Saleta CCR

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Amb tots els respectes a tota sa societat, amics, usuaris, blancs o negres i sobre tot al nostre amic PAKETE, ja que no tenc res a dir dels forasters i molt manco de ses foresteres :few:, pero per desgracia per tots els llocs del mon autentics, autentics natius amb sa GRI :doh: perdo crec que es pedigree o algo semblant 100% :think: :think:

Pero va una tonica d'humor encara que no sigui es lloc oportú.

TEST: ¿ESTA USTED INTEGRADO EN LA SOCIEDAD MALLORQUINA?

He aquí un sencillo test para comprobarlo. Se trata de saber si usted conoce el significado de las siguientes expresiones que los mallorquines empleamos en el arduo esfuerzo de hacernos entender por ustedes.

TRADUZCA :
1 culear por el jardí n
2 ir más justo que la piel de la nariz
3 colgarse de hora
4 hacer cuatro numeros grandes
5 ahora soy por el mundo
6 ven aquí que te rebantaré
7 y que no lo es guapo esto
8 ¿como vamos? vamos haciendo
9 dar con cucharilla
10 me sabe grave
11 perder el conejo
12 que tiene mas, ahora ya bailamos
13 si no vas vivo sabrás lo que es bueno
14 eres un poca verguenza
15 no vamos ni con ruedas
16 pasar por ojo
17 esto son ochos, nueves y cartas que no ligan
18 nos vemos mañana hora baja
19 esto hace pardal
20 hacer rayas en el agua
21 tomar la fresca
22 ya puedes pegar saltos...
23 ninguna como esta
24 buscar a Maria por la cocina
25¿vas fuerte?
26 mezclar huevos con caracoles
27 estoy mas encendido que un misto
28 lo haremos después de cabeza de año
29 hacer los huevos en el suelo
30 pasar la arada delante del buey
31 tener el ombligo para arriba
31 eres un bolsas
32 hacer un huevo de dos rojos
33 el mundo hará un trueno
34 tengo un hambre que me levanta
35 hacer el hi gado por la boca
36 tener un poco de bueno
37 eres un manos agujereadas
38 no tienes dos dedos de frente
39 voy a hacer sabado
40 estar por enmedio
41 esto es para alquilar sillitas
42 estoy alfombrado
SI LAS HA TRADUCIDO TODAS, ENHORABUENA!!!, PUEDE CONSIDERARSE UN BUEN MALLORQUIN!!!

Molta felicitat a tots voltros vos desitja un mallorquí

P.D. que a pesar de tot, per mi sempre serà un "Sello" i no un segell en tre d'altres coses, som així de caparrut :||: :||: :||: o d'ignorant :doh: :doh:
** Xisco MASET **
gutii
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 886
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 0:00
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent
Contacta:

A jo me fa rabi que u meu padrí ja nesques a mallorca i que jo seguesqui sent gutierrez, i lo mes fotut es que u meus fills(si no som xorc) tambe o seran gutierrez :||: :||: :||: :||: :||: :ui: :ui: :ui: :ui: :ui:
es guapo gutierrez eh :study: :study:
Imatge
Tu ets DeLs RaDicaLS!!! 8)
ponseti
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 70
Membre des de: dt. des. 04, 2007 0:00
Ubicació: llucmajor

Que més dóna si un ha nascut aqui o no, si un té un apellido o un altre, si un xerra amb un idioma o amb un altre, lo important (com ja han dit per aqui) és que tots som persones, i mentres ens entenen que més dóna....

Be, jo es canvis positius que han succeit des de que es varen prende aquelles mesures fa uns mesos, realment no els he observat, ses persones que s´encarreguen de mirar ses estadístiques i aquestes coses pentura els han notat, però jo com que no me les sé, puc dir des de es meu punt de vista lo que ha passat és que ccr segueix igual que abans i lo únic que ha aportat això han estat aspectes negatius cap als usuaris que no són ccr. Veig que hi ha gent que troba que sa solució a n´això és encara ser més dràstic... de veres pesau que funcionarà??? Jo ja me vaig cansar de dir que trobava q ses mesures que es volien prendre no eren una solució pes problema que hi havia... es varen donar moltes propostes en aquells famosos fils, perquè les teniu en compte ara que (segons jo) s´ha vist que lo que se va fer no va servir de gaire

Bon nadal a tothommmmmmmm
Madri
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 29
Membre des de: dt. jul. 08, 2008 0:00

Toniet tienes razón 1º me considero Español y orgulloso :uep: ,2º me siento muy Mallorquin :uep: y 3º ahora mismo Coloniero :clap: . Me parece mentira estar en al borde del 2010 y todavia alguien me diga como y debo hablar (VERGONZOSO). Toniet yo no he visto ningún cartel donde me oblige a hablar en Mallorquin. Pero bueno si te molesta como hablo solo hay una solución me :ssh: :ssh: :ssh: :ssh: :ssh: :ssh: :ssh: y punto. PD: Viva la democracia :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep: :uep:
entoniet
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 164
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 0:00
Ubicació: inca

1º en consider mallorqui i orgullos. :uep: Inquero ara i sempre :uep:
2º som espanyol perque eu posa es dni :hand:
3º jo no oblic a ningu a res :no: simplement e posat es meu punt de vista :shift: i en cap moment e mandat a ningu a callar, nomes faltaria :D :D

por ponerte un ej. : jo soc del madrit a mort mam que diran es que me coneixen un poc :think: :think:
em aixo nomes vull dir... :think: es bo de diiiir jo soooom... M:-) F:-) <:o)> tanbe sa de demostrar en fets. :think: :think:

:few:
Molts d'anys i Bones Festes
Madri
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 29
Membre des de: dt. jul. 08, 2008 0:00

PUES NOOOOOOOOO PONGAS MOLTS D'ANYS I BONES FESTES CON LOS COLORES CULEEEEEEEEEEEEES :||: :||: :||: :||: :||: :||: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :ditr: :ditr: :ditr: :ditr:
marlon
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 12
Membre des de: dg. des. 30, 2007 0:00

vull que torni es grii jaaaaaaaaaaaaaa :pray: :pray: :pray: :pray:
vull es gri devora es meu nom!!!!
:think: be si ha de tornar en pakete ja esta be aixi
era un insult per aquest joc jojojojojojojojo
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Deixare de costat els debats nacionalistes perquè mai m'han interessat.

El primer; desitjar a tots un Feliç any nou 2010 i molta salut.

La segona cosa; m'agradaria dir que ací, totes les opinions, siguen de ccrs o no ccrs, són llegides i tingudes en compte.

El tercer; hi ha una pagina d'internet que et permet entrar a qualsevol hora del dia, qualsevol dia de l'any en què pots jugar al truc amb gent amant d'este meravellós joc i ademés de jugar també és una comunitat d'amics que organitzen trobades, menjars, tornejos ect.. i és tot gratis.
Ademés de tot això, si tens a bé col·laborar en el manteniment de dita pagina, simpre de manera voluntària i per un període de temps d'un any a raó de 30 Euros, disposaràs d'una sèrie d'avantatges extres com són, jugar partides amb veu real, un correu d'outlook amb el teu Nick, jugar en taules exclusives creades per a tal efecte on no hi ha la possibilitat de fer trampes, participar en tornejos que organitza la pagina, disposar de servidors exclusius que garantixen altament la qualitat del joc sense interrupcions i si tot això no fóra suficient al·licient, competiràs contra altres jugadors obtenint punts i participant en classificacions mensuals, anuals, percentuals(gri) i globals.
Evidentment el col·laborar amb la pagina oferix una sèrie de grans avantatges i la gent que no té a bé col·laborar és igual de respectable que els que si, però no poden prenteder obtindre alguns dels avantatges que són destinades als que si fan l'esforç de col·laborar, lamentablement uns d'eixos avantatges és el gri, que no ha desaparegut sinó que ha passat a formar part d'estos avantatges de ser CCR.

El quart; Deuríem estar contents de poder jugar al truc per internet i ademés tindre l'oportunitat de fer-ho gratis ja que si esta fantàstica web, que li devem al Gran Jaume, desapareix per falta de finançament o d'interés de la gent o el que siga, el resultat seria que no es podria jugar al truc per internet perquè no hi ha una altra i el mes lamentable seria que tota la gent que ens hem conegut ací, amb la que hem menjat, sopat, rigut i compartit, també desapareixerà, així que convindria reflexionar un poc abans de prendre determinacions tan "radicals" com no tornaré a entrar, no renovare, no ecribire mes en el fòrum ect...

I per ultime; Este fòrum hauria de ser constructiu, siga des del punt de vista opositor, coper o radical. Tots hauríem d'ajudar a la pagina, perquè srs-as,
Si no hi ha retruc.Net no hi ha truc per internet i això srs-as, almenys per mi, seria una Gran Putada. ( perdó pel llenguatge )

P.D. Amb l'ajuda de tots i la nostra passió pel truc estic segur que la pagina creixerà i sera molt millor.
Tots som i fem retruc.Net

P.D. Sr. Obrador estic d'acord amb Cocs. Jo també vull tapets nous. :wink:
Imatge

Amunt Sempre!!
Respon