BON DIA,
Ara me sentia inspirat i volia fer una proposta a veure si agrada al personal.
Ja que tots els usuaris que arriben al top-10 son grans juagadors i per tal s'ha de reconèixer que són "bons" truquers ...jejeejejeje.... a part de qualcú.....jejeejje. Jo trob que es mereixen el reconeixement i el respecte que toca, i aqui va la meva proposta. Seria possible que devora el nick afegir una medalleta , un asterisc o qualsevol altre cosa, per saber que ha estat al top-10, per sempre?
D'aquesta manera pentura sa gent no tendria tants de nicks? me deman jo.jejejjejejeje.....
Aixi podran estar orgullosos tots els que han estat allà d'alt i jo si arrib qualque pic.jejejje....
Au ja ho he dit.
Jaume , no me peguis,no te vull fer, fer mes feina, tú tranquil fins a ses eleccions hi ha temps jejejjejejejejejejeeeee......
Anau amb compte amb s'aigua.
MEDALLA PER ELS TOP-10
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
M'agrada aquesta idea!
No sé mestre obrador si duria molta feina, però pentura serviria perque no hi hagués tant de cops per arribar o per matenir-se al TOP. Una vegada s'hagi aconseguit arribar ja no importaria que se fessin nous niks per seguir al Top, ja tendrien sa seva medalla.
Ben pensat tenista
Au, A fer trucs s'ha dittttttttt
No sé mestre obrador si duria molta feina, però pentura serviria perque no hi hagués tant de cops per arribar o per matenir-se al TOP. Una vegada s'hagi aconseguit arribar ja no importaria que se fessin nous niks per seguir al Top, ja tendrien sa seva medalla.
Ben pensat tenista
Au, A fer trucs s'ha dittttttttt
bon vespre
Tonina veig que amb aquesta nova i bona proposta des tenista com dius, te surten ells ulls d'alegria, no sé perque será.
jejejejjejej.
I per es qui no pasen dels 1501 no hi haurá res de consolació, que no siguin garrotades , un TOTS sense cap envit o un JOC FORA en so 4 de copes.
jajajajaja.
Au a jo tot lo que sigui feina per es altres ja me va bé, vot a favor
, per si un cas cualque dia i arrib.
Mestre Obrador, de moment a ses medalles poden eser retalls de llaunes de Coca Cola penjades amb un clau ganxo
. En acostarmos a nes 1700 ja proposarem algunes millores,
jijijijijii.
Bona Nit a TOT@S.
xisco M A S E T

Tonina veig que amb aquesta nova i bona proposta des tenista com dius, te surten ells ulls d'alegria, no sé perque será.

I per es qui no pasen dels 1501 no hi haurá res de consolació, que no siguin garrotades , un TOTS sense cap envit o un JOC FORA en so 4 de copes.

Au a jo tot lo que sigui feina per es altres ja me va bé, vot a favor

Mestre Obrador, de moment a ses medalles poden eser retalls de llaunes de Coca Cola penjades amb un clau ganxo

Bona Nit a TOT@S.

Jo ho veig amb bons ulls, caldrà mirar si li duu molta feina a l'amo.
M'agrada la idea.
Besos, guapos
M'agrada la idea.

Besos, guapos

- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
M'agrada! seria questió de definir exactament "Quan donam la medalleta" i quantes, per desencoratjar als toptenistes a romandre allà per sempre. Per exemple es podria fer que cada cop que si arribes al top, et donen 1 medalleta, i cada cop que arribes al nº 1, que en tenguis una altra, així, si un arriba al nº 1 voldrà seguir jugant per aconseguir més medalles, i no quedarà aturat allà.
Es una idea, però necessita més elaboració.
Es una idea, però necessita més elaboració.
Que Bon Dia tenguem Tots.
Lo que faseu estará ben fet. Aprofitaré aquesta secció per fer un comentari a N'Obrador o per donarli mes feina, jejejejeje.
Be es cas es que ahir jugava junt amb en JOAN GRIS, crec que contra En Palem i En Tiano, diré també que sa sort mos va ajudar, pero no van per aqui ses escopetades, va eser una partida divertida amb gent con ha de eser que saben gonyar i perdre cuan es toca i pasar-ho bé sempre, en definitiva les promet un negatiu a tots, jajajaja es broma. Cuan li toca a N'en JOAN sa sorpresa es inmillorable li pos un positiu veient que sa mitja no arriba a 10 cuan es bon senyor no té cap negatiu o el manco a jo no me surt, inclús vaig provar de posarli un negatiu per veure si podia eser un tema de cálcul i tampoc.
Bé aqui queda aixó de totes maneres un 10 per aquest senyors.
XISCO maset

Lo que faseu estará ben fet. Aprofitaré aquesta secció per fer un comentari a N'Obrador o per donarli mes feina, jejejejeje.
Be es cas es que ahir jugava junt amb en JOAN GRIS, crec que contra En Palem i En Tiano, diré també que sa sort mos va ajudar, pero no van per aqui ses escopetades, va eser una partida divertida amb gent con ha de eser que saben gonyar i perdre cuan es toca i pasar-ho bé sempre, en definitiva les promet un negatiu a tots, jajajaja es broma. Cuan li toca a N'en JOAN sa sorpresa es inmillorable li pos un positiu veient que sa mitja no arriba a 10 cuan es bon senyor no té cap negatiu o el manco a jo no me surt, inclús vaig provar de posarli un negatiu per veure si podia eser un tema de cálcul i tampoc.
Bé aqui queda aixó de totes maneres un 10 per aquest senyors.

- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Bona reflexió maset. El fet és que el que compta per posar la nota (de 0 a 10) és la diferència entre vots positius i vots negatius. El 10 està devers els 55-60 vots. Per tant un que du 70 vots positius i 15 de negatius (70-15=55) pot tenir un 10 i un que només en du 40 de positius i cap negatiu (40-0=40)no arriba 

- Mcenroe
- Truquer habitual
- Entrades: 163
- Membre des de: dj. maig 04, 2006 0:00
- Ubicació: Felanitx-Son Garí
Bones , menos mal que agradat aquesta proposta.
Però crec que això dels nicks ja no ho arreglarem amb res ja.
Uns companys meus truquers ja s'han "fotut" de jo i s'han fet un nick per riure-se'n .... jejejejeej .... quins cabrons, con perdón.
Els fotré una troncada ...........
adeu
Però crec que això dels nicks ja no ho arreglarem amb res ja.
Uns companys meus truquers ja s'han "fotut" de jo i s'han fet un nick per riure-se'n .... jejejejeej .... quins cabrons, con perdón.
Els fotré una troncada ...........
adeu
Bones a tots, primer de tot, i abans de res, me podrieu dir amem davers kines hores, arriben es bons trukers a fer un truket aki??? perque jo, sa majoria de vegades que venc a fer un truket, nomes me trop esparralls que no saben ni ses peses, o ninets que no fan mes que dir dois i posar a parir sa gent, i no pas gust de jugar, per això nomes solc jugar kuan trop kolk amic pes msn, i kedam per ferne un, perque sino tenc mes mala sort k el papa. Moltes graces per endavant.
I ara nomès dir, que lo de ses medalles es una bona idea, perque, crek k aixi es top ten rotarà més aviat, (aixi i tot densa que n'obrador va posar sa mesura des 15 dies, ja se mou, jeejjeje). Au joves feis bonda, i ja direu coses, si vos puc ajudar en res, ja mo fareu saber
I ara nomès dir, que lo de ses medalles es una bona idea, perque, crek k aixi es top ten rotarà més aviat, (aixi i tot densa que n'obrador va posar sa mesura des 15 dies, ja se mou, jeejjeje). Au joves feis bonda, i ja direu coses, si vos puc ajudar en res, ja mo fareu saber
Un bon truc despres de sopar una copeta d'herbes i un bon montecristo, aixo es l'ostia!!!!!
Bones Mayal, prova de conectarte a partir de les 21,00, es s´hora que jo me conect i te puc assegurar que hi ha sempre una trentena de trucadors que val la pena jugar.
Ara be, també es més dificil gonyar 1 truc perque es nivell es més alt.
En podria anomenar cualcun, peró segur que m'en deixeria molts, prova tu i ja me contesteras.
Un saludo i a trucar s'ha dit.
Ara be, també es més dificil gonyar 1 truc perque es nivell es més alt.
En podria anomenar cualcun, peró segur que m'en deixeria molts, prova tu i ja me contesteras.
Un saludo i a trucar s'ha dit.
Moltes gracies Jaroma, aixi ho fare, jejejeej
Tres tresos mai perden
- Mcenroe
- Truquer habitual
- Entrades: 163
- Membre des de: dj. maig 04, 2006 0:00
- Ubicació: Felanitx-Son Garí
Hola Mayal,
En Jaroma ja t'ha dit ses hores que hi ha es bons trukers, ell no hi es però.jejejejejeje......
L'altre vespre vaig jugar contra tú, va ser una partida collonuda 23-23 al 3º cantó , el final ja es sa sort dels envits o no...... ameam si en feim més.
Lo de sa medalla he pensat Jaume, com ses medalles que has posat de truquer novell, truquer habitual i truquer asidu, una cosa aixi o parescuda,no se si m'entens..............
au al.lots a fer un poc de feina.
adeu
En Jaroma ja t'ha dit ses hores que hi ha es bons trukers, ell no hi es però.jejejejejeje......
L'altre vespre vaig jugar contra tú, va ser una partida collonuda 23-23 al 3º cantó , el final ja es sa sort dels envits o no...... ameam si en feim més.
Lo de sa medalla he pensat Jaume, com ses medalles que has posat de truquer novell, truquer habitual i truquer asidu, una cosa aixi o parescuda,no se si m'entens..............
au al.lots a fer un poc de feina.
adeu