Abandonament de partides iniciades
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
Crec que ja es hora de trobar alguna solucio al fastigos tema de la gent que abandonant partides iniciades, es dedica a fotre als clients habituals de la web que venen a gaudir dels amics jugant al truc .
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
Uep, Picopico,
efectivament hi ha un cert percentage de gent que es dedica a " fotre " com tu dius als que som clients habituals de la pagina i que, gracies a deu som la majoria.
En estos casos el que s'ha de fer es mandar una queixa amb el major nombre de dades del nick que ha abandonat o ha ofes i en quina partida i a quina hora.
Aquesta queixa es rebuda per el equip de retruc i es prenen les mesures que calguen contra el personatje en questió.
http://www.retruc.net/modules.php?name=Queixes
Tambe se li pot posar un negatiu, cada jugador te una valoració en funcio dels positius i negatius rebuts a lo llarg de les seues partides. Si vas un poc en conte i te fixes amb les valoracions tambe podras descartar a la gent amb la que no val la pena ni encetar un truc.
Un Saludo i bons trucs
efectivament hi ha un cert percentage de gent que es dedica a " fotre " com tu dius als que som clients habituals de la pagina i que, gracies a deu som la majoria.
En estos casos el que s'ha de fer es mandar una queixa amb el major nombre de dades del nick que ha abandonat o ha ofes i en quina partida i a quina hora.
Aquesta queixa es rebuda per el equip de retruc i es prenen les mesures que calguen contra el personatje en questió.
http://www.retruc.net/modules.php?name=Queixes
Tambe se li pot posar un negatiu, cada jugador te una valoració en funcio dels positius i negatius rebuts a lo llarg de les seues partides. Si vas un poc en conte i te fixes amb les valoracions tambe podras descartar a la gent amb la que no val la pena ni encetar un truc.
Un Saludo i bons trucs

Salutacions lafaltaenvida, tot el que heu fet és notable però com tot "millorable".
Pel que fa al tema dels indicatius actuals de qualificació personal, perquè si ajuden però no són determinants, ja que hi ha habituals que amb tot el dret del món "passen" d'ells sense perjudicar a tercers, conoemos jugadors de primera que estan en vermell i no per comportament ni abandonament ... aleshores seria interessant matisar millor i penalitzar d'alguna manera i més duresa els que es dediquen a NO PERDRE (trenca-jocs). Seguim parlant d'això i busquem solucions.
Salu2,:/
Pel que fa al tema dels indicatius actuals de qualificació personal, perquè si ajuden però no són determinants, ja que hi ha habituals que amb tot el dret del món "passen" d'ells sense perjudicar a tercers, conoemos jugadors de primera que estan en vermell i no per comportament ni abandonament ... aleshores seria interessant matisar millor i penalitzar d'alguna manera i més duresa els que es dediquen a NO PERDRE (trenca-jocs). Seguim parlant d'això i busquem solucions.
Salu2,:/
- banyabufari
- Truquer novell
- Entrades: 10
- Membre des de: dv. gen. 29, 2010 0:00
- Ubicació: BANYALBUFAR
Estic totalmene d'acord amb picopico i afegiria que molts de nosaltres tenim a les nostres fitxes partides abandonades que en realitat no són nostres és a dir han estat provocades per aquests individus que es escaquegen deixant carta en joc o sent mà, deixant-nos "atrapats" a la taula i provocant que algun company que sense saber res i veient des de fora que falta un jugador cau en el parany i molt possiblement també li caigui una pèrdua de 24 punts si no aconsegueix safarse de la trampa.[/img]
ja esta be de fer de beneits i amem si m'hos deixan jugar tranquils!!!!![Imatge]()
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
El problema de tot això és COM? o sigui, com es pot determinar si una persona que du moltes abandonades es per "no-perdre" o per problemes de connexió, per exemple, o com es pot determinar perquè una persona du molts de negatius... El que és evident és que no es pot deixar a la voluntat d'un sol usuari o d'un grup d'usuaris decidir si una persona és trenca-jocs o no.
L'única opció que hem vist clara és aquesta combinació de "negatius / positius" vs. "abandonades" ara bé, si hi trobau una opció millor, no cal dir que es pot aplicar perfectament.
L'única opció que hem vist clara és aquesta combinació de "negatius / positius" vs. "abandonades" ara bé, si hi trobau una opció millor, no cal dir que es pot aplicar perfectament.
<b>TOTS som Retruc.net!!</b>
Bon vespre, som nou i no me paseig masa per aqui, m'agrada jugar, riure i pasar es temps dit aixó. I amb es titol d'aquest fil, deman disculpes a n'en Lamo
crec desbastos, ma dit que era na Romani i un Copino de 36 peus crec. Hem rigut i abans de tot e avisat a lamodebastos que si me treia tornaria, pero que a sa segona per favor cancelasin, perque havia tingut una epidemia d'aquestes acabades en " .exe " i semblants i no sabia si estava inmunisat, a partir d'aqui tot molt bé, manco que era jo que havia de caure i només caia lamodesbastos, pero tornava
, sa veritat que dubtosament al segon cantó amb clara aventatje dels companys adversaris i cantó seu, "he tropezado, levantado y regresado"
vuelvo a caer y regreso, aquest pik amb lamo dins sa maniga i amb molta de sort gonyam es cantó
. Començam s'altre i cualcú ma fet sa traveta i aquewst ni por aquesllas e pogut tornar entrar, no sé si han cancelat o no ni ho hé mirat.
Dic aixó perque per lo que deis i por lo que ma pasat a mi uns cuants de pics, sa veritat pot pareixer suspitós es moment que caus segosn estigui sa partida, cadescú que pensi el que vulgui.
A part d'aixó i no crec que sigui es lloc adecuat, pero no sé si som jo, es meu arcaic PC o que, pero trop que per entrar costa molt carregar, després pitja aqui i espera per entrar a sa sala, pitjes damunt una cadira sa torna posar a pensar que no saps si realment carrega es joc o ta deixat totsol i sense més plas
surt sa taula, si ets observador de sa taula i decideixes sortir per anar a veure una altre, pareixes un delincuent que te treuen per sa porta de darrera i has de tornar voltar es cantó per entrar per sa porta principal, en lloc de anar directament a sa sala i triar una altre taula i torna esperar que se carregui i començar es procés.
No e mirat quin temps durá entre una cosa i altre, pero si te treu, entre lentitud de s'aparato, temps de carrega de sa página, pasar un control, seure a sa cadira i obrir el telón
deu pasar un temps que es qui esperen estan frits.
Apart d'aixó vull aprofitar per fer
per aquesta gran obra d'art,
als artifices de tot aixó, crec que heu aconseguit una bona comunitat de truquers.
ENHORABONA i si se pot millorar algo endevant. i em es vostre permís vaig a intentar jugar si no me treu a puntades de peu.

Dic aixó perque per lo que deis i por lo que ma pasat a mi uns cuants de pics, sa veritat pot pareixer suspitós es moment que caus segosn estigui sa partida, cadescú que pensi el que vulgui.
A part d'aixó i no crec que sigui es lloc adecuat, pero no sé si som jo, es meu arcaic PC o que, pero trop que per entrar costa molt carregar, després pitja aqui i espera per entrar a sa sala, pitjes damunt una cadira sa torna posar a pensar que no saps si realment carrega es joc o ta deixat totsol i sense més plas

No e mirat quin temps durá entre una cosa i altre, pero si te treu, entre lentitud de s'aparato, temps de carrega de sa página, pasar un control, seure a sa cadira i obrir el telón

Apart d'aixó vull aprofitar per fer

ENHORABONA i si se pot millorar algo endevant. i em es vostre permís vaig a intentar jugar si no me treu a puntades de peu.
Es cas de en Radikal es "normal",no es provocat per ell i aixo pasa sovint entre els jugadors ,niam dies que es practicament imposible tornar a entrar.Pero el cots as que aqui m'hos du es el del que ha fet habit el sortir cuant li conve.El senyor obrador sap que cuant posam el ratoli a sobre un arxiu a windows ...al cap de un segons tenim fora fer res mes informacio d'aquell arxiu,el que pesa ,el format,etc..l'informacio la nesesitam a las taules no en serveix gaire de res si no tenc un tipus de xivato o scanner que en digui rapidamet si aquell "jugador nou" o "desconegut" me la pifiara o no.
No hem de restar res del programa...pero es a Taula on nesesitam aquesta informacio pq si ets esperant jagadors per fer partida ..mai saps qui pot venir.
Com las senyas que pocs utilisem perque no hen saben o no m'hos funciona al nostro ordinador...algo aixi seria bo per tenir informacio "ram".
Pensant entre tots...SORTIRA!!!Salu2
No hem de restar res del programa...pero es a Taula on nesesitam aquesta informacio pq si ets esperant jagadors per fer partida ..mai saps qui pot venir.
Com las senyas que pocs utilisem perque no hen saben o no m'hos funciona al nostro ordinador...algo aixi seria bo per tenir informacio "ram".
Pensant entre tots...SORTIRA!!!Salu2
- banyabufari
- Truquer novell
- Entrades: 10
- Membre des de: dv. gen. 29, 2010 0:00
- Ubicació: BANYALBUFAR
Bones de nou!!!, Tot el que ha fet l'equip de Obrador aquesta de conya, sincerament crec que els fets queden en res quan examinen detingudament la web, Potser com en la vida mateixa hem de seguir progressant.
Ja parlem anteriorment sobre el tema dels positius i negatius que en realitat són etiquetes relatives, perquè (avui em mullo), jo si vull jugar amb senyors com el Etoo, manogli, cristo beneït, Berny .. etc, gent que passa olímpicament de la seva valoració personal (fitxa) però amb una mitjana de 1.000 partides només tenen un 0,4% d'abandonament.
Aquí la diferència, i aquí hem de diferenciar d'aquesta xusma que es dedica a boicotejar les partides.
Els anteriorment nomenats vénen a gaudir del joc i els prefereixo 1000 vegades que no a aquesta nova xacra o virus com vulgueu llamarlo.Gracias i Salu2.

Ja parlem anteriorment sobre el tema dels positius i negatius que en realitat són etiquetes relatives, perquè (avui em mullo), jo si vull jugar amb senyors com el Etoo, manogli, cristo beneït, Berny .. etc, gent que passa olímpicament de la seva valoració personal (fitxa) però amb una mitjana de 1.000 partides només tenen un 0,4% d'abandonament.
Aquí la diferència, i aquí hem de diferenciar d'aquesta xusma que es dedica a boicotejar les partides.
Els anteriorment nomenats vénen a gaudir del joc i els prefereixo 1000 vegades que no a aquesta nova xacra o virus com vulgueu llamarlo.Gracias i Salu2.

- obrador
- Truquer expert
- Contacta:
Benvingudes siguin les vostres opinions! 
La idea de mostrar, dins la taula, les valoracions i partides abandonades no és nova, però és molt bona idea, segur que l'haurem d'arribar a posar, en tenir una mica de temps, clar.

La idea de mostrar, dins la taula, les valoracions i partides abandonades no és nova, però és molt bona idea, segur que l'haurem d'arribar a posar, en tenir una mica de temps, clar.
Uep!!!jo nomes vull el millor per a tots,sense cap tipus de pressio(per aixo ja es hisenda
),la meva intencio es animar als vostres seguidors a lluita contra las forces del mal,com els jedis
,i que entre tots troben el sant grial del truc
.
Mirant a la part superior de las taules vaig pensar que era ho fet en fulla de calcul o amb algo per l'esti,donç es podria aprofitar per introduir mes propietats no?
Estic convinçut de que poquet a poquet anirem avançant
Enhorabona per sa vostra pagina i QUE LA FUERZA OS ACOMPAÑE!!!
Dsd aqui vos anim a seguir en aquesta linea
Salu2

Mirant a la part superior de las taules vaig pensar que era ho fet en fulla de calcul o amb algo per l'esti,donç es podria aprofitar per introduir mes propietats no?

Enhorabona per sa vostra pagina i QUE LA FUERZA OS ACOMPAÑE!!!

- obrador
- Truquer expert
- Contacta:
Gracies picopico! que la fuersa te acompañe! a tu tambéPICOPICO ha escrit:Uep!!!jo nomes vull el millor per a tots,sense cap tipus de pressio(per aixo ja es hisenda),la meva intencio es animar als vostres seguidors a lluita contra las forces del mal,com els jedis
,i que entre tots troben el sant grial del truc
.
Mirant a la part superior de las taules vaig pensar que era ho fet en fulla de calcul o amb algo per l'esti,donç es podria aprofitar per introduir mes propietats no?Estic convinçut de que poquet a poquet anirem avançant
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Enhorabona per sa vostra pagina i QUE LA FUERZA OS ACOMPAÑE!!!![]()
![]()
Dsd aqui vos anim a seguir en aquesta linea
![]()
![]()
Salu2

He quedat francament decebut de la poca participació en l'enquesta, és evident que a la gent no li preocupa el més mínim el tema o potser sigui tan extensa la temàtica del fòrum que es fa difícil estar al dia de tota problemàtica, tot i que tradicionalment Funciona millor el chascarillo del xat en aquesta ocasió ha estat molt pobre en atenció i participació ..... millor seria que l'enquesta la fera un majúscul del truc.

Jo estic a favor a aquesta proposta nova de mirar el perfil del jugador clicant damunt ell. Hi ha mooltes pàgines online que disposen d'aquest sistema i em sembla que dóna bona informació
PICOPICO.. això d'el Majúscul del truc no té res a veure. Aquest tema s'ha debatut altres vegades i perquè siguis tu qui l'ha escrit no vol dir que hagin de fer més o menys cas. Com diu n'Obrador, el foro es llegeix per molt poca gent
PICOPICO.. això d'el Majúscul del truc no té res a veure. Aquest tema s'ha debatut altres vegades i perquè siguis tu qui l'ha escrit no vol dir que hagin de fer més o menys cas. Com diu n'Obrador, el foro es llegeix per molt poca gent