es sa primera vegada q escric aqui, ara veurem com va...jeje! no sabeu s'enveja que me fa quan veig q s'organitzen sopars i dinars de retruquers, pero n'hi ha q som un poc enfora per venir! un dia s'hauria d fer-ne un per tots!! o q cada "puestu" en faixi un as mateix temps, aixi q, jo com a menorquina, propos a tots els interessats q a traves del forum ens posem d'acord! tmb voldria afegir, q he vist q alguns proposen fer una sala per jugar a l'estil valencia! jeje.... crec q es interessant, pero a la vagada crec q ha d ser un poc dificil, tenint en compte q hi ha varies maneres d jugar dins la sala, pq a menorca tmpc jugam igual q els mallorquins... pero crec q no es tan dificil i q es una manera "estandard" per jugar tots!
au! sort a tots!! i jo tmb dic... FORÇA BARÇA!! jajaja
volem anar a sopar tots!!
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- Queralbs
- Truquer fix
- Entrades: 1223
- Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
- Ubicació: ses salines
- Contacta:
Benvolguda tts,
Estic totalment d'acord amb tu. De fet, el grup de moderadors haviem parlat de la possibilitat d'organitzar una diada simultània a Menorca, i també poder-hi enviar els polars que s'haguessin comanat. Però malauradament es va quedar amb el parlar.
Pots estar segura que farem el possible perquè a partir d'ara s'organitzin les mateixes activitats a Menorca que a Mallorca.
Estam molt contents de poder compartir tan bones estones en aquesta web amb vosaltres, ... i no es pot descartar el fer una diada conjunta
... encara que això ja ho veig més difícil.
Salut i sort!
Estic totalment d'acord amb tu. De fet, el grup de moderadors haviem parlat de la possibilitat d'organitzar una diada simultània a Menorca, i també poder-hi enviar els polars que s'haguessin comanat. Però malauradament es va quedar amb el parlar.

Pots estar segura que farem el possible perquè a partir d'ara s'organitzin les mateixes activitats a Menorca que a Mallorca.
Estam molt contents de poder compartir tan bones estones en aquesta web amb vosaltres, ... i no es pot descartar el fer una diada conjunta

Salut i sort!
Es bona idea això de fer diades simultànies. Jo vaig sacrificar el meu polar per un billet d'avió . jejejejeje
No heu pudíem tenir tot!
No heu pudíem tenir tot!
- El-Pasificador
- Truquer novell
- Entrades: 58
- Membre des de: ds. maig 13, 2006 0:00
jo vull anar a menorca a sopar, alla NO MA CONEIXEN I MA PODRE ENGATAR, JA,JA.
Visca Menorca i ses menorquines, je,je
Visca Menorca i ses menorquines, je,je