Seria molt complicat crear una aplicacio android de retruc.n

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
Macguiver
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 13
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 0:00

Perque estaría de conya poder jugar al mobil a on volguesim i ja que demanam tambe l'aplicacio per iphone

Salu2 i gra6
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

No se si hi havia no se kins putes problemes du java pero... :study: ja s'ha demanat altres vegades i hi havia coses xungues jeje. Pero si claro, estaria molt xulo
Imatge
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Home, crec que la nova versió feta amb javaFX podria ser que sigui molt més fàcil que es pugui utilitzar amb Android o l'IOS, però ho hauria de mirar. Algú ha provat de carregar la versió nova de retruc.net amb un mòbil?
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
Macguiver
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 13
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 0:00

De totes maneres gra6 :ditr:
banyabufari
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 10
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 0:00
Ubicació: BANYALBUFAR

Per demanar que no quedi!!! :uep: , Com altres usuaris que hauran provat de jugar a truc per el mòbil :few: :few: , imagino que més o menys tots amb semblant resultat :scratch: jo us explicaré la meva experiència. 8O
Els passos inicials com amb el pc és entrar el nom d'usuari + password, :salut: :salut: un cop fet això navego per tot arreu sense cap problema ... fins que arribo a les portes del truc (la sala) :xx: :xx: en la qual i com passa a vegades amb els pc's es carreguen les emoticones però la pantalla es queda en blanc 8) (a la base inferior esq. diu llest), provo a recarregar amb idèntic resultat :doh: :doh: .
el meu mobil en concret fa servir symbian versió 04/09 + Java TM MIDP 2.0 :study:
El mateix fet o molt semblant al que em ocorria al principi amb el pc en tenir instal.lat el Avast que circulaven per tot però sense arribar a port :oops: .
La solució :pray: crec és molt més difícil del que per ara es presumeix ja que els fabricants :||: :||: :||: tenen tendecia a tirar cadascú pel seu camí i si ells no len alguna cosa com la KVN anàloga a la màquina virtual de Java JVM dels usuaris res podrem fer. :no: :no:
Però no hi ha res impossible per als nois de la web no és veritat?
:dance: :dance: :dance: :dance:
Respon