ben parlat amic lafalta, nomes fa falta que fossis mallorqui per ser casi perfecte
Estic amb tu, i jo ja me vaig pronuinciar un pik, per jo o tots moros o tots cristians, no sé cuants ni ha que paguen ni m'importa, lo cert es que com va dir un company de victories poden anar a pocs llocs sense haver de gratarse sa butxeca.
Aixi que fent uns numerillos de pagés, per a mi está mes que clar i poosaré xifres

aleatories
300 CCR's que paguen a 30 = 9.000€ (1 milion i mig de las antigues monedes)
1000 nous afiliats simpatizants a 15€ que no duen enlloc que te fan pasar una estona agradable tot l'anuy ses 24 hores d'es dia = 15.000€ (2'5 millions +/- de las antigues pesetes ) i o lo tomas o lo dejas
+ 4.500 € dels ja afiliats al CCR per el segon any perque el primer podria anar de regal

, ja fareu ses sumes voltr5os materixos que jo no sé si arrib a tant. i tots a jugar mallorqui, valenciá, sales normals per si les hi agradin més i 3d per els mes avançats

, i els que ho vulguin provar nick nou 30 partides de prova i despres a pagar.
Que se fan molts d'afiliats, ses coses van vent en popa i se poden baixar ses cuotes mantenguen un remanent por si acaso, i se troba que en lloc de 15€ se pot baixar a 12€ será ben arribada sa iniciativa vos lo puk asegurar.
Ho sent molt si a cualcú no li agrada, pero per desgracia es aixi.