jaume que s'apuntat desinteresadement a colaborar.

Bé ido jo també vull coloaborar i donar-los un pok de feina a ells, perke jo no en sé fer.

Tantes taules, cadires, sombres per aquí, sombres per allá, cadires roniques, tumbones, poques de encuxinades, d'antigues, :wink: jata bé posau-hi un poc més de imaginació rebatualmon, perdonau per s'expresió pero pareix que estau a primer de carrera i voleu quedar bé amb so profeesor i treure bona nota. :roll: :roll: Segur que a cuart de carrera cuant ja tothom pasa de tot i tant es "REIA com PICAROL" ò "REPICAR com tocar de MORT", i posarieu entre ses taules cualque falda curta ajustada a unes bones curves sense marar rues a n'es punts d'inflexió. :lol: :lol: .

Uep aqui ar4a si que ni ha de cares llargues, bé també i podeu posar cualque morenet, caxas, d'aquest que se diuen metros avui en dia, peruqe també ses truqueres se despistin un poquet. :oops: :oops: .

Au ido trop que ja he colaborat masa, per avui, de totes formes si es molt d'inconvenient, res a dir, simplement enhorabona a tots, que sa cartera de nous amics que podem recopilar aquí, com sa dit altres vegades, no teé preu.

Salut i Força
** Xisco MASET **
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

maset ha escrit:Tantes taules, cadires, sombres per aquí, sombres per allá, cadires roniques, tumbones, poques de encuxinades, d'antigues, :wink: jata bé posau-hi un poc més de imaginació rebatualmon,
Si per posar es poden col.locar moltes coses, però es tracta de fer una cosa senzilla, que tothom ho entengui.:wink:
El que he anat proposant era això i poc més, no he volgut afegir-hi detalls que no sé si eren adhients. Veig que van per bon camí. I si amb el company J_Jaume, que ha fet una proposta molt interessant, miram de combinar-ho pot sortir una coseta la mar de mona. :wink:
maset ha escrit: :wink: jata
  • Imatge
:wink: :P
Imatge
maset
Truquer fix
Truquer fix

Enhorabona per ses cadires i ses taules noves.

Pero tenc una queixa a fer, :doh: bé segur deu eser un defecte de fabricació i si la podeu tornar, se canvia i no ha pasat res. :no:

Ses cadires encuixinades, maravelloses, :think: pero tualmon s'escarrás que me fotut amb un grampó que sortia, no té nom, i ses explicacions que he hagut de donar a sa dona menos. :hand:

Segur que hi posareu remei "Tot d'una", per tot el demés un 9,9 per tothom que hi ha colaborat.

Com que está en fase experimental compreng que encara no hi hagui ses camereres, ni "Garçons" per ses truqueres. :ditr:

Au bona nit a totes.
** Xisco MASET **
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Bones truquer@s!
Moltes gràcies a l'equip de retru.net per haver col·locat la proposta i per les mostres d'agraïment que m'han donat els/les truquer@s. Esper que us hi trobeu còmodes. :ditr:
  • Imatge
Amb en J_Jaume seguim cercant una proposta conjunta. En trobar-la vos la farem arribar. :study:
Redell maset, t'hauré de fer una cadira específica per a tu. Serà com als Ferraris, que tenen la seva pròpia cadira feta a mida. :P :few:

Au, salut
Imatge
Respon