com conseguir que aquesta pagina torni ser lo que era

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

radikal
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 16
Membre des de: dt. set. 22, 2009 0:00

Bones som nou, per aqui, pero hi ha una cosa que me roega i voldria sabreque es aqixó de garroters, rakikals, coperos, oposició, etc,etc......
supo´s que es com sa politica perocom funciona, que han de fer merits, se han de apuntar, o es com sa politica que a dit te diuen tu seus aqui.
Per cert sa páguina un deu.
Copes
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 05, 2007 0:00
Ubicació: Capdepera

:salut: Bones Radikal!!
Els bastos, els radicals, els coperos i els espadatxins som com tu ben dius, partits politics interns de la pàgina, no cal fer molts de merits per ser d'un dels partits, suposo que serà més bé al contrari, quan ells llegesquin el teu missatge et voldran fitxar per ser un del seu grup.

- Els Bastos son els contraris més aferrims que tenen els espadatxins. Per ser un d'ells el merit més fort que necessites es saber protestar, però PROTESTAR amb majúscules tot el que els altres partits opinen, els encanta fer molt renou a la pàgina i escriure molts de missatges al fòrum, sobre tot contra els espadatxins!

-Els Coperos son els centristes, es a dir, els que son més diplomatics, no els agrada quedar malament ni amb els bastos ni amb els espadatxins, no fan tant de renou, però també ja els hi val!

-Els Radicals son molt bona gent ( no vull dir amb això que els altres no ho siguin bona gent) que no estan d'un bando ni de l'altre, però son nins encantadors!!

-Els espadatxins, son els que duen un poc el mando de per aquí, ja saps, perqué la cosa no se desmadri massa, però darrerament tot es bona gent i no hi ha massa guerra!!

Esper que mes o menys quedi clar el tema, de totes maneres et pots informar mes si entres al fòrum a la part de politica retruc.net :ditr:
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

El apartat de Politica dins el forum, no mes es visible
si formes part de algun partit, si no esta ocult.

Radikal, primer t'haruas de decidir per alguna opció de les que t'ha dit
la meua companya " copes " i en ser fixat per colque partit tindrás
un apartat nou al forum que tracta de politica i ahi si perts un poc de temps
podras llegir per on van les coses dins el mon de la politica :drool:

Per cert Eva, no s'ha notat gens ni mica que tu abans de expadaxina vares ser radical :few: :few: :lol:
Imatge

Amunt Sempre!!
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

:think: :think: On son els modals, amiga COPES, conegut lafalta..., :doh: donau primer sa benvinguda al nou amic RADIKAL.

Perdonalos RADIKAL, benarribat siguis per aqui, aquest indret de sonats truquers, on se respira a pesar de tot un aire d'amistat, cordialitat i companyerisme que molts ni amb somnits so poden imaginar.

Me presentaré, el transfuga lafalta va abandonar un barco, perque aviat tornat tant, i tant gros que només tenia es titulin per maniobrar velomars i jo com a bon "grumete" me vaig fer carrer de sa seva gran envergadura :few: , després de aixó ja voras com contesten i me abucheen <:o)> . Ido a rel d'aixó me feren el capatázzzzz, del grup mes moderats de tots, SES COPES.
que ben mirat son moderats, pero en donam amb cuereta a tots els altres, perque son gent més bé protestons, pero con ja vorás de poques paraules
M:-) , nomes saben dir PROTESTO, pasen dos segons i ja no saben de que protesten. M:-)

Tu amb aquest nom que pasetjes, :think: sa veritat que on feries una bona campanya electoral seria dins els radikals :scratch: , pero abans de jutjarte, i com que no sé sa teva edat, i com masa bé a dit Na COPES, son uns nins encantadors, vaia bona gent i encantadora pero sobre tot uns nins, " i qui se colga amb al.lotys, amb pixerades se aixeca " :O) i aqui o deixarem que ja les bastará per fer replica i protestar com si fosssins garroters i no deixen de ser uns niñatos mentiders :mrgreen:

Per part del nostre grup, si hi vols prendre part, nomes te demanaran que sapis agontar una copa, mes endevant ja parlarem de buidarla.

Benvingut amic Radikal, :hand: :hand: i fé dos trucs abans de decidir amb qui té vols afiliar, si trries garrots fe trucs contra algun d'ells fins que les guanyis per demostrarte a tu mateix que ets mes valent que ells i tria un altre grup, si havies decidit radikals feu a sen reves fé amb cualquye radikal trucs fins que ten guanyin cualcún i vorás que no té convé estar amb parvularis que les teniguis que ensenyar, tornat-ho a pensar i voràs quina unica opció te queda per estar ben recolçat :clap: :clap:
** Xisco MASET **
capdemul
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1158
Membre des de: dc. juny 06, 2007 0:00
Ubicació: Pollença town

Amics Radical, abans de tot jo també te donaré la benvinguda :salut: i sincerament no te mollaré les mateixes parafernalies com fan molts politics barateros com poden ser els coperos.

Els coperos van de centristes i de neutrals però no son res més que pilotes amb els moderadors (espadaxines). I els radicals pos mira, van a la seva i diuen que k volen dir i cuan els hi passa per allà. Pentura son un poc pesats colque vegada pero no vui dir que colque dia no tenguin la raó

I NOLTROS QUE SOM?? IDÒ UNA GUARDA DE PENJATS QUE NO MOS CONFORMAM MAI EN RES!!! DONAM GARROT A NUS ESPADAXINS PERQUÈ NO EN FOTEN NI BROT A L'HORA DE POSAR-S'HI!

I PROTESTOOOOOOO!! SI TE FA GANES PROTESTAR PROTESTA AMB GANESSSSS!!

i jo mira.. fe lo que vulguis, lo important aqui es la festaaaaa :uep: i donar branca tot lo dia au idoi vaig a jeure que és hora
Imatge
Copes
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 05, 2007 0:00
Ubicació: Capdepera

:oops: :oops: Buenooo, pot ser que sigui vera que es nota un poc de qui era jo abans, però la veritat es que vaig estar a gust amb ells i ho estic també ara!

De totes maneres, Radikal, triis el grup que sigui sempre estaràs rodejat de bona gent :mrgreen:
radikal
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 16
Membre des de: dt. set. 22, 2009 0:00

:ditr: sa veritat que amb s'explicació de na copes, jha bastava :clap: en maset bon politic,pero i deman jo :scratch: com se coneixen entre ells qui son de uns i dels altres, perque jugant :think: nomes surt devora es nom una puntuació de 0/10 i uns simbols de colorins es aixó que les distingueix?

será dificil de triar si participar dins cualque grup o millor quedar a part i participar com a radikal independent :||: i no sé si demanar que me canviin es nom de radikal perque amb lo que a dit en maset dels radikals, no estic per ensenyar a ningú i no convé que amb aquest nom m'impliquin directament amb ells :doh: de totes maneres hauran de fer bona campanya per afiliarme, som un pok duret de cervellet.

de totes formes esper coenixervos a tots pok a pok. :salut:
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

radikal ha escrit:pero i deman jo :scratch: com se coneixen entre ells qui son de uns i dels altres
Lo millor es que amb les explicacions que has rebut per part dels liders dels diferents grups el millor que pots fer es triar un i demanar entrar a les seves files, en ser d'un partit, el que tries, se t'obrira dins el forum el fil de politica i ahi podras llegir i llegir i saber de quin peu coisetja cada un :ui: :mrgreen:
Imatge

Amunt Sempre!!
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 446
Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
Ubicació: Pollença

Bones radikal, el teu nick ho diu tot i encaixes perfectament dins el nostre grup politic. Els radikals som els truquers més bons que hi ha dins aquesta pagina. Jo no m'ho pensaria molt ....
Saludos,

pacotorres69
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu

radikal ha escrit::ditr: sa veritat que amb s'explicació de na copes, jha bastava :clap: en maset bon politic,pero i deman jo :scratch: com se coneixen entre ells qui son de uns i dels altres, perque jugant :think: nomes surt devora es nom una puntuació de 0/10 i uns simbols de colorins es aixó que les distingueix?

será dificil de triar si participar dins cualque grup o millor quedar a part i participar com a radikal independent :||: i no sé si demanar que me canviin es nom de radikal perque amb lo que a dit en maset dels radikals, no estic per ensenyar a ningú i no convé que amb aquest nom m'impliquin directament amb ells :doh: de totes maneres hauran de fer bona campanya per afiliarme, som un pok duret de cervellet.

de totes formes esper coenixervos a tots pok a pok. :salut:
Si t'has d'escoltar en Maset, i quedaras aferrat a la pantalla. Es pitjor que en ZP, nomes xerra i no fa res! I els garroters, son cavernicolas, protesten sense to ni so.
Dins els radikals hi ha lo milloret, llevat que jo vaig un poc coix jugant a truc, els altres son maquines de jugar.

Saludos,

pacotorres69
morey
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 139
Membre des de: dj. jul. 31, 2008 0:00
Ubicació: Muro ciutat

Jo només te diré Radikal, que na Oros se va fer copera, si es per el nick... els seus motius tendria. Els coperos, no és que siguem ni millors ni pitjors que els altres, simplement l'únic que ens importa, a aquest gran grup d'amics, son, els bons trucs, la bona gent, i el beure, el demés... si t'hi fixes, ja ni m'hos hi preocupam, perquè tenim gent que ho fa,no és que sigui vagueria, perquè si ens interesa hi posam remei. Com el de les copes a devora al nick ( que qualque sonammussoldesocaseca ja havia comentat i no ens feren ni càs), en fi, nosaltres ja t'hem vist jugar. I hem aplicat la teoria que ja tenim per saber de quin grup has d'esser, fes un truc o dos... i en referència a les cartes que tenguis més sovint... tu mateix voràs de quin grup has d'esser.

:study: :study: :study: Un saludo companyero :uep: :uep: :uep: :uep:

Ministeri de Recursos Humans de les Copes
pacotorres69
Truquer asidu
Truquer asidu

morey ha escrit:

Ministeri de Recursos Humans de les Copes
Lo que jo deia, son com en ZP :liar: , estam en crisis i creen ministeris i toneries per tenir mes gasto. I despres diran que tot va be i bla bla bla bla bla.

:-/? :-/?
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

bueno radicalet nostro,tu lo c'as de fer es seguir es teu instint.jajajaja
i sabras de qui tas de fer,pq un garroter nase no se hase jajajjajaja,si has nascut per ser des nostros totsolet et faras des nostros sinos es perdra es temps,fet d'oros o de copes q alla tothom i cap.sort i tu trias
Imatge

ARIANY FOREVER y mes dura q mai.jajajjaja
Rodolet
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 391
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 0:00

ayayay ha escrit:fet d'oros o de copes q alla tothom i cap.sort i tu trias

tu no :mrgreen: :few: :mrgreen: :few: :mrgreen:

SALUT I RADICALISME
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

Rodolet ha escrit:
ayayay ha escrit:fet d'oros o de copes q alla tothom i cap.sort i tu trias

tu no :mrgreen: :few: :mrgreen: :few: :mrgreen:

SALUT I RADICALISME

jo es clar q no.jajajja
has de saber q s'edat de fer pixitos a nes llit ja ma pasada.
no t'han dit mai q qui amb alots es colga compixat saixeca.ido aixo
Imatge

ARIANY FOREVER y mes dura q mai.jajajjaja
Respon