merda de sistema

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

Jajajaja!!! Ja ho val quins dois... aquí fa falta una mica de...

Imatge

TALANTE!

Jo crec que en Clepa va dir això de merda de sistema perque encara no està avesat a navegar per aquestes pàgines. En aquest contexte dir "merda de sistema" no li veig tanta maldat... diguem que és una mica habitual parlar d'aquesta manera. No? Dec ser jo, que som un poc burro :lol:

Podem tancar es tema, que tanmateix aquestes discusions, com sempre, no duen enlloc!

Un chiste, para aliviar tensiones:

-Jaimito,¿cuántos glóbulos rojos hay en el cuerpo?

-200...por lo menos

-No Jaimito, hay muchos más

-Pueees...4.000

-No Jaimito, más...muchos más

-Pueees...7.000

-No Jaimito, muchos más...di una barbaridad!!!

-Me cago en tu p*ta madre!!!"
TheBoss
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 142
Membre des de: dg. gen. 21, 2007 0:00
Ubicació: VaLeNcIa

ni estoy de acuerdo con clepa ni con tolls, seguro q clepa no sabe como va la pagina y lo primero q a hecho es quejarse y hablar mal de esta si supiera todo lo q sea hace para que funcione y vaya para adelante creo que canviara su comentario seguramente pero la respuesta de tolls me parece que se pasa 4 pueblos porque esa no es forma de contestar para nada, es mas lo unico que ha hecho es ponerse a su nivel pero aun mas bajo aunque a mi me da igual todo pero me sabe mal por clepa que no se kien coño es pero que se le hable asi y con esa prepotencia que es lo que parece, en fin solo es una humilde opinion como he dicho al principio yo no me caso con nadie ni estoy a favor de uno ni de otro. Au saludos y suerte con el truc q la necesitareis jijjijij

Por cierto ahora no me va el retruc jaja por eso estoy aki de forums! jijij :lol:

TheBoss
TheBoss
Truquer habitual
Truquer habitual

caguen la ostia el wil se me ha adelantado a contestar jajaja
Franco_El_Generalisimo
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 7
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Contacta:

Amic Toll. M'ho vas ha dir tu. Parlant del tema amb Clepa. No veig que tu siguis el més indicat per a dir si està envoltat de merda. Ni de bon tros del treball que fa Clepa, Per que no parles del que fas tu? Imagina't si Clepa fa de prostituta, no em puc imaginar com has de tenir el cul tu, je,je. Ah! I encara sort que és amic, perquè amb aquesta prepotència que duus damunt, no sé que seria si fos enemic, arribaríeu a les mans. Per què no fas un favor a la web? No busquis problemes d'una chorrada. Fes el mateix que els teus companys, no facis d'un riure un problema, fes d'un problema un riure i estarem millor tots. Si no fixa't amb els missatges dels moderadors, a veure si hi ha algun semblança als teus, aprèn del teu gran amic Will. O tal vegada del meu gran amic el Caudillo, que et cau tan bé, je,je.
http://www.youtube.com/watch?v=RsFFb0F5PsE

La meva sort és, que no siguis moderador del youtube, je,je

Au!!! Salut i força.
PD: Amb permis d'en Clepa.
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

No trobau que ja feis rialles?

Au venga deixau-ho anar, que aqui venim per passar gust.
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Jocfora, trop que has dit lo mes acertat que podries dir avui, ja te pots retirar a descansar has acabat sa feina, jejejeje.

********* DEIXAU ANAR ES TEMA **********

Pero si me tenc que expresar, donar opinió, etc..................... no diré res, simplement donaré es meu vot de confiança a En/Na CLEPA.

Dit això aclariré que no conec personalment ni un ni a s'altre.
** Xisco MASET **
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

No és la primera vegada que passa una cosa d'aquestes. Un jugador semi-novell es queixa degut a que s'ha trobat amb uns dies en que la web no anava del tot bé i deixa un post una mica exaltat i parlant pestes d'això.

Lo que feim cada un de nosaltres deixant un comentari és encara enpitjorar les coses, el tema es va escalfant, el pobre usuari carregant-se de punts negatius, els fils arriben a les 3 i 4 pàgines i sempre la mateixa història.

Crec que el més adient en aquest casos és un ÚNIC missatge d'un moderador explicant el que passa a aquest usuari, demanant una mica de paciència i tema tancat.
Ja dic, se que les ganes de defensar la web son moltes però crec que ens equivocam afegint comentaris.
Verassa l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 20, 2007 20:29, en total s’ha editat 1 vegada.
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 621
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: territori comanxe
Contacta:

Ara l'has encertada de totes totes messier verassa; l'amic clepa, amb 10 partides jugades (a dia d'avui) es sarao que s'ha format.

Jo només voldria concloure que existeixen els missatges privats entre usuaris, feis bon ús d'ells per aquests "dimes i diretes" personals. Hi hagi pau!!!

PD: per cert, will, s'acudit mira que es ximple, però es bo de coll....:wink:
Salut
Imatge
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Bones a tots senyors. Per començar, donaré sa raó a aquells que han afirmat que aquestes no són formes de contestar. Hi estic d'acord. Possiblement aquell dia m'enganxà emprenyat, lo que vaig escriure va ser es resultat i reconec sa patinada en ses formes.

Per tant, i dit això, accept que em critiqueu, més quan se suposa que el que he de fer és moderar.

Però hi ha certes coses amb ses que no estic ni estaré d'acord, és més, quasi m'indignen. No és de rebut entrar de bones a primeres, després d'una suposada errada des sistema, dient que és una merda. No ho trobau? Sa quantitat de feina i de maldecaps que ha duit i duu sa pàgina, sumant-li que és gratuïta, això tot plegat no mereix un tractament de merda.

Si he de ser jo qui boti cada vegada que vegi qualque cosa d'aquestes, doncs encantat. Jo, me sap greu, coses d'aquestes no les pas. S'està menyspreant es bon fer de n'obrador, samadona, queralbs i altres que ja coneixeu.

Després, si votau per en clepa, em dieu prepotent i demés, ja són coses vostres.

Salut

Pd: per suposat, tot allò que volgueu suggerir-me per a millorar o canviar alguna cosa de les meves formes, sera escoltat i tengut en compte de molt bon gust.
Imatge
TheBoss
Truquer habitual
Truquer habitual

tolls eres un señor por reconocer que tus formas se iban de lo q son unas normas de buena eduacion, decirte que tienes mi apoyo y que todo el mundo tiene dias malos y tal vez hablamos un poco mas fuerte de lo q realmente queremos, en fin me alegra ver q todo a sido un malentendido al fin y decirte que por mi parte no tengo nada en contra de tu ni creo q seas prepotente solo me lo parecieron tus palabras del otro escrito, para mi reconocer q alguien se equivoca tiene mas merito que en si equivocarse y destacar que sin vuestro papel esta gran web, que me quita tiempo de estudios jaja no iria para adelante. Ante esto cuando quieras un truket y lo ganamos!!! jaja
Un salut

TheBoss
estelada
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 121
Membre des de: dc. oct. 11, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY

completament dacord amb the boss
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Has quedat com lo que toca es quedar a n'aquesta vida de penuries, o sigui per lo que a mi respecte amic TOLLS direm que bé, rectificar es de savis ja diuen.

En TheBoss a estat mes estens que jo, i N'Estelada pereix de poques paraules, jajajaj. :twisted:

Pero si té diré una cosa aturet de una PU...........TA vegada per xerrar en noltros que caminant no entenem massa bé lo que vols expresar i clar després surten els malentessos. :wink:

Adew i meam si mos veim.
** Xisco MASET **
voltor
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 417
Membre des de: ds. oct. 15, 2005 0:00
Ubicació: Ciutat

Al menys no heu acabat xerrant de futbol,com casi sempre pasa...algo hem guanyat :wink:
Reservada
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 312
Membre des de: dc. feb. 04, 2004 0:00
Ubicació: Son Negre-Felanitx

VISCA EL BARÇAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
voltor
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 417
Membre des de: ds. oct. 15, 2005 0:00
Ubicació: Ciutat

Ja tardabas...
Ara falta s'altre... :wink:
Respon