Per cert, jo puc col·laborar en aquest llistat si m'indicau com ho he de fer.
Les senyes
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
Com que els dibuixets de les senyes que tenim actualment no s'entenen gaire
, més ben dit gens per la gent nova que no ha jugat mai. He pensat que en un principi podriem fer un llistat on hi apareguin tots els dibuixets de les senyes per a que tothom ho tengui clar.
- obrador
- Truquer expert

- Entrades: 3140
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Bona idea madona, be, ido les senyes actuals son aquestes:
l'Amo:

El segon:

Llengua:

Marilla, Manilla o Amarilla:

Tres:

Mort:

Reservada o ple:

Ara mateix esta en preparacio que cada usuari pugui triar les senyes que vol veure. Aixo estara dins les opcions del perfil d'usuari de cada un, per tant un pot triar veure unes senyes i un altre unes altres.
Ja tenim el seguent grup preparat, pero fins que no s'activi la opcio de "triar senyes que vull veure", no hi seran.
l'Amo:

El segon:

Llengua:

Tres:

Mort:

Reservada o ple:

Au!
l'Amo:
El segon:
Llengua:
Tres:
Mort:
Reservada o ple:
Ara mateix esta en preparacio que cada usuari pugui triar les senyes que vol veure. Aixo estara dins les opcions del perfil d'usuari de cada un, per tant un pot triar veure unes senyes i un altre unes altres.
Ja tenim el seguent grup preparat, pero fins que no s'activi la opcio de "triar senyes que vull veure", no hi seran.
l'Amo:
El segon:
Llengua:
Tres:
Mort:
Reservada o ple:
Au!
Obrador, em diras ignorant
però m'agradaria que m'expliquesis si pot ser i si no és molta molèstia de forma detallada, com es fan les senyes, jo encara no hi he après, pq no he sabut com ferles. N'Undertaker m'ho va explicar una vegada però no em va quedar clar.
Gràcies i enhorabona a tot l'equip de retruc.net per la pàgina.
Malgaroth.
Gràcies i enhorabona a tot l'equip de retruc.net per la pàgina.
Malgaroth.
Pozí, i a mi tampoc m'ha anat mai bé. De bades pos sa rata damunt es contraris per caçar senyes que rien de rien
Qui no mata, empata! i sa primera val per mil
Hola a tots!!!!
Vos explic com es fan les senyes per a que pogueu jugar en igualtat de condicions que els demés
:
Per fer les senyes l'únic que heu de fer és escriure al xat (que no es veurà si no vos equivocau...):
-a = l'amo
-s = el segon
-l = llengua
-m = marilla
-t = tres
-n = mort
-r = reservada
Pensau que les senyes només es veuen un quants segons i si tenen el ratolí damunt el vostre nom.
Res, esper que vos sigui d'utilitat
Adéu i .... molta sort a tots!!!!
Vos explic com es fan les senyes per a que pogueu jugar en igualtat de condicions que els demés
Per fer les senyes l'únic que heu de fer és escriure al xat (que no es veurà si no vos equivocau...):
-a = l'amo
-s = el segon
-l = llengua
-m = marilla
-t = tres
-n = mort
-r = reservada
Pensau que les senyes només es veuen un quants segons i si tenen el ratolí damunt el vostre nom.
Res, esper que vos sigui d'utilitat
Adéu i .... molta sort a tots!!!!