bé tenc l'idea de posarnos d¡acord 4 persones per fer un truquet, pk mai coincidesc amb ningú... bé deixau escroit data i hora lo seu seria un diumenge horabaixa, per jo akest materix em va bé, que vos pareix?
au idòò!
quedam un dia per fer un truquet?
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
Uep, a veure si quedam per fer un truc!!
A jo me va be qualsevol dia antes de les 3 de s'horabaixa i despres d les 9 des vespre, ja anireu diguent quan vos va be i quedam a una hora, ok?
Apadw!!
A jo me va be qualsevol dia antes de les 3 de s'horabaixa i despres d les 9 des vespre, ja anireu diguent quan vos va be i quedam a una hora, ok?
Apadw!!
¿cuant se fa es truc, die i hore i puesto.yo vendré. juliomarmykost ha escrit:bé tenc l'idea de posarnos d¡acord 4 persones per fer un truquet, pk mai coincidesc amb ningú... bé deixau escroit data i hora lo seu seria un diumenge horabaixa, per jo akest materix em va bé, que vos pareix?
au idòò!
no trobes gent?
si sempre esta petat aixo
SALUT I RADICALISME
si sempre esta petat aixo

SALUT I RADICALISME
ME GRADARIA SEBRE SI TENIU UN PUESTO O BARS AVON JUGAU A TRUC.DIRCCIONS PER FAVOR..juliomar ha escrit:¿cuant se fa es truc, die i hore i puesto.yo vendré. juliomarmykost ha escrit:bé tenc l'idea de posarnos d¡acord 4 persones per fer un truquet, pk mai coincidesc amb ningú... bé deixau escroit data i hora lo seu seria un diumenge horabaixa, per jo akest materix em va bé, que vos pareix?
au idòò!