Entrar des d'un portàtil a la pàgina de retruc
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
Ahir també tenia u mateix problema que na Pepa però avui ja m'ha entrat bé! El mateix per la llista d'usuaris inscrits, ja funciona correctament!

has tirat s'ordenador i n'has comprat un de nou a que si miqueel? ho veuus Pepa.. Consummmm
hem de viure tots.. i tots els funcionaris mos deixen nets... aixi que han de gastar venga gastooo

SES COPES NO S'ENGATEN!!! PERÒ AJUDEN!!
morey ets un provocador. T'has superat amb aquest comentari. Te contestaré en privat.
obrador ha escrit:No sé que t'he de dir.... pots dir quin windows empres? si té firewall activat?
Hola Jaume,
Utilitzo Windows 7 i vaig desactivar el firewall de windows, però segueix sense funcionar.
Au, no li donem més voltes. Havia reinstal·lat java i no funcionava, havia desactivat s'escut de correu electrònic de s'antivirus i no funcionava, havia desactivat es firewall tant de s'antivirus com de windows i no funcionava... no se. Ara he tornat desactivar s'escut de correu e de s'antivirus i ja me deixa entrar.
Aquesta informàtica
Bah, no entenc res de res

Gràcies de nou per l'interès
Mem si avui podré fer un truc.
Aquesta informàtica
Gràcies de nou per l'interès
Ido me sap greu dir-te que deu haver estat un "espejismo" perquè ja no torna funcionar. Estic fins es nassos!!! I això que no he tornat tocar res des d'avui capvespre. Pareix que té vida propia