Abans de res felicitats,no es troba cada dia una pàgina per jugar a truc de franc.Llàstima que no acabi d'arrancar,se gent es impacient sa veu.
Be només he jugat un cop,però es va donar sa circumstancia que en una de ses mans,es va empatar sa primera rodada i com és sabut ,llavors es tenen que tirar ses altres dues cartes sa més grossa adamunt s'altre.Entenc que no deu ser bo de fer peró es programa no contempla aquest fet.Estaria be que ho tingués en compte.No n'estic segur però em va semblar que fins i tot es podien tirar ses cartes sense cap ordre ,per exemple ses 3 meves totes d'un cop.Potser vagi ser per es motiu que sa partida estava empatada a 23 i havien envidat i volgut,potser es programa va fer ses seves comptes i sabia qui havia guanyat,desgraciadament es companys se'n anaren i no varem poder sebre que havia passat.De tota manera no està gens malament sa idea i ben segur de aqui a poc temps açò aura millorat molt.
Enhorabona i endavant amb sa bona feina.
empat a sa primera
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Efectivament encara hi ha petits problemets que s'han d'anar millorant, pero gràcies per haver-ho posat aqui al forum i aixi en queda constància. Quan tengui un moment anirem arreglant tot aixo. Gràcies.
P.D. Vos agrairia que tots els errors que vagin sortint els aneu posant aqui al forum i sera millor tenir-los controlats.
P.D. Vos agrairia que tots els errors que vagin sortint els aneu posant aqui al forum i sera millor tenir-los controlats.