com conseguir que aquesta pagina torni ser lo que era

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

8O Mai havia vist tant de renou per fer un fixatje, el amic radikal pareix una d'eixes perles brasilenyes que van tots els clubs darrere d'ella per fixarla.

En fi, una cosa volia dir, per tots.....
Esta be el renou que feu per el foro i aquestes guerrilletes entre partits, son molt divertides, pero....

No cregeu que estem desviant-nos del tema principal d'este fil.

Estem tractant de cercar solucions per la pagina, que encara que a algu no li parega esta pasant uns moments delicats en cuant a participació i finansament.

s'ha proposat baixar la cuota CCR a 10 Euros, obrir el truc valencia a les taules generals, pagar el CCR a les trobades... ect
Tot aixó esta molt be, pero es necesiten mes idees :pray:
Imatge

Amunt Sempre!!
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

:clap: :clap: ben parlat amic lafalta, nomes fa falta que fossis mallorqui per ser casi perfecte :few: :few:

Estic amb tu, i jo ja me vaig pronuinciar un pik, per jo o tots moros o tots cristians, no sé cuants ni ha que paguen ni m'importa, lo cert es que com va dir un company de victories poden anar a pocs llocs sense haver de gratarse sa butxeca.
Aixi que fent uns numerillos de pagés, per a mi está mes que clar i poosaré xifres :doh: aleatories

300 CCR's que paguen a 30 = 9.000€ (1 milion i mig de las antigues monedes)

1000 nous afiliats simpatizants a 15€ que no duen enlloc que te fan pasar una estona agradable tot l'anuy ses 24 hores d'es dia = 15.000€ (2'5 millions +/- de las antigues pesetes ) i o lo tomas o lo dejas
+ 4.500 € dels ja afiliats al CCR per el segon any perque el primer podria anar de regal :few: , ja fareu ses sumes voltr5os materixos que jo no sé si arrib a tant. i tots a jugar mallorqui, valenciá, sales normals per si les hi agradin més i 3d per els mes avançats M:-) , i els que ho vulguin provar nick nou 30 partides de prova i despres a pagar.

Que se fan molts d'afiliats, ses coses van vent en popa i se poden baixar ses cuotes mantenguen un remanent por si acaso, i se troba que en lloc de 15€ se pot baixar a 12€ será ben arribada sa iniciativa vos lo puk asegurar.

Ho sent molt si a cualcú no li agrada, pero per desgracia es aixi.
** Xisco MASET **
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

maset ha escrit::clap: :clap: ben parlat amic lafalta, nomes fa falta que fossis mallorqui per ser casi perfecte :few: :few:

Estic amb tu, i jo ja me vaig pronuinciar un pik, per jo o tots moros o tots cristians, no sé cuants ni ha que paguen ni m'importa, lo cert es que com va dir un company de victories poden anar a pocs llocs sense haver de gratarse sa butxeca.
Aixi que fent uns numerillos de pagés, per a mi está mes que clar i poosaré xifres :doh: aleatories

300 CCR's que paguen a 30 = 9.000€ (1 milion i mig de las antigues monedes)

1000 nous afiliats simpatizants a 15€ que no duen enlloc que te fan pasar una estona agradable tot l'anuy ses 24 hores d'es dia = 15.000€ (2'5 millions +/- de las antigues pesetes ) i o lo tomas o lo dejas
+ 4.500 € dels ja afiliats al CCR per el segon any perque el primer podria anar de regal :few: , ja fareu ses sumes voltr5os materixos que jo no sé si arrib a tant. i tots a jugar mallorqui, valenciá, sales normals per si les hi agradin més i 3d per els mes avançats M:-) , i els que ho vulguin provar nick nou 30 partides de prova i despres a pagar.

Que se fan molts d'afiliats, ses coses van vent en popa i se poden baixar ses cuotes mantenguen un remanent por si acaso, i se troba que en lloc de 15€ se pot baixar a 12€ será ben arribada sa iniciativa vos lo puk asegurar.

Ho sent molt si a cualcú no li agrada, pero per desgracia es aixi.
+1
Imatge

ARIANY FOREVER y mes dura q mai.jajajjaja
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert

Ara nammm :uep:

Redeu maset, no em desagrada gens la teua proposta,
les xifres les deixe per el capo "Obrador " pero..
el fons de l'ieda es magnifica.

30 partides de prova, esta molt be per que en cas de ser nou usuari,
si de primeres te demanen pasta per jugar ten vas i au , en cambit si
en 30 partides fas gusanillo....
Es podia posar un avisador en el perfil, algo aixi com;
" Te queden 15 partides , en acabar el periode de prova es cancelara el teu nik i tot el progrés que hagis pogut fer fins ara i pedras totes les dades historiques acumulades en cas de ser nick antic.
Tens l'opció de continuar amb el teu progrés i dades obtenint un conte CCR al preu de ( x ) Euros per tot un any "

Seria important que es cumpliara lo de bloquejar o esborrar eixe nick i totes les seves dades per que a fin de conters a la gent li agrada tindre una personalitat dins la pagina i ser un poc conegut i aixo ho dona tot el nick, si el nick el vas a pedre despres de 30 partides la gent se ho pensara.
Lo que pot pasar tambe es que qui no vullga pagar es torni a fer un nick nou i vaja jugant pero mai arribara enlloc per que a les 30 partides tot a ca una puta.
Tembe pot pasar que un es fasa un nick nou i guanye les 29 partides primeres i fins i tot surta al top i el deixe alli " efecto makelete " i es fasa un nou per seguir jugant pero eixe nick quede alla fora jugar més. Per avitar aixó es pot posar un contador de temps d'utilització del nick que si en un mes no juga sésborra tambe. Aixó soles en els nicks de prova.

Jo afegiria ademés que el nick que estiga en periode de proves es distingixca amb un color unic " verd per exemple " i que fins que et fases un conte CCR no pugues triar color.

La veritat jo ho veig viable al 100 %, per mi endevant :ditr:
Imatge

Amunt Sempre!!
morey
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 139
Membre des de: dj. jul. 31, 2008 0:00
Ubicació: Muro ciutat

un 11 a l'idea :clap: :clap: :clap: :clap: Mestre maset... inclus el kefe dels garroteros hi està dacord :scratch: :scratch: l'haurem de fer copero :mrgreen: :mrgreen:
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

morey ha escrit:un 11 a l'idea :clap: :clap: :clap: :clap: Mestre maset... inclus el kefe dels garroteros hi està dacord :scratch: :scratch: l'haurem de fer copero :mrgreen: :mrgreen:

antes muerto q sensillo jajajajaaa
Imatge

obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Eeeep aquí!

No veig malament la idea. Però jo sempre hi veig els problemes que puguin sorgir en el futur.

El problema el veig en que quan algú hagi jugat aquestes 30 partides, simplement es farà un nick nou per poder continuar jugant gratis i al CCR, crec que és així de clar. Però això té possibles solucions:

Per exemple, que les primeres 20 o 30 partides les has de jugar normal, sense CCR ni res. Quan hagis arribat a aquest límit, i si has conservat una valoració superior a 5, llavors tens 30 partides "gratis", si no fora.

Una altra cosa és què passa quan acaben les 30 partides gratis: es cancel·la el nick? o sigui, estam parlant de nicks com de "usar i tirar"? quan s'acaba, si no pagues, no pots jugar? pot ser una mica dur... no tenc una idea clara sobre això, ho hauria de meditar una mica més... pot ser no sigui mala idea.

Quan als comptes den Maset, són correctes, només fallen en el nombre de CCR anuals. Han baixat molt les subscripcions, amb el que duim d'any, s'han fet uns 35 CCR nous, això, a 30€ són devers 1000€ bastant manco que el que costa el servidor... o sigui que ara mateix estam en nombres vermells.

Me pareix bé rebaixar les quotes, sempre que es facin CCR nous, clar. També estic obert a altres opcions com posar propaganda, etc, però això necessita una feina ben fet extra i això és el que manco temps tenc.
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

be protesto pq batuadeu es nicks no son de usar i tirar,jajajaja
domes me faltaria despres ver de dirma niaynitomo,pero bueno.
sa de pensar be pero sa de fer algo,tot te un risk i per fer sa prova tens un any,aixi q es ccr de sempra de moment tenim sa cuata a 30,despres si la prova no surt be tens lo mateix q tenies aixi q perdra en aquets moments 0.
jo me compromet a seguir pagant aquets 30 euros un temps si sa cosa no funciona i crec q es altres tambe.
ES A DIR PROVEU I PERDIDAS 0 ,LO UNICO SON BENEFICIOS.
I EN CAS DE Q SURTI FIGA QUEDAM TALMENT COM ARA.
crec q sa de provar i noltros o be crec q tots noltros te recolsarem lo q fa repetesc q sa cosa queda sensa cap perjudisi economic.
Imatge

lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert

la gent que ja ha pagat els 30 euros, no crec que a ningu dells
li vaja a saber mal que ara baixen les cuotes, si va be la cosa
en la proxima renovació je sen aprofitaran.

En cuant a lo dels niks, veig be l'idea que dius de 20 partides sense ccr i 10 amb per poder gaudir-ho.

Ara be jo si que seria clar en el punt de pedre el nick si no ten fas CCR.

La gent valora molt tindre un nom i una fama i aixo ho dona tot el teu nick.
Si no pagues,ni 15 o 10 Euros, poc d'apreci demostres a la pagina, si es fa
l'esforç de baixar taxes i la gent no es compromet , per mi la consecuencia
hauria de ser pedre el nick.

Tambe s'aconseguiria que una mateixa persona no pasara el periode de prova amb un mateix nick una i altra volta.

Au, au que aso es va encaminant.
Si necesites ajuda en escriure textos informatius o algo que podam tirar una má, no mes has de dir-ho i es posam :ditr:
Imatge

Amunt Sempre!!
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

lafaltaenvide ha escrit:

protesto,aixo q dius es una mariconada,a la gent q no es fara ccr li importa una merda es nick,lo contrari seria ser ccr i no renovar.
per jo lo q s'ahuria de fer,pq a nes final es una competisio i aixo es lo q dona vidilla a cualsevol tipus de joc. lo q s'ahuria de fer es q si es ccr no renova o esta 2 mesos sensa jugar no perd el nick.sinos q la seva puntuasio torna a 1500 com si comensas de nou.

I A NEN MASET NO LI CONTA Q S'ANIMAL TE COIONS DE ESTAR 2 MESOS A JUGAR PER PODER ARRIBAR A 1500 JAJAJAJJA .
Imatge

estel-caparrut
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 75
Membre des de: dg. ago. 27, 2006 0:00
Ubicació: PLA DE NA TESA
Contacta:

be en lo sa puntuacio jo trob que en maset sempre jugui 20-4 a nes seu favor mem si treu es cap
Oposició pura i dura
Imatge
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert

ayayay ha escrit:
lafaltaenvide ha escrit:
protesto,aixo q dius es una mariconada,a la gent q no es fara ccr li importa una merda es nick,lo contrari seria ser ccr i no renovar.
Be, en eixe cas, com tu ho vols seria que una volta superat el periode de prova eixa mateixa persona amb eixe mateix nick torna al punt 0, vol dir que torna a tindre 5 de valoracio 1500 punts d'inici i 0 partides jugades, o siga torna a tindre que pasar un altre periode de prova, o siga 20 partides
fora punts i 30 gratis al ccr i aixi aixi va jugant fora arribar ennlloc.
Es aixó el que dius?

El progrés que puga obtindre en periode de prova no mes es consolidaria en cas de ferse CCR, no?

I el temps de perdua de dades si no juga seria de un mes?

Si tot aixo es si, estic d'acord.

P.D. Com he dit abans els nicks de prova haurien de distinguirse de alguna manera, siga amb un color caracteristic o un distintiu per saber
amb qui t'enfrontes.

P.D. 2. Si Maset ja es lider, no se per que es claveu amb ell, es lider destacat per darrera pero... :few:
Imatge

Amunt Sempre!!
maset
Truquer fix
Truquer fix

ayayay ha escrit:
lafaltaenvide ha escrit:

per jo lo q s'ahuria de fer,pq a nes final es una competisio i aixo es lo q dona vidilla a cualsevol tipus de joc. lo q s'ahuria de fer es q si es ccr no renova o esta 2 mesos sensa jugar no perd el nick.sinos q la seva puntuasio torna a 1500 com si comensas de nou.

I A NEN MASET NO LI CONTA Q S'ANIMAL TE COIONS DE ESTAR 2 MESOS A JUGAR PER PODER ARRIBAR A 1500 JAJAJAJJA .
:doh: :doh: :doh: mira que ho avia preparat :study: :study: i tot, i aquest puta bastot de merda incultural va i sen dona compta :scratch: :scratch: es que ja o diuen, en sos mes curts son en sos que han de anar mes vius :few: :few: :few:

Toniet, mas mort :cry: :cry: era s'unica solució per sortir des fangar que estic :( :( , pero saps que te sé dir :P :P :P ja cercaré altre solució :dance: :dance: que un bastonet com tu no me tombará si no es amb cervesses o una troncada darrera s'anou :mrgreen:

:doh: :doh: ara hauré d'acabar de lleguir la resta que mas ences sa sang i no he pogut estar sense contestar :O) :O) :O)
** Xisco MASET **
maset
Truquer fix
Truquer fix

:ditr: :ditr: gracies estelpersertantcaparrut :clap: i per sa sugerencia i es consells que dones i a tu LAFALTA per sa consideració que tens cap a mi :uep: :uep:
gracies per el vostre suport :clap: :clap:
Qui a de desitjar enemics, tenguent aquest amics. :few: :few:
** Xisco MASET **
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

lafaltaenvide ha escrit:
ayayay ha escrit:
lafaltaenvide ha escrit:
Be, en eixe cas, com tu ho vols seria que una volta superat el periode de prova eixa mateixa persona amb eixe mateix nick torna al punt 0, vol dir que torna a tindre 5 de valoracio 1500 punts d'inici i 0 partides jugades, o siga torna a tindre que pasar un altre periode de prova, o siga 20 partides
fora punts i 30 gratis al ccr i aixi aixi va jugant fora arribar ennlloc.
Es aixó el que dius?

El progrés que puga obtindre en periode de prova no mes es consolidaria en cas de ferse CCR, no?

I el temps de perdua de dades si no juga seria de un mes?

Si tot aixo es si, estic d'acord.

P.D. Com he dit abans els nicks de prova haurien de distinguirse de alguna manera, siga amb un color caracteristic o un distintiu per saber
amb qui t'enfrontes.

P.D. 2. Si Maset ja es lider, no se per que es claveu amb ell, es lider destacat per darrera pero... :few:

pos no es aixo exactament lo q vull dir.
pero bueno de mal pagadors i gent aprofitada q no vol pagar i no paga no mos salvarem estan estesossss.
Imatge

Respon