Bon vespre
Veig que això torna agafar direcció enlloc un altre pic, sa solució no la sé, pens amb moltes però no venc ara n'això. Personalment veig que cada pic que entr som es mateixos i cada pic menos es que entram. I si, encara, hi ha es 4 que pareix que hi va sa vida amb sos punts fent trampes, passant de 1660 punts a 1880 amb 2 dies, que dius, enserio te penses que som beneits? I encara sa prepotència en 5a marxa... a jo personalment m'en toc un ou, però sé que hi ha gent que no, i entrar a sa pàgina a discutir o veure mal rollo...pues crea això, mal rollo. Que propòs? Un seguiment des personatges que tothom coneix, i simplement, actuar davant pràctiques que, sense cap dubte, no afavoreixen a n'es colectiu, que per cert, en sa majoria es un 10!!!! I es una pena que sa torni disoldre per 4 "fantasmes sense gensol" com deia es meu predí truquer"...
Salut!!! Amem si sa pot fer una jornada de truc, bona companyia i bons aliments!!! I si cau colque gintònic ben vengut serà!!!!......
S'en va a pique un altre pic
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Hola Bernat, primer de tot, gràcies per la teva preocupació o interés. Crec que tots volem el mateix, que retruc.net visqui molts d'anys més en salut.
Per la nostra banda farem tot el possible per oferir millores i alicients per que la gent entri a jugar, tot i que és difícil perque la competència és ferotge. Ja avís que preparam sorpreses per l'inici de "curs". A part d'això el que volem aconseguir és que la gent gaudeixi de jugar, així més serem, per tant, el que comentes sobre determinats usuaris, el comportament dels quals molesten i desincentiven el fet de voler jugar, no es pot tolerar, però només hi ha una solució: tractar amb ells personalment.
Per tant t'anim a escriure a info@retruc.net per comentar qui són, què fan, etc... i noltros intentarem resoldre el tema amb ells. És la única solució i a vegades és efectiva.
Una abraçada i llarga vida a retruc.net
Per la nostra banda farem tot el possible per oferir millores i alicients per que la gent entri a jugar, tot i que és difícil perque la competència és ferotge. Ja avís que preparam sorpreses per l'inici de "curs". A part d'això el que volem aconseguir és que la gent gaudeixi de jugar, així més serem, per tant, el que comentes sobre determinats usuaris, el comportament dels quals molesten i desincentiven el fet de voler jugar, no es pot tolerar, però només hi ha una solució: tractar amb ells personalment.
Per tant t'anim a escriure a info@retruc.net per comentar qui són, què fan, etc... i noltros intentarem resoldre el tema amb ells. És la única solució i a vegades és efectiva.
Una abraçada i llarga vida a retruc.net
Hola a tots, Jaume, aixo que comenta en Bernat te molt que voure amb lo que te vaig dir de poder explorar ses partides dels demes i poder voure a quina hora jugan, amb qui jugan, la duracio de ses partides, etc. tu me vares dir que per tema de proteccio de datos no es pot fer sense demanar autoritzacio a cada usuari, pero jo no estic d'acord crec que aixo no son datos de caracter personal, son resultats de un joc avon domes surt el nik i el resultat de sa partida, no surt ni el telefono ni la direccio ni el nom dels usuaris .
Com diu en Bernat alguns de noltros casi casi no jugam i anam perdent interes, arriba un moment que gastam mes temps intentant evitar que mos enganyin que disfrutant del joc en si, se crea un ambient de desconfiança.
Sabem que tot aixo es molt mal de controlar i que posiblement no canviara gens ni mica.
L'hi has dit a nen Bernat que informi per privat de lo que trobi que no esta be, pero per poder fer aixo es necesari disposar de sa informacio del explorador de partides de tots els usuaris.
Salut !!! i molts de trucs per tots !!!
Com diu en Bernat alguns de noltros casi casi no jugam i anam perdent interes, arriba un moment que gastam mes temps intentant evitar que mos enganyin que disfrutant del joc en si, se crea un ambient de desconfiança.
Sabem que tot aixo es molt mal de controlar i que posiblement no canviara gens ni mica.
L'hi has dit a nen Bernat que informi per privat de lo que trobi que no esta be, pero per poder fer aixo es necesari disposar de sa informacio del explorador de partides de tots els usuaris.
Salut !!! i molts de trucs per tots !!!
Com bé diu en Pedro, tots sabem qui fa trampes i qui m'hos pensam que no. Per es tema de que hi ha molta competència, jo diria que és sa millor pàgina que hi ha per jugar a truc, o almenos sa que jo conec. És vera que alomillor jo personalment m'enpreny quan veig injusticies perque pas tant de gust de fer 2 trucs sans es vespre, que a pics si no les faig pareix que me falta colque cosa per anar a durmir, i darrerament me costa fer-los i passar gust, però confii que sa compondrà i no passarà lo de fa 8 anys enrera!!!!!
Salut x tots i lo demés ve tot sol
Salut x tots i lo demés ve tot sol
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
Una llastina que pase tot aixó.
Per 4 malcriats, "per no dir algo mes fort", s'embruta el ambient i aixó no afavoreix el bon rollo que en general hi ha a la comunitat de retruquers.
El pitjor d'aquesta situació es que estos 4 personatjes ni miren el forum, ni saben de les concequencies, ni es preocupen per la salut de retruc, que prau faena dona tractar de que tot-hom puga gaudir de bons trucs en bon ambient.
Tot aixó a ells se la trufa.
En fi. No podem permetre que 4 carabases arruinen aquesta meravella que es retruc, que tantes bones estones ens fa pasar.
Salut i Truc amics i com diu Jaume, denuncieu aquest comportaments per tal de pendre cartes en el asunt. Quanta mes informació tingam, mes mesures es podran pendre per tal de anar purgant a estos indesitjables.
Per 4 malcriats, "per no dir algo mes fort", s'embruta el ambient i aixó no afavoreix el bon rollo que en general hi ha a la comunitat de retruquers.
El pitjor d'aquesta situació es que estos 4 personatjes ni miren el forum, ni saben de les concequencies, ni es preocupen per la salut de retruc, que prau faena dona tractar de que tot-hom puga gaudir de bons trucs en bon ambient.
Tot aixó a ells se la trufa.
En fi. No podem permetre que 4 carabases arruinen aquesta meravella que es retruc, que tantes bones estones ens fa pasar.
Salut i Truc amics i com diu Jaume, denuncieu aquest comportaments per tal de pendre cartes en el asunt. Quanta mes informació tingam, mes mesures es podran pendre per tal de anar purgant a estos indesitjables.
Bon vespreee!!
Ara se suposa que vaig primera no??
es que amb tanta pols no veig qui va primer
Ajajajjajaja entre por , curta que soc i els clons que juguen desde el sofa…jojojo
i perden!!!..
Visca es truc net
El que val ,el que compte,lo altre es morralla 
Salut i trucs netss

Ara se suposa que vaig primera no??
Ajajajjajaja entre por , curta que soc i els clons que juguen desde el sofa…jojojo
Salut i trucs netss
Jo pensaba si serie posible Fer de se sale café un llok on entra x jugar sense puns y com entri se Gent o nomes CCR caige en ki caige x orden de erribade sense sebte en k jugges