vull aser des partit politic de ses copes
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
puc escriure 10 vegades el mateix si voleu pero ma agradaria entra en el parti de les copes i no me deixauperque jo fins are no sabia ni que existisin els forums apartir de are escriure al fil del partit politic
- shadow
- Truquer novell
- Entrades: 51
- Membre des de: dc. jul. 30, 2008 0:00
- Ubicació: Al peu de la Tramuntana

La norma aquesta de tenir un mínim de missatges x poder ser d'un partit crec que es tendria que revisar, no crec que sigui massa just obligar a la gent a escriure un nº determinats de missatges a apartats a on tenen poc o res que dir...
Benvingut a les files coperes !!!!!
P.D.
Aprofitant el missatge... A mi tb m'agradaria tenir unes copetes davora el meu nick

ASIIIIIIIIIS

Shadow

Aviat algú se mossegara ses ungles veient es bon rodolet,

** Xisco MASET **
Hola que tal, nomes vull enviar un saludo a tots i totes ses copes, mhe estat berallant amb so pay pal unes setmanes, no me deixava pagar, jajaja. Una abraçada a tots
tomeufs ha escrit:Hola que tal, nomes vull enviar un saludo a tots i totes ses copes, mhe estat berallant amb so pay pal unes setmanes, no me deixava pagar, jajaja. Una abraçada a tots
si es un mal vici ke tenim es mallorquins

Jo no me berall amb ninguentoniet ha escrit:tomeufs ha escrit:Hola que tal, nomes vull enviar un saludo a tots i totes ses copes, mhe estat berallant amb so pay pal unes setmanes, no me deixava pagar, jajaja. Una abraçada a tots
si es un mal vici ke tenim es mallorquins![]()
aixo de berellarnos per pagar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

¡Ai quina creu! Tenc sa canya escardada :_