Kin poc merit ke te akest top ten ...

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
BOLL
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 7
Membre des de: dt. gen. 17, 2006 0:00
Ubicació: Esporles
Contacta:

Bones a tots , com ja sabreu no soc molt des remugar pero lo ke hi ha s'ha de dir... Trob ke estar a un top ten perke jugues amb 2 o 3 nicks , perke domes jugues com realment jugues amb un sol nick o perke te cerkes una parella ke te menys de 1400 punts , de merit te lo ke jo de butaner ... o sigui res .
Em vaig decidir a escriure despres de veure ke un ke hi ha a nes top ten ( no direm ki ) jugava amb una parella ke domes tenia 1200 punts.I com fas per domes tenir 1200 punts ... donçs molt facil , donant pes sac a tot cristo partint a mitja partida , mu bien companyero .
Des d'aki vull donar sa mes sincera enhorabona a akell o akells ke hi son sense fer akestes mariconades .

Au , ja me kedat ample

Saludos cordiales a casi tots
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

Benvolgut Boll,

De fet, no és un sinó la majoria dels Top 10 (i dels que hi ha estat fa poc) que darrerament empren aquesta tàctica. I potser tenguin les seves raons.
No oblidem que hi ha hagut debat en el fòrum sobre la manera de puntuar, sobre si això de les puntuacions de cada partida és la més adient o no, pel Truc.
I són diverses les opinions. Jo les respect totes, tot i que, evidentment, tenc la meva pròpia opinió. Hi ha gent a qui no li pareix just que en una partida s'hagi de jugar 4 punts contra 20. ¿A tu si? Se veu que als Top 10 no els pareix gaire bé. I cadascú se cerca la manera de disminuir aquesta diferència de punts. A mi me pareix ben lícit i legítim.
A més, tu dones per fet que algun usuari ha sortit de partides perjudicant algú, però no té perquè ser així, ja que si un surt i torna entrar, i acaba la partida, no perjudica ningú.
Record, Boll, que quan duies mil sis-cents i pico de punts sorties de la taula si n'entraven dos d'uns 1500 punts, i deies, literalment: "Pas de jugar amb aquests perquè ens prenguin els punts", ¿O ja no te'n recordes? ¿Què han de fer els Top 10, segons tu? ¿Jugar només entre ells?
Per evitar aquestes pràctiques està clar: 1 punt per truc guanyat i 1 punt negatiu per truc perdut.

Però ja ho sabem, ... a plaça tot se ven.
Queralbs l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 03, 2007 21:15, en total s’ha editat 1 vegada.
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

I ses que mos queden per veure, bollet nostro...
Imatge
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Bones, jo també hi vull dir sa meva. Jo lo que veig es una cosa clara... per arribar a nes top ten has de tenir molts bons amics per aquí i per quedar-ti una temporada ya no te cuento. Amiguets que tenguin uns quans contes amb puntuació baixa.
No me ficaré si es il·licit (com diu en queralbs) o no ho és, però sa realitat es una i es aquesta.
Si no se fa així es molt dificil arribar adalt (no impossible). Entre altres coses perque te fiques a jugar contra una parella que tenen 1450 punts cadascún i te peguen un repàs... de aupa.
Després l'endemà xerrant (o escoltant) una conversa t'enteres que aquests links de 1450 punts estan tots dos en es top ten amb altres contes.
Tu penses... ja deia jo que eren bons! pro te nan escloveat 15 o 16 de punts.
Conclusió... val més tenir 1600 punts i poder jugar sempre siguent tú i fent amics nous cada pic.

saluut i eurooos
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Bones a tot@s,

Idò jo també hi vull dir sa meva.

Per aqui s'ha dit que per arribar al top ten, i sobre tot per manrenir-si, s'han de tenir molts "d'amiguets" amb pocs punts per arribar-hi, idò només heu de mirar amb qui he jugat sa majoria de ses partides i m'ho contau.

Per altre banda, com diu en Queralbs, sa majoria dels que estan al top ten empren aquesta tàctica de jugar amb un nick de 1200 o 1300 pts. i sa veritat es que es s'unica manera de compençar lo que diu en bud-ice, ja que hi ha tants de nicks que pots jugar contra dos dels top ten amb nicks de 1500 pts, i ja t'han fotut.

Jo fins ara no he empleat aquesta tàctica, però a partir d'ara pot ser que també ho fasi, ja que no seré jo mes beneit que els altres, i com que sempre he mantengut que no estic d'acord amb sa manera de puntuar, no me pareix il.licit emplear aquesta tàctica.

Només es sa meva opinió.

Salut i sort per tots
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Bud_ice,

Gràcies per venir a dir el mateix que dic jo.
Només vull fer una petita correcció, i és que jo no dic que sigui il·lícit, sinó lícit, i ben lícit, que un que té molts punts es cerqui un company amb molts pocs punts, per tal d'anivellar el marcador.
I una altra cosa, això no només ho fan els Top 10, sinó que ho fa la majoria d'usuaris en dur uns certs punts; jo diria que a partir de 1650 punts no es veu jugar cap parella amb els seus punts originals, sinó que un dels dos juga amb un nick amb pocs punts. Hi ha qualque honorable excepció, però no és més que això ... l'excepció que confirma la regla.
La norma general és que com més punts du un usuari, es cerqui un company amb com menys punts millor.
Ara te faré una pregunta, Bud_ice, ¿tu has jugat amb qualque Top 10, amb un nick diferent de Bud_ice (amb pocs punts), per anivellar el marcador? No fa falta que me contestis, ja conec la resposta. I bé que has fet. Això és el que jo defens.

Amb en jocfora coincidesc plenament.

Salut i bons trucs! ... amb puntuació anivellada. :wink:
rei_des_mambo
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: dg. des. 17, 2006 0:00

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

A kin mon vius bollet??
Que vares naixer ahir??

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Si que ho he fet queralbs. Jo no me posat ni a favor ni en contra, simplement he explicat lo que me pareix que passa.
Si en el fons jocfora, queralbs i jo mateix esteim tots d'acord... mentres no hi hagi una solució millor es sistema és es que tenim i llestos.
Que cadascú faci lo millor que trobi o sàpiga sense voler mal a ningú.

I queralbs... perdona per lo de il·licit i licit... però es que jo som un homo de ciències i amb aquestes parauletes me perd.

neem a retrucaar
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

trob q tots teniu rao,tampoc no puc xerrar pq sa veritat es q reconesc q soc culpable,pero no de fer mangarrufes si nno per anivellar sa puntuasio,llavors guanya qui guanya net,pero si es fes q sempre sen guanyen i sen perden 12,tampoc no pasaria,dic jo,pq a totomm li agrada guanyar i veures lo mes amunt posible i es q digui lo conntrari menteix un poc,ara si jo me ennfadat moltes vegades i tot es pes puntes punts i lo q nno mos hem dolvidar mai es q aqui es ve a pasar el temps q es un joc i divertimos.molts annys i deman disculpes a tots es q he pogut fer enfadar,pero no esta fet amb mala intensio.
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

Al final resultarà que tots estam d'acord.

Fins i tot en BOLL, si hi pensa un poc, estic convençut que també estarà d'acord. Que ho vulgui reconèixer o no, ja és una altra història.

Au, com diu n'ayayay, a passar gust.
Mcenroe
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 163
Membre des de: dj. maig 04, 2006 0:00
Ubicació: Felanitx-Son Garí

JEJE...

tots sou uns pecadores de la praderaaaaaaaaaaa.............
heu pecat més o menys, perquè teniu més d'un nick, per jo , això es el problema, tateix ja sebeu la meva opinió.
en canvi jo encara som "verjo" de mooooooooooment, pentura com diu en jocfora no seré el més beneit de tots, qui sap o si....seré beneit.
Si que es ver que la puntuació es podria retocar una mica per no perdre tants de punts, però l'amo te sa mateixa idea que jo crec, serà mal de convéncer.
ahh per cert sa senya del 7 de copes com es fa? jejejejeejejejjejejeje...vaja pardals.
Tot això dur allà mateix, que si els punts, que si més nicks, sa guanyera far fer coses rares al.lotets.

nam fent.
Retruc.net per sempre !!!!
El-Pasificador
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 58
Membre des de: ds. maig 13, 2006 0:00

Jo no Mcenroe!!! només tenc un sol nick, quan estigui al top ten ferem focs artificials. Ja,ja.....
BOLL
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 7
Membre des de: dt. gen. 17, 2006 0:00
Ubicació: Esporles
Contacta:

Kagondell si a nes final sere jo un ca verd , per començar una coseta queralbs , tens bona memori pero tas colat amb un detall , es ke deia ke pasava de ke li fotin es punts era en cristo de la roca i no jo , a mi men toca un ou.

Jo crec ke el ke mereix estar a nes top ten es mes bo , no es mes puta , eske kagondell aixo pareix gran hermano amb tantes estrategies , menos mal ke en pulpillo no juga a truc jejejeje .

Per altre part jo trob k esa puntuacio esta be aixi com esta , no tot ha de ser un cami de roses , si vols peix muet es cul.Pero d’aki a fer tantes coses rares per guanyar punts…

Be , per acabar domes dir , BOLL vivo i BOLL moriré.
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

jajajajajajjajaa
aquest boll no vol amollar
no passa per s'embut
es nom s'ahuria de canviar
i anomennarse caparrut
jajajajajaj
redeu aixi estaria a nes top
noooooooo
seria insoportableeeee
es broma bollot ,no amollis.........
a i per sert,men deus 4 o 14 ,ja no menn record
i comdiu enn pasificador,,haya passsss
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Bones, voldria donar sobre aquest tema la meva humil opinió. En gran part estic bastant d'acord amb en boll perque el top ten és bastant artificial, baix el meu punt de vista amb les raons que ell ja ha esmentat. Jo sempre he jugat com a Malgaroth no tenc mes nicks, però no em ficaré amb polèmiques amb usuaris amb múltiples comptes. Jo abans solia jugar molt amb es meu amic pep (hercules abans), quan varem començar a jugar. Ell es va començar a destacar en punts perque podia jugar mes que jo, i quan ell ja va estar debers els 1700 i jo un poc per damunt dels 1500, cada vegada que perdiem em sirlaven 16 punts o així. A part, va arribar un punt que si no era per jo ningú volia jugar amb ell, d'aquí el canvi que va fer a UE Llosetina, perque ja va arribar un punt que sen va tocar un ou com jo amb lo des punts. Fa un temps, va ser objecte de debat lo de que un usuari tingues diversos nicks, sobre es tema pens que això es una pràctica que la pot fer qui vulgui, però no em cansaré de dir que si totes les partides fossin a 12 punts, en part s'erradicaria aquest "problema" per així dirho. Saber si un truquer es millor que s'altra es podria fer d'un altre manera, per exemple amb un balanç amb partides guanyades/perdudes... sa qüestió és donar idees. Aquest format de puntuació estil "classificació ATP de tennis", no és dolent,sempre i quan es respecti la seva netedat, no fent mangarrufes per a botarsel, però això desgraciadament és una cosa que no es pot controlar.

Aquest és el meu punt de vista, esper no ofendre a ningú amb les meves paraules. Com ja dic, és una crítica constructiva i al mateix temps planteig una sèrie d'idees perque siguin objecte d'estudi.

Salut i bons trucs.
Respon