Enquesta per vetar l'entrada a n'en Collonsdepuput i Toninai

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

El-Pasificador
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 58
Membre des de: ds. maig 13, 2006 0:00

Amb ses cartes que duies perdut, es meu cuset els guanya a nel envits. Sempre tens sa guixa girada per amunt. Pero ja et llegara el verano.

pd: Això pareix salsa rosa, ja,ja
El-Pasificador
Truquer novell
Truquer novell

collonsdepuput ha escrit:avui horabaixa he tengut es plaer de seure a una taule ( a can lame ) en contre den pasificador......jajajajajajaja li he fotut un repas que fins hi tot es seu company li a arrivat a dir ke no en tenia ni puta ideda....encare men rig ...jajajjajajajaja ma volgut fer 4 vegades dos mes i li han caigut tantes vegades un tots ke li han fet tremolar ses cames.......jo pensave que en lo ke xerrave per aki en sabrie mes......

i tu tutuc calla que grenaras sa nave tota sa semane...jajajajaja

au ...tonina ajudem dalis canya a n'aquesta guarde
Jolins collons jo he tengut sa desgracia de dinar devora tu, ja,ja,ja
El-Pasificador
Truquer novell
Truquer novell

collonsdepuput ha escrit:avui horabaixa he tengut es plaer de seure a una taule ( a can lame ) en contre den pasificador......jajajajajajaja li he fotut un repas que fins hi tot es seu company li a arrivat a dir ke no en tenia ni puta ideda....encare men rig ...jajajjajajajaja ma volgut fer 4 vegades dos mes i li han caigut tantes vegades un tots ke li han fet tremolar ses cames.......jo pensave que en lo ke xerrave per aki en sabrie mes......

i tu tutuc calla que grenaras sa nave tota sa semane...jajajajaja

au ...tonina ajudem dalis canya a n'aquesta guarde
Na Toninaina permi que esta acollonada, ja,ja.... No voldra tornar jugar amb jo, amb sa qui he montada, je,je.

Ma caxis ja deia que t'hauria d'haver aferrat dues memcollades avui, pero com que hi havia t'om pare no he dit res, ja,ja.

I un altre cosa, porem publicar que en collons per la fi despres de molts d'intens m'ha guanyat un truc. Perque no vol jugar amb jo perque el ves i dona sa casualitat que quan juga en contra sempre perd!!! au debate
El-Pasificador
Truquer novell
Truquer novell

2006-07-24 20:31:15 collonsdepuput-morientes vs. El-Pasificador-baalti

M'ha costat molt jugar contra tu per que mirant ses estadistiques feia 4 mesos que no t'havies assegut contra meva. Perque serà? Resposta. Estas ACOLLONAT.
Aixi que deixa de ferdar per un pic que has tengut sa decència de no esquivarme i du sa SORT (per queen vares dur molta) de guanyarme.

Ja,ja
collonsdepuput
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 190
Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
Ubicació: Es Pla de na tesa

far 4 mesos perke te vaig dir ke no tornaria jugar amb tu i no ho he fet i no ho fare......perke me vesaves es cantos ....
El-Pasificador
Truquer novell
Truquer novell

Estava diguent en contra que fa 4 mesos, amb jo es dos darrers els has guanyats, fantasmet, fuera, que te vetin s'entrada ale, ja,ja
Respon