Bones som nou, per aqui, pero hi ha una cosa que me roega i voldria sabreque es aqixó de garroters, rakikals, coperos, oposició, etc,etc......
supo´s que es com sa politica perocom funciona, que han de fer merits, se han de apuntar, o es com sa politica que a dit te diuen tu seus aqui.
Per cert sa páguina un deu.
com conseguir que aquesta pagina torni ser lo que era
Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Els bastos, els radicals, els coperos i els espadatxins som com tu ben dius, partits politics interns de la pàgina, no cal fer molts de merits per ser d'un dels partits, suposo que serà més bé al contrari, quan ells llegesquin el teu missatge et voldran fitxar per ser un del seu grup.
- Els Bastos son els contraris més aferrims que tenen els espadatxins. Per ser un d'ells el merit més fort que necessites es saber protestar, però PROTESTAR amb majúscules tot el que els altres partits opinen, els encanta fer molt renou a la pàgina i escriure molts de missatges al fòrum, sobre tot contra els espadatxins!
-Els Coperos son els centristes, es a dir, els que son més diplomatics, no els agrada quedar malament ni amb els bastos ni amb els espadatxins, no fan tant de renou, però també ja els hi val!
-Els Radicals son molt bona gent ( no vull dir amb això que els altres no ho siguin bona gent) que no estan d'un bando ni de l'altre, però son nins encantadors!!
-Els espadatxins, son els que duen un poc el mando de per aquí, ja saps, perqué la cosa no se desmadri massa, però darrerament tot es bona gent i no hi ha massa guerra!!
Esper que mes o menys quedi clar el tema, de totes maneres et pots informar mes si entres al fòrum a la part de politica retruc.net

- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
El apartat de Politica dins el forum, no mes es visible
si formes part de algun partit, si no esta ocult.
Radikal, primer t'haruas de decidir per alguna opció de les que t'ha dit
la meua companya " copes " i en ser fixat per colque partit tindrás
un apartat nou al forum que tracta de politica i ahi si perts un poc de temps
podras llegir per on van les coses dins el mon de la politica
Per cert Eva, no s'ha notat gens ni mica que tu abans de expadaxina vares ser radical

si formes part de algun partit, si no esta ocult.
Radikal, primer t'haruas de decidir per alguna opció de les que t'ha dit
la meua companya " copes " i en ser fixat per colque partit tindrás
un apartat nou al forum que tracta de politica i ahi si perts un poc de temps
podras llegir per on van les coses dins el mon de la politica

Per cert Eva, no s'ha notat gens ni mica que tu abans de expadaxina vares ser radical

Perdonalos RADIKAL, benarribat siguis per aqui, aquest indret de sonats truquers, on se respira a pesar de tot un aire d'amistat, cordialitat i companyerisme que molts ni amb somnits so poden imaginar.
Me presentaré, el transfuga lafalta va abandonar un barco, perque aviat tornat tant, i tant gros que només tenia es titulin per maniobrar velomars i jo com a bon "grumete" me vaig fer carrer de sa seva gran envergadura

que ben mirat son moderats, pero en donam amb cuereta a tots els altres, perque son gent més bé protestons, pero con ja vorás de poques paraules

Tu amb aquest nom que pasetjes,

Per part del nostre grup, si hi vols prendre part, nomes te demanaran que sapis agontar una copa, mes endevant ja parlarem de buidarla.
Benvingut amic Radikal,

** Xisco MASET **
Amics Radical, abans de tot jo també te donaré la benvinguda
i sincerament no te mollaré les mateixes parafernalies com fan molts politics barateros com poden ser els coperos.
Els coperos van de centristes i de neutrals però no son res més que pilotes amb els moderadors (espadaxines). I els radicals pos mira, van a la seva i diuen que k volen dir i cuan els hi passa per allà. Pentura son un poc pesats colque vegada pero no vui dir que colque dia no tenguin la raó
I NOLTROS QUE SOM?? IDÒ UNA GUARDA DE PENJATS QUE NO MOS CONFORMAM MAI EN RES!!! DONAM GARROT A NUS ESPADAXINS PERQUÈ NO EN FOTEN NI BROT A L'HORA DE POSAR-S'HI!
I PROTESTOOOOOOO!! SI TE FA GANES PROTESTAR PROTESTA AMB GANESSSSS!!
i jo mira.. fe lo que vulguis, lo important aqui es la festaaaaa
i donar branca tot lo dia au idoi vaig a jeure que és hora

Els coperos van de centristes i de neutrals però no son res més que pilotes amb els moderadors (espadaxines). I els radicals pos mira, van a la seva i diuen que k volen dir i cuan els hi passa per allà. Pentura son un poc pesats colque vegada pero no vui dir que colque dia no tenguin la raó
I NOLTROS QUE SOM?? IDÒ UNA GUARDA DE PENJATS QUE NO MOS CONFORMAM MAI EN RES!!! DONAM GARROT A NUS ESPADAXINS PERQUÈ NO EN FOTEN NI BROT A L'HORA DE POSAR-S'HI!
I PROTESTOOOOOOO!! SI TE FA GANES PROTESTAR PROTESTA AMB GANESSSSS!!
i jo mira.. fe lo que vulguis, lo important aqui es la festaaaaa

De totes maneres, Radikal, triis el grup que sigui sempre estaràs rodejat de bona gent

será dificil de triar si participar dins cualque grup o millor quedar a part i participar com a radikal independent

de totes formes esper coenixervos a tots pok a pok.

- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
Lo millor es que amb les explicacions que has rebut per part dels liders dels diferents grups el millor que pots fer es triar un i demanar entrar a les seves files, en ser d'un partit, el que tries, se t'obrira dins el forum el fil de politica i ahi podras llegir i llegir i saber de quin peu coisetja cada unradikal ha escrit:pero i deman jocom se coneixen entre ells qui son de uns i dels altres

- pacotorres69
- Truquer asidu
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. ago. 27, 2008 0:00
- Ubicació: Pollença
Bones radikal, el teu nick ho diu tot i encaixes perfectament dins el nostre grup politic. Els radikals som els truquers més bons que hi ha dins aquesta pagina. Jo no m'ho pensaria molt ....
Saludos,
pacotorres69
Saludos,
pacotorres69
- pacotorres69
- Truquer asidu
Si t'has d'escoltar en Maset, i quedaras aferrat a la pantalla. Es pitjor que en ZP, nomes xerra i no fa res! I els garroters, son cavernicolas, protesten sense to ni so.radikal ha escrit:sa veritat que amb s'explicació de na copes, jha bastava
en maset bon politic,pero i deman jo
com se coneixen entre ells qui son de uns i dels altres, perque jugant
nomes surt devora es nom una puntuació de 0/10 i uns simbols de colorins es aixó que les distingueix?
será dificil de triar si participar dins cualque grup o millor quedar a part i participar com a radikal independenti no sé si demanar que me canviin es nom de radikal perque amb lo que a dit en maset dels radikals, no estic per ensenyar a ningú i no convé que amb aquest nom m'impliquin directament amb ells
de totes maneres hauran de fer bona campanya per afiliarme, som un pok duret de cervellet.
de totes formes esper coenixervos a tots pok a pok.
Dins els radikals hi ha lo milloret, llevat que jo vaig un poc coix jugant a truc, els altres son maquines de jugar.
Saludos,
pacotorres69
Jo només te diré Radikal, que na Oros se va fer copera, si es per el nick... els seus motius tendria. Els coperos, no és que siguem ni millors ni pitjors que els altres, simplement l'únic que ens importa, a aquest gran grup d'amics, son, els bons trucs, la bona gent, i el beure, el demés... si t'hi fixes, ja ni m'hos hi preocupam, perquè tenim gent que ho fa,no és que sigui vagueria, perquè si ens interesa hi posam remei. Com el de les copes a devora al nick ( que qualque sonammussoldesocaseca ja havia comentat i no ens feren ni càs), en fi, nosaltres ja t'hem vist jugar. I hem aplicat la teoria que ja tenim per saber de quin grup has d'esser, fes un truc o dos... i en referència a les cartes que tenguis més sovint... tu mateix voràs de quin grup has d'esser.
Un saludo companyero
Ministeri de Recursos Humans de les Copes

- pacotorres69
- Truquer asidu
Lo que jo deia, son com en ZPmorey ha escrit:

bueno radicalet nostro,tu lo c'as de fer es seguir es teu instint.jajajaja
i sabras de qui tas de fer,pq un garroter nase no se hase jajajjajaja,si has nascut per ser des nostros totsolet et faras des nostros sinos es perdra es temps,fet d'oros o de copes q alla tothom i cap.sort i tu trias
i sabras de qui tas de fer,pq un garroter nase no se hase jajajjajaja,si has nascut per ser des nostros totsolet et faras des nostros sinos es perdra es temps,fet d'oros o de copes q alla tothom i cap.sort i tu trias
ayayay ha escrit:fet d'oros o de copes q alla tothom i cap.sort i tu trias
tu no

SALUT I RADICALISME
Rodolet ha escrit:ayayay ha escrit:fet d'oros o de copes q alla tothom i cap.sort i tu trias
tu no![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SALUT I RADICALISME
jo es clar q no.jajajja
has de saber q s'edat de fer pixitos a nes llit ja ma pasada.
no t'han dit mai q qui amb alots es colga compixat saixeca.ido aixo