perque es penja tant?

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
escapsa
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 12
Membre des de: dc. set. 20, 2006 0:00
Ubicació: Porto Colom

res idò, tan sols vull demanar a qui ho sapiga perque es penja tant aquest programa, si els usuaris porem fer res perque no passi tant, com per exemple sortir del programa quant som a sopar, per exemple (ni tan sols se si és perque hi ha molta gent), no ho se, per això ho deman. Au bon truc a tots !!!!.
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

No hi ha una explicació clara de "perquè es penja", tampoc sé exactament a què et refereixes: et treu defora del joc?, es queda penjat l'ordinador?, va lent quan jugues?, cada cosa pot ser per un motiu diferent.

Un dels problemes que tenim, i que esper que aviat es solucioni, és que tenim els servidor a Atlanta, U.S.A, és un servidor fiable, que no ha fallat quasi mai i mai es penja, PERO: el fet de botar el bassiot, fa que la connexió sigui una mica més lenta que si el servidor estas a Europa, per exemple.

Paciència, paciència i paciència :wink:
dimoni_cucarell
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 78
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 0:00
Ubicació: Son Cotoner - Ciutat
Contacta:

Atlanta ? tuadell, segur q hi ha qualqu de sa CIA x aqui...
escapsa
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 12
Membre des de: dc. set. 20, 2006 0:00
Ubicació: Porto Colom

Paciència, tota sa que necessiteu, obrador, massa be està això per encara anar amb exigències (per cert, com enganxa, eh?)

Referent a lo que me demanaves a que me refería, resulta que aquests darrers dies ens ha tret de la cadira (a tots els de la partida ) i llavors hem estat una bona estona a porer entrar, qualque pic.

la darrera vegada ( amb en Cristo de la roca) avui mateix, però crec que ens ha tret només a noltros dos.

I...camviant un momentet de tema, m'has comentat que el meu nom estava mal escrit, perque no me fas un favoret? escriviu be i me dius com és, ok ? segur que tu pots. :roll: :wink:

Be ido, adeu a tots, bon truc i visca el barça
Mcenroe
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 163
Membre des de: dj. maig 04, 2006 0:00
Ubicació: Felanitx-Son Garí

bones Mestre,

ara mateix escric això , perque he sotit de sa sala del cafè i no hi puc tornar entrar, no hi ha manera.
Pentura es perquè hi ha molta gent conectada?No ho se jo, però ja m'ha passat varies vegades

Només era comentar-ho

adeu
Ara torneré de provar entrar
Respon