Modales en las partidas

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
JOENVIT
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 450
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 0:00
Ubicació: inca

Antes de aprender o de que te enseñen a jugar , se tendria que aprender a respetar el juego y los jugadores . Ya estoy hasta los mismisimos de encontrarme con lo mismo siempre , partidas imposibles y para rematar " jugadores " irrespetuosos que se rien porque pierdes y porque aun teniendo la partida ganada con los puntos que te juegas , te aumentan la apuesta . Por muy bien que juegues , por muchas partidas que ganes , con suerte o sin suerte , hay que saber ser un señor en la mesa y adaptarse a la situacion , por desgracia muchos de estos señores ya no juegan aqui .
Imatge
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

+1 :ditr:
Imatge

Amunt Sempre!!
coloma
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 10
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 0:00

Tens tota la raor :ditr: :clap:
Això no es lo que era, ni aprop fet-si :study: :scratch:
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

:clap: :clap: Di que si amic meu, cuant de tens fa d'aixó que es qui gonyava ho feia respetuosament :think: , ido molt.
sempre he dit que sa millor victoria es aceptar una derrota, cuant sapiguen fer aixó sabran gonyat amb respecte. :O)
Com dius tornam estar a un cul de sac de al.lotons i per desgracia cualcun ja amb es collons peluts que millor si duguesin bolquers, per ses ninades que fan. Pero com que no es nou aquest tema, pues a agontarse, pasen mes gust de tenir clons, jugar entre ells per poder estar dins els primers de sa llista, pero :think: i que demostren amb aixó :scratch: res, i com e dit abans com que no es nou ho deix aqui.
Per cert aprofit per donar sa benvinguda a un nou usuari que he vist per aqui "MASSET", si realment es nou enhorabona i jo :ssh: , pero es qui me coneixeu vos avis no som jo, de "maset" nomes ni ha un que sap o no sap jugar o deix a criteri de cadescun, no tenc que demostrar res i si ho tenc que demostrar crec que ho tenc demostrat de sobra, aixi que m'agradaria que aquest nou usuari no sigui un de tants que se han creat per fer jugades rares "d'amiguetes" per fastidiar als altres.
Podria escriure fins demá matí pero m'estim mes fer cualque truc avui que puk.
** Xisco MASET **
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

:doh: :doh: sempre e estat igual, tir sa pedra i despres mir cap on le de tirar, deman disculpes d'una cosa :doh: :doh: de sa confussió de lo de "MASSET", ho e vist apuntat a events torneig de muro "MASSET-MARIAINET" de part d'en Juanvandam, podria ser que siguin els seus noms i no siguin usuaris de retruc.net, com e comprovat recentment, ale ido disculpes per el mal entés.
** Xisco MASET **
murci_ana
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 36
Membre des de: ds. març 18, 2006 0:00
Ubicació: cartagena

Tienes toda la razon
Respon