ademes pq putes sa de convidar a provar si sabeu q no funciona pots cunvidar ara mateix la gent amb proves i q? peorrrrrrrrrrr
ses proves basta q continuin com ara i punto.i cunvidar es jugadors q trobeu aixi com ara.
com conseguir que aquesta pagina torni ser lo que era
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:

Em pareix molt millor que, en lloc de perdre el nick, es reinicii la seva puntuació i valoració, ara bé, les partides jugades, guanyades i perdudes, no crec que hi hagi forma de esborrar-les, perquè afectaria als jugadors que han jugat amb ell, o sigui, no puc eliminar una partida d'un jugador sense eliminar tota la partida.
Però si que al fer els 30 dies de prova, es pot posar a 1500 o inclús, llevar del tot la puntuació i que no compateixi, m'explic i de passada ho resumeixo, a veure si anam tots pel mateix camí:
1.- Fase de quarentenaUn usuari es registra, entra com ara mateix, sense CCR ni puntuació ni res. Té 20 o 30 partides en mode "normal", sense CCR.
2.- Fase CCR gratis després del període de quarentena, l'usuari té un temps de CCR gratis (30 partides, per exemple) amb puntuació, i tot.
3.- Fase de tria l'usuari ha de triar, o bé fer-se CCR o bé perdre tot el que ha aconseguit, punts, etc. i torna a l'estat "normal". Tornam a començar a la fase 1.
És a la fase 3 on discutim si és millor que perdi el nick o que perdi tots els drrets, jo crec que és millor que simplement perdi els drets, ja que si perd el nick, simplement se'n farà un de nou.
Quan a la fase 2, en lloc de 30 partides CCR es podria fer que tingués un temps gratis, per exemple 3 mesos o 1 any... no sé es pot fer amb partides o amb temps. Pel programa seria molt més fàcil per temps, però si s'ha de fer per partides, es fa.
A la fase 3 es tornaria a començar automàticament el procés? o sigui el mateix usuari tornaria a ser CCR al cap de 20 o 30 partides? No és mala idea que el procés es repeteixi indefinidament, per recordar a l'usuari que hi ha el CCR i un dia o l'altre s'enganxaria. També hi ha la opció simplement que al cap de la fase 3 l'usuari no tornaria a ser mai més CCR gratis.
Una pregunta important: què feim amb els usuaris que ja existeixen? si ja han fet més de 20 partides, tots CCR?
Salut!
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
Qualqun me dirà boques... però... aquest problema Jaume el tens perque deixes que se facin nick... crec que és bastant més sencill si els nicks que entren com a nicks son els unics que poren jugar a CCR el mitjà d'identificació dels demés és simplement no tenir cap compte Usuari0001 fins a usuari9999 que entri qui vulgui però no és necessari que s'hagi de fer un compte per jugar
Domes una opinió,
Me pareixen unes idees molt bones las que esteis plantetjant, i aquesta darrera que diu en morey me pareix bastant acertada, es a dir, si algú entra a jugar per primer pic entre amb un nom generic i prova la pàgina, despres per participar i crearse un nick i que et reconeguin has de pagar la cuota corresponent.
A la gent que li agrada jugar a la pàgina i que li agrada que el coneguin (com jo mateix) te el seu nick i el te gelos, cosa que no ho podries aconseguir amb un nick generic.
Amb el nick genéric no es obtendrien punts i no sortiries a les classificacions (sempre k es pugui fer aixo, no o se), si es vol participar en elles tas de crear el teu propi nick.
Amb aixo tambe estaria solucionat el punt al que feia referencia en Lafalta que era posar un color distintiu als nous membres (aixi no faria falta).
Tot aixó pot arribar a bon port sempre i cuant la gent s'apunti i pagui la cuota corresponent i jo crec k si la cuota es redueix com esteis diguent molta de la gent que esta jugant ara i no es ccr s'hi fara.
Salut

Me pareixen unes idees molt bones las que esteis plantetjant, i aquesta darrera que diu en morey me pareix bastant acertada, es a dir, si algú entra a jugar per primer pic entre amb un nom generic i prova la pàgina, despres per participar i crearse un nick i que et reconeguin has de pagar la cuota corresponent.
A la gent que li agrada jugar a la pàgina i que li agrada que el coneguin (com jo mateix) te el seu nick i el te gelos, cosa que no ho podries aconseguir amb un nick generic.
Amb el nick genéric no es obtendrien punts i no sortiries a les classificacions (sempre k es pugui fer aixo, no o se), si es vol participar en elles tas de crear el teu propi nick.
Amb aixo tambe estaria solucionat el punt al que feia referencia en Lafalta que era posar un color distintiu als nous membres (aixi no faria falta).
Tot aixó pot arribar a bon port sempre i cuant la gent s'apunti i pagui la cuota corresponent i jo crec k si la cuota es redueix com esteis diguent molta de la gent que esta jugant ara i no es ccr s'hi fara.
Salut

A mem.. l'idea que he proposat és bona... però hi haurà gent.. que per començar a coneixer un xat... no voldra pagar per jugar... el fer-se nick i histories... això per la gent que ja és de retruc.. està collonudissim però per la gent futura i nova que intentarà incorporarse... no sé no acaba de ser una gran idea... perque al principi tothom abandona a mem si mos entenem, jo ho he fet.. i qui hagi entrat i no hagi abandonat mai que ho digui
de totes maneres... si el que voleu és això...és de les poques formes d'enganxar a la gent.. veure el bon grup que hi ha, i el bon rollo que es forma donant dret a poder escriure als forums amb opció a constesta a través de msn. No sé és una simple opinió...
bé que la idea ha estat d'un copero i no d'un xapista radical
com totes ses bones idees....

xapista radikal

aqui hi ha nivell si senyor

Hola a tots i totes!
veig que han tornat els veteranos!!!Quina monada!
Amem si despres d'aquestes llargues vacacions aixo tira cap envant

Pd Miki rei meu com estas?Tambe te deixat abandonat caxis

Amem si despres d'aquestes llargues vacacions aixo tira cap envant

Pd Miki rei meu com estas?Tambe te deixat abandonat caxis

aqui sidea es de totsssssssssssssssssss.
jajajajjaja
i per favor copetes i orets abstenerse de medallas.jejejeje domes faltaria aixo i ses medalles ja es posaran quan tot sigui real de moment es prototips no es pagan son per mirar i no tocar.
protesto pq ara resultara q es trunfos seran copes jajajjaja aqui sa llengo de bastos ahora i siempre.
jajajajjaja
i per favor copetes i orets abstenerse de medallas.jejejeje domes faltaria aixo i ses medalles ja es posaran quan tot sigui real de moment es prototips no es pagan son per mirar i no tocar.
protesto pq ara resultara q es trunfos seran copes jajajjaja aqui sa llengo de bastos ahora i siempre.
Jo mos tora sortir es garrotin GROS, si si molta llengo de bastos podeu tenir, pero poca boca per tanta de llengoayayay ha escrit:aqui sidea es de totsssssssssssssssssss.
jajajajjaja

Di que si MOREY, S'idea es clara pero si la volen per dir que tenen algo, dali noltr4os en tendrem mes

** Xisco MASET **
kaima ha escrit:Hola a tots i totes!![]()
![]()
Amem si despres d'aquestes llargues vacacions aixo tira cap envant![]()
Pd Miki rei meu com estas?Tambe te deixat abandonat caxis![]()
festaaaaaaaaaaaaa.
mmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmm
esa es mi niñaaaaaaaaaaaaaaaa
despres de veure aixó, record que ni va haver que digueren que en maset, xerrava i xerrava sense dir resmorey ha escrit:un 11 a l'idea![]()
![]()
![]()
Mestre maset... inclus el kefe dels garroteros hi està dacord
![]()
l'haurem de fer copero
![]()

De tot el que deis, jo som novell i juc de tant en tant, pero m'agrada i sa veritat crec que enganxa, es un joc sà, divertit i d'amics. He de reconeixer que no som CCR i gracies que me convidaren e provat ses sales, per lo que hi juc trob un pok car i aixi com estan ses coses

Lo que deis de baixar cuotes o trob millor, aixi i tot per 10/15€ ja no suposa tant i mes si no hi jugues molt.
Per tot el demes no queda mes que

Seguiré llegint....

PD Benvinguda KAIMAAA

- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Pens igual que tu, copes, el que he après amb aquests anys, i mira que fa 6 anys ja de retruc.net (aviat 7!) és que el més important són els registres nous, si hi ha gent nova, la web és viva, crec que el primer que s'ha de fer és enganxar la gent, i no obligar a res a ningú. I crec que perquè algú es senti còmode ha de tenir el seu nick, és la meva opinió.
Ha de ser fàcil jugar i la gent s'ha de sentir bé, llavors ja vendran les altres coses. Per tant totes les idees que he exposat abans em pareixen bé, però això dels no-nicks no m'eixoca, però bé, per ventura em convencereu.
Tampoc sentim la opinió dels usuaris més novells, que crec que és molt important, però com que ells no entren per aquí, fa mal saber-la.
Ha de ser fàcil jugar i la gent s'ha de sentir bé, llavors ja vendran les altres coses. Per tant totes les idees que he exposat abans em pareixen bé, però això dels no-nicks no m'eixoca, però bé, per ventura em convencereu.
Tampoc sentim la opinió dels usuaris més novells, que crec que és molt important, però com que ells no entren per aquí, fa mal saber-la.
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
Jaajajajajaa, metre Obrador, tu saps per que me ric aramorey ha escrit:Qualqun me dirà boques... però... aquest problema Jaume el tens perque deixes que se facin nick... crec que és bastant més sencill si els nicks que entren com a nicks son els unics que poren jugar a CCR el mitjà d'identificació dels demés és simplement no tenir cap compte Usuari0001 fins a usuari9999 que entri qui vulgui però no és necessari que s'hagi de fer un compte per jugar

SI ja HO DEIA JO!!!!!!